M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Unilever (firma)"

Zagranica, 9 sierpnia 2019

Lynx ożywia tatuaże w nowej kampanii

Za kreację nowych działań dla marki odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Mindshare testuje rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilevera

Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.

Zagranica, 31 lipca 2019

Cif ecorefill - nowy eko produkt firmy Unilever

Unilever stworzył 10-krotnie skoncentrowany wkład Cif ecorefill, który został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii. Dzięki nowemu produktowi klienci mogą korzystać z jednej butelki tak długo jak chcą.

Kraj, 26 lipca 2019

MBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever

Agencja odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO na potrzeby Cleanipedia.com.

Zagranica, 23 lipca 2019

Reklama kinowa będzie rosła szybciej niż cyfrowa

Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.

Zagranica, 17 lipca 2019

Unilever tworzy "Tindera" dla pomysłów kreatywnych

Gigant FMCG chce wzmacniać kreatywność i przyspieszać decyzyjność.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Kraj, 15 lipca 2019

Justyna Dziegieć nowym chief digital officer Burda Media Polska

Pracowała ostatnio na stanowisku e-commerce lead Poland w firmie Unilever.

Przetargi, 4 lipca 2019

Spot And Dot wygrywa obsługę digitalową marki Axe

Kampania promować będzie nowy zapach Axe Ice Chill.

Zagranica, 18 czerwca 2019

Spotify pozwala reklamodawcom targetować słuchaczy podcastów

Pierwszymi firmami testującymi tę możliwość są Samsung i 3M.

Zagranica, 12 czerwca 2019

Unilever kupuje markę luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry Tatcha

Koncern reaguje na modę na kosmetyki z Azji i trendy takie jak "10 kroków koreańskiej pielęgnacji".

Zagranica, 3 czerwca 2019

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Zagranica, 30 maja 2019

Unilever może kupić Drunk Elephant za 1 mld dol.

Koncern złożył ofertę przejęcia amerykańskiej firmy.

Kraj, 27 maja 2019

Unilever rozwiązuje problem sortowania i recyklingu "czarnego plastiku"

W 2019 r. opakowania oparte na tej metodzie obejmą kosmetyki TRESemme oraz produkty Lynx i Axe.

Kraj, 27 maja 2019

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę

Polska agencja zdobyła nagrodę w konkursie D&AD w kategorii Spatial Design.

Zagranica, 3 kwietnia 2019

Unilever rozważa rezygnację ze stanowiska CMO

Dotychczasowy szef marketingu koncernu Keith Weed planuje odejście na emeryturę z początkiem maja br.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

Sunny Jain szefem segmentu beauty i personal care w Unileverze

Do Unilevera przechodzi z Amazona, ale wcześniej przez 16 lat związany był z Procter & Gamble.

Zagranica, 29 marca 2019

Unilever tworzy sieć "zaufanych wydawców"

To kolejny etap walki z oszustwami w reklamie online.

Zagranica, 28 marca 2019

Dove współtworzy bibliotekę zdjęć kobiet #ShowUs

Z globalnego badania marketera wynika, że 70 proc. kobiet nie jest zadowolonych z tego, jak są pokazywane w zdjęciach publikowanych na co dzień w mediach.

Zagranica, 26 lutego 2019

Unilever inwestuje w "urlop tacierzyński"

Marka Dove Men+ Care przeznaczyła 1 mln dolarów dla ojców, którzy w Stanach Zjednoczonych nie mają dostępu do płatnego urlopu rodzicielskiego.

Przetargi, 13 lutego 2019

Grandes Kochonos wygrywa obsługę marki Domestos

Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki.

Zagranica, 11 lutego 2019

CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji organizacji płatniczej Mastercard, otrzymał tytuł od World Federation of Advertisers.

Kraj, 7 lutego 2019

Marki Algida i Wawel razem

Firmy Unilever i Wawel łączą swoje marki na opakowaniach nowej linii lodów.

Zagranica, 7 lutego 2019

Unilever przejmuje brytyjską markę Graze

Koncern chce zwiększyć swoją obecność na rynku zdrowej żywności.

Kraj, 4 lutego 2019

IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet

Komunikacja odbywa się w mediach społecznościowych. Produkty są dostępne tylko w drogeriach Rossmann.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Loop - nowy pomysł na rozwiązanie problemu plastikowych odpadów

W projekt, prezentowany dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, zaangażowane są największe koncerny z sektora FMCG.

