M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Venus (marka)"

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Kraj, 20 marca 2013

Kolejna marka P&G obsługiwana przez 24/7PR

Agencja zajmie się projektami marki Ariel.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Change Integrated z afrykańską kampanią

Agencja zrealizowała kampanię dla PZ Cussons International.

Kraj, 11 stycznia 2012

P&G rozpoczyna realizację projektu olimpijskiego

Marketer po raz pierwszy w Polsce prowadzi kampanię marketingową pod wspólnym korporacyjnym logo.

Zagranica, 14 września 2011

Lopez promuje Fiata

Fiat (Chrysler) nawiązał współpracę reklamową z Jennifer Lopez w Stanach Zjednoczonych.

Kraj, 20 września 2010

Change globalnym partnerem PZ Cussons

Polska agencja będzie odpowiedzialna za międzynarodowe projekty komunikacyjne marketera.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Polak w globalnych strukturach P&G

Menedżer z polskiego oddziału Procter & Gamble awansował do biura w Bostonie.

Przetargi, 16 lutego 2010

Gillette i Venus z Twenty Four Seven PR

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z Procter & Gamble dla marek Gillette i Venus. Zespół pod kierunkiem Sylwii...

Kraj, 8 grudnia 2005

P&G konsoliduje budżet mediowy Gillette w MediaCom Warszawa

Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter...

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Kraj, 21 marca 2001

GILLETTE WPROWADZA NA RYNEK TRZY OSTRZA VENUS

Na polskim rynku pojawiła się nowa maszynka do golenia dla kobiet firmy Gillette pod nazwą Venus. Venus jest pierwszą na...

Zagranica, 12 marca 2001

VENUS - KAMPANIA REKLAMOWA NOWEGO PRODUKTU GILETTE

Gilette Co. przeznaczy 100 mln dol. na globalną kampanię wprowadzającą na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet - Venus....

Zagranica, 12 marca 2001

VENUS - KAMPANIA REKLAMOWA NOWEGO PRODUKTU GILETTE

Gilette Co. przeznaczy 100 mln dol. na globalną kampanię wprowadzającą na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet - Venus....