M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Universal McCann (firma)"

Zagranica, 14 grudnia 2015

MEC wygrywa obsługę L'Oreala w USA

Budżet wart jest 870 mln dol.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tous rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 25 listopada 2015

Rusza pierwsza kampania Oleju Polskiego

Wykorzystanie kulinarnego słownictwa ma posłużyć stworzeniu charakterystyki Polaka.

Kraj, 24 listopada 2015

Mąka Szymanowska chce odmieniać polskie kuchnie

Startuje kampania wizerunkowa, producent organizuje również loterię dla konsumentów. Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing.

Przetargi, 3 listopada 2015

Johnson & Johnson będzie obsługiwany przez Universal McCann

Do tej pory w Polsce za tego klienta odpowiadał Primus powołany w 2012 r. w ramach GroupM.

Kraj, 3 listopada 2015

Bridgestone: "opony to jedyny system bezpieczeństwa samochodu, który ma kontakt z drogą"

Ruszyła zimowa kampania firmy, która swoje opony produkuje m.in. w Poznaniu.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 3 listopada 2015

Geolokalizowana kampania nowej Motoroli

ChocolAd i Universal McCann wspierają debiut nowego modelu smartfona marki walczącej o powrót do łask konsumentów.

Kraj, 2 listopada 2015

Opcom przygotował nową kampanię Otodom.pl

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 30 października 2015

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Przetargi, 21 października 2015

Prudential prowadzi przetarg mediowy

SMG broni obsługi klienta.

Kraj, 22 września 2015

Marka Tempur reklamuje się w telewizji

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

Kraj, 20 lipca 2015

Bakoma rusza z nową kampanią [wideo]

Firma wspiera markę Bakoma Twist Mix.

Kraj, 10 czerwca 2015

PKO BP zachęca do odkładania na emeryturę

Największy polski bank reklamuje ofertę produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych na emeryturę.

Kraj, 21 maja 2015

Rusza kampania OtoMoto - w telewizji, online i OOH [wideo]

Kreacje przygotowała agencja 23heroes.

Kraj, 19 maja 2015

Tous rusza z kampanią na Dzień Matki

Za zakup mediów i realizację projektu odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 14 maja 2015

Oranżada Hellena otwiera sezon kampanią telewizyjną

Po serii działań wizerunkowych związanych ze sponsoringiem i product placement marka Coliana rusza z kampanią telewizyjną ponownie z udziałem Ani Mru Mru.

Kraj, 4 maja 2015

"Dziecku odmówisz?" - nowa strategia komunikacji marki Grześki

Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka.

Kraj, 22 kwietnia 2015

Bakuś rozpoczyna działania wizerunkowe [wideo]

Spot podkreśla, jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Universal McCann realizuje kampanię piątego sezonu "Gry o tron"

Kolejny sezon kultowego serialu wchodzi na antenę HBO.

Przetargi, 2 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa wygrywa obsługę Lidla

Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Appetita "adwokatem diabła"

Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".

Kraj, 27 marca 2015

Konsumenci udostępniają ten kontent, który nie narusza ich wirtualnej reputacji

Dom mediowy Universal McCann publikuje wyniki badania Wave8.

Kraj, 13 marca 2015

Allegro wspiera powieść "Starość aksolotla"

Kampania promocyjna wykorzystuje niestandardowe możliwości kina i tzw. wideo mapping.

Kraj, 13 marca 2015

Oranżada Hellena wspiera kolejny program rozrywkowy

Marka Coliana intensyfikuje product placement.

Kraj, 10 marca 2015

Startuje kampania Bakomy Premium Gold [wideo]

Działania reklamowe zostały zaplanowane do końca kwietnia br.

Kraj, 6 marca 2015

Hubert Pałkiewicz awansuje w Value Media

Jako communication director odpowiada za strategię obecności marki PKO Bank Polski w obszarze digital.

Kraj, 5 marca 2015

Kuba Wojewódzki częstuje oranżadą

Hellena z portfolio Coliana promuje się w talk-show TVN.

Kraj, 25 lutego 2015

Rusza kampania marki Bodymax

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Kraj, 20 lutego 2015

Bakoma rozpoczyna nową kampanię Bakusia [wideo]

Kampania obejmuje promocję dwóch produktów: Bakuś do kieszonki i nowy Bakuś shake.

Kraj, 20 lutego 2015

Weekendowa akcja sieci Saturn wspierana taktyczną kampanią

Do niedzieli za każde wydane na zakupy 500 zł klienci otrzymają 50 zł rabatu. Kampanię reklamową przygotowały: Ogilvy & Mather, Golden Submarine i Universal McCann.

Kraj, 13 lutego 2015

Ashton Kutcher promuje tablety Lenovo [wideo]

Globalną kampanię w Polsce zaplanował dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

Kraj, 11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.

Kraj, 10 lutego 2015

Orka dla Bakomy [wideo]

Nowy spot reklamowy nawiązuje do wcześniejszej kampanii marki, prowadzonej w 2013 roku.

Kraj, 9 lutego 2015

Tous kontynuuje kampanię "Czułe historie"

Kolejny etap komunikacji powiązany jest z nadchodzącymi walentynkami.

Kraj, 28 stycznia 2015

"Say yes to LOT" - ruszyła nowa promocja przewoźnika

Ceny połączeń objętych promocją zaczynają się już od 99 euro.

Kraj, 26 stycznia 2015

Maciej Bruzgo wzmacnia zespół K2 Media

Odpowiada za rozwój działu performance.

Kraj, 18 grudnia 2014

Jarosław Pająk dołączył do GroupM

Jak wynika z naszych informacji, będzie pracował w interaktywnej części tej struktury.

Kraj, 15 grudnia 2014

Universal McCann przygotował kampanię marki Tous [wideo]

Muzykę do klipu wykonuje zespół The Seihos we współpracy z Verą Gottschal z Viva la novia!

Kraj, 4 grudnia 2014

HBO promuje własne seriale

Kampania obejmuje telewizję, radio, internet oraz kino i wspiera takie produkcje jak "Gra o tron", "Detektyw", "Zakazane imperium" i "Dziewczyny".

Przetargi, 24 listopada 2014

Sześć domów mediowych w przetargu PKP Intercity

Planowana wartość zamówienia na kolejne dwa lata to 35 mln zł.

Kraj, 18 listopada 2014

Mini ratka w nowej odsłonie [wideo]

Przed świętami największy krajowy bank reklamuje pożyczki gotówkowe.

Kraj, 12 listopada 2014

Axellus ruszył z kampanią Tranu Moller's [wideo]

Firma nie chce podawać szczegółów kampanii.

Kraj, 6 listopada 2014

Universal McCann przebudowuje dział digital

Awansowana Iwona Suwińska pokieruje nową strukturą i będzie raportować do Anny Gruszki - chief digital officera IPG Mediabrands.

Kraj, 5 listopada 2014

Bakuś startuje z kampanią

Bakoma promuje serek dla dzieci w wygodnej wersji "do kieszonki".

Kraj, 3 listopada 2014

Ogilvy & Mather i Saturn radzą: myśl technologicznie [wideo]

Kampania prowadzona pod hasłem "Saturn radzi: myśl technologicznie" rusza pod koniec października br. i potrwa przez najbliższy rok.

Kraj, 31 października 2014

Saturn zmienia strategię komunikacji na najbliższy rok [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, która realizuje również spoty TV i radiowe.