M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Velvet (marka)"

Kraj, 13 lipca 2015

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w kreacji Isobar Polska

Team kreatywny przechodzi z Y&R.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Rok marki Velvet w polskich rękach

W tym czasie Velvet Care powołał do życia siostrzaną markę, zmienił brand hero Velvetu i stara się umacniać swoją pozycję rynkową.

Kraj, 24 lipca 2014

Velvet wydał na reklamę papieru toaletowego w pierwszym półroczu 4,5 mln zł

Na pierwszym miejscu znajduje się producent papieru Regina, który na reklamę swojego brandu wydał prawie 10 mln zł.

Kraj, 10 marca 2014

Pierwsza kampania 21East dla marki Velvet [wideo]

Producent artykułów higienicznych rozpoczyna kampanię.

Przetargi, 21 stycznia 2014

ZOG wygrał budżet Velvet Care

Dom mediowy zajmie się pełną obsługą marki, należącej kiedyś do Kimberly-Clark.

Przetargi, 3 grudnia 2013

Marka Velvet z 21East i Concept House

Producent artykułów higienicznych codziennego użytku w Polsce rozstrzygnął dwa kluczowe przetargi dotyczące marki Velvet.

Kraj, 16 września 2013

RWB wprowadzi markę papieru Liveste

Opracowanie strategii powierzono agencji NeumannBrown z Krakowa.

Kraj, 3 września 2013

Śmiałe plany i trzy przetargi marki Velvet

Nowy właściciel brandu szykuje na wiosnę wielką kampanię reklamową.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Po wycofaniu się Kimberly-Clark powstaje Velvet Care

Fundusz Avalon MBO II sfinalizował zakup polskiego oddziału firmy Kimberly-Clark, przejmując papiernię w Kluczach oraz markę produktów Velvet wytwarzanych w tym zakładzie. Nowa firma będzie działać pod nową nazwą Velvet Care Sp. z o.o.

Kraj, 27 marca 2013

Marka Velvet wraz z fabryką w ręce funduszu i pracowników

Kimberly-Clark finalizuje wycofanie się z Polski.

Kraj, 15 lutego 2013

Velvet angażuje konsumentów do konkursu

Akcja związana jest z wprowadzeniem nowych linii produktowych.

Kraj, 26 października 2012

Kimberly-Clark na razie nie przewiduje zwolnień

Marketer pomimo wycofania marki Huggies z rynku i planów sprzedaży marki Velvet nie zmienia struktur.

Kraj, 25 października 2012

Marka Huggies zniknie z polskiego rynku

Kimberly-Clark wycofuje się w Europie z rynku pieluch, rozważa sprzedaż w Polsce marki Velvet.

Kraj, 10 września 2012

MarketShare odpowiada za wprowadzenie programu lojalnościowego BtoC Velvet

MarketShare będzie odpowiedzialna za pierwszą polską edycję programu lojalnościowego BtoC marki Velvet.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Z Polfarmeksu do Kimberly Clark

Piotr Rusak odpowiada za kategorię produktów dla dzieci.

Kraj, 14 marca 2012

Lewandowska w Kimberly-Clark

Przeszła z Johnson & Johnson.

Przetargi, 25 stycznia 2012

Agencja Directors obsłuży Kleenex

Producent chusteczek higienicznych wybrał agencję do obsługi strategicznej.

Kraj, 23 stycznia 2012

Kimberly-Clark rusza ze wsparciem marki Kleenex

Marketer zakończył proces rebrandingu chusteczek Velvet.

Kraj, 6 maja 2011

Ruszył proces rebrandingu chusteczek Velvet

Kampania zasięgowa nowej marki Kleenex planowana jest na początek przyszłego roku.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Marcin Kalinowski brand managerem w Kimberly-Clark

Pokieruje rebrandingiem marki Velvet na Kleenex.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Marka Kleenex zastąpi Velvet

Kimberly-Clark szykuje rebranding w kategorii chusteczek higienicznych.

