M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Uroda (marka)"

Kraj, 2 lipca 2014

"Uroda" przechodzi na kwartalnik

Wydawca zmniejsza częstotliwość ukazywania się pisma. Magazyn zostanie wzmocniony marką innego pisma - "Flesz".

Kraj, 24 czerwca 2014

Tyborowska i Zawistowska dołączyły do BR Edipresse

Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.

Kraj, 16 czerwca 2014

Agnieszka Kieszczyńska w Kantar Media

Firma monitorująca media ma nowego szefa sprzedaży.

Kraj, 12 lutego 2014

Agros Nova z kolejną kampanią

Tym razem firma wspiera brand Łowicz w kategorii sosów.

Kraj, 28 października 2013

Marzena Reinert założyła własną firmę konsultingową

Były szef komunikacji Edipresse rozwija własny projekt.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Kraj, 4 grudnia 2012

Dorota Maj pokieruje "Olivią"

Miesięcznik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 7 czerwca 2011

Tenisistki w reklamie Oriflame

Na layoutach prasowych można zobaczyć m.in. Agnieszkę Radwańską.

Kraj, 13 maja 2011

Kolejne zmiany w Edipresse

Wydawca reorganizuje personalnie dział marketingu i promocję.

Kraj, 12 maja 2011

Marzena Reinert dyrektorem ds. komunikacji i PR w Edipresse

Dotychczasowa szefowa promocji "Urody" i "Domu & Wnętrza" obejmie nowe stanowisko w wydawnictwie.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 11 lutego 2011

Edipresse stawia na reklamowe projekty modowe

Aktywizacja i promocja branży modowej ma być jednym z głównych zadań biura reklamy Edipresse Polska. Wydawnictwo wprowadza ofertę Edipresse4Fashion.

Kraj, 9 grudnia 2010

Święta przyprawione radością

Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Energetyczne płatki od Lubelli

Grupa Maspex wspiera kampanią markę płatków ActiVita.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Kraj, 16 marca 2010

Ewa Minge i Janusz Józefowicz zaangażowani w oprawę debiutu nowych żeli Palmolive

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...

Kraj, 23 października 2009

Cwalina i Czapran założyły agencję Publicity

Agnieszka Cwalina i Iwona Czapran założyły agencję Publicity. Firma specjalizuje się w obsłudze public relations i eventach. Oprócz Cwaliny i...

Kraj, 1 października 2009

Małgorzata Szumigaj kieruje biurem reklamy "Urody", Małgorzata Golba - "Vivy!"

Małgorzata Szumigaj, dyrektor biura reklamy "Party" oraz "Hot. Moda & Shopping", od 1 października będzie kierowała biurem reklamy "Party" oraz...

Kraj, 7 września 2009

Jelfa SA kontynuuje inwestycje w markę Falvit

We wrześniu br. rozpoczęła się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu, produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA suplementu...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 12 marca 2009

Katarzyna Figura ambasadorem akcji "Odchudzamy Polaków!"

Primum Public Relations realizuje dla Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością projekt w zakresie edukacji zdrowotnej. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 26 listopada 2008

Baltic Company promuje sylwestrowe zestawy ArtDeco i IsaDora

Dystrybutor Baltic Company ruszył z kampanią reklamową sylwestrowych zestawów kosmetyków do makijażu marek ArtDeco i IsaDora. Działania reklamowe obejmują wybrane...

Kraj, 18 listopada 2008

Dorota Maj szefową jednego z nowych działów w relaunchowanym "Wprost"

Dorota Maj, była dziennikarka magazynów kobiecych, została szefową jednego z planowanych nowych działów tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"). Jej zatrudnienie ma...

Kraj, 2 września 2008

Agnieszka Kieszczyńska kierownikiem reklamy "Twojego Stylu"

Agnieszka Kieszczyńska została kierownikiem reklamy miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Na stanowisku tym był wakat po przejściu Moniki Długokęckiej na...

Kraj, 27 czerwca 2008

Łasiewicki zastępcą naczelnej "Glamour"

Marcin Sasha Łasiewicki został zastępcą redaktor naczelnej "Glamour" (G+J). Łasiewicki pracował do lipca ub.r. w G+J m.in. jako szef działu...

Kraj, 25 czerwca 2008

Bożena Kalinowska sprawuje nadzór artystyczny nad zmianami "Naj"

Bożena Kalinowska sprawuje nadzór artystyczny nad tygodnikiem "Naj" (G+J Polska). Magazyn przechodzi zmiany. Ich efekt ma być widoczny już w...

Kraj, 5 maja 2008

Joanna Winiarska szefem działu urody "Glamour"; Marta Rudowicz odchodzi

Joanna Winiarska obejmie stanowisko szefa działu urody miesięcznika "Glamour" (Wydawnictwo G+J). Zastąpi na tym stanowisku Martę Rudowicz, która odchodzi z...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Joanna Winiarska pokieruje działem urody "Glamour"

Joanna Winiarska dołączy do redakcji magazynu "Glamour" (G+J Polska). Będzie pełnić funkcję szefa działu uroda. Dotychczas pracowała w redakcji miesięcznika...

