M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP1 (marka)"

Kraj, 6 kwietnia 2017

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Mlekpol reklamuje śmietankę Łaciatą

Sponsoring TV i kampania OOH w stołecznym metrze.

Kraj, 22 marca 2017

Dorota Macieja nową szefową marketingu PZU

Świeżo mianowana do zarządu PZU Życie była dyrektor TVP1 przejmie nadzór nad marketingiem całej Grupy PZU od Aleksandry Agatowskiej.

Kraj, 15 marca 2017

Komfort reklamuje się na wiosnę [wideo]

Kreację przygotowała Eskadra, media kupił Codemedia.

Kraj, 8 marca 2017

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania Kasy Stefczyka

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadała agencja Apella, a za animację - Studio Pigeon.

Kraj, 28 lutego 2017

Agencja Pompidou z kampanią dla Ciech Sarzyna

Twarzami kampanii są Anna i Grzegorz Bardowscy z II edycji “Rolnik szuka żony" emitowanej w TVP1. Kampania TV potrwa od marca do czerwca.

Kraj, 21 lutego 2017

Bank Pocztowy reklamuje Bliskie Konto Pocztowe [wideo]

Kampanię realizują Ambasada BC i Effective Media.

Kraj, 24 stycznia 2017

Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów

Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.

Kraj, 11 stycznia 2017

Dorota Warakomska w zespole "Poranka Tok FM"

Dziennikarka od najbliższego poniedziałku poprowadzi "Poranek Radia Tok FM".

Kraj, 10 stycznia 2017

Wielki kurczak z małej zagrody

Sedar (Drosed) rusza z kampanią wizerunkową.

Kraj, 4 stycznia 2017

Polsat najchętniej oglądaną telewizją w 2016 r.

Najwięcej na reklamę w telewizji wydał Aflofarm.

Kraj, 2 stycznia 2017

MEC: tylko 100 programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów

Drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionową widownię. Tylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w tym roku przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 20 grudnia 2016

Banki wydały na reklamy o 15 proc. mniej

Towarzystwa ubezpieczeniowe zmniejszyły swoje nakłady o blisko połowę.

Kraj, 21 listopada 2016

Dorota Szelągowska w świątecznej kampanii Komfortu [wideo]

Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.

Kraj, 3 listopada 2016

Maciej Orłoś w telewizji Wirtualnej Polski

Poprowadzi serwis informacyjny #dziejesięnażywo.

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Kraj, 6 października 2016

Akson Studio pracuje nad nowym serialem dla TVN

Będzie to produkcja historyczno-kryminalna.

Kraj, 28 września 2016

Leszek Krawczyk korespondentem Wirtualnej Polski w USA

Przez ostatnich 10 lat związany był z Telewizją Polską.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Dzięki Euro 2016 wpływy reklamowe Polsatu urosły znacznie więcej niż rynek

Inwestycja w prawa telewizyjne opłaciła się nadawcy.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 25 lipca 2016

Relacje z igrzysk Rio 2016 na trzech antenach TVP

Dodatkowo nieodpłatnie igrzyska będzie można oglądać w internecie.

Kraj, 18 lipca 2016

Krzysztof Karwowski p.o. dyrektorem TVP1

Jan Pawlicki nie kieruje już TVP1. Razem z Wojciechem Hoflikiem zostali pełnomocnikami zarządu ds. utworzenia Agencji Kreacji Filmów i Seriali.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 13 lipca 2016

Infinity Media realizuje kolejną kampanię Enterolu

Billboard sponsorski emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVN.

Kraj, 12 lipca 2016

Finał UEFA Euro 2016 przyciągnął 10 mln widzów

Połowa widowni śledziła zmagania Portugalczyków i Francuzów w TVP1.

Kraj, 11 lipca 2016

Wydawnictwo Bauer przeprowadza relaunch "Show"

Wydawca zmienia strukturę pisma i wprowadza nowe formaty. Zmianom towarzyszy kampania.

Kraj, 28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

Kraj, 28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

Kraj, 24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.

Kraj, 23 czerwca 2016

Mecz Polska - Ukraina oglądało 12,6 mln widzów

Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.

Kraj, 20 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy zgromadził 14 mln widzów

Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.

Kraj, 14 czerwca 2016

Mecz Polska - Irlandia Północna obejrzało 12 mln widzów

Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.

Kraj, 8 czerwca 2016

Travelplanet.pl prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.

Kraj, 24 maja 2016

Nowe farby Dekoral w TV

Kampanię przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 17 maja 2016

Grzegorz Górny jednym z prowadzących "Klub Trójki"

Do zespołu publicystów Programu Trzeciego Polskiego Radia dołącza twórca kwartalnika "Fronda".

Kraj, 17 maja 2016

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kraj, 17 maja 2016

Gratka.pl z kampanią w TV i online

Projekt przygotowały: Artegence, Papaya Films i Starcom.

Kraj, 12 maja 2016

Jurajska startuje po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 10 maja 2016

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Maciej Grzywaczewski nie jest już wiceprezesem ATM Grupa

W zarządzie największego polskiego producenta telewizyjnego zasiadał od 2007 r.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Była szefowa TVP Kultura w Onecie

Katarzyna Janowska została redaktor naczelną działu kultura w portalu.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Vidaron ponownie z ubiegłorocznym spotem

FFiL Śnieżka przypomina o sezonie remontowo-budowlanym.

Kraj, 5 kwietnia 2016

TVP finalizuje rozmowy z BBC na temat koprodukcji

Współpraca ma dotyczyć seriali wojennych.

Kraj, 15 marca 2016

Rusza kampania Piątnicy

Firma promuje jogurty typu greckiego.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.