M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Value Media (firma)"

Kraj, 14 grudnia 2015

Amica rusza ze świąteczną kampanią

Za kreację odpowiada agencja Aspe.

Przetargi, 2 grudnia 2015

Value Media ponownie obroniło PKO BP

Dom mediowy wygrywa po raz kolejny obsługę kampanii banku w mediach online.

Kraj, 1 grudnia 2015

L'Oreal Polska wybiera ZOG i Value Media

Zakończyły się przetargi marketera na media tradycyjne oraz digitalowe.

Przetargi, 30 listopada 2015

L'Oreal Polska wybiera ZOG i Value Media

Zakończyły się przetargi na media tradycyjne oraz digitalowe.

Kraj, 24 listopada 2015

Maria Sylka przechodzi do Value Media

Do tej pory pracowała w SMG.

Kraj, 20 listopada 2015

BBDO Warszawa dla firmy Duon [wideo]

Tematem kampanii jest oferta dostaw gazu i prądu skierowana do właścicieli domów ogrzewanych gazem ziemnym.

Przetargi, 13 listopada 2015

Value Media potwierdza wygranie budżetu TUI

Dom mediowy z Group One przejmuje digitalową obsługę TUI.

Kraj, 12 listopada 2015

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 26 października 2015

Value Media przygotowało kampanię dla Narodowego Biura Promocji Austrii

Kampania potrwa do połowy lutego 2016 r.

Kraj, 8 października 2015

MyLed i Merci realizują interaktywną kampanię

Emisją zarządza system MyLed, który wykorzystuje możliwość pobierania w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorcę w sieci.

Kraj, 6 października 2015

Value Media i Change przygotowały kampanię dla Mokate

Kampania ma charakter sponsoringowy.

Kraj, 25 września 2015

Oskar Maciejek przechodzi z Sales & More do Value Media

Dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One powiększył swój zespół.

Kraj, 25 września 2015

Agencja Change dla fundacji Rak'n'Roll [wideo]

Akcję będzie można śledzić w TV, kanałach online oraz usłyszeć w radiu.

Przetargi, 8 września 2015

Value Media i Havas Media będą pracować dla BOŚ Banku

BOŚ zakończył przetarg mediowy.

Kraj, 1 września 2015

Value Media zatrudnia dwóch communication plannerów

W agencji pracę rozpoczynają Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Amica w niestandardowej akcji z Radiem Zet

Akcja "Nagradzamy i schładzamy" startuje we współpracy z flagową stacją Grupy Eurozet.

Kraj, 31 lipca 2015

PKO BP rozpoczyna przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego

Umowa z Value Media wygasa pod koniec października br.

Kraj, 7 lipca 2015

Amica promuje zmywarki wolnostojące

Kampania będzie realizowana w internecie, obejmie też aktywności BTL.

Przetargi, 17 czerwca 2015

Value Media zajmie się obsługą kampanii "Zrób to na leniwca"

Kampania powstała z inicjatywy Blue Media, PKO BP Finat i Banku Zachodniego WBK.

Kraj, 11 czerwca 2015

Value Media i Change zajmą się obsługą Viledy

Agencje przygotują kampanię w kanale online.

Kraj, 10 czerwca 2015

PKO BP zachęca do odkładania na emeryturę

Największy polski bank reklamuje ofertę produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych na emeryturę.

Kraj, 3 czerwca 2015

Kampania Amiki z kolejną odsłoną

Tym razem Amica Wronki SA promuje urządzenia chłodnicze.

Kraj, 19 maja 2015

Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów [wideo]

Działania reklamowe przewidziane dla nowych urządzeń obejmują aktywność w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Netia wprowadza nagrywarkę TV w internecie

Operator rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez Brasil, Carat i Value Media.

Kraj, 31 marca 2015

Nowa marka odzieżowa wchodzi do Polski

Pod koniec kwietnia w warszawskim Blue City otworzy się sklep marki Kiabi, launch marki wspiera Communication Unilimited.

Kraj, 31 marca 2015

Marcin Kowol w dziale analitycznym Value Media

Do domu mediowego z GroupOne przechodzi ze Starcomu.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Kraj, 25 marca 2015

Ruszyła kampania marki Chicco

Przygotowały ją Value Media i Creative People.

Przetargi, 24 marca 2015

Value Media pracuje dla Mokate

Dom mediowy Value Media został wybrany do obsługi mediowej ogólnopolskiej kampanii sponsoringowej marki Caffetteria Mokate.

Kraj, 20 marca 2015

Reklama "Dropss" (Netia) niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy

Reklama narusza dobre obyczaje i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.

Przetargi, 13 marca 2015

Value Media i Equinox do końca marca pracują dla TVP

Umowa z Maxusem zacznie obowiązywać od 1 kwietnia.

Kraj, 11 marca 2015

Nowy head of agency sales w Adexon

Agnieszka Marks pokieruje sprzedażą agencyjną sieci reklamowej.

Kraj, 11 marca 2015

Liberty Ubezpieczenia w 2014 r. zebrało o 6 proc. więcej składek

Szefowie firmy mają prawo do zadowolenia z takiej dynamiki na kurczącym się rynku. Wskazują, że zasadniczy wpływ na wyniki w ub.r. miała współpraca z agentami.

Kraj, 6 marca 2015

Hubert Pałkiewicz awansuje w Value Media

Jako communication director odpowiada za strategię obecności marki PKO Bank Polski w obszarze digital.

Kraj, 2 marca 2015

Change Integrated i We Love Ads łączą się

Nowa struktura będzie funkcjonować pod nazwą Change.

Kraj, 24 lutego 2015

Adamed rusza ze wsparciem marki Urofuraginum

Kampania będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych skierowanych do kobiet.

Kraj, 13 lutego 2015

Starcom zdobył budżet Liberty Ubezpieczenia

Przejmie obsługę mediową ubezpieczyciela od Havasa.

Kraj, 12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

Kraj, 11 lutego 2015

Blik już jest, a PKO BP nadal reklamuje płatności IKO

Bank rusza z kampanią płatności mobilnych IKO, mimo że właśnie ruszył system płatności mobilnych Blik, którego PKO BP był inicjatorem i który powstał na bazie IKO.

Przetargi, 6 lutego 2015

TVP wybiera Maxusa

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów nadawcy publicznego.

Kraj, 4 lutego 2015

Maxus, a nie GroupM, kontynnuje współpracę z GroupOne

Value Media opublikował materiał wideo, w którym pojawia się sformułowanie "Jesteśmy partnerem GroupM". Rafał Wolnomiejski: materiał ukazuje nieprawdę.

Kraj, 22 stycznia 2015

Suzuki SX4 S-Cross w kampanii z panterą

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze".

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 21 stycznia 2015

Eliza Kalinowska w zespole Value Media

Dołączyła do teamu obsługującego kluczowych klientów agencji.

Kraj, 16 stycznia 2015

Putrzyński nowym prezesem i dyrektorem generalnym agencji Change Integrated

Od początku lutego br. nowym dyrektorem generalnym i prezesem agencji Change Integrated, należącej do Group One, zostanie Wojciech Putrzyński, przez ostatnie osiem lat związany z Grupą Ogilvy & Mather.

Przetargi, 10 grudnia 2014

Liberty Ubezpieczenia prowadzi przetarg mediowy

Biznesu broni Havas Media, rozstrzygnięcie do końca stycznia.

Kraj, 10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

Kraj, 9 grudnia 2014

Value Media: wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 10 proc.

Telewizja to wciąż najważniejsze medium dla tej branży, ale najdynamiczniej rosną wydatki w internecie - wynika z raportu.