M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP2 (marka)"

Kraj, 21 kwietnia 2016

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

Farba ma "sprawdzić się w każdej roli". Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Red8 Advertising (po wygranym przetargu), a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Vidaron ponownie z ubiegłorocznym spotem

FFiL Śnieżka przypomina o sezonie remontowo-budowlanym.

Kraj, 5 kwietnia 2016

TVP finalizuje rozmowy z BBC na temat koprodukcji

Współpraca ma dotyczyć seriali wojennych.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Wakacyjna trasa koncertowa Radia Zet i TVP2 odwołana

Zamiast z Radiem Zet TVP chce ją zorganizować z Polskim Radiem.

Kraj, 30 marca 2016

Grażyna Torbicka odchodzi z TVP2

Dziennikarka rozstaje się z TVP po 31 latach.

Kraj, 15 marca 2016

Rusza kampania Piątnicy

Firma promuje jogurty typu greckiego.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.

Kraj, 7 marca 2016

Pedigree ponownie w programie "Przygarnij mnie"

Za wdrożenie strategii kontentowej dla marki Pedigree odpowiada MediaCom Beyond Advertising.

Kraj, 3 marca 2016

Programy informacyjne TVP z mniejszą widownią

W lutym "Wiadomości" straciły 470 tys. widzów, "Teleexpress" - 419 tys., a "Panorama" - 118 tys.

Kraj, 26 lutego 2016

Wiosną TVP2 stawia na reaktywowane programy sprzed lat i sprawdzone seriale

"Sonda", "Kocham Cię, Polsko!", "Przytul mnie", programy o naturze i muzyce ludowej mają przyciągnąć do stacji widownię.

Kraj, 24 lutego 2016

Ruszyła kolejna odsłona kampanii o depresji

Twarzami kampanii zostały znane postaci mediów.

Kraj, 11 lutego 2016

Wiosną w TVP2 wróci do kultowej "Sondy"

W ofercie programowej również nowości i sprawdzone formaty.

Kraj, 10 lutego 2016

Blondynka z Playa poprowadzi teleturniej TVP2 "Kocham Cię, Polsko"

Po kilku sezonach przerwy popularny program powraca do TVP2. Emisje w soboty o 20.

Kraj, 3 lutego 2016

Mikołaj Janusz dołącza do Antyradia

Współtwórca reportersko-performerskiej grupy Pyta.pl na antenie rockowej stacji.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Kraj, 26 stycznia 2016

TVP2 z największym spadkiem udziału od początku br.

Łączny udział stacji z tzw. wielkiej czwórki w czasie oglądania grupy komercyjnej skurczył się o 4 proc. od początku roku.

Kraj, 20 stycznia 2016

Nowy prezes TVP spotkał się z pracownikami

Kurski zapowiedział m.in. powrót kreacji i produkcji do TVP, znacznie większe wykorzystanie twórców związanych z TVP oraz studiów produkcyjnych. Rozwijana ma być oferta internetowa.

Kraj, 12 stycznia 2016

"Be Active" na walentynki wsparte kampanią

Na okładce znajdzie się Ewa Chodakowska w towarzystwie męża.

Kraj, 12 stycznia 2016

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"

Pismo wydawane będzie wspólnie z Radiem Pogoda. Kierowane jest przede wszystkim do czytelników 50+.

Kraj, 12 stycznia 2016

Rusza największa "Akademia smaku" marki Bosch

Realizacją wielokanałowej kampanii zajmują się agencja Insignia, OMD, Mozaic i TVP.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowi dyrektorzy głównych anten TVP

Nowego szefa ma też Telewizyjna Agencja Informacyjna.

Kraj, 7 stycznia 2016

Dyrektorzy głównych anten TVP oraz szefowie TAI i HR odeszli z pracy

Prezes TVP Janusz Daszczyński przyjął wszystkie rezygnacje. Ich obowiązki przejęli zastępcy.

Kraj, 7 stycznia 2016

Dorota Roman menedżerem ds. produkcji w TV Puls

Będzie odpowiedzialna za produkcje własne nadawcy.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Aegon rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Trzy filmy reklamowe będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 15 grudnia 2015

RN TVP chce interwencji KRRiT w sprawie zmian w mediach publicznych

Kierownictwo Biura Reklamy TVP widzi wstrzemięźliwość klientów w decyzjach alokacji budżetów reklamowych w telewizji publicznej.

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 3 grudnia 2015

TVP przygotowuje specjalne ramówki na święta, sylwester i Nowy Rok

W świątecznej propozycji anten TVP znajdą się m.in. premierowe odcinki seriali i eventy muzyczne.

Kraj, 30 listopada 2015

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Kraj, 25 listopada 2015

TVP1 przygotowuje nowy serial dokumentalny

Nowa produkcja opowiadająca o pracy młodych lekarzy pojawi się na antenie stacji w styczniu.

Kraj, 24 listopada 2015

Wargorr na kolanach u Św. Mikołaja

Wedel promuje świąteczne słodycze. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope.

Kraj, 23 listopada 2015

Pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

Kampanię obejmującą telewizję, internet, radio oraz prasę przygotowały: Grupa Eskadra, dom produkcyjny Tofi oraz ZOG.

Kraj, 19 listopada 2015

Firma Kruk SA lokuje swoje usługi w "Na dobre i na złe"

W popularnym serialu firma promuje swoje usługi ułatwiające likwidację zadłużenia.

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

Lexus przejął ekskluzywne breaki podczas finału w Singapurze

To efekt współpracy pomiędzy Toyotą Motor Poland, PHD Media Direction i BR TVP.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 2 listopada 2015

Barbara Bilińska-Kępa dyr. programowym TV Puls

Poprzednio związana była z A+E Networks Poland.

Kraj, 20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

Kraj, 19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 7 października 2015

Duże zainteresowanie ofertą TVP na MIPCOM 2015

Rynki azjatyckie interesują się m.in. formatem serialu "Prokurator".

Kraj, 8 września 2015

Małgorzata Perkowska dyrektorem ds. produkcji programów międzynarodowych w Endemol Shine

Będzie odpowiedzialna m.in. za wdrażanie formatów telewizyjnych na różnych rynkach.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Organizatorzy zadowoleni z frekwencji podczas "Lata Zet i Dwójki"

Średnio wszystkie tegoroczne koncerty oglądało blisko 1,7 mln widzów, niemal 220 tys. osób więcej niż w roku ubiegłym.

Kraj, 25 sierpnia 2015

TVP wspiera jesienne ramówki

W działaniach zaakcentowane zostaną nowości i kolejne edycje hitów TVP1 i TVP2.