M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "U2 Media (firma)"

Kraj, 1 kwietnia 2015

W IPG powstaje Mediabrands Studio

Na czele działu akcji niestandardowych stanęła Monika Wójcicka.

Przetargi, 27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Sidolux ma twarz Rozenek

Celebrytka Małgorzata Rozenek od kwietnia wspiera swoim wizerunkiem promocję marek Sidolux oraz Perlux.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Tomasz Wileński opuszcza Reprise Media

Menedżer kończy współpracę z Interpublic Group.

Kraj, 12 lutego 2014

Łucja Gdala managing directorem Codemedia

W ostatnich latach Gdala pracowała w domu mediowym na stanowisku dyrektora współzarządzającego.

Kraj, 5 lutego 2014

Anna Gruszka nowym digital development directorem w IPG Mediabrands

Była wiceprezes Codemedia dołączyła do grupy IPG Mediabrands.

Kraj, 4 lutego 2014

Anna Gruszka w IPG Mediabrands

W ramach grupy objęła nowe stanowisko digital development directora.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Pietrzak szefem Mediabrands Analytics Hub

IPG Mediabrands ma nowego szefa działu analiz i ekonometrii.

Kraj, 11 marca 2013

U2 Media powiększa zespół

Dom mediowy ma nowego junior media plannera/buyera.

Przetargi, 1 lutego 2013

MediaVest wygrał budżet Vivus Finance

W przetargu pokonał Carata, Initiative, Mindshare, MPG, Media Direction OMD i U2 Media. Prognozowane wydatki Vivus Finance mają sięgnąć kilkunastu milionów złotych netto.

Kraj, 16 lipca 2012

BPN Poland zastąpi BrandConnection

W ramach IPG powstaje nowa sieć domów mediowych Brand Programming Network.

Kraj, 2 lipca 2012

Mediabrands ma nowego szefa finansów

Krzysztof Stopa jest nowym dyrektorem finansowym IPG Mediabrands.

Przetargi, 22 czerwca 2012

Trzy domy pozostały w przetargu na PGE

ZOG, Media Group i U2 Media pozostały w przetargu na obsługę marketera.

Kraj, 11 maja 2012

Jurajska rozpoczęła działania reklamowe

Wizerunkowa kampania potrwa do końca czerwca br.

Kraj, 24 lutego 2012

Reprise Media powalczy o klientów specjalizacją i zasadami wynagradzania

Niedawno powołana agencja kompletuje zespół specjalistów od performance marketingu oraz SEM. Chce aktywnie walczyć o klientów z zewnątrz. Jej głównym atutem ma być rozliczanie za wyniki sprzedażowe.

Kraj, 22 grudnia 2011

Reprise Media debiutuje w Polsce

W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEE. Tomasz Wileński stanął na czele nowej firmy.

Kraj, 28 października 2011

Sidolux po trzech latach wraca z reklamą do TV

Marketer komunikuje repozycjonowanie marki i chce budować jej prestiżowy wizerunek.

Kraj, 19 września 2011

U2 Media planuje dla Ruchu Palikota

Dom mediowy zaplanował i kupił media do wyborczej kampanii ugrupowania Janusza Palikota.

Przetargi, 7 września 2011

U2 Media zdobywa budżet Sidoluksa

Agencja pokonała MediaOn w przetargu Lakma Strefy.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Wiesława Vonau przechodzi z IPG do Atmedia

Nowy menedżer obejmie funkcję CFO w Atmedia Group.

Kraj, 31 sierpnia 2011

McCann wybierze nowego CEO pod koniec roku

Tadeusz Żórawski nadal znajduje się na liście kandydatów na to stanowisko.

Przetargi, 6 czerwca 2011

U2 Media wygrała przetarg woj. małopolskiego

Dom mediowy zajmie się obsługą mediową kampanii "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce".

Artykuły weekendowe, 27 maja 2011

"Na malucha…"

Marek Jaszczur, prezes zarządu U2 Media, analizuje zestawienie przychodów małych domów mediowych i konkluduje, że nie jest źle.

Kraj, 26 maja 2011

Tomasz Zubilewicz twarzą kampanii Sterolei

Prezenter pogody TVN ponownie w reklamie, tym razem za aprobatą TVN.

Przetargi, 24 maja 2011

U2 Media dla woj. śląskiego

Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów kampanii promującej zabytki techniki w województwie śląskim.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jurajska owocuje radością [WIDEO]

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy promuje owocowe warianty swojej flagowej marki.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Nowy CEO McCanna za kilka tygodni

David Kisielevsky, sub regional director CEE McCann Worldgroup, zapowiada zmiany w strukturze, które przeprowadzi nowomianowany CEO. Czy będzie nim Tadeusz Żórawski?

Przetargi, 24 marca 2011

U2 Media wygrał przetarg Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Narodowy Instytut Audiowizualny wybrał U2 Media do obsługi mediowej działań reklamowych związanych m.in. z polską prezydencją w Radzie UE.

