M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Van Pur (firma)"

Kraj, 12 czerwca 2015

Agnieszka Krynicka, Jakub Karaś i Karol Cichoń w Lowe Warsaw

Agencja wzmacnia dział obsługi klienta i digital.

Kraj, 3 czerwca 2015

Lowe Warsaw dla Browaru Łomża [wideo]

Obecnie prowadzona jest trzecia odsłona kampanii pod hasłem "Bezruch".

Kraj, 29 kwietnia 2015

Lowe Warsaw rusza z kampanią Łomży [wideo]

Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.

Przetargi, 16 lutego 2015

Lowe zdobywa budżet Łomży

Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.

Kraj, 13 lutego 2015

Gran Malta - nowa, eksportowa marka Van Pura

Produkt promuje hasło "Feel free to taste it!".

Kraj, 11 grudnia 2014

Maciej Ładwiński nowym dyrektorem marketingu Perła - Browary Lubelskie

Współtwórca marketingowego sukcesu piwa Łomża będzie teraz kierował marketingiem lubelskiego browaru.

Kraj, 31 października 2014

Kwas chlebowy obiecującą kategorią

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Kraj, 7 października 2014

Zaniewski i Przybora pracują dla Żubra, PZL nie pracuje już dla Łomży

Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.

Przetargi, 7 października 2014

Będzie przetarg na Łomżę

Producent zakończył współpracę z agencją reklamową PZL.

Kraj, 3 lipca 2014

Kolejna odsłona "łomżingu" w TV [wideo]

Do emisji trafił kolejny spot w ramach tegorocznej kampanii marki Łomża autorstwa PZL.

Kraj, 26 czerwca 2014

Kampania Van Pura dla razowego kwasu chlebowego

Ruszyła kampania rekomendacji Razowego Kwasu Chlebowego z udziałem 4 tys. ambasadorek wyłonionych przez agencję Streetcom.

Kraj, 29 maja 2014

Hutnicy, rybacy i spawacze w nowym spocie Łomży

Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).

Kraj, 20 maja 2014

Rusza kampania marki piwa Łomża

Producent kontynuuje platformę "łomżingu".

Kraj, 15 maja 2014

Van Pur rekrutuje Trenera Łomżingu

Producent piwa rozpoczął niestandardową akcję promocyjną.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Będzie ciąg dalszy "Łomżingu"

Van Pur w tym sezonie będzie kontynuował wsparcie ATL-owe dla dwóch swoich marek: Łomży i Razowego Kwasu Chlebowego.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Sławomir Staręga szefem marketingu Van Pur i Łomża

Były dyrektor marketingu Browarów Lubelskich "Perła" teraz odpowiada za marketing firmy Van Pur.

Przetargi, 11 kwietnia 2014

ŁubuDubu PR dla marek piwnych Van Pura

Agencja zajmie się obsługą działań PR m.in. marek Łomża i Razowy Kwas Chlebowy.

Kraj, 17 lutego 2014

Namysłów kupuje browar w Braniewie

Spółka nie określa planów, jakie ma wobec nowego zakładu.

Kraj, 19 grudnia 2013

Nordik łomżing

Piwo Łomża po raz pierwszy reklamuje się w TV poza sezonem.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 20 września 2013

Razowy Kwas Chlebowy z kampanią w telewizji

Kampania ma przybliżyć konsumentom produkt z portfolio firmy Van Pur i zachęcić do spróbowania naturalnego napoju gazowanego.

Kraj, 9 września 2013

Brain i MediaCom tworzą kampanię TV kwasu chlebowego Van Pura

Komunikacja ruszy 16 września. Oprócz klasycznych 30-s spotów będzie także sponsoring i product placement w "Kuchennych rewolucjach" i "Rodzinka.pl".

Kraj, 31 lipca 2013

Kwas chlebowy Van Pura będzie reklamowany w TV

Będzie to pierwszy tego typu produkt reklamowany w telewizji. Firma wybiera właśnie agencję, która przygotuje spoty. Kampania ruszy we wrześniu.

Kraj, 20 czerwca 2013

Łomżing i limonki [wideo]

Producent z pomocą agencji PZL promuje piwo z lemoniadą.

Kraj, 11 czerwca 2013

Kolejne odsłony "łomżingu"

Do emisji trafia nowy spot piwa Łomża, a na outdoor - kolejne billboardy.

Kraj, 21 maja 2013

Van Pur wymyśla nowe słowa: "łomżing, kocing, trawing"

Rusza kampania reklamowa piwa Łomża.

Kraj, 9 maja 2013

Van Pur promuje "Łomżing"

Co oznacza to słowo, dowiemy się z kampanii telewizyjnej. Na rynek wejdzie nowe piwo Łomża Lemonowe.

Kraj, 27 marca 2013

Van Pur wprowadza podpiwek

Na rynku debiutuje marka Jędrzej.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Kraj, 22 października 2012

KP urosła o 10 proc. dzięki pogodzie i rekordowym nakładom reklamowym

W II i III kwartale sprzedaż Tyskiego wzrosła o 15, a Lecha i Żubra - po ok. 10 proc.

Przetargi, 2 października 2012

Pięc domów mediowych walczy o budżet piwa Łomża

Wśród zaproszonych nie ma dotychczasowej agencji mediowej marketera.

Kraj, 20 września 2012

Łomża Podkapslowe otrzyma silne wsparcie

Nowe piwo ma się wyróżniać dwoma sposobami picia.

Kraj, 16 listopada 2011

KP chce być bardziej efektywna

Największy producent piwa nie planuje zwiększania nakładów reklamowych, chce je jednak alokować bardziej "efektywnie".

Kraj, 21 lipca 2011

Shade Cider raczej już nie wróci

Producent wstrzymuje się z wprowadzenia na rynek cydru; jeśli pojawi się w sprzedaży, to dopiero za rok.

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Kraj, 16 marca 2011

Royal Unibrew inwestuje w nową Łomżę

Po raz pierwszy w ogólnopolskiej telewizji pojawią się reklamy piwa o smaku miodowym.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Kraj, 6 lipca 2009

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura. Jest to związane z transakcją sprzedaży browaru w Koszalinie przez dotychczasowego właściciela...

Kraj, 28 marca 2003

Żywiec wybrał McCann-Erickson, Lowe Brand traci głównego klienta

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec (Grupa Żywiec SA). W przetargu ogłoszonym w lutym br. wzięły udział...

Kraj, 31 stycznia 2003

Brau Union szuka agencji do obsługi piwa Królewskie

Przetarg Brau Union Polska na obsługę reklamową marki piwa Królewskie jest bliski rozstrzygnięcia. Do przetargu zostały zaproszone trzy agencje: Lowe...

Kraj, 17 kwietnia 2002

Kujawiak Browary Bydgoskie przestaje istnieć

Kujawiak Browary Bydgoskie, producent m.in. piwa Kujawiak, został włączony w struktury grupy Brau Union Polska i utracił tym samym osobowość...

Kraj, 2 kwietnia 2001

LOWE BRAND WYGRAŁA BUDŻET REKLAMOWY MARKI ŻYWIEC

Obsługą reklamowego budżetu full service marki piwa Żywiec, należącej do portfolio produktów Grupy Żywiec, zajmie się agencja reklamowa Lowe Brand...