M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "United International Pictures (firma)"

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Przetargi, 14 października 2013

United International Pictures wybrał Mindshare

Dom mediowy przedłuża współpracę z dystrybutorem filmowym.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Paulina Kierczyńska partnerem Mindshare

Dotychczas Kierczyńska była jednym z dyrektorów pionu client leadership.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Sony Pictures i Media Direction OMD

Przeniesienie budżetu wynika z decyzji centrali.

Przetargi, 2 kwietnia 2012

Media Direction OMD przejęło obsługę Sony Pictures

Dom mediowy zajmie się budżetem producenta filmowego i telewizyjnego.

Przetargi, 15 września 2011

UIP szuka domu mediowego

Dystrybutor filmowy ruszył z przetargiem na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 13 września 2011

Banderas i Hayek wypromują "Kota w butach"

Aktorzy wezmą udział w niestandardowej części kampanii reklamowej nowego filmu.

Kraj, 8 września 2011

TiM Film Studio bez dyrektora marketingu

Po pięciu latach pracy z działu marketingu dystrybutora filmowego odszedł Maciej Bednarzewski.

Kraj, 12 lipca 2011

Debiut IAB Creative Showcase z nagrodą dla K2

Agencja została laureatem pierwszej edycji konkursu. Wyróżnienia trafiły do Point of View i Mindshare/Made in Mind.

Kraj, 7 marca 2011

Niestandardowa promocja animowanego "Rango"

W promocji filmu "Rango" wykorzystane są m.in.: udźwiękowiony bot graficzny w Gadu-Gadu, interaktywna aplikacja w Facebooku i specjalnie przygotowane kreacje wideo.

Kraj, 21 lutego 2011

Serge Fenenko przewodniczącym jury Kreatury

5-osobowe jury będzie obradować 15-16 marca br.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Ciekawy ambient dla "Jak ukraść księżyc"

Do kin wchodzi animacja 3D pt. "Jak ukraść księżyc", której towarzyszy multimedialna kampania.

Kraj, 14 lipca 2010

Bartosz Sikora awansował w Mindshare

Nowy menedżer rozpoczął pracę w zespole client leadership.

Kraj, 18 grudnia 2009

Ireneusz Ładygin po siedmiu latach pracy odchodzi z Mindshare

Ireneusz Ładygin, client service director w Mindshare Polska, rozstał się z tym domem mediowym. Powody jego odejścia nie są znane....

Kraj, 27 czerwca 2008

Marcin Cieślak account executive w Mozaic OMG

Marcin Cieślak objął stanowisko account executive w zespole Mozaic OMG. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie niestandardowych działań marketingowych wokół polskich i...

Kraj, 13 czerwca 2008

MindShare autorem kampanii filmu "Incredible Hulk"

United International Pictures rozpoczął kampanię reklamową nowego filmu "Incredible Hulk". Za strategię oraz obsługę mediową akcji odpowiada MindShare Polska. Oprócz...

Kraj, 26 czerwca 2007

"Gazeta" z kolekcją muzyczną; akcje letnie "Gazety Stołecznej" i "Metra"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rusza w najbliższy czwartek z nową kolekcją muzyczną "Złote przeboje na lato". Płyty CD z polskimi...

Kraj, 19 czerwca 2007

Kampania wspiera premierę trzeciej części "Shreka"

Ruszyła kampania promująca wejście na ekrany filmu "Shrek 3". Na zlecenie United International Pictures przygotowały ją SGK (adaptacja kreacji) i...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 15 września 2006

Agencja interaktywna DynaSoft przygotowała kreację e-sklepu tuningowego

Agencja interaktywna DynaSoft przygotowała kreację witryny nowego sklepu internetowego www.tuning-zone.pl skierowanego do miłośników tuningu. Nowy sklep promowany będzie w najbliższym...

Kraj, 4 lipca 2006

Gigaboard realizuje pierwszą akcję ambientową dla UIP

United International Pictures (UIP), dystrybutor filmowy, reklamuje w niestandardowy sposób film "Skok przez płot" na bocznej ścianie warszawskiego hotelu Metropol....

Kraj, 20 czerwca 2005

House przeprowadzi muzyczno-konkursową akcję kopromocyjną z Sony BMG

Marka odzieżowa House (Artman SA) i Sony BMG startują ze wspólną akcją promocyjną. Bohaterem akcji jest najnowsza płyta Jamiroquai "Dynamite"....

Kraj, 22 marca 2005

House rozpoczął współpracę z Subaru, trwają rozmowy z kolejnymi partnerami

Marka odzieżowa House (Artman SA) rozpoczęła współpracę promocyjną z klubem lojalnościowym Subaru (jego członkami są właściciele aut Subaru, którzy po...

Kraj, 28 lutego 2005

Artman ruszy w kwietniu z nową kampanią odzieży House

Firma Artman rozpocznie w kwietniu działania reklamowe wokół najnowszej wiosenno-letniej kolekcji odzieży House adresowanej do ludzi młodych. Ich autorem jest...

Kraj, 28 października 2004

Premiera drugiej części "Bridget Jones" zostanie wsparta cross-promocjami

United International Pictures (UIP) startuje z kampanią reklamową drugiej części przygód Bridget Jones "Bridget Jones: W pogoni za rozumem". Dystrybutor...

Kraj, 27 sierpnia 2004

UIP rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Terminal" z Tomem Hanksem w roli głównej

United International Pictures (UIP) rozpocznie na początku przyszłego tygodnia kampanię reklamową filmu "Terminal", w którym główną rolę gra Tom Hanks....

Kraj, 25 sierpnia 2004

United International Pictures startuje z kampanią filmu "Krucjata Bourne'a"

Dystrybutor filmowy United International Pictures rozpoczyna w tym tygodniu kampanię reklamową wprowadzanego 3 września br. na ekrany filmu "Krucjata Bourne'a"....

Zagranica, 7 czerwca 2004

United International Pictures reklamuje "Shreka 2" w MSN

United International Pictures podpisało umowę z firmą Zed, która będzie odpowiedzialna za internetową kampanię drugiej części filmu "Shrek". W ramach...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Bednarzewski przechodzi z Goldfingera do United International Pictures

Maciej Bednarzewski objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. promocji w United International Pictures (UIP). Wcześniej pracował jako account manager w...

Zagranica, 3 grudnia 2003

UIP przekazał swój budżet mediowy firmie Zenith Optimedia

United International Pictures (UIP), brytyjski dystrybutor filmowy, przesunął swój mediowy budżet z domu mediowego Mediaedge:cia do Zenith Optimedia. UIP współpracował...

Zagranica, 7 maja 2003

Tribal DDB przejmuje agencję interaktywną Squib

Tribal DDB, interaktywna dywizja sieci agencji reklamowych DDB Worldwide (Omnicom Group), przejęła niezależną firmę Squib z Australii. Wysokość transakcji nie...

Zagranica, 26 lipca 2001

MEDIACOM POZYSKAŁ W EUROPIE BUDŻETY O WARTOŚCI 26,5 MLN DOL.

Dom mediowy MediaCom ogłosił listę nowych klientów pozyskanych w Europie w lipcu br. W Holandii MediaCom zdobył budżet mediowy United...

Zagranica, 12 lutego 2001

UIP PRZEKAZUJE GLOBALNY BUDŻET AGENCJI THE MEDIA EDGE

United International Pictures, spółka-matka Paramount i Universal, zdecydował się przekazać swój globalny budżet na zakup i planowanie mediów agencji The...