M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP1 (firma)"

Kraj, 1 września 2015

Eska zadowolona z widowni podczas Eska Music Awards

W ubiegłą sobotę transmisję z gali obejrzały ponad 4 mln widzów.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Snoopy znów z MetLife

Tegoroczną kampanię reklamową ubezpieczyciel rozpoczyna spotem wizerunkowym.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Intermarché ze świąteczną odsłoną działań

Komunikacja eksponuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarche.

Kraj, 24 marca 2015

Magdalena Błaszczyk odpowiedzialna za TVP HD

Będzie nadzorować m.in. strategię programową kanału i działania wizerunkowe.

Kraj, 8 września 2014

Startuje druga odsłona kampanii Radia Zet

Flagowa stacja Grupy Eurozet przystępuje do drugiej odsłony kampanii promocyjnej.

Kraj, 10 marca 2014

Odnowiony "TV14" w sprzedaży: więcej stron i nowa sekcja

Tytuł będzie promowany w telewizji.

Kraj, 17 września 2013

Grupa GPD rozbudowuje oddziały w Warszawie i Poznaniu

W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.

Kraj, 9 stycznia 2013

USP Zdrowie rusza z komunikacją korporacyjną

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie.

Kraj, 16 stycznia 2012

Frosta kontynuuje kampanię z ub.r.

W działaniach podkreśla m.in. 100 proc. naturalnego smaku.

Kraj, 26 października 2011

Wielki powrót Teatru Telewizji TVP1

"Boska" z rekordową widownią, choć inaczej ten rekord wycenił Nielsen, a inaczej OBOP.

Kraj, 16 listopada 2010

Axellus reklamuje w telewizji tran [WIDEO]

W telewizji wystartowała nowa kampania reklamowa norweskich tranów Moller’s.

Kraj, 30 września 2009

Monroe, Dean i Dietrich w kampanii BOŚ

BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego, wykorzystując wizerunki trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 7 września 2009

Cyfra Plus promuje zamawianie oferty platformy przez SMS

Cyfra Plus realizuje działania reklamowe promujące zamawianie usług oferty platformy przez SMS. Celem działań marketingowych jest zwiększenie sprzedaży poprzez call...

Kraj, 14 października 2004

Marka Dilmah sponsorem programu "Kawa czy herbata?" w TVP1

Firma Gourmet Foods, konfekcjonująca herbatę Dilmah, rozpoczęła kilkumiesięczny sponsoring programu "Kawa czy herbata?" w TVP1. W copiątkowym porannym programie ma...