Kraj, 9 lutego 2011

Velvet z myślą o niewidomych

Velvet jako pierwszy w Europie producent chusteczek umieścił na opakowaniach informacje w systemie Braille’a.

Kraj, 16 grudnia 2010

Marka Velvet może zniknąć z rynku

Spekulacje na ten temat potęguje fakt, że z firmą rozstaje się Marek Modzelewski, dyrektor regionalny Kimberly-Clark.

Kraj, 9 grudnia 2009

Kleenex wchodzi do stałej oferty Kimberly-Clark

Kimberly-Clark wprowadziło już na stałe do swojej oferty międzynarodową markę produktów higienicznych Kleenex. Od kilku miesięcy firma prowadziła testy dotyczące...

Kraj, 7 września 2009

Kimberly-Clark po raz pierwszy reklamuje się w kinie

Marka papieru toaletowego Velvet z portfolio Kimberly-Clark po raz pierwszy w Polsce reklamuje się w kinach. W wybranych multipleksach obsługiwanych...

Kraj, 19 czerwca 2009

Velvet patronem parady labradorów

W najbliższą niedzielę odbędzie się w Warszawie parada labradorów - event organizowany w ramach programu "Pomóżmy razem". Program wspiera fundacje...

Kraj, 4 marca 2009

"Akademia dmuchania" dla marki Velvet

Kimberly-Clark uruchomił w internecie serwis "Akademia dmuchania". Jest to jeden z elementów akcji promocyjnej chusteczek marki Velvet. W ramach kampanii...

Kraj, 6 lutego 2009

Kimberly-Clark chce sprawdzić odbiór marki Kleenex w Polsce

Kimberly-Clark wprowadzi do sprzedaży jeden z produktów swojej międzynarodowej marki Kleenex - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tym samym firma chce zbadać,...

Kraj, 16 grudnia 2008

Marcin Dmowski szefem marketingu Kimberly-Clark w Europie Środkowej

Marcin Dmowski objął stanowisko marketing managera ds. Europy Środkowej w Kimberly-Clark. Ostatnio był European marketing managerem w strukturach Kimberly-Clark Europe...

Kraj, 4 marca 2008

Kimberly-Clark ma prawa do wizerunku postaci z bajek Disneya

Do końca 2009 r. Kimberly-Clark będzie jedynym producentem papierowych artykułów higienicznych w Polsce mającym prawo do korzystania z wizerunku bohaterów...

Kraj, 1 lutego 2008

Izabela Jagodzik product managerem w Dr Irenie Eris

Izabela Jagodzik objęła stanowisko product managera w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Odpowiada za linię słoneczną oraz fluidy marki Lirene....

Kraj, 2 października 2007

Velvet w opakowaniach projektowanych przez czytelniczki tytułów G+J

W listopadzie br. pojawi się w sprzedaży limitowana seria chusteczek marki Velvet z portfolio Kimberly-Clark. Będą dostępne w specjalnych opakowaniach-pudełkach...

Kraj, 3 września 2007

Velvet ma być promowany w ramach akcji "Pomóżmy razem"

Kimberly Clark wprowadziło do sprzedaży specjalną szatę graficzną produktów marki Velvet. Nowe opakowania symbolizują zaangażowanie marki we wsparcie programu "Pomóżmy...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Kimberly-Clark zadowolony z inwestycji marketingowych w markę Velvet

Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych Velvet, w pierwszej połowie tego roku poprawił swoje udziały rynkowe o 2,4 proc., w porównaniu z...

Kraj, 15 lutego 2007

Kimberly-Clark wprowadza gruntowne zmiany w produktach marki Velvet

Koncern Kimberly-Clark wprowadza poważne zmiany w produktach marki Velvet. Producent m.in. zmienił jakość papierów toaletowych oraz tłoczenia (dotychczas na papierze...

Kraj, 27 czerwca 2006

Agencja Partner ASM realizuje program merchandisingowy dla Kimberly-Clark

Agencja Partner ASM rozpoczęła ogólnopolskie działania merchandisingowe dla firmy Kimberly-Clark. Akcja obejmuje m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast. Projekt...

