M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vegeta (marka)"

Kraj, 8 października 2015

Vegeta startuje z akcją konsumencką

Marka z portfolio Podravki obdaruje konsumentów pieniędzmi, patelniami i parasolami.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Kampania kostek bulionowych Vegeta

Podravka stawia na rosół.

Kraj, 23 maja 2014

Podravka z nową ambasadorką

Firma wchodzi w segment kostek rosołowych i zaprasza do współpracy Kingę Paruzel.

Kraj, 8 października 2013

Vegeta rozpoczyna rozległe działania komunikacyjne

Ruszają pierwsze akcje promocyjne Podravki w centrach handlowych.

Kraj, 19 września 2013

Podravka z mocnym uderzeniem w mediach

Firma rozbudowuje portfolio Vegety i będzie mocno zaznaczała swoją obecność w mediach.

Przetargi, 9 listopada 2012

Sales Link dla Podravki

Agencja będzie odpowiadać za promocję i wsparcie sprzedaży produktów marki.

Kraj, 19 września 2012

Podravka dba o relacje

Najnowszą kampanię Vegety kieruje przede wszystkim do kobiet.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Kamis w segmencie przypraw uniwersalnych

Marketer wprowadza na rynek markę Bukiet Smaku.

Kraj, 10 maja 2012

Vegeta tworzy Centrum Sekretu

Podravka promuje przyprawy tej marki przez aktywności w plenerze.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Podravka wspiera Vegetę w social mediach

Kampanię poprzedziła akcja teaserowa na fan page'u marki.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Kolejna polska marka w portfelu światowego lidera

Posługując się najnowszym przykładem z rynku, przejęciem Kamisa przez McCormick & Co., Jarosław Filipek, prezes firmy Codes Strategie i BrandTransactions, rozważa, dlaczego największy przyprawowy koncern na świecie zapłacił za polską markę więcej, niż się spodziewano.

Kraj, 17 czerwca 2011

Podravka zainwestuje w kolejną kategorię

Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.

Kraj, 3 marca 2011

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż Vegety

Podravka rozdaje nagrody w wiosennej akcji, wśród nich - samochód.

Przetargi, 4 listopada 2010

Walk Group pracuje dla Vegety

Agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w przyszłym roku.

Kraj, 28 czerwca 2010

Vegeta w nowych odmianach

Podravka rozszerza ofertę marki i reklamuje ją w TV.

Kraj, 17 czerwca 2009

Podravka wygrywa z Prymatem sprawę o znak towarowy

Producent przypraw Podravka wygrał z Prymatem sprawę o znak towarowy. Urząd Patentowy w Warszawie stwierdził, że producent przyprawy Kucharek -...

Kraj, 24 marca 2009

Podravka wesprze Vegetę przed Wielkanocą

W związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi Podravka Polska wprowadza do sprzedaży promocyjne opakowania przyprawy marki Vegeta. W większości tradycyjnych...

Kraj, 21 listopada 2008

Prymat wprowadza Kucharka Gold, plasowanego w wyższym segmencie cenowym

Prymat rozszerzył markę Kucharek o przyprawę uniwersalną Kucharek Gold. Do tej pory firma sprzedawała przyprawę uniwersalną Kucharek, lidera ilościowego segmentu....

Kraj, 6 listopada 2008

Podravka startuje ze świątecznymi promocjami Vegety

Podravka ruszyła ze świątecznymi promocjami flagowej marki Vegeta. Przygotowano promocyjne dwupaki Vegety i 75-g tradycyjne opakowanie powiększone o 20 proc....

Kraj, 30 lipca 2008

Podravka sponsoruje Przystanek Woodstock

Producent przyprawy marki Vegeta - chorwacka Podravka - współpracuje z organizatorami tegorocznego Przystanku Woodstock. Firma sponsoruje występ zespołu Cinkusi oraz...

Kraj, 12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

Kraj, 10 grudnia 2007

BBDO nadal będzie obsługiwać Vegetę

Podravka International zdecydowała o przedłużeniu współpracy z dotychczasową agencją BBDO Warszawa w zakresie obsługi marki Vegeta. Jak jednak powiedział Michał...

Kraj, 30 października 2007

Stratosfera pracuje z Podravką

Stratosfera Added Value doradza firmie Podravka. Współpraca dotyczy strategii marketingowych dla marek przypraw uniwersalnych Vegeta i Warzywko. Podravka kupiła markę...

Kraj, 4 lipca 2007

Ziołopex wprowadzi nową markę Apetyczna, w reklamach wykorzysta wizerunek Rudiego Schubertha

Ziołopex wprowadzi wkrótce przyprawę uniwersalną pod nową marką Apetyczna. Do tej pory spółka sprzedawała przyprawę uniwersalną Appetita. Apetyczna zajmie jej...

Kraj, 30 maja 2007

Kucharek nie naśladuje Vegety, orzekł sąd apelacyjny

Sąd Apelacyjny w Katowicach orzekł, że Kucharek, marka przypraw uniwersalnych należąca do firmy Prymat, nie naśladuje marki Vegeta firmy Podravka....