Zagranica, 22 stycznia 2019

Kobieta po raz pierwszy pokieruje marketingiem MillerCoors

Michelle St. Jacques przechodzi do amerykańskiej firmy piwowarskiej z Krafta Heinza.

Zagranica, 4 stycznia 2019

Dollar Shave Club z kampanią na Times Square

Dziewięć wielkich billboardów umieszczonych tuż obok siebie przypomina, że firma oferuje znacznie więcej niż tylko przybory do golenia.

Kraj, 3 stycznia 2019

Kaufland usuwa produkty Unilevera ze swoich sklepów

Protestuje przeciwko podwyżkom cen na produkty koncernu - z półek sieci znikają wszystkie produkty marek, takich jak Knorr, Lipton czy Ben & Jerry’s.

Zagranica, 2 stycznia 2019

Rozwód Kauflandu z Unileverem

Po wielomiesięcznym sporze o warunki dostaw niemiecki dyskonter i brytyjsko-holenderski producent kończą współpracę.

Zagranica, 20 grudnia 2018

Cheryl Calverley pokieruje marketingiem materacy Eve

Wcześniej pracowała dla Automobile Association, Unilevera oraz Birds Eye.

Zagranica, 10 grudnia 2018

Keith Weed odchodzi na emeryturę po 35 latach pracy w firmie

Globalny szef marketingu Unilevera ogłasza, że czas odpocząć.

Zagranica, 5 grudnia 2018

Samsung wyprzedza P&G na liście największych reklamodawców "Advertising Age"

Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zagranica, 3 grudnia 2018

CEO Unilevera odchodzi na emeryturę

Paul Polman odchodzi, jego miejsce zajmuje Alan Jope.

Zagranica, 30 listopada 2018

Unilever: Alan Jope zastąpi Paula Polmana

Zmiana na stanowisku CEO wskazuje na stale rosnące znaczenie działu urody i higieny osobistej.

Przetargi, 13 listopada 2018

Unilever wybrał Spot And Dot do obsługi marki Breyers Delights

Breyers Delights to nowy brand lodowy Unilevera.

Kraj, 12 października 2018

Unilever wdraża kolejny program wspierający kobiety

Startuje program "Dove Self-Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" - pierwsza polska edycja globalnego projektu marki z portfolio Unilevera.

Kraj, 27 września 2018

Knorr poleca się głodnym gamerom

Marka z portfolio Unilevera wystartowała z kampanią realizowaną pod hasłem "Głód Over".

Zagranica, 18 września 2018

Unilever "uruchamia" platformę muzyczną

Z myślą o promocji marki Axe Unilever rozpoczyna współpracę ze środowiskiem muzycznym.

Kraj, 6 września 2018

Marki Unilevera znikają z półek w Kauflandzie

Konflikt cenowy spowodował wycofanie z półek sieci prawie pół tysiąca produktów koncernu.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Kampania marki Surf na ekranach bankomatów

Reklama pojawiła się na ekranach powitalnych ponad 2 tys. bankomatów Planet Cash.

Zagranica, 9 sierpnia 2018

Dove i Cartoon Network z myślą o nastolatkach

Marka we współpracy ze stacją telewizyjną działają na rzecz poczucia własnej wartości nastolatków w epoce filtrów i ulepszeń.

Kraj, 30 lipca 2018

Maciej Lasoń communication managerem w Unileverze

Zastąpił Natalię Szulc, która rozstała się z firmą.

Zagranica, 27 lipca 2018

Keith Weed stanie na czele Advertising Association

CMO Unilevera na czele prestiżowej organizacji.

Kraj, 11 lipca 2018

Marka Ben & Jerry's instaluje icetruck nad Wisłą

Od najbliższego piątku przy Pomost 511 nad Wisłą stanie furgonetka z lodami marki i zachęca do próbowania nowości.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Zagranica, 4 lipca 2018

Hubble pomoże sprzedawać produkty Colgate

Colgate-Palmolive jest bliski zakupu mniejszościowego udziału w internetowym start-upie.

Kraj, 27 czerwca 2018

Unilever promuje zielone herbaty Lipton, dania instant i sosy sałatkowe Knorr

Kampanie mediowe obsługuje Mindshare, a kreację Advalue.

Zagranica, 19 czerwca 2018

Unilever wzywa do większej przejrzystości w działaniach influencerów

Koncern zapowiada, że nie będzie współpracować z influencerami, którzy kupują fanów i wzywa sieci społecznościowe do rozprawienia się z oszustwami.