Kraj, 4 lutego 2011

Agata Młynarska reklamuje preparat dla kobiet

Asa Polska szykuje kampanię dla preparatu LaciBios Femina. Twarzą kampanii będzie Agata Młynarska.

Przetargi, 8 października 2010

U2 Media z nowym budżetem

Agencja obsłuży Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.

Kraj, 1 czerwca 2010

U2 Media zdobył budżet Jurajskiej

W telewizji trwa kampania marketera.

Przetargi, 28 maja 2010

Cubus zastanawia się nad przetargiem mediowym

Marketer rozważa przeprowadzenie w tym roku przeglądu ofert na obsługę mediową. Uruchamia sklepy zgodne z nowym konceptem.

Kraj, 24 maja 2010

U2 Media z budżetem CD Projektu

Agencja zaplanowała kampanię reklamową gier komputerowych.

Kraj, 7 maja 2010

Atlas z przekazem do kobiet

Firma Atlas rozpoczyna kampanię reklamową, w której zaprezentuje zaprawy klejowe.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Żórawski i Jaszczur: kult taniego GRP to nie prima aprilis

Są już pierwsi chętni członkowie Stowarzyszenia Fanów Taniego GRP.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Rusza Stowarzyszenie Fanów Taniego GRP

Marek Jaszczur i Tadeusz Żórawski powołują Stowarzyszenie Fanów Taniego GRP.

Kraj, 5 marca 2010

Polski Dom Mediowy obsługuje One-2-One

Polski Dom Mediowy (PDM) będzie współpracował z One-2-One, dostawcą rozwiązań interaktywnych (SMS). PDM przygotuje m.in. kampanię telewizyjną spółki planowaną na...

Przetargi, 3 marca 2010

Starcom wygrał budżet na kampanię Śląskiego

Starcom złożył najlepszą ofertę w przetargu na zakup mediów do kampanii woj. śląskiego oraz regionalnej promocji Szlaku Zabytków Techniki Województwa...

Przetargi, 1 marca 2010

Netia pozostawia jednak obsługę mediową w ZOG-u

Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów i zdecydował się podpisać umowę o dalszej współpracy z ZenithOptimediaGroup...

Kraj, 24 lutego 2010

Marek Janicki to ikona polskiej reklamy - mówią ludzie z branży

Jak informowaliśmy wczoraj w DS "MMP", Marek Janicki podjął decyzję o rezygnacji z dniem 31 marca z funkcji prezesa McCann...

Przetargi, 24 lutego 2010

Netia może pozostać w ZOG-u

Netia, która wciąż nie zakończyła przetargu mediowego, prawdopodobnie pozostanie w dotychczasowej agencji - ZenithOptimedia. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że...

Przetargi, 10 lutego 2010

MediaCom wygrał budżet Playa, Netia nie podjęła decyzji

MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową Playa (P4). W najbliższym czasie przejmie obsługę wartego 246 mln zł (dane cennikowe...

Przetargi, 8 lutego 2010

MediaCom na short-liście przetargu Playa

Play (P4) finalizuje przetarg mediowy. Z ostatnich spekulacji wynikało, że faworytem w rozgrywce jest MediaCom. Rzecznik Playa na pytanie o...

Przetargi, 4 grudnia 2009

Agencje Change i Brain nadal będą pracowały dla Playa

P4, operator sieci komórkowej Play, zakończył przegląd agencji kreatywnych i zdecydował o dalszej współpracy z dotychczasowymi agencjami, czyli Change Communications...

Przetargi, 20 listopada 2009

Netia nadal będzie konsolidować budżet z Playem

Do przetargu na obsługę mediową Playa (P4) dołączyła Netia, z którą od dwóch lat P4 konsolidował budżet. Według naszych informacji...

Przetargi, 18 listopada 2009

Play rusza z przetargiem kreatywnym

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął przetarg kreatywny. Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu i członek zarządu P4, mówi: - Zdecydowaliśmy się...

Kraj, 17 listopada 2009

Aster tak jak Netia zatrudnił chomika do reklamy

Jakie zwierzę jest najbardziej "internetowe"? Okazuje się, że chomik. Dwoi się i troi w reklamach firm telekomunikacyjnych. Firma Aster rozpoczyna...

Przetargi, 4 listopada 2009

MPG też walczy o Playa

Dom mediowy MPG również jest na liście domów mediowych ubiegających się o budżet mediowy Playa. Z naszych wcześniejszych informacji wynikało,...

Kraj, 30 października 2009

Universal McCann stawia m.in. na ekonometrię i touchpointy

Dom mediowy Universal McCann chce w przyszłym roku rozwijać ofertę dla klientów. Zgodnie z badawczym pozycjonowaniem, wyrażonym globalną formułą "curious...

Kraj, 23 października 2009

Initiative przeprowadzi się do Universal McCann

Dom mediowy Initiative wkrótce zmieni siedzibę. Najprawdopodobniej przeprowadzi się do obecnego biura Universal McCann. Jak zapewnia Marcin Dec, CEO Initiative,...