Kraj, 17 kwietnia 2008

ASA realizuje projekt komunikacyjny związany z menopauzą

ASA, firma specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych, rozpoczęła kolejną kampanię dla marki Climagyn. Ruszyła akcja promocyjna...

Kraj, 3 marca 2008

Wydawnictwo G+J współpracuje z TVN Style

Na antenie TVN Style (Grupa ITI) pojawi się nowy program dla kobiet pt. "S.O.S. Uroda". Poprowadzą go Magda Groszewska, dyrektor...

Kraj, 25 stycznia 2008

Avon wprowadza wodę perfumowaną Flower by Cynthia Rowley

Avon Cosmetics Polska wprowadza nową wodę perfumowaną Flower by Cynthia Rowley sygnowaną nazwiskiem amerykańskiej projektantki. Debiut produktu wspiera kampania prasowa...

Kraj, 2 października 2007

Kolastyna przejmuje marki kosmetyków PZ Cussons; nie wyklucza przetargu

Grupa Kolastyna przejęła od PZ Cussons marki kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych. Są to takie brandy, jak: Uroda (serie: Kwiaty Polskie,...

Kraj, 7 sierpnia 2006

"Uroda" przeprowadza akcje promocyjne i przygotowuje wydania specjalne

Miesięcznik "Uroda" (Edipresse Polska) prowadzi akcje promocyjne i planuje wydanie do końca roku kilku edycji specjalnych. Magazyn patronuje tegorocznej imprezie...

Kraj, 13 lipca 2006

Procter & Gamble poszerza serię kosmetyków Pantene Pro-V

Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię odżywek do włosów bez spłukiwania Pantene Pro-V. W ofercie dostępnych jest pięć...

Kraj, 4 lipca 2006

New Yorker głównym sponsorem tegorocznego Happy Events

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel kilku marek młodzieżowych, została głównym sponsorem tegorocznej edycji letniego eventu Happy Events. Firma angażuje się...

Kraj, 1 czerwca 2006

Czartoryska-Ciempiel odchodzi z "Twojego Stylu", zastąpi ją Maria Szaja

Barbara Czartoryska-Ciempiel, dotychczas szefowa działu stylizacji magazynu "Twój Styl", odchodzi z Wydawnictwa Bauer. Powód jej odejścia nie jest znany. Zastąpi...

Kraj, 19 maja 2006

Dr Irena Eris wprowadza nową ekskluzywną linię kosmetyków dla kobiet i prowadzi kampanię

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków Skin Mood. Produkty z tej linii skierowane są do...

Kraj, 6 kwietnia 2006

Edipresse Polska wydało numer specjalny magazynu "Uroda"

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło do sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika "Uroda" - "Spa przewodnik". Magazyn został przygotowany przez redakcję "Urody". Na...

Kraj, 16 marca 2006

Dorota Maj, naczelna "Urody", odchodzi z Edipresse

Dorota Maj, redaktor naczelna miesięcznika "Uroda", odchodzi z wydawnictwa Edipresse Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Nie wiadomo również,...

Kraj, 13 lutego 2006

Nike Poland realizuje projekt reklamowy skierowany do kobiet

Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową "Powiedz, że nie jestem gwiazdą sportu" adresowaną do kobiet. Jej celem jest wsparcie sprzedaży wiosennej...

Kraj, 21 listopada 2005

Procter & Gamble poszerza linię farb do włosów Safira i reklamuje nowe kosmetyki

Koncern Procter & Gamble wprowadził nową serię kosmetyków do trwałej koloryzacji włosów Magiczne Fiolety marki Safira. W skład linii wchodzą...

Kraj, 26 października 2005

Magazyn "Uroda" po raz czwarty wybrał najlepsze kosmetyki

Magazyn "Uroda - Beauty Expert" (Edipresse Polska) rozstrzygnął czwartą edycję konkursu Najlepsze dla Urody 2005. Jury konkursu nagrodziło 20 produktów,...

Kraj, 14 października 2005

Agata Kurek-Stec specjalistą ds. promocji w Polskich Książkach Telefonicznych

Agata Kurek-Stec rozpoczęła pracę w firmie Polskie Książki Telefoniczne jako specjalista ds. promocji. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu BTL,...

Kraj, 12 września 2005

Marzena Reinert została dyrektorem promocji w Edipresse Polska

Marzena Reinert objęła stanowisko dyrektora promocji m.in. magazynów "Uroda" i "Dom & Wnętrze" w Edipresse Polska. Zastąpiła Izabelę Zaleską, która...

Kraj, 9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...