M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Twitter (marka)"

Przetargi, 11 maja 2016

Lubię To - Linked by Isobar zadba o social media Allegro

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów socialmediowych należących do Allegro.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Saatchi & Saatchi Poland/Interactive Solutions dla Amnesty International UK

Agencje wspierają walkę o prawa człowieka.

Zagranica, 15 kwietnia 2016

Heineken ogłasza przetarg w Wielkiej Brytanii

Holenderski browar poszukuje agencji do obsługi BTL.

Przetargi, 14 kwietnia 2016

Deloitte Digital wygrywa przetarg Pizzy Hut

Nazw ani liczby agencji zaproszonych do przeglądu nie podano.

Kraj, 16 marca 2016

L’Oreal powierza obsługę korporacyjną On Board Ecco Network

Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną, CSR i social mediami.

Kraj, 8 marca 2016

Ubisoft wspiera premierę gry "The Division"

Kampanię prowadzi Mindshare Polska.

Kraj, 7 marca 2016

Saatchi & Saatchi Poland z globalną kampanią dla Toyoty [wideo]

Zaplanowane działania promocyjne obejmują aktywności w social mediach, Facebooku, Twitterze oraz YouTube.

Kraj, 2 marca 2016

Edwin Zasada przechodzi do 140 Media Agency

W nowym miejscu pracy zajmie stanowisko brand strategy managera.

Kraj, 25 lutego 2016

Almette z dalszym wsparciem

Hochland Polska wraca z działaniami promocyjnymi dla swojego puszystego serka - kampania potrwa do czerwca.

Przetargi, 10 lutego 2016

Konceptika zajmie się promocją marek Citroën i DS Automobiles

Agencja wygrywa przetarg.

Zagranica, 9 lutego 2016

Firmy farmaceutyczne chcą poprawić swoją reputację za pomocą kampanii

Pharmaceutical Research and Manufacturers of America (PhRMA) zapowiedziało, że w porównaniu z ub.r. zwiększy w 2016 r. o 10 proc. nakłady na lobbingową komunikację marketingową, mającą poprawić wizerunek i prestiż branży farmaceutycznej.

Kraj, 9 lutego 2016

IRCenter sprawdziło stan social mediów w 2015 r.

Ze Snapchata minimum kilka razy w tygodniu korzysta ponad połowa użytkowników (53 proc.), co jest wynikiem lepszym od np. Twittera.

Kraj, 9 lutego 2016

Profi odświeża stronę na wiosnę

Wystartowała nowa strona internetowa producenta dań gotowych i pasztetów, wspierać ją będą konkursy i kampania w internecie.

Kraj, 3 lutego 2016

Lego prowadzi testy konsumenckie wśród polskich mam

Działania związane są z marką Lego Duplo.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 28 stycznia 2016

Sony reklamuje Xperię w social mediach

Marketer startuje z walentynkową kampanią.

Zagranica, 25 stycznia 2016

Moleskine z akcją w social mediach

Z okazji międzynarodowego dnia pisania ręcznego Moleskine zaprosił do opublikowania postów w formie zdjęć pisma odręcznego.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Kraj, 30 listopada 2015

In Hot Water Company zadba o social media Ferratum Banku

Agencja będzie odpowiadać m.in. za obsługę kilku fan page'y w Facebooku.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 12 listopada 2015

Eska nagradza fanów iPhone'ami

Dwumilionowy lajk w fanpage'u stacji został nagrodzony.

Zagranica, 9 października 2015

Antyseksistowska reklama France 3 zbannowana

Reklama została odczytana zupełnie odwrotnie, niż życzyli sobie tego twórcy.

Kraj, 24 września 2015

Konto Tic Tac na podium Socialbakers

Konto w kategorii confectionery zajęło trzecie miejsce, za komunikację odpowiada VML Poland.

Kraj, 24 września 2015

Edipresse Polska inwestuje w "Party"

Startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl.

Zagranica, 15 września 2015

CMO opuszcza Yahoo!

Kathy Savitt pełniąca od 2012 r. funkcję media and marketing chiefa w Yahoo! zrezygnowała z tego stanowiska i przeniosła się do hollywoodzkiego STX Entertainment, gdzie obejmie pozycję president of digital.

