M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Unilever (firma)"

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Zagranica, 21 października 2016

Unilever uczy w Facebooku myć zęby

Firma uruchomiła w mediach społecznościowych chatbota, który przypomina o myciu zębów.

Zagranica, 19 września 2016

Unilever chce przejąć Honest Co.

Według niepotwierdzonych informacji Unilever zainicjował proces przejęcia firmy Honest Co., której współzałożycielką pełniącą obecnie stanowisko chief creative officera jest znana aktorka Jessica Alba.

Kraj, 7 września 2016

Nest Bank chce się "zagnieździć" na rynku

Dotychczasowe Bank Smart i BIZ Bank połączą się w nową instytucję. Szykuje się nowy, duży budżet marketingowy.

Zagranica, 5 września 2016

Unilever zapewnia, że buduje lepszy świat

W nowych działaniach marketer pokazuje, ile robi dla dobra wspólnego, podkreślając zasługi poszczególnych marek.

Zagranica, 17 sierpnia 2016

Unilever kupuje Blueair

Gigant FMCG przejmuje szwedzkiego producenta domowych urządzeń do oczyszczania powietrza.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Magdalena Mussmann w dziale buyingu w Value Media

Wcześniej pracowała w Grupie OMD.

Kraj, 10 sierpnia 2016

FM Bank szykuje rebranding

Bank ma nowy zespół marketingowy i wybrał nowe agencje.

Kraj, 4 sierpnia 2016

Maciej Pichlak został dyrektorem marketingu FM Banku

Do tej pory pracował dla firm z sektora FMCG.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Streetcom przejmuje większościowy pakiet udziałów Talk Marketing

Agencje pozostają niezależne w swojej działalności.

Kraj, 29 lipca 2016

Piotr Płachecki został dyrektorem kreatywnym w Fabryce Komunikacji Społecznej

Dołączył do zespołu Fabryki Komunikacji Społecznej, z którą współpracował od kilku lat.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 21 lipca 2016

Unilever przejmuje One Dollar Shave Club

Najbardziej znany klub oferujący produkty do golenia na zasadach subskrypcji zmienia właściciela.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Kraj, 12 lipca 2016

Trwa kolejna edycja loterii Amino

Unilever prowadzi kampanię promocyjną dla jednej ze swoich marek.

Kraj, 29 czerwca 2016

Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy & Mather

Z agencją rozstaje się Sebastian Umiński.

Zagranica, 20 czerwca 2016

Paul Polman i byli prezesi Unilevera namawiają do głosowania przeciw Brexitowi

W specjalnym liście Polman podkreśla, że Unilever jako holednersko-brytyjska firma jest odzwierciedleniem europejskiej idei.

Kraj, 14 czerwca 2016

Marka Lipton otwiera herbaciarnię

Na dworcu Warszawa Centralna powstał Lipton Point.

Kraj, 6 czerwca 2016

DDB & Tribal poszerza współpracę z Unileverem na rynkach CEE

Surf to kolejna marka z portfolio firmy obsługiwana przez agencję.

Kraj, 30 maja 2016

Awanse w OS3

Dwie osoby - Maciej Hilt i Anna Lewandowska - zajęły wyższe stanowiska w client service.

Kraj, 24 maja 2016

Paweł Jezierski kierownikiem działu komunikacji korporacyjnej Goodyear Dunlop Tires

Wcześniej przez wiele lat był związany z firmą Unilever.

Kraj, 23 maja 2016

Unilever wraca na rynek detergentów z marką Surf

Kampanię przygotowała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 16 maja 2016

Wrzask radości w letniej odsłonie Big Milka

Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Unilevera, a w konkursie można wygrać 3 miliony lodów.

Kraj, 16 maja 2016

Lipton z akcją dla optymistów

Marka herbaty z portfolio Unilevera zaprasza do tworzenia haseł na zawieszki.

Kraj, 9 maja 2016

Patrycja Giurko global marketing managerem CCC

Zespół komunikacji marketingowej największego detalisty obuwia w Polsce powiększa się o nową osobę.

Zagranica, 6 maja 2016

Unilever jako ostatni potentat FMCG przekonał się do Aldi

Unilever jako jeden z nielicznych gigantów FMCG nie sprzedawał dotychczas swoich produktów w niemieckiej sieci Aldi. Finalnie podjął jednak decyzję o nawiązaniu pełnej współpracy zarówno z dywizją Aldi Nord, jak i Aldi Süd.

Kraj, 6 maja 2016

Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu strategy+creative.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Nowe osoby w FCB Warsaw

Do działu client service dołączają Marlena Mikina i Katarzyna Kowalczuk.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Jan Roman został business development directorem w PHD Media Direction

Z Grupą Media Direction związany jest od 11 lat.

Kraj, 5 kwietnia 2016

DDB & Tribal z kampanią dla Axe

Działania są prowadzone pod hasłem "Find your magic".

Zagranica, 24 marca 2016

Persil z odważną kampanią edukacyjną

Marka apeluje, żeby pozwolić dzieciom bawić się na zewnątrz - przeciętne dziecko spędza mniej czasu na zewnątrz niż więźniowie.

Zagranica, 22 marca 2016

Oznaczenia GMO w stanie Vermont staną się obligatoryjne

Władze amerykańskiego stanu Vermont od 1 lipca br. wprowadzają obowiązek umieszczania specjalnych oznaczeń na produktach klasyfikowanych jako GMO (genetically modified organisms).

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Przetargi, 15 marca 2016

OS3 obsłuży Knorra

Agencja wygrała przetarg na obsługę nowej linii produktów Naturalnie smaczne.

Kraj, 11 marca 2016

Grzegorz Bors wiceprezesem TU Europa

Menedżer zmienił branżę telekomunikacyjną na ubezpieczenia.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 2 marca 2016

Z szefa marketingu Hochlandu do Goodyeara

Nowy dyrektor marketingu czołowego producenta opon ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży FMCG.

Kraj, 1 marca 2016

Dominik Turek senior art directorem w PZL

Dalsze wzmocnienia w dziale kreacji agencji.

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Kraj, 23 lutego 2016

Michał Mrowiec wiceprezesem Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży

Menedżer z doświadczeniem w Coca-Coli i Unileverze trafia do producenta piwa.

Kraj, 16 lutego 2016

Hochland z nowym dyrektorem marketingu

Rafał Masiak obejmie stanowisko od początku marca br.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 5 lutego 2016

MullenLowe wygrywa globalny przetarg Cornetto

Globalny budżet cyfrowy marki z portfolio Unilevera trafia do MullenLowe Profero.

Kraj, 4 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek rozstają się z DDB & Tribal

Deputy creative directorzy odchodzą z agencji.

Kraj, 1 lutego 2016

Uzupełnienie: Gorący Kubek w nowej odsłonie

Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.

Zagranica, 1 lutego 2016

Jedna czwarta budżetu marketingowego Unilevera idzie na digital

W USA i Chinach interactive stanowi nawet 50 proc. wydatków.

Kraj, 1 lutego 2016

Klaudia Król-Jasińska nowym group account directorem w Ogilvy & Mather

W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.

Kraj, 28 stycznia 2016

Gorący Kubek w nowej odsłonie

Szybka zupa Unilevera ma nowy skład i nową szatę graficzną.