M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP1 (marka)"

Kraj, 6 października 2016

Akson Studio pracuje nad nowym serialem dla TVN

Będzie to produkcja historyczno-kryminalna.

Kraj, 28 września 2016

Leszek Krawczyk korespondentem Wirtualnej Polski w USA

Przez ostatnich 10 lat związany był z Telewizją Polską.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Dzięki Euro 2016 wpływy reklamowe Polsatu urosły znacznie więcej niż rynek

Inwestycja w prawa telewizyjne opłaciła się nadawcy.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nielsen: dzięki igrzyskom oglądalność TVP wzrosła kosztem m.in. TVN-u i Polsatu

W weekend największą widownię miał mecz polskich piłkarzy ręcznych z Brazylią, który oglądało 3,39 mln widzów.

Kraj, 25 lipca 2016

Relacje z igrzysk Rio 2016 na trzech antenach TVP

Dodatkowo nieodpłatnie igrzyska będzie można oglądać w internecie.

Kraj, 18 lipca 2016

Krzysztof Karwowski p.o. dyrektorem TVP1

Jan Pawlicki nie kieruje już TVP1. Razem z Wojciechem Hoflikiem zostali pełnomocnikami zarządu ds. utworzenia Agencji Kreacji Filmów i Seriali.

Kraj, 13 lipca 2016

Starcom: TVP wygrywa walkę o widzów Euro, a Polsat o reklamy

Właścicielowi Polsatu udało się wypracować zysk z inwestycji w Euro 2016 - uważa agencja.

Kraj, 13 lipca 2016

Infinity Media realizuje kolejną kampanię Enterolu

Billboard sponsorski emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVN.

Kraj, 12 lipca 2016

Finał UEFA Euro 2016 przyciągnął 10 mln widzów

Połowa widowni śledziła zmagania Portugalczyków i Francuzów w TVP1.

Kraj, 11 lipca 2016

Wydawnictwo Bauer przeprowadza relaunch "Show"

Wydawca zmienia strukturę pisma i wprowadza nowe formaty. Zmianom towarzyszy kampania.

Kraj, 28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

Kraj, 28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

Kraj, 24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.

Kraj, 23 czerwca 2016

Mecz Polska - Ukraina oglądało 12,6 mln widzów

Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.

Kraj, 20 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy zgromadził 14 mln widzów

Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.

Kraj, 14 czerwca 2016

Mecz Polska - Irlandia Północna obejrzało 12 mln widzów

Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.

Kraj, 8 czerwca 2016

Travelplanet.pl prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił dom mediowy Infinity Media.

Kraj, 24 maja 2016

Nowe farby Dekoral w TV

Kampanię przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 17 maja 2016

Grzegorz Górny jednym z prowadzących "Klub Trójki"

Do zespołu publicystów Programu Trzeciego Polskiego Radia dołącza twórca kwartalnika "Fronda".

Kraj, 17 maja 2016

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kraj, 17 maja 2016

Gratka.pl z kampanią w TV i online

Projekt przygotowały: Artegence, Papaya Films i Starcom.

Kraj, 12 maja 2016

Jurajska startuje po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 10 maja 2016

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Maciej Grzywaczewski nie jest już wiceprezesem ATM Grupa

W zarządzie największego polskiego producenta telewizyjnego zasiadał od 2007 r.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Była szefowa TVP Kultura w Onecie

Katarzyna Janowska została redaktor naczelną działu kultura w portalu.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Vidaron ponownie z ubiegłorocznym spotem

FFiL Śnieżka przypomina o sezonie remontowo-budowlanym.

Kraj, 5 kwietnia 2016

TVP finalizuje rozmowy z BBC na temat koprodukcji

Współpraca ma dotyczyć seriali wojennych.

Kraj, 15 marca 2016

Rusza kampania Piątnicy

Firma promuje jogurty typu greckiego.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.

Kraj, 9 marca 2016

Serial "Bodo" Akson Studio i TVP wśród finalistów MIPDrama Screenings

Zwycięzcę poznamy w kwietniu podczas targów MIPTV w Cannes.

Kraj, 8 marca 2016

Pierwszy odcinek serialu "Bodo" obejrzało 3,8 mln widzów

Serial ma szansę stać się hitem wiosennej ramówki TVP1.

Kraj, 3 marca 2016

Programy informacyjne TVP z mniejszą widownią

W lutym "Wiadomości" straciły 470 tys. widzów, "Teleexpress" - 419 tys., a "Panorama" - 118 tys.

Kraj, 25 lutego 2016

Węglarczyk, Młodkowski, Grass i Cejrowski w Grupie Onet-RAS Polska

Wzmocnią jednostki odpowiedzialne za content w różnych projektach grupy, w tym planowanych.

Kraj, 24 lutego 2016

Ruszyła kolejna odsłona kampanii o depresji

Twarzami kampanii zostały znane postaci mediów.

Kraj, 24 lutego 2016

Waldemar Gasper dyrektorem Biura Reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, byli menedżerowie Atmediów, dołączają do kierownictwa biura.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowe seriale i reaktywowane programy sprzed lat wiosną w TVP1

Jedynka pracuje też nad pasmem publicystycznym i pasmem dla seniorów.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 3 lutego 2016

Justyna Karnowska pokieruje TVP ABC

Zastąpiła Małgorzatę Mierzejewską-Wawryków.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Kraj, 26 stycznia 2016

TVP2 z największym spadkiem udziału od początku br.

Łączny udział stacji z tzw. wielkiej czwórki w czasie oglądania grupy komercyjnej skurczył się o 4 proc. od początku roku.

Kraj, 15 stycznia 2016

MetLife sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem

Firma będzie o tym informować w billboardach sponsorskich, ma być także widoczna podczas samych zawodów.

Kraj, 12 stycznia 2016

"Be Active" na walentynki wsparte kampanią

Na okładce znajdzie się Ewa Chodakowska w towarzystwie męża.

Kraj, 12 stycznia 2016

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"

Pismo wydawane będzie wspólnie z Radiem Pogoda. Kierowane jest przede wszystkim do czytelników 50+.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowi dyrektorzy głównych anten TVP

Nowego szefa ma też Telewizyjna Agencja Informacyjna.

Kraj, 7 stycznia 2016

Dyrektorzy głównych anten TVP oraz szefowie TAI i HR odeszli z pracy

Prezes TVP Janusz Daszczyński przyjął wszystkie rezygnacje. Ich obowiązki przejęli zastępcy.