M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Valbon (marka)"

Kraj, 23 grudnia 2013

Hochland dopieszcza koneserów smaku

Firma od nowego roku wystartuje z działaniami promocyjnymi dla sera Valbon.

Kraj, 11 lipca 2013

Hochland wybiera Synertime

Synertime po raz kolejny organizuje wsparcie promocyjne dla Almette.

Kraj, 9 października 2012

Arkadiusz Gwizdek odchodzi z Hochland Polska

Dyrektor marketingu żegna się z firmą po 10 latach.

Kraj, 17 września 2012

Hochland wspiera sery

Valbon w nowej gramaturze jest intensywnie promowany w mediach i wsparty promocją.

Kraj, 25 czerwca 2012

Hochland angażuje konsumentów

Jesienią marketer wprowadzi na rynek produkt, który powstanie na podstawie ich sugestii.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Arkadiusz Gwizdek dyrektorem marketingu Hochland Polska

Firma przeprowadziła optymalizację struktury działu marketingu.

Kraj, 22 marca 2012

Hochland reorganizuje dział sprzedaży

Celem tych działań jest lepsza dystrybucja i zwiększenie konkurencyjności dostępnej oferty.

Kraj, 18 stycznia 2012

Hochland zwiększy udział promocji trade'owych i półkowych

Marketer planuje odświeżenie głównych marek w portfolio.

Kraj, 30 listopada 2011

Według sądu skopek należy się Almette

Hochland jest jedynym właścicielem praw do charakterystycznego opakowania jednego ze swoich flagowych produktów, uznał Sąd Najwyższy.

Kraj, 22 września 2011

Hochland chce skoncentrować się na marce Valbon

Brand będzie miał nowe pozycjonowanie, zmianie ma ulec jego komunikacja marketingowa.

Kraj, 9 maja 2011

Hochland inwestuje w świadomość marki Valbon

Marketer ruszył z emisją 800 spotów sponsoringowych, które zobaczyć ma 28 mln widzów.

Kraj, 2 września 2010

Hochland bez dyr. marketingu

Andrzej Rogowski przestał zarządzać działaniami marketingowymi firmy.

Kraj, 10 czerwca 2010

Francuski Valbon w plastrach

Hochland poszerza linię serów Valbon i promuje nowy produkt m.in. w pismach branżowych i sklepach.

Kraj, 30 września 2009

Hochland uruchamia nowe strony internetowe kilku marek i korporacyjną

Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...

Kraj, 3 lutego 2009

Hochland startuje z najsilniejszą w swojej historii kampanią serów Valbon

Firma Hochland Polska rozpoczyna w lutym intensywną kampanię reklamową serów Valbon. Ma ona wzmocnić wizerunek marki i uwypuklić emocjonalny związek...

Przetargi, 10 października 2008

Grandes Kochonos zdobyło budżet marki Valbon

Hochland Polska rozstrzygnął przetarg reklamowy marki serów pleśniowych Valbon (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 29 września br.). Zwycięzcą...

Przetargi, 29 września 2008

Hochland szuka agencji reklamowej dla marki Valbon

Według naszych informacji Hochland Polska prowadzi przetarg reklamowy, którego celem ma być wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi serów pleśniowych marki...

Kraj, 19 grudnia 2007

Hellena wraca do gry o polskiego konsumenta, rusza w święta z kampanią

Po kilkuletniej przerwie na rynek wraca marka Hellena i jej produkty, czyli oranżady i napoje niegazowane. Jej nowy właściciel Jutrzenka...

Kraj, 16 marca 2007

Agencja V&P pracuje dla marki Valbon

Poznańska agencja reklamowa V&P zrealizuje akcję promocyjną marki Valbon z portfolio Hochland Polska. Celem działań jest zmiana wizerunku i sprzedaży....

Przetargi, 10 lutego 2006

ASPE Solutions obsłuży BTL-owo Valbon, przetargi na Hochland i Almette jeszcze w toku

Przetarg na BTL-ową obsługę marki Valbon (Hochland Polska) wygrała agencja ASPE Solutions. Według Jacka Wyrzykiewicza, PR & trade marketing managera...

