M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP1 (marka)"

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Maciej Grzywaczewski nie jest już wiceprezesem ATM Grupa

W zarządzie największego polskiego producenta telewizyjnego zasiadał od 2007 r.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Była szefowa TVP Kultura w Onecie

Katarzyna Janowska została redaktor naczelną działu kultura w portalu.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Vidaron ponownie z ubiegłorocznym spotem

FFiL Śnieżka przypomina o sezonie remontowo-budowlanym.

Kraj, 5 kwietnia 2016

TVP finalizuje rozmowy z BBC na temat koprodukcji

Współpraca ma dotyczyć seriali wojennych.

Kraj, 15 marca 2016

Rusza kampania Piątnicy

Firma promuje jogurty typu greckiego.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.

Kraj, 9 marca 2016

Serial "Bodo" Akson Studio i TVP wśród finalistów MIPDrama Screenings

Zwycięzcę poznamy w kwietniu podczas targów MIPTV w Cannes.

Kraj, 8 marca 2016

Pierwszy odcinek serialu "Bodo" obejrzało 3,8 mln widzów

Serial ma szansę stać się hitem wiosennej ramówki TVP1.

Kraj, 3 marca 2016

Programy informacyjne TVP z mniejszą widownią

W lutym "Wiadomości" straciły 470 tys. widzów, "Teleexpress" - 419 tys., a "Panorama" - 118 tys.

Kraj, 25 lutego 2016

Węglarczyk, Młodkowski, Grass i Cejrowski w Grupie Onet-RAS Polska

Wzmocnią jednostki odpowiedzialne za content w różnych projektach grupy, w tym planowanych.

Kraj, 24 lutego 2016

Ruszyła kolejna odsłona kampanii o depresji

Twarzami kampanii zostały znane postaci mediów.

Kraj, 24 lutego 2016

Waldemar Gasper dyrektorem Biura Reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, byli menedżerowie Atmediów, dołączają do kierownictwa biura.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowe seriale i reaktywowane programy sprzed lat wiosną w TVP1

Jedynka pracuje też nad pasmem publicystycznym i pasmem dla seniorów.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 3 lutego 2016

Justyna Karnowska pokieruje TVP ABC

Zastąpiła Małgorzatę Mierzejewską-Wawryków.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Kraj, 26 stycznia 2016

TVP2 z największym spadkiem udziału od początku br.

Łączny udział stacji z tzw. wielkiej czwórki w czasie oglądania grupy komercyjnej skurczył się o 4 proc. od początku roku.

Kraj, 15 stycznia 2016

MetLife sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem

Firma będzie o tym informować w billboardach sponsorskich, ma być także widoczna podczas samych zawodów.

Kraj, 12 stycznia 2016

"Be Active" na walentynki wsparte kampanią

Na okładce znajdzie się Ewa Chodakowska w towarzystwie męża.

Kraj, 12 stycznia 2016

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"

Pismo wydawane będzie wspólnie z Radiem Pogoda. Kierowane jest przede wszystkim do czytelników 50+.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowi dyrektorzy głównych anten TVP

Nowego szefa ma też Telewizyjna Agencja Informacyjna.

Kraj, 7 stycznia 2016

Dyrektorzy głównych anten TVP oraz szefowie TAI i HR odeszli z pracy

Prezes TVP Janusz Daszczyński przyjął wszystkie rezygnacje. Ich obowiązki przejęli zastępcy.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Aegon rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Trzy filmy reklamowe będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 8 grudnia 2015

Katarzyna Senyk dołącza do Polsat News

Będzie prezenterką stacji. Poprowadzi serwisy w pasmach dziennym i wieczornym.

Kraj, 3 grudnia 2015

TVP przygotowuje specjalne ramówki na święta, sylwester i Nowy Rok

W świątecznej propozycji anten TVP znajdą się m.in. premierowe odcinki seriali i eventy muzyczne.

Kraj, 25 listopada 2015

TVP1 przygotowuje nowy serial dokumentalny

Nowa produkcja opowiadająca o pracy młodych lekarzy pojawi się na antenie stacji w styczniu.

Kraj, 23 listopada 2015

Pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

Kampanię obejmującą telewizję, internet, radio oraz prasę przygotowały: Grupa Eskadra, dom produkcyjny Tofi oraz ZOG.

Kraj, 23 listopada 2015

Bianka Mikołajewska z Nagrodą im. Andrzeja Woyciechowskiego

Dziennikarka śledcza i ekonomiczna "Gazety Wyborczej" została laureatką Nagrody Radia Zet za cykl artykułów o nieprawidłowościach w SKOK-ach.

Kraj, 19 listopada 2015

Wojciech Hoflik pełnomocnikiem zarządu TVP

Będzie koordynował prace nad utworzeniem Agencji Redakcji Filmu, Serialu i Teatru TV.

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 27 października 2015

Wieczór wyborczy najwięcej widzów zgromadził w TVP1

Sam moment ogłoszenia sondażowych wyników w tej stacji śledziło 3,3 mln widzów.

Kraj, 20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

Kraj, 19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 23 września 2015

BZ WBK ma swój program w TVP1

"Firmowe ewolucje" poprowadzi Maciej Orłoś.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 8 września 2015

Małgorzata Perkowska dyrektorem ds. produkcji programów międzynarodowych w Endemol Shine

Będzie odpowiedzialna m.in. za wdrażanie formatów telewizyjnych na różnych rynkach.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.

Kraj, 25 sierpnia 2015

TVP wspiera jesienne ramówki

W działaniach zaakcentowane zostaną nowości i kolejne edycje hitów TVP1 i TVP2.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 4 sierpnia 2015

SMG: wartość reklamy TV w I półroczu wzrosła o ponad 3 proc.

Agencja wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Kraj, 31 lipca 2015

Wojciech Adamczyk reżyseruje nowy serial TVP "Dziewczyny ze Lwowa"

Premiera jesienią w TVP1.