M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Unilever (firma)"

Zagranica, 20 czerwca 2016

Paul Polman i byli prezesi Unilevera namawiają do głosowania przeciw Brexitowi

W specjalnym liście Polman podkreśla, że Unilever jako holednersko-brytyjska firma jest odzwierciedleniem europejskiej idei.

Kraj, 14 czerwca 2016

Marka Lipton otwiera herbaciarnię

Na dworcu Warszawa Centralna powstał Lipton Point.

Kraj, 6 czerwca 2016

DDB & Tribal poszerza współpracę z Unileverem na rynkach CEE

Surf to kolejna marka z portfolio firmy obsługiwana przez agencję.

Kraj, 30 maja 2016

Awanse w OS3

Dwie osoby - Maciej Hilt i Anna Lewandowska - zajęły wyższe stanowiska w client service.

Kraj, 24 maja 2016

Paweł Jezierski kierownikiem działu komunikacji korporacyjnej Goodyear Dunlop Tires

Wcześniej przez wiele lat był związany z firmą Unilever.

Kraj, 23 maja 2016

Unilever wraca na rynek detergentów z marką Surf

Kampanię przygotowała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 16 maja 2016

Wrzask radości w letniej odsłonie Big Milka

Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Unilevera, a w konkursie można wygrać 3 miliony lodów.

Kraj, 16 maja 2016

Lipton z akcją dla optymistów

Marka herbaty z portfolio Unilevera zaprasza do tworzenia haseł na zawieszki.

Kraj, 9 maja 2016

Patrycja Giurko global marketing managerem CCC

Zespół komunikacji marketingowej największego detalisty obuwia w Polsce powiększa się o nową osobę.

Zagranica, 6 maja 2016

Unilever jako ostatni potentat FMCG przekonał się do Aldi

Unilever jako jeden z nielicznych gigantów FMCG nie sprzedawał dotychczas swoich produktów w niemieckiej sieci Aldi. Finalnie podjął jednak decyzję o nawiązaniu pełnej współpracy zarówno z dywizją Aldi Nord, jak i Aldi Süd.

Kraj, 6 maja 2016

Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu strategy+creative.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Nowe osoby w FCB Warsaw

Do działu client service dołączają Marlena Mikina i Katarzyna Kowalczuk.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Jan Roman został business development directorem w PHD Media Direction

Z Grupą Media Direction związany jest od 11 lat.

Kraj, 5 kwietnia 2016

DDB & Tribal z kampanią dla Axe

Działania są prowadzone pod hasłem "Find your magic".

Zagranica, 24 marca 2016

Persil z odważną kampanią edukacyjną

Marka apeluje, żeby pozwolić dzieciom bawić się na zewnątrz - przeciętne dziecko spędza mniej czasu na zewnątrz niż więźniowie.

Zagranica, 22 marca 2016

Oznaczenia GMO w stanie Vermont staną się obligatoryjne

Władze amerykańskiego stanu Vermont od 1 lipca br. wprowadzają obowiązek umieszczania specjalnych oznaczeń na produktach klasyfikowanych jako GMO (genetically modified organisms).

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Przetargi, 15 marca 2016

OS3 obsłuży Knorra

Agencja wygrała przetarg na obsługę nowej linii produktów Naturalnie smaczne.

Kraj, 11 marca 2016

Grzegorz Bors wiceprezesem TU Europa

Menedżer zmienił branżę telekomunikacyjną na ubezpieczenia.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 2 marca 2016

Z szefa marketingu Hochlandu do Goodyeara

Nowy dyrektor marketingu czołowego producenta opon ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży FMCG.

Kraj, 1 marca 2016

Dominik Turek senior art directorem w PZL

Dalsze wzmocnienia w dziale kreacji agencji.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Kraj, 23 lutego 2016

Michał Mrowiec wiceprezesem Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży

Menedżer z doświadczeniem w Coca-Coli i Unileverze trafia do producenta piwa.