Kraj, 11 maja 2007

Podravka kupiła Warzywko, Kamis koncentruje się na nowych kategoriach produktowych

Podravka podpisała umowę z firmą Kamis-Przyprawy SA dotyczącą zakupu marki Warzywko. Dzięki temu Podravka wraz ze swoją flagową marką Vegeta...

Kraj, 13 lutego 2007

Michał Jung został dyrektorem marketingu Podravka Polska

Michał Jung został dyrektorem marketingu firmy Podravka Polska. Przez ostatnie dwa lata za realizację strategii marek Podravka i Vegeta odpowiadał...

Kraj, 20 grudnia 2006

Podravka Polska planuje przejęcie polskiej marki spożywczej; koniec aliansu z Rieber Foods

Podravka Polska, producet przypraw Vegeta, prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie akwizycji jednej z polskich marek spożywczych w celu poszerzenia własnej...

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...

Kraj, 25 maja 2006

Podravka wspiera sprzedaż przypraw do grilla i sponsoruje prognozę w TVP1

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Podravka walczy z Prymatem o swój flagowy produkt - Vegetę

Podravka rozpoczęła ponowną batalię z firmą Prymat, producentem przyprawy Kucharek, o swój flagowy produkt - Vegetę. Podravka domaga sie unieważnienia...

Kraj, 16 marca 2006

Relaunch Kucharka ma podnieść i odmłodzić wizerunek marki

PPH Prymat, producent przypraw, wprowadza nową szatę graficzną przypraw Kucharek i szykuje działania reklamowe, które mają poprawić i odmłodzić wizerunek...

Kraj, 9 stycznia 2006

Podravka International wprowadza Vegetę w miniopakowaniach

Podravka International wprowadza Vegetę w miniopakowaniach (18 g). Produkt ten ma się wpisywać w coraz bardziej popularny trend homingu, czyli...

Przetargi, 9 stycznia 2006

BBDO obsłuży budżet reklamowy Podravki

Podravka International, producent m.in. przyprawy Vegeta, będzie w 2006 r. współpracować z agencją reklamową BBDO, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Decyzję taką...

Kraj, 5 grudnia 2005

Podravka prowadzi przedświąteczną akcję promocyjną Vegety Ziołowej

Podravka International rozpoczęła przedświąteczną akcję promocyjną wspartą działaniami reklamowymi. Firma popularyzuje wśród konsumentów swoją najnowszą propozycję produktową - Vegetę Ziołową....

Kraj, 3 listopada 2005

Rieber Foods i Podravka razem liczą na wzrost sprzedaży o 5 proc.

Rieber Foods Polska i Podravka International Export-Import, które zawiązały w Polsce sojusz strategiczny (o planach pisaliśmy w DS "MMP" 28...

Kraj, 28 października 2005

Rieber Foods i Podravka zawiązują sojusz strategiczny

Rieber Foods Polska SA, właściciel m.in. marki Delecta, i Podravka International Export-Import Sp. z o.o. sprzedająca u nas przyprawy Vegeta...

Kraj, 13 października 2005

Rodzina Vegety powiększa się o nowe miksy

Podravka International rozszerza portfolio Vegety Mix o cztery nowości. Będą to kompozycje smakowe dostosowane do gustów polskich konsumentów - przyprawa...

Kraj, 9 września 2005

Podravka wprowadza nową przyprawę Vegetę Ziołową i wesprze ją kampanią

Podravka wprowadza na rynek nowy produkt Vegetę Ziołową. Przyprawa została w nowej wersji wzbogacona o pomidory oraz bukiet 7 ziół...

Przetargi, 4 sierpnia 2005

Podravka International wybrała IQ Marketing

Podravka International rozstrzygnęła już przetarg, którego celem był wybór agencji do obsługi projektów BTL dla nowej linii marki Vegeta -...

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Podravka otwiera biuro w Nowym Jorku

Firma Podravka, producent m.in. Vegety, zamierza w 2005 roku otworzyć przedstawicielstwo w Nowym Jorku. Obecność biura ma zapewnić zwiększenie działań...

Kraj, 14 października 2004

Podravka rozbuduje portfolio i eksport; priorytetem komunikacyjnym działania prosprzedażowe

Firma Podravka, producent m.in. przyprawy Vegeta, zamierza w przyszłym roku wzbogacić portfolio o kolejne kategorie produktowe, w tym dania gotowe...

Kraj, 22 września 2004

Vegeta nawiązuje w promocji konsumenckiej do rocznicy 45-lecia marki

Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Podravka reklamuje w telewizji i prasie przyprawę Vegeta

Podravka International Export - Import Sp. z o.o., importer i dystrybutor przyprawy uniwersalnej Vegeta, rozpoczął kampanię reklamową tej marki w...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Kamis repozycjonuje markę Warzywko

Producent przypraw Kamis SA zmienia pozycjonowanie jednego ze swoich kluczowych produktów - przyprawy Warzywko. Zmienione zostało opakowanie produktu - będzie...