M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Universal McCann (firma)"

Przetargi, 21 marca 2016

Grupa Skanska prowadzi przetarg

Wybrana agencja otrzyma budżet digitalowy firmy.

Przetargi, 10 marca 2016

Universal McCann wygrał konkurs na obsługę Majonezu Kieleckiego

Rozpoczyna się wielkanocna kampania Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem.

Kraj, 7 marca 2016

Balcerzak ponownie poleca swoje "cierpliwe" wędliny

Balcerzak i Spółka wraca z kampanią promującą wędliny długodojrzewające.

Kraj, 7 marca 2016

MSP: państwo powinno zachować kontrolę nad LOT-em

Skarb Państwa chętnie widziałby w spółce inwestora finansowego.

Kraj, 3 marca 2016

Olej Polski promuje się na wiosnę

Ruszyły wiosenne działania reklamowe marki Olej Polski.

Przetargi, 2 marca 2016

Universal McCann wygrywa budżet mediowy Bakomy

Tym samym UM utrzymuje swojego dotychczasowego klienta.

Kraj, 2 marca 2016

PKO BP rusza z dwiema kampaniami

Największy krajowy bank promuje równocześnie bankowość korporacyjną i pożyczki dla konsumentów.

Kraj, 1 marca 2016

Grześki z kampanią

Marka z portfolio Coliana startuje z loterią konsumencką i wsparciem promocyjnym.

Kraj, 23 lutego 2016

Radosław Sączek pokieruje działem akcji niestandardowych Tandem Media

W zespole brokera radiowo-kinowego Agory nastąpią zmiany.

Kraj, 17 lutego 2016

Cukier rozgrzeszony

Startuje kampania edukacyjna "Chłopiec do bicia" mająca pokazać plusy stosowania cukru. Pomysł kreatywny, kreacje kampanii i strategia zostały przygotowane przez agencję Kropka Bordo.

Kraj, 16 lutego 2016

Majonez Kielecki przygotowuje się do Wielkanocy

Społem startuje z kampanią.

Kraj, 10 lutego 2016

HBO promuje serial "Vinyl"

Za przebieg kampanii odpowiada HBO i Universal McCann.

Przetargi, 5 lutego 2016

Universal McCann wygrywa przetarg Orkla Health

Agencja zdobyła połączony budżet Orkla Health i Cederroth.

Przetargi, 4 lutego 2016

Bakoma wybiera dom mediowy

Klient Universal McCann prowadzi przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 4 lutego 2016

Trwa przetarg mediowy PKO BP

Klient Universal McCann prowadzi przetarg zamknięty.

Przetargi, 27 stycznia 2016

Prudential oficjalnie potwierdza wybór SMG

W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego.

Kraj, 20 stycznia 2016

PKO BP zachęca: "Zrób pierwszy krok do bankowości mobilnej"

Największy w kraju bank edukuje konsumentów, zachęcając ich do płacenia telefonem.

Kraj, 15 stycznia 2016

Bakoma z propozycją dla mężczyzn

Firma podkreśla wysoką zawartość białka w produkcie. Za kreację odpowiada agencja Fenomem, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy UM.

Kraj, 17 grudnia 2015

UM prowadzi kampanię dla Grupy Skanska

Działania reklamowe będą widoczne w prasie i internecie.

Zagranica, 14 grudnia 2015

MEC wygrywa obsługę L'Oreala w USA

Budżet wart jest 870 mln dol.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tous rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 25 listopada 2015

Rusza pierwsza kampania Oleju Polskiego

Wykorzystanie kulinarnego słownictwa ma posłużyć stworzeniu charakterystyki Polaka.

Kraj, 24 listopada 2015

Mąka Szymanowska chce odmieniać polskie kuchnie

Startuje kampania wizerunkowa, producent organizuje również loterię dla konsumentów. Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing.

Przetargi, 3 listopada 2015

Johnson & Johnson będzie obsługiwany przez Universal McCann

Do tej pory w Polsce za tego klienta odpowiadał Primus powołany w 2012 r. w ramach GroupM.

Kraj, 3 listopada 2015

Bridgestone: "opony to jedyny system bezpieczeństwa samochodu, który ma kontakt z drogą"

Ruszyła zimowa kampania firmy, która swoje opony produkuje m.in. w Poznaniu.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 3 listopada 2015

Geolokalizowana kampania nowej Motoroli

ChocolAd i Universal McCann wspierają debiut nowego modelu smartfona marki walczącej o powrót do łask konsumentów.

Kraj, 2 listopada 2015

Opcom przygotował nową kampanię Otodom.pl

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 30 października 2015

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Przetargi, 21 października 2015

Prudential prowadzi przetarg mediowy

SMG broni obsługi klienta.

Kraj, 22 września 2015

Marka Tempur reklamuje się w telewizji

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

Kraj, 20 lipca 2015

Bakoma rusza z nową kampanią [wideo]

Firma wspiera markę Bakoma Twist Mix.

Kraj, 10 czerwca 2015

PKO BP zachęca do odkładania na emeryturę

Największy polski bank reklamuje ofertę produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych na emeryturę.

Kraj, 21 maja 2015

Rusza kampania OtoMoto - w telewizji, online i OOH [wideo]

Kreacje przygotowała agencja 23heroes.

Kraj, 19 maja 2015

Tous rusza z kampanią na Dzień Matki

Za zakup mediów i realizację projektu odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 14 maja 2015

Oranżada Hellena otwiera sezon kampanią telewizyjną

Po serii działań wizerunkowych związanych ze sponsoringiem i product placement marka Coliana rusza z kampanią telewizyjną ponownie z udziałem Ani Mru Mru.

Kraj, 4 maja 2015

"Dziecku odmówisz?" - nowa strategia komunikacji marki Grześki

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka.

Kraj, 22 kwietnia 2015

Bakuś rozpoczyna działania wizerunkowe [wideo]

Spot podkreśla, jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Universal McCann realizuje kampanię piątego sezonu "Gry o tron"

Kolejny sezon kultowego serialu wchodzi na antenę HBO.

Przetargi, 2 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa wygrywa obsługę Lidla

Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Appetita "adwokatem diabła"

Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".

Kraj, 27 marca 2015

Konsumenci udostępniają ten kontent, który nie narusza ich wirtualnej reputacji

Dom mediowy Universal McCann publikuje wyniki badania Wave8.

Kraj, 13 marca 2015

Allegro wspiera powieść "Starość aksolotla"

Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. wideo mapping.

Kraj, 13 marca 2015

Oranżada Hellena wspiera kolejny program rozrywkowy

Marka Coliana intensyfikuje product placement.

Kraj, 10 marca 2015

Startuje kampania Bakomy Premium Gold [wideo]

Działania reklamowe zostały zaplanowane do końca kwietnia br.

Kraj, 6 marca 2015

Hubert Pałkiewicz awansuje w Value Media

Jako communication director odpowiada za strategię obecności marki PKO Bank Polski w obszarze digital.

Kraj, 5 marca 2015

Kuba Wojewódzki częstuje oranżadą

Hellena z portfolio Coliana promuje się w talk-show TVN.

Kraj, 25 lutego 2015

Rusza kampania marki Bodymax

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.