M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Universal McCann (firma)"

Kraj, 22 marca 2017

Bardzo ponownie dla Allegro [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiada Rodrigo Garcia Saiz.

Kraj, 20 marca 2017

Olx reklamuje się jako serwis rekrutacyjny

Internetowy serwis z ogłoszeniami promuje się w nowej formie.

Przetargi, 8 grudnia 2016

Stanley Black & Decker wybiera McCann Worldgroup

Marketer wybrał McCann & MRM jako swoją wiodącą agencję w regionie CEE.

Kraj, 29 listopada 2016

Bardzo świątecznie dla Allegro [wideo]

Trwa kampania pt. "Czego szukasz na święta?".

Kraj, 23 listopada 2016

Tous wraca z "Czułymi historiami" [wideo]

Planowaniem i zakupem mediów zajął się UM.

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Przetargi, 9 września 2016

Pięć domów mediowych walczy o budżet PZU

Budżetu broni Blue449|Starlink (Publicis Media).

Kraj, 9 września 2016

Media Markt proponuje: drugi telewizor w prezencie

W najbliższy weekend za zakup wybranych modeli telewizorów ich nabywcy otrzymają w prezencie drugi, mniejszy odbiornik.

Kraj, 8 września 2016

Grześki startują z kampanią

Marka Coliana poszerza portfolio o format wariantu Gofree on the go i wspiera działania kampanią.

Kraj, 6 września 2016

Soraya reklamuje nową linię Magia Olejków w prasie i internecie

Za wsparcie odpowiadają J. Walter Thompson i Universal McCann.

Kraj, 4 lipca 2016

Familijne startują z letnią loterią rodzinną

Marka wafelków z portfolio Coliana z kolejnymi działaniami promocyjnymi.

Przetargi, 21 czerwca 2016

HBO prowadzi przetarg na obsługę digitalową

Konkurs ma charakter regionalny.

Przetargi, 6 czerwca 2016

PKO BP potwierdza wybór Havas Media

Tym samym to już pewne, że Universal McCann traci klienta, współpraca z Value Media pozostaje nierozstrzygnięta.

Kraj, 23 maja 2016

Familijne powiększają rodzinę

Startuje kampania wspierająca nowy wariant wafelków z portfolio Coliana.

Kraj, 19 maja 2016

Podziękowania dla Tadeusza Żórawskiego

Zespół domu mediowego Universal McCann poprosił o zamieszczenie podziękowania dla byłego CEO. O odejściu Żórawskiego informowaliśmy w MMP24 z dn. 10 maja br. Nasza redakcja dołącza się niniejszym do życzeń i dziękuje Tadeuszowi za wieloletnią, konstruktywną współpracę.

Kraj, 19 maja 2016

PKO BP pokazuje się jako instytucja wielopokoleniowa

Nowa kampania reklamowa podkreśla rodzinny charakter oferty banku - "od juniora do seniora".

Kraj, 17 maja 2016

OB żegna oldschool

Startuje kampania tamponów, w której występuje m.in. Joanna Krupa.

Kraj, 17 maja 2016

Kuba Wojewódzki twarzą Oranżady Hellena

Prezenter promuje markę z portfolio Coliana.

Kraj, 10 maja 2016

Tadeusz Żórawski rozstaje się z Universal McCann

Ze spółką związany był od 22 lat. Jego odejście to konsekwencja unifikowania Grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi m.in. Universal McCann. Nową rolę CEO Mediabrands w Polsce pełnić będzie Marcin Dec.

Kraj, 9 maja 2016

Tadeusz Żórawski rozstaje się z Universal McCann

Ze spółką związany był od 22 lat. Jego odejście to efekt unifikowania Grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi Universal McCann. Nową rolę CEO Mediabrands w Polsce pełnić będzie Marcin Dec.

Kraj, 20 kwietnia 2016

OLX promuje sekcję z pracą [wideo]

Za kreację odpowiada agencja 23Heros.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Pierwsza telewizyjna kampania serwisu Otodom [wideo]

Kampania będzie prowadzona też w internecie i na nośnikach OOH.

Kraj, 13 kwietnia 2016

17 osób dołączyło do UM i jednostek Mediabrands

Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Hand Made przygotowała kampanię dla marki Dermika

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dermika. Wyzwala twoje piękno".