Kraj, 29 maja 2006

Gruppa 66 Ogilvy nadal obsługuje Huggies; Kimberly-Clark rozpoczyna konsolidację budżetu

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy nadal będzie obsługiwać markę Huggies należącą do firmy Kimberly-Clark. Jak przekazał Piotr Nagalski, szef marketingu...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Rutkowski przestanie kierować marketingiem Kimberly-Clark

Marcin Rutkowski, dyrektor marketingu Kimberly-Clark, odejdzie z firmy. Jak mówi Rutkowski, po ośmiu latach pracy przyszedł czas na zmiany i...

Kraj, 30 stycznia 2006

Kimberly-Clark rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię chusteczek Velvet Balsam

Koncern Kimberly-Clark ruszył z kampanią reklamową chusteczek Velvet Balsam. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki. Jak przekazał Marcin Rutkowski,...

Kraj, 29 listopada 2005

Image Art przechodzi restrukturyzację, szuka nowego dyrektora zarządzającego

Image Art, jedna z najstarszych lokalnych agencji reklamowych, której właścicielem i prezesem jest Robert Boczkowski, przechodzi restrukturyzację. Z firmą kilka...

Kraj, 20 czerwca 2005

Kimberly-Clark rozpoczyna akcję eventów związaną z urodzinami pieska Puppy

Firma Kimberly-Clark rozpoczęła cykl eventów oraz akcji promocyjnych w punktach sprzedaży związanych z urodzinami ikony marki Velvet - pieska Puppy....

Kraj, 20 grudnia 2004

Marta Białostocka art directorem w agencji Polymus

Marta Białostocka objęła funkcję art directora w agencji Polymus Integrated Communication. Z reklamą związana jest od pięciu lat. Karierę zawodową...

Kraj, 16 grudnia 2004

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication (Nova Communications Group). Głównymi klientami Albiny Horbaczewskiej w nowej agencji są: Premium...

Kraj, 5 listopada 2004

Marka Mola liderem segmentu ręczników papierowych, trwa kampania telewizyjna

Marka Mola, należąca do firmy Metsä Tissue, jest obecnie liderem rynkowym w segmencie ręczników papierowych z udziałem na poziomie 15,5...

Kraj, 24 czerwca 2004

Kimberly-Clark startuje z kampanią papieru toaletowego Velvet

Kimberly-Clark Poland rozpoczyna kampanię reklamową papieru toaletowego Velvet. Jej hasło brzmi: "Mocny i miękki jak aksamit". Aktualnie trwa akcja teaserowa,...

Zagranica, 6 stycznia 2004

ITC opublikowalo listę 10 najbardziej obraźliwych brytyjskich reklam

Pod koniec grudnia ub.r. brytyjska Independent Television Commission (ITC) ogłosiła listę 10 reklam, które wywołały najwięcej protestów ze strony widzów....

Kraj, 15 września 2003

SCA Hygiene Products zredukuje działalność w Polsce do końca br.

SCA Hygiene Products, producent m.in. marek artykułów higienicznych Libresse, Velvet, Zewa i prezerwatyw RFSU oraz pieluchomajtek Tena, według nieoficjalnych informacji...

Zagranica, 29 sierpnia 2003

SCA Hygiene Products poszukuje agencji marketing services

Brytyjska firma SCA Hygiene Products, do której należą brandy Velvet (chusteczki toaletowe) i Bodyform (produkty higieny osobistej dla kobiet), poszukuje...

Kraj, 12 maja 2003

Rusza kampania papieru toaletowego marki Regina

Dzisiaj rozpoczyna się miesięczna kampania reklamowa papieru toaletowego marki Regina produkowanego przez firmę Dellitissue. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

Zagranica, 25 lipca 2002

SCA przeznaczy 15 mln dol. na promocję chusteczek Velvet

SCA, koncern zajmujący się produkcją m.in. chusteczek higienicznych, poszukuje agencji do obsługi budżetu reklamowego marki Velvet w Wielkiej Brytanii. Wysokość...