M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Universal Music (firma)"

Kraj, 23 lipca 2014

"Powiedz to piosenką" nowa kampania Coca-Coli

Jak zapowiada koncern, ma to być jedna z największych kampanii produktowych na świecie.

Kraj, 3 marca 2014

Polsat promuje wiosenną ramówkę

Stacja reklamuje swoje największe hity.

Zagranica, 22 stycznia 2013

Wielu chętnych do pomocy HMV

Kłopoty brytyjskiego detalisty muzycznego firmy HMV (pisaliśmy o nich w tej sekcji 16 stycznia) skłoniły wielu producentów do utworzenia tzw. pakietu pomocowego.

Kraj, 12 grudnia 2012

Muzo za 20 zł miesięcznie oferuje muzykę bez limitów

Cyfrowy Polsat liczy, że zarobi na opłatach za ściąganie muzyki.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Cyfrowy Polsat uruchamia serwis z darmową i płatną muzyką

Muzo.pl oferuje bezpłatne słuchanie muzyki w zamian za reklamy i dostęp płatny za 9,90 zł, bez reklam.

Zagranica, 20 lipca 2011

Baidu dystrybutorem muzyki

Wskutek oskarżeń o piractwo chińska wyszukiwarka będzie legalnie pośredniczyć w dostępie do muzyki.

Artykuły weekendowe, 1 października 2010

Rozwiązanie praw autorskich w muzyce

"Ear Candy" to katalog muzyczny do odtwarzania w miejscach publicznych.

Zagranica, 23 września 2010

MediaCom rekrutuje w Universal Music

Sieć domów mediowych pozyskała nowego global client directora, który wcześniej pracował w Universal Studios, a w nowym miejscu pracy będzie obsługiwał Universal Music.

Zagranica, 23 grudnia 2008

Warner chce wycofać wideoklipy z YouTube

Wytwórnia muzyczna Warner Music chce wycofania z YouTube wszystkich plików wideo swoich artystów. Jest to efekt braku porozumienia w sprawie...

Kraj, 15 grudnia 2008

Clear Channel Poland wchodzi w bluetooth; AMS też gotowa

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadzi do oferty kampanie z wykorzystaniem technologii bluetooth. Technologia ma być wykorzystana w sieci...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Britney Spears, Shakira i inne gwiazdy Sony BMG zagrają dla Orange

Notowana na rynku New Connect spółka e-Muzyka, która ostatnio we współpracy z Polkomtelem (sieć Plus) uruchomiła internetowy serwis i sklep...

Kraj, 6 sierpnia 2008

E-Muzyka w II połowie br. liczy na 4,5 mln zł przychodów; pomóc ma w tym Muzodajnia Plusa

Notowana na NewConnect spółka e-Muzyka zajmująca się sprzedażą kontentu muzycznego (m.in. dzwonków do telefonów i pełnych utworów) w I połowie...

Kraj, 1 sierpnia 2008

Plus uruchamia serwis i sklep z tanią e-muzyką

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus, wprowadza ofertę muzyczną dla swoich użytkowników (tzw. Music Pack w ofercie MixPlus -...

Kraj, 8 lipca 2008

IMS tworzy dział research & development pod wodzą Przemysława Świderskiego

Research & development to nowy dział w firmie Internet Media Services (IMS), dostawcy rozwiązań dla miejsc sprzedaży i marketingu muzycznego....

Zagranica, 9 kwietnia 2008

Dave Chase pokieruje strukturą muzyczną MindShare

MindShare tworzy strukturę BrandAmp odpowiedzialną za promocję muzyczną. Jej szefem został Dave Chase, który ostatnio związany był z EMI, gdzie...

Kraj, 12 grudnia 2007

Orange korzysta w kampanii z grających wiat przystankowych

Do końca grudnia br. PTK Centertel prowadzi niestandardową kampanię reklamową pod hasłem "Orange Music". Wykorzystano w niej 30 wiat przystankowych...

Zagranica, 4 września 2007

Rodzina Boba Marleya przeciwna wykorzystaniu jego muzyki w dzwonkach telefonów

Rodzina Boba Marleya, legendarnego muzyka reggae, chce zablokować porozumienie między Universal Music i operatorem telefonii komórkowej Verizon Wireless dotyczące wykorzystania...

Zagranica, 28 czerwca 2007

Samsung korzysta w reklamach z wizerunku Girls Aloud

Samsung wykorzystuje wizerunek zespołu muzycznego Girls Aloud w kampanii reklamowej urządzeń mobilnych - telefonów i odtwarzaczy MP3. Porozumienie marketer zawarł...

Zagranica, 9 listopada 2006

Wyniki Vivendi Universal za trzeci kwartał br. poniżej oczekiwań

Wyniki finansowe Vivendi Universal za III kwartał br. są poniżej oczekiwań rynku. Przychody ze sprzedaży koncernu wyniosły w okresie lipiec-wrzesień...

Zagranica, 30 sierpnia 2006

SpiralFrog, bezpłatny muzyczny serwis internetowy, wystartuje w grudniu

Universal Music tworzy SpiralFrog - nowy serwis internetowy, z którego można będzie bez opłat ściagnąć muzykę. Serwis będzie utrzymywany z...

Kraj, 9 czerwca 2004

Goldfinger i Vizeum przygotowały kampanię dla TNT Express Polska

Agencja reklamowa Goldfinger przygotowała prasową kampanię reklamową dla firmy kurierskiej TNT Express Polska. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się...

Kraj, 13 czerwca 2003

Agencja Goldfinger została członkiem niezależnej sieci IN

Agencja Goldfinger została 63. członkiem Międzynarodowej Sieci Niezależnych Agencji Reklamowych i Marketingowych IN. Krzysztof Przybyłowski, dyrektor ds. strategii i badań...

Zagranica, 29 maja 2003

Zmiana właściciela Pressplay może utrudnić przetarg reklamowy

Zmiana właściciela muzycznego serwisu internetowego Pressplay przerwie lub opóźni proces wyboru agencji reklamowej dla tej marki. Pressplay został przejęty od...

Zagranica, 18 października 2002

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol.

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol. rocznie. W wyborze domów mediowych firma zdecydowała się na utrzymanie...

Zagranica, 16 lipca 2002

We Francji rośnie popularność programów reality show

Latem br. francuskie kanały telewizyjne TF1 i M6 konkurują ze sobą głównie programami reality show. W lipcu br. w TF1...

Zagranica, 24 kwietnia 2002

Vivendi rozpisał przetarg na budżet mediowy wart 350 mln dol.

Francusko-kanadyjski koncern komunikacyjny i mediowy Vivendi Universal zaprosił pięć domów mediowych do przetargu, którego przedmiotem jest jego globalny budżet mediowy...