Kraj, 5 kwietnia 2016

Kłosiaki promują się w rockowym stylu

Bakoma 7 Zbóż z nową kampanią.

Przetargi, 21 marca 2016

Grupa Skanska prowadzi przetarg

Wybrana agencja otrzyma budżet digitalowy firmy.

Przetargi, 10 marca 2016

Universal McCann wygrał konkurs na obsługę Majonezu Kieleckiego

Rozpoczyna się wielkanocna kampania Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem.

Kraj, 7 marca 2016

Balcerzak ponownie poleca swoje "cierpliwe" wędliny

Balcerzak i Spółka wraca z kampanią promującą wędliny długodojrzewające.

Kraj, 7 marca 2016

MSP: państwo powinno zachować kontrolę nad LOT-em

Skarb Państwa chętnie widziałby w spółce inwestora finansowego.

Kraj, 3 marca 2016

Olej Polski promuje się na wiosnę

Ruszyły wiosenne działania reklamowe marki Olej Polski.

Przetargi, 2 marca 2016

Universal McCann wygrywa budżet mediowy Bakomy

Tym samym UM utrzymuje swojego dotychczasowego klienta.

Kraj, 2 marca 2016

PKO BP rusza z dwiema kampaniami

Największy krajowy bank promuje równocześnie bankowość korporacyjną i pożyczki dla konsumentów.

Kraj, 1 marca 2016

Grześki z kampanią

Marka z portfolio Coliana startuje z loterią konsumencką i wsparciem promocyjnym.

Kraj, 23 lutego 2016

Radosław Sączek pokieruje działem akcji niestandardowych Tandem Media

W zespole brokera radiowo-kinowego Agory nastąpią zmiany.

Kraj, 17 lutego 2016

Cukier rozgrzeszony

Startuje kampania edukacyjna "Chłopiec do bicia" mająca pokazać plusy stosowania cukru. Pomysł kreatywny, kreacje kampanii i strategia zostały przygotowane przez agencję Kropka Bordo.

Kraj, 16 lutego 2016

Majonez Kielecki przygotowuje się do Wielkanocy

Społem startuje z kampanią.

Kraj, 10 lutego 2016

HBO promuje serial "Vinyl"

Za przebieg kampanii odpowiada HBO i Universal McCann.

Przetargi, 5 lutego 2016

Universal McCann wygrywa przetarg Orkla Health

Agencja zdobyła połączony budżet Orkla Health i Cederroth.

Przetargi, 4 lutego 2016

Bakoma wybiera dom mediowy

Klient Universal McCann prowadzi przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 4 lutego 2016

Trwa przetarg mediowy PKO BP

Klient Universal McCann prowadzi przetarg zamknięty.

Przetargi, 27 stycznia 2016

Prudential oficjalnie potwierdza wybór SMG

W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego.

Kraj, 20 stycznia 2016

PKO BP zachęca: "Zrób pierwszy krok do bankowości mobilnej"

Największy w kraju bank edukuje konsumentów, zachęcając ich do płacenia telefonem.

Kraj, 15 stycznia 2016

Bakoma z propozycją dla mężczyzn

Firma podkreśla wysoką zawartość białka w produkcie. Za kreację odpowiada agencja Fenomem, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy UM.

Kraj, 17 grudnia 2015

UM prowadzi kampanię dla Grupy Skanska

Działania reklamowe będą widoczne w prasie i internecie.

Zagranica, 14 grudnia 2015

MEC wygrywa obsługę L'Oreala w USA

Budżet wart jest 870 mln dol.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tous rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 25 listopada 2015

Rusza pierwsza kampania Oleju Polskiego

Wykorzystanie kulinarnego słownictwa ma posłużyć stworzeniu charakterystyki Polaka.

Kraj, 24 listopada 2015

Mąka Szymanowska chce odmieniać polskie kuchnie

Startuje kampania wizerunkowa, producent organizuje również loterię dla konsumentów. Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing.

Przetargi, 3 listopada 2015

Johnson & Johnson będzie obsługiwany przez Universal McCann

Do tej pory w Polsce za tego klienta odpowiadał Primus powołany w 2012 r. w ramach GroupM.

Kraj, 3 listopada 2015

Bridgestone: "opony to jedyny system bezpieczeństwa samochodu, który ma kontakt z drogą"

Ruszyła zimowa kampania firmy, która swoje opony produkuje m.in. w Poznaniu.