M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Valentino (marka)"

Kraj, 18 lipca 2013

Kampania Moliera2.com

Realizowana przez Braughman Group Media akcja reklamowa obejmie sieć wielkoformatowych nośników w największych miastach Polski.

Kraj, 19 października 2012

SiroScan przejmuje zapachy Euro Fragrance

Dystrybutor marek zapachowych m.in. P&G powiększył portfolio o brandy Prada i Paco Rabanne.

Zagranica, 1 marca 2012

Natasha Poly ambasadorką L'Oreal Paris

Modelka będzie promować markę kosmetyczną.

Kraj, 13 grudnia 2010

Euro Fragrance przejmuje markę Valentino

W przyszłym roku Euro Fragrance prawdopodobnie wprowadzi do Polski nowy zapach Valentino. Będzie to pierwszy kosmetyk tej marki w portfolio tego dystrybutora. Przejął go od SiroScanu.

Kraj, 29 października 2010

SiroScan bez szefa marketingu

Małgorzata Cecherz-Kowalska ma nowe plany zawodowe.

Kraj, 20 maja 2010

SiroScan spróbuje sił w pielęgnacji i makijażu

Dystrybutor kosmetyków zapachowych, które przejął od P&G, wejdzie w nowy dla siebie obszar kosmetyków.

Kraj, 3 września 2009

Modelka Anja Rubik twarzą marki Quazi

Modelka Anja Rubik, która pracowała dla takich marek jak Dior czy Valentino, została twarzą polskiej marki obuwia Quazi (NG2). Specjalnie...

Kraj, 15 maja 2009

SiroScan, następca P&G Prestige Products, ma pracować z MediaComem

Firma SiroScan, która zastąpiła P&G Prestige Products, kończy proces organizacji struktur. Zamierza także kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami reklamowymi P&G...

Kraj, 30 czerwca 2008

Adrianna Wisińska odeszła z P&G Prestige Products

Adrianna Wisińska, brand manager marek premium i luksusowych w Procter & Gamble Prestige Products Polska, rozstała się z firmą. Była...

Kraj, 8 lutego 2006

Cosmopolitan Cosmetics zmieni nazwę na P&G Prestige Products

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją i marketingiem kosmetyków luksusowych zmieni nazwę na P&G Prestige Products....

Przetargi, 24 czerwca 2005

P&G rozpoczął europejski przetarg mediowy na część zapachową

Procter & Gamble Prestige Beaute rozpoczął w Europie przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 45 mln dolarów....

Kraj, 20 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics po raz pierwszy wykorzysta telewizję w kampanii Pumy Jamaica

We wrześniu br. rozpocznie się kampania reklamowa nowego zapachu Puma Jamaica. Zleceniodawcą kampanii jest firma Cosmopolitan Cosmetics. Po raz pierwszy...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics promuje nowy zapach Mexx Waterlove

Firma Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię reklamową nowego zapachu marki Mexx Waterlove. Kreację i strategię kampanii przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem...

Kraj, 22 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics podjął decyzję o przeniesieniu budżetu mediowego

Dom mediowy MediaCom Warszawa przejmie kompleksową obsługę mediową Cosmopolitan Cosmetics Polska, dystrybutora kosmetyków luksusowych. Dotychczas firma współpracowała z domem mediowym...

Kraj, 6 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics stworzyło zespół dla marek P&G, zmiany personalne w firmie

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad...

Zagranica, 30 września 2003

P&G wybrał agencję Callegari Berville Grey dla marki Valentino

Koncern Procter & Gamble wybrał francuską agencję Callegari Berville Grey, która będzie odpowiedzialna za globalną obsługę budżetu reklamowego zapachowego brandu...