Kraj, 16 lutego 2016

Hochland z nowym dyrektorem marketingu

Rafał Masiak obejmie stanowisko od początku marca br.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 5 lutego 2016

MullenLowe wygrywa globalny przetarg Cornetto

Globalny budżet cyfrowy marki z portfolio Unilevera trafia do MullenLowe Profero.

Kraj, 4 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek rozstają się z DDB & Tribal

Deputy creative directorzy odchodzą z agencji.

Kraj, 1 lutego 2016

Uzupełnienie: Gorący Kubek w nowej odsłonie

Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.

Zagranica, 1 lutego 2016

Jedna czwarta budżetu marketingowego Unilevera idzie na digital

W USA i Chinach interactive stanowi nawet 50 proc. wydatków.

Kraj, 1 lutego 2016

Klaudia Król-Jasińska nowym group account directorem w Ogilvy & Mather

W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.

Kraj, 28 stycznia 2016

Gorący Kubek w nowej odsłonie

Szybka zupa Unilevera ma nowy skład i nową szatę graficzną.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Zagranica, 27 stycznia 2016

Flora na Wyspach startuje z intensywną kampanią repozycjonującą

Marka margaryny z portfolio Unilevera ma wystartować na Wyspach z kampanią za 12,5 mln funtów.

Zagranica, 26 stycznia 2016

Unilever zmniejsza lody

W trosce o zdrowie konsumentów producent zmniejsza gramaturę lodów marek m.in. Cornetto i Magnum.

Kraj, 26 stycznia 2016

Aflofarm na czele wśród reklamodawców 2015 r.

Marketer znajduje się na czele dziesięciu reklamodawców, w ubiegłym roku wydał ponad 1,6 mld zł na reklamę.

Kraj, 26 stycznia 2016

Marcin Nagraba awansuje w Lubię To - Linked by Isobar

Do tej pory pracował jako strategy planner.

Zagranica, 20 stycznia 2016

Unilever: w 2015 r. przychody sprzedażowe wzrosły o 6,6 proc.

Potentat FMCG ogłosił, że jego zysk netto przy globalnych przychodach 12,9 mld euro wyniósł 4,91 mld euro. Rok wcześniej zysk ten wyniósł 5,17 mld euro.

Zagranica, 14 stycznia 2016

Lynx z globalnym repozycjonowaniem

Marka Unilevera startuje z globalnymi zmianami - chce być adresowana do "starszego brata" dotychczasowego core targetu marki.

Kraj, 8 stycznia 2016

Magdalena Kruszewska prezesem zarządu i dyrektorem generalnym BU Consumer Healtcare w grupie Sanofi

Do zarządu dołączyli również Robert Łukawski i Jerome Geoffroy.

Zagranica, 8 stycznia 2016

USA zakazuje sprzedaży produktów z mikrogranulkami

Produkty kosmetyczne zawierające mikrogranulki (jak żele pod prysznic i peelingi) będą musiały być wycofane z rynku - zdecydował jako pierwszy stan Illinois.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Kraj, 17 grudnia 2015

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Kraj, 16 grudnia 2015

Robert Kastell nowym dyrektorem zarządzającym Barilla

Wcześniej był dyrektorem sprzedaży w szwedzkiej filii tej włoskiej firmy.

Kraj, 15 grudnia 2015

Świąteczna aktywacja marki Kasia

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni.

Kraj, 14 grudnia 2015

Danone realizuje program aktywizacji sprzedaży z InDreams

Do portfela klientów w obszarze aktywizacji sprzedaży InDreams dołączył Danone. Agencja będzie realizować program o nazwie "Top Dan" skierowany do kluczowych dystrybutorów.

Kraj, 14 grudnia 2015

Unilever wspiera Lipton Helium

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Zagranica, 3 grudnia 2015

Celebryci za drodzy do promowania kosmetyków

Powstała nowa agencja The & Collective, której zadaniem będzie dotarcie z nową ofertą produktową do youtuberów jako liderów opinii.