M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Tyskie (marka)"

Kraj, 24 stycznia 2019

KP mocno inwestuje w reklamę Żubra jeszcze przed sezonem

Loteria "Dwa szybkie Żubry" już po raz czwarty; silne wsparcie reklamą w mediach.

Kraj, 24 stycznia 2019

Tyskie zbudowało bar w windzie

Akcja to część kampanii "Przejdźmy na TY", która zachęca do dbania o bliskie relacje międzyludzkie.

Kraj, 30 października 2018

Igor Tikhonov prezesem Kompanii Piwowarskiej

Przez 17 lat związany z SABMillerem.

Kraj, 25 września 2018

KP wprowadza piwo o smaku rumu - Captain Jack

Producent planuje bardzo duże wsparcie reklamowe.

Kraj, 25 września 2018

Tyskie z nową platformą komunikacji

Marka zachęca: "Przejdźmy na Ty".

Kraj, 4 czerwca 2018

Zbigniew Boniek będzie reklamował Playa

Operator komórkowy do mundialowej kampanii zatrudnia prezesa PZPN.

Kraj, 27 kwietnia 2018

Zbiegniew Boniek w kampanii Tyskiego

Boniek reklamował już Tyskie podczas Euro 2012.

Kraj, 15 marca 2018

KP rusza z nową platformą "Tyskie otwiera nas"

Nowa kampania i nowe opakowania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 23 stycznia 2018

Nairobia wygrała obsługę marki Redd's

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 9 stycznia 2018

Piotr Osiński ECD w Wunderman MENA w Dubaju

Associate creative director z Saatchi & Saatchi IS zmienia agencję.

Kraj, 19 grudnia 2017

Rok po relaunchu Okocim notuje 27-proc. wzrost udziałów

Kampania przygotowana przez Upside i PHD Media Direction akcentowała autentyczną tradycję i kunszt rzemiosła piwowarów.

Kraj, 7 listopada 2017

Tyskie składa życzenia

Już po raz czwarty.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Przetargi, 15 września 2017

Ogilvy wygrywa przetarg na duży projekt aktywacyjny Tyskiego

W przetargu brało udział razem sześć agencji.

Przetargi, 24 lipca 2017

Sześć agencji w przetargu na budżet aktywacyjny Tyskiego

Kompania Piwowarska wybierze agencję.

Kraj, 12 czerwca 2017

Maciej Mitoraj odchodzi z Żabka Polska

W firmie piastował stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju.

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Przetargi, 11 stycznia 2017

Hand Made obsłuży brand Nestle

Agencja wygrała przetarg na obsługę digitalową marki Dolce Gusto.

Kraj, 21 grudnia 2016

Hand Made zrealizowała event dla Oknoplastu

Agencja Hand Made zrealizowała świąteczny event "Zimowy Wonderland".

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Przetargi, 6 grudnia 2016

Tymbark wybrał agencję Bardzo

Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu.

Kraj, 10 listopada 2016

Arkadiusz Legoń head of concept & digital w V&P

To nowo utworzone stanowisko w agencji.

Kraj, 8 listopada 2016

Tyskie składa życzenia

Rusza kampania "Tyskiego najlepszego!" autorstwa agencji Bardzo, Konqubinatu, Hand Made, IQ Marketing i Zenith.

Kraj, 5 października 2016

Maspex rozważa sięgnięcie po piwo

Potentat z Wadowic rozważa przejęcie części aktywów SABMillera.

Kraj, 26 września 2016

Mazur i Mecenas okradają oberleutnanta Von Steina - nowa kampania Tyskiego

Nowy spot ma wspierać debiut nowego wariantu Tyskie Niepasteryzowane.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Szef marketingu Lidla odchodzi

Filip Fiedorow ma objąć wkrótce wysokie stanowisko marketingowe u innego pracodawcy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Rafał Mietelski business development directorem w Vice Media

Przez ostatnie lata związany był głównie z rynkiem agencji reklamowych.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Tyskie promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków

Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.

Przetargi, 27 lipca 2016

Hand Made wygrywa obsługę Tyskiego w digitalu

Do przetargu zaproszono pięć agencji.

Kraj, 22 czerwca 2016

BGŻ BNP zastanawia się nad kontynuacją miniserialu reklamowego

Ponadmilionową widownię gromadziły odcinki serialu "Dwoje we troje" w Polsacie. Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu branded content.

Kraj, 31 maja 2016

Nowa odsłona komunikacji Tyskiego w piłkarskim klimacie [wideo]

Marka kontynuuje platformę komunikacyjną "Tyskie - najlepsze w naszej historii".

Zagranica, 11 lutego 2016

Japończycy coraz bliżej przejęcia marek Peroni i Grolsch

Asahi Group Holdings chce zapłacić ok. 3,5 mld dolarów za brandy SabMillera.

Kraj, 2 lutego 2016

Na rynku pojawia się Brand Kolektyw

Dominik Ubych i Paweł Michaluk, którzy do tej pory byli związani z Przeagencją, zakładają własną firmę.

Kraj, 8 stycznia 2016

Igor Zajda brand managerem marki Specjal

Z Kompanii Piwowarskiej do Grupy Żywiec.

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 9 października 2015

Tomasz Brycki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Rusza europejski przetarg SAB Millera, właściciela Kompanii Piwowarskiej

Przetarg dotyczy dziewięciu rynków, w tym Polski, gdzie obsługą mediową zajmuje się MEC.

Kraj, 16 lipca 2015

Awanse w Q&A Communications

Ewa Kawiecka i Paulina Piątek zostały pierwszymi project managerami w agencji.

Kraj, 8 lipca 2015

Dwie nowe osoby w Grupie 3

Agencja zatrudnia szefa strategii i key account managera.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 12 czerwca 2015

Hubert Jędrys business directorem MediaCom Warszawa

Zasili departament odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów.

Kraj, 2 czerwca 2015

Maciej Mitoraj członkiem zarządu ds. marketingu i rozwoju Żabka Polska

Współtwórca sukcesu Tyskiego i były dyrektor marketingu Grupy Żywiec poprowadzi marketing największej sieci convenience.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 4 maja 2015

Tyskie rusza z nową platformą komunikacyjną

"Polski chmiel, polska dusza" - to nowe hasło marki autorstwa Saatchi & Saatchi.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 3 lutego 2015

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.