Przetargi, 25 sierpnia 2015

Fenomem agencją socialmediową Raiffeisen Polbank

Agencja wygrywa przetarg, zdobywając nowego klienta.

Kraj, 4 sierpnia 2015

The Digitals i EMLab dla Hyundai Motor Poland

Agencje prowadzą komunikację sponsoringową marki Hyundai - Oficjalnego Partnera Tour de Pologne.

Kraj, 23 lipca 2015

Widzowie tweetują podczas oglądania seriali w TV

Agencja badawcza IRCenter wzięła pod lupę seriale "M jak miłość" i "Na Wspólnej".

Przetargi, 16 lipca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson wygrał przetarg Jogobelli

Agencja zajmie się aktywnościami digitalowymi.

Kraj, 2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Zagranica, 2 lipca 2015

Stella Artois z niestandardowymi działaniami z okazji Wimbledonu

Marketer podzieli się z fanami specjalnym wideokontentem w Twitterze.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Dove Men+Care zbiera pierwsze momenty w życiu ojców

W YouTube rusza kampania związana z Dniem Ojca.

Kraj, 16 czerwca 2015

Tiger organizuje komiksowy konkurs

Aktywizacja marki Maspeksu nawiązuje do kampanii z rozrywkowym bestiarium.

Zagranica, 16 czerwca 2015

Twitter rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Twitter wybiera Lucky Generals - przetarg został ogłoszony w kwietniu br. i był realizowany bez pośrednika.

Kraj, 10 czerwca 2015

Huawei startuje z prawdopodobnie największą dotychczas kampanią

Chiński producent zaplanował szerokie wsparcie reklamowe nowego flagowego modelu smartfonu P8.

Kraj, 9 czerwca 2015

Startuje nowy interaktywny program w Eska TV

Od końca czerwca na antenie Eska TV będzie można oglądać "Najlepszy program".

Przetargi, 21 maja 2015

TBWA, TBWA PR i MediaCom dla Amnesty International Polska

Głównym elementem obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce będzie zainaugurowana 21 maja akcja społeczna "Wolność - Udostępnij".

Kraj, 14 maja 2015

Fox promuje serial "Miasteczko Wayward Pines"

Za media odpowiada Vizeum. Kreację przygotował dział marketingu Fox International Channels Poland.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Ruszyła kampania rozgrywek play-off Tauron Basket Ligi [wideo]

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Mistrz może być tylko jeden".

Kraj, 30 kwietnia 2015

UPC Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii

Projekt realizują Heart & Brain, Arip i Macroscope OMD.

Zagranica, 28 kwietnia 2015

Renault nie oferuje flamingów jako gadżet

Marketer promuje nowe Twingo w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 16 kwietnia 2015

WebTalk poprowadzi komunikację digital marki Oshee Polska

Agencja zajmie się głównie kanałami społecznościowymi.

Zagranica, 31 marca 2015

Facebook wciąż myśli o Chinach

Serwis, chociaż nie jest dostępny dla Chińczyków, chce pozyskać chińskich reklamodawców, są też znaki, że wciąż nie porzucił planów wejścia na ten rynek.

Kraj, 17 marca 2015

Red Bull startuje z promocją tegorocznej edycji festiwalu Red Bull Music Academy Weekender

Druga edycja podróżującego po miastach festiwalu muzycznego odbędzie się w Warszawie.

Kraj, 13 marca 2015

Endomondo najpopularniejszą mobilną aplikacją sportową

Co trzeci internauta w Polsce korzysta z aplikacji zdrowotnych i sportowych, wynika z badania IRCenter.

Kraj, 4 marca 2015

MBank reklamuje nowe Konta mobilne plus

Wiodącym medium kampanii jest telewizja.

Zagranica, 24 lutego 2015

Burberry w porozumieniu z Twitterem

Firma rozwija kolejne projekty technologiczne i komunikacyjne w związku z aktywnościami podczas prezentacji kolekcji letniej.

Kraj, 12 lutego 2015

Byss przygotowała strategię dla Kross Racing Team

Agencja przygotuje także materiały promocyjne wydarzenia.

Kraj, 9 lutego 2015

W social mediach udział grupy 18-24 z dużych miast maleje

Młodych w mediach społecznościowych zastępują powoli "młodzi dorośli" z mniejszych miast - wynika z badania IRCenter.com.