M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tyskie (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 9 października 2015

Tomasz Brycki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Rusza europejski przetarg SAB Millera, właściciela Kompanii Piwowarskiej

Przetarg dotyczy dziewięciu rynków, w tym Polski, gdzie obsługą mediową zajmuje się MEC.

Kraj, 16 lipca 2015

Awanse w Q&A Communications

Ewa Kawiecka i Paulina Piątek zostały pierwszymi project managerami w agencji.

Kraj, 8 lipca 2015

Dwie nowe osoby w Grupie 3

Agencja zatrudnia szefa strategii i key account managera.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 12 czerwca 2015

Hubert Jędrys business directorem MediaCom Warszawa

Zasili departament odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów.

Kraj, 2 czerwca 2015

Maciej Mitoraj członkiem zarządu ds. marketingu i rozwoju Żabka Polska

Współtwórca sukcesu Tyskiego i były dyrektor marketingu Grupy Żywiec poprowadzi marketing największej sieci convenience.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 4 maja 2015

Tyskie rusza z nową platformą komunikacyjną

"Polski chmiel, polska dusza" - to nowe hasło marki autorstwa Saatchi & Saatchi.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 3 lutego 2015

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 21 listopada 2014

Tomasz Sawicki dołącza do strategii Isobar Poland

Poprzednio związany był z agencją GPD Advertising.

Kraj, 14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

Kraj, 13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Kraj, 13 listopada 2014

Startuje nowa kampania Tyskiego [wideo]

Za pomocą Tyskiego można teraz złożyć życzenia. Kampanię przygotowano na okres przedświąteczny. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL.

Kraj, 29 października 2014

Tequila zlikwiduje poznańskie biuro, Jędrowski i Jarysz zostają w agencji

Około połowa poznańskiego zespołu nie przyjęła propozycji przenosin do Warszawy. Kluczowi menedżerowie zostają na pokładzie.

Kraj, 21 października 2014

Tyskie rusza z nową kampanią

Reklamą wspiera nowy wariant z dwutygodniowym terminem przydatności do spożycia. Kreację przygotowała agencja TBWA.

Przetargi, 26 września 2014

Tyskie z Saatchi & Saatchi

Kompania Piwowarska wybrała agencję dla swojej czołowej marki.

Kraj, 25 września 2014

Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Okocim SA zastąpi Grupę Żywiec w roli "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Marka będzie wspierała teraz dwie dyscypliny: piłkę nożną i siatkówkę.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Małkiewicz creative directorem w Lemon Sky JWT

Będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Przetargi, 21 lipca 2014

Oświadczenie KP: Saatchi & Saatchi nadal w przetargu na obsługę marki Tyskie

Agencja Scholz & Friends nie zakwalifikowała się do kolejnego etapu konkursu na obsługę marki.

Przetargi, 18 lipca 2014

Scholz & Friends i Young & Rubicam walczą o budżet Tyskiego

Saatchi & Saatchi odpada z przetargu.

Przetargi, 14 lipca 2014

Young & Rubicam, Saatchi & Saatchi i Scholz & Friends na short-liście Tyskiego

BBDO oraz Ogilvy & Mather wypadają z przetargu.

Przetargi, 18 czerwca 2014

Uzupełnienie: Sześć agencji na short-liście Tyskiego

Poza Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam w przetargu pozostały agencje: BBDO, Scholz & Friends, Ogilvy & Mather i Publicis.

Przetargi, 17 czerwca 2014

Saatchi & Saatchi, Y&R oraz Change Integrated na short-liście Tyskiego

Jak wynika z naszych informacji, Kompania Piwowarska wyłoniła trzy agencje, które będą walczyć o budżet marki Tyskie.

Kraj, 29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

Kraj, 23 maja 2014

Grey nie będzie walczył o utrzymanie budżetu Tyskiego

Agencja wyjaśnia, że to decyzja "w porozumieniu" z dyrektorem marki.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza piłkarska kampania Tyskiego

Największa marka piwa w Polsce szykuje się do mundialowych emocji. Jest to prawdopodobnie jeden z ostatnich projektów zrealizowanych dla Tyskiego przez agencję Grey Group, przed planowanym przetargiem.

Kraj, 5 maja 2014

KP potwierdza: będzie przetarg na Tyskie

Największy producent piwa w kraju przeprowadzi przetarg na najważniejszą swoją markę.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska sprzedała o 9 proc. mniej piwa

Największy w kraju producent w roku obrachunkowym 2013/14 zanotował istotny spadek sprzedaży.

Kraj, 15 kwietnia 2014

KP planuje przetarg na Tyskie

Czy po roku z Greyem marka zmieni agencję?

Kraj, 14 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska i Tomasz Miler przekonują, że w barach nie "chrzci się" piwa

Bloger zaangażował się w kampanię obalającą piwne mity.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Lech Premium nowym sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Umowa została podpisana na trzy lata.

Kraj, 1 kwietnia 2014

Maciej Mitoraj kończy projekt w Kompanii Piwowarskiej

Z firmą żegna się dyrektor projektu marki Tyskie. Na razie nie są znane jego dalsze plany zawodowe.

Przetargi, 31 marca 2014

Q&A Communications wygrywa przetarg PR Żubra

Agencja obsłuży kolejną markę Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 28 marca 2014

Żubr przeskoczył Tyskie

Zmiana lidera na rynku piwa, na razie w jednym okresie badawczym.

Kraj, 4 marca 2014

Mateusz Zaremba pokieruje marką Tyskie

Kompania Piwowarska ma nowego dyrektora odpowiedzialnego za największy brand piwa w Polsce.

Kraj, 14 lutego 2014

Kibice w spocie Tyskiego

Grey Group wybierze trzy osoby, które wystąpią w filmie reklamowym.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 6 listopada 2013

Paszport Księstwa Piwnego w nowej akcji Tyskiego

Marka rusza z programem lojalnościowym.

Kraj, 23 października 2013

Andrew Highcock nowym prezesem zarządu Kompanii Piwowarskiej

Największy producent piwa ma nowego szefa.

Kraj, 21 października 2013

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej 10 proc. w dół

W sezonie największy producent piwa zanotował wolumenowy spadek sprzedaży o jedną dziesiątą. Powodem wysoka baza porównawcza z ub.r. i silna konkurencja.

Kraj, 15 października 2013

Grand prix Effie dla "5 Stadionu"

Grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 14 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.