Przetargi, 11 stycznia 2006

Hochland Polska szuka agencji BTL do obsługi trzech marek

Hochland Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji BTL do obsługi trzech marek: Hochland, Almette, Valbon. Jak informuje Jacek...

Kraj, 21 października 2005

Hochland Polska prowadzi promocyjną sprzedaż serów Valbon

Hochland Polska rozpoczyna sprzedaż zestawów promocyjnych serów Valbon. Promocja polega na zaoferowaniu w pakiecie dwóch serów Valbon w cenie jednego....

Kraj, 19 października 2005

Hochland Polska wspiera wizerunek serów Valbon

Hochland Polska wspiera wizerunek serów marki Valbon. - Chcemy poprzez działania reklamowe zachować wysoki poziom świadomości marki i zapewnić dodatkowy...

Przetargi, 23 września 2005

W przetargu Bongrain Polska biorą udział cztery agencje reklamowe

Bongrain Polska planuje do końca listopada br. wybór agencji reklamowej, której powierzy kreatywno-strategiczny budżet serów pleśniowych Turek. W konkursie biorą...

Przetargi, 19 sierpnia 2005

Bongrain Polska prowadzi przetarg reklamowy dla serów Turek

Firma Bongrain rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący flagowej marki ze swojego portfolio serów pleśniowych Turek. Do konkursu zaproszono kilka agencji reklamowych,...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Hochland wprowadza topione sery pleśniowe Valbon Creme Camembert

Hochland Polska wprowadza na rynek topione sery pleśniowe o nazwie Valbon Creme Camembert. Sprzedawane będą w plastikowych kubkach o gramaturze...

Przetargi, 26 października 2004

Hochland Polska rozpoczyna przetarg mediowy

Hochland Polska, producent serów topionych, twarogowych Almette, Kanapkowy i pleśniowych Valbon, rozpoczął przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za...

Kraj, 21 lipca 2004

Grey Warszawa ma poszerzyć zakres współpracy z Hochlandem

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa prawdopodobnie rozszerzy zakres współpracy z firmą Hochland Polska. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wkrótce rozpocznie...

Kraj, 4 maja 2004

Valbon Mozzarella w ofercie Hochland Polska

Firma Hochland Polska wprowadzi na rynek w połowie maja br. nowy produkt ser Valbon Mozzarella. Według Jacka Wyrzykiewicza, PR and...

Kraj, 24 lutego 2004

Hochland Polska reklamuje serki Valbon Bleu

Hochland Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową serka Valbon Bleu. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide. Planowaniem i zakupem...

Kraj, 31 grudnia 2003

Hochland Polska promuje sery pleśniowe Valbon

Firma Hochland Polska ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową serów pleśniowych Valbon. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide. Planowaniem...

Kraj, 20 października 2003

Hochland rozbudowuje linię serów pleśniowych marki Valbon

Firma Hochland Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nowy produkt - ser pleśniowy Valbon Bleu - do tej pory...

Kraj, 5 maja 2003

Grey wygrał przetarg na obsługę budżetu marki serów Valbon

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego serów marki Valbon należącej do firmy Hochland - wynika...

Kraj, 21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Kraj, 3 czerwca 2002

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon. "Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży serów" - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR trade marketing...

Kraj, 17 października 2001

NOMINACJE EFFIE 2001

Wczoraj została ogłoszona lista prac nominowanych do nagrody EFFIE 2001. Ze zgłoszonych 46 prac jury wyselekcjonowało 16, które w tegorocznej...

Kraj, 30 lipca 2001

AGENCJA EBERT CONCEPT ZAJMIE SIĘ WIZERUNKIEM SERÓW VALBON

Agencja Ebert Concept z Niemiec wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego serów Valbon produkowanych przez Hochland Polska. Termin najbliższej kampanii...

Kraj, 26 lipca 2001

AGENCJA NOS/BBDO ZDOBYŁA BUDŻET REKLAMOWY SERÓW NAPOLEON

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu serów pleśniowych marki Napoleon produkowanych przez firmę Celia Polska z Sierakowa Wlk....