M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "V&S Luksusowa Zielona Góra SA (firma)"

Kraj, 2 października 2008

Luksusowa uruchamia własny serwis Nicdodac.pl

V&S Luksusowa Zielona Góra SA uruchomiła dla marki wódki Luksusowa serwis Nicdodac.pl. Projekt ten stanowi kolejny etap kampanii wspierającej odświeżenie...

Kraj, 14 czerwca 2007

Informacje o sprzedaży Luksusowej przedwczesne - uważa prezes V&S Luksusowa Zielona Góra

Pojawiające się na rynku informacje o możliwej sprzedaży marki Luksusowa są przedwczesne - uważa Krzysztof Grudziński, prezes V&S Luksusowa Zielona...

Kraj, 5 czerwca 2007

V&S rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce, ale nie podjęła jeszcze ostatecznych decyzji...

Kraj, 4 kwietnia 2007

V&S wprowadzi Absolut Apeach, wycofuje z rynku smaki Pepper i Mandarin

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadzi nowy brzoskwiniowy smak wódki Absolut o nazwie Apeach. Pod koniec kwietnia produkt otrzyma wsparcie...

Kraj, 14 lutego 2007

IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną AtomClick

Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być...

Przetargi, 7 grudnia 2006

V&S Luksusowa Zielona Góra wybierze agencję dla Luksusowej

V&S Luksusowa Zielona Góra wybierze agencję dla marki wódki Luksusowa. Nazw ani liczby agencji biorących udział w tym przetargu nie...

Kraj, 10 listopada 2006

Polskie koncepty marketingowe dla Finlandia Vodka będą adaptowane na innych rynkach

Polskie koncepty marketingowe dla Finlandia Vodka (Brown-Forman) będą adaptowane na innych rynkach. Opracowane do wprowadzenia na polski rynek smaki, m.in....

Kraj, 21 września 2006

V&S Luksusowa Zielona Góra odświeża markę Polska Wódka

V&S Luksusowa Zielona Góra SA postanowił odświeżyć wizerunek swojej drugiej, po Luksusowej, najważniejszej marki - Polska Wódka. Będzie ona miała...

Przetargi, 12 września 2006

Kuźnia PR pracuje dla marki Belvedere

Agencja public relations Kuźnia PR pracuje dla marki Belvedere. Jest to brand wódki super premium z portfolio firmy Diageo. Budżet...

Kraj, 6 września 2006

Trzy polskie wódki wśród 15 najsilniejszych marek premium na świecie

Amerykański magazyn "Impact" przygotował ranking najlepiej sprzedających się marek wódek premium na świecie. W pierwszej 15 znalazły się trzy marki...

Kraj, 30 maja 2006

Luksusowa po raz pierwszy wprowadza warianty smakowe

V&S Luksusowa Zielona Góra SA po raz pierwszy w historii wprowadza na rynek warianty smakowe (miodowy i dzika jeżyna) swojej...

Kraj, 22 maja 2006

Powstaje sieć agencji Euro RSCG Worldwide PR, Sensors staje się jej częścią i dostaje klientów

Na bazie istniejących w sieci Euro RSCG Worldwide agencji public relations poprzez powołanie zarządu i szefów globalnych praktyk powstała globalna...

Kraj, 18 maja 2006

Tomasz Borowski szefem nowego zespołu event marketingu w Euro RSCG 4D

Tomasz Borowski został szefem nowego zespołu event marketingu w agencji Euro RSCG 4D. Agencja podjęła decyzję o wyodrębnieniu i usamodzielnieniu...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Polska siódmym co do wielkości rynkiem Absolut Vodki

Polska jest siódmym co do wielkości rynkiem dla marki Absolut Vodka. W ciągu ostatniego roku sprzedaż zwiększyła się z 1,4...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Brown-Forman wyemituje spot reklamujący wódkę Finlandia

Brown-Forman Polska promuje Finlandia Vodka jako najczystszą wódkę na świecie. Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marketera strategię i...

Kraj, 20 marca 2006

Marka Absolut kreuje wizerunek przez prezentację projektu "Absolut miasta"

Marka Absolut Vodka (V&S Luksusowa Zielona Góra) kreuje wizerunek przez prezentację wystawy fotograficznej "Absolut miasta". W marcu, kwietniu i maju...

Przetargi, 17 marca 2006

V&P Luksusowa Zielona Góra przegląda agencje pod kątem wyboru partnera do obsługi nowego produktu

V&P Luksusowa Zielona Góra prowadzi wstępny przegląd agencji pod kątem obsługi nowego produktu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie ma on jeszcze...

Kraj, 25 stycznia 2006

Sensors będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors podpisała trzy nowe umowy, w wyniku których będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław, Orco Property Group i...

Kraj, 12 stycznia 2006

Krzysztof Grudziński prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra

Krzysztof Grudziński jest nowym prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. rynku. Z firmą związany jest...

Kraj, 10 stycznia 2006

V&S chce przekroczyć poziom 5 proc. udziałów rynkowych wódki Luksusowej

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra planuje, że do końca br. marka Luksusowa osiągnie 5 proc. udziałów w rynku. Obecnie wódka...

Kraj, 6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

Kraj, 6 grudnia 2005

Jacek Wołowski autorem zdjęć do projektu Absolut Warsaw

Marka Absolut (V&S Luksusowa Zielona Góra) zaprezentuje nową kreację Absolut Warsaw z cyklu "miejskich" wariacji na temat kształtu butelki trunku....

Kraj, 17 listopada 2005

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

Przetargi, 1 sierpnia 2005

IQ Marketing wygrywa przetarg na obsługę BTL marki wódki Absolut

Agencja marketing services IQ Marketing wygrała przetarg na obsługę BTL marki wódki Absolut z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra SA....

Kraj, 22 marca 2005

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową Luksusową

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową wódkę Luksusowa. Nowa wersja trunku jest m.in. łagodniejsza w smaku (zmiana podyktowana wynikami badań)...

Kraj, 13 grudnia 2004

Na rynku debiutuje wódka Level

Do segmentu wódek luksusowych obecnych na polskim rynku dołączyła wódka Level. Producentem i właścicielem marki Level jest V&S Absolut Spirits,...

Kraj, 26 października 2004

Sensors PR odpowiada za komunikację marketingową The Famous Grouse i The Macallan

Agencja Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group,...

Kraj, 6 września 2004

Sensors PR zatrudnił trzech nowych pracowników

Zespół firmy Sensors PR (Euro RSCG Group) powiększył się o trzy nowe osoby. Maciej Korszyński objął stanowisko senior account executive....

Kraj, 20 sierpnia 2004

Wódka Luksusowa wykorzystuje w komunikacji zdobyte laury

Wódka Luksusowa (V&S Luksusowa Zielona Góra), która w ostatnich tygodniach zdobyła dwie prestiżowe nagrody za jakość - International Wine and...