M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Uniq Lisner (firma)"

Kraj, 28 września 2010

Lisner odświeża markę i chce mieć 25 proc. udziałów w rynku

Po zakończeniu zmian własnościowych Lisner przygotowuje się do sezonu przedświątecznego. Odświeża wizerunek marki, szykuje kampanię reklamową.

Kraj, 10 czerwca 2010

Lisner liczy na wzrost udziałów dzięki nowej kampanii

Wystartowała internetowa kampania reklamowa poświęcona jednej z marek sałatek Salateria. Jest połączona z konkursem pod hasłem "Sposób na przerwę".

Kraj, 18 maja 2010

Lisner stawia na sałatki

Coraz większa konsumpcja gotowych sałatek zachęciła Lisnera do wsparcia tej kategorii indywidualną kampanią. Firma chce zwiększyć swoje udziały w kategorii.

Przetargi, 24 lutego 2010

Chilli zrealizuje kolejny etap promocji kawy Douwe Egberts

Agencja reklamowa Chilli wygrała przetarg na obsługę drugiego etapu promocji kawy Douwe Egberts z portfolio Prima Sara Lee Coffee and...

Kraj, 16 października 2009

Kolejna odsłona reklamy Lisnera ma przynieść wzrost udziałów o blisko 2 pkt proc.

Uniq Lisner wkrótce rozpocznie kolejną odsłonę działań reklamowych, które realizuje od ub.r. Tym razem layouty reklamowe - barki rybackie z...

Kraj, 25 września 2009

Anna Wojtowiak product managerem w Lisnerze

Anna Wojtowiak objęła stanowisko product managera w firmie Uniq Lisner. W dziale marketingu jest odpowiedzialna za produkty śledziowe producenta. Poprzednio...

Kraj, 16 czerwca 2009

W kryzysie Lisner stawia na budowanie wizerunku

Uniq Lisner rozpoczął kolejny etap kampanii wizerunkowej produktów marki Lisner. Celem kampanii jest przede wszystkim wzrost znajomości marki. W dłuższym...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Uniq Lisner szuka nabywców na swoje aktywa, także w Polsce

Koncern Uniq Lisner planuje sprzedaż swoich operacji i skupienie się na rodzimym rynku - Wielkiej Brytanii. Jest to decyzja międzynarodowa....

Kraj, 2 czerwca 2008

Lisner wchodzi w segment mrożonych dań gotowych

Uniq Lisner zadebiutował w segmencie produktowym - mrożonych dań gotowych. Powodem wejścia w ten segment jest rosnące zainteresowanie kategorią oraz...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Just i Starcom odpowiadają za nową komunikację marki Lisner

Firma Uniq Lisner ruszyła z kampanią reklamową wspierającą produkty z linii Pastella. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie znajomości past Lisner...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Lisner pracuje z Cruso PR, awans Magdaleny Tryboń-Przysuchy

Firma Uniq Lisner, producent przetworów rybnych, powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację projektu komunikacji PR na br. Głównym celem prowadzonych...

Przetargi, 30 sierpnia 2007

Just przygotuje największą tegoroczną kampanię Lisnera

Uniq Lisner wybrał agencję Just w przetargu na kreację jesiennej kampanii wizerunkowej marki Lisner. W konkursie Just pokonał agencję PZL....

Przetargi, 9 sierpnia 2007

Ipsos bada oferty agencji w konkursie Lisnera

Firma Uniq Lisner skierowała do badań propozycje agencji, które biorą udział w przetargu reklamowym. Badania jakościowe przeprowadzi Ipsos. W konkursie...

Kraj, 17 maja 2007

Just i Starcom autorami kampanii Pastelli Lisnera

Firma Uniq Lisner w czerwcu br. rozpocznie kampanię reklamową past kanapkowych Pastella. Działania reklamowe kierowane będą do kobiet w wieku...

Kraj, 20 września 2006

Lisner wspiera sprzedaż wśród dystrybutorów dużym projektem BTL

Firma Uniq Lisner rozpoczęła trzecią edycję programu lojalnościowego dla dystrybutorów. Akcja pod nazwą "Wanted in Mexico" ma na celu wsparcie...

Kraj, 6 stycznia 2006

Agata Misiorna została product managerem w Uniq Lisner

Agata Misiorna objęła stanowisko product managera w firmie Uniq Lisner zajmującej się produkcją przetworów rybnych i sałatek. Misiorna przejęła obowiązki...

Kraj, 27 września 2005

Anita Gwizdek, marketing manager w Lisnerze, odchodzi z firmy

Anita Gwizdek, dotychczas marketing manager w firmie Uniq Lisner Sp. z o.o., odchodzi ze spółki. Na razie nie ma osoby,...