M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "VH1 (firma)"

Kraj, 28 marca 2013

NC+ może odciąć kanały w najtańszych pakietach

Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 29 października 2012

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

Międzynarodowy nadawca kanałów tematycznych będzie pracować z Grupą TVN.

Kraj, 19 czerwca 2012

4Move z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

FoodCare wspiera swój izotonik.

Kraj, 15 maja 2012

Podhajski odpowiada za Puls 2

Telewizja Puls zatrudniła byłego menedżera Polcastu.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Małgorzata Halber rozstaje się z Viva Polska

Prezenterka po 11 latach kończy współpracę ze stacją.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Kraj, 4 lutego 2011

Debiutuje Comedy Central Family

Kolejny kanał z rodziny Comedy Central wszedł na polski rynek. MTV utrzyma stacje VH1.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 17 listopada 2010

Inteligo na promocję marki wyda w 2011 r. kilkanaście milionów złotych

Wirtualny bank ma być widoczny w mediach prawie non stop.

Artykuły weekendowe, 23 kwietnia 2010

Gdy zdjęliśmy flagi

Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands, wspomina miniony tydzień.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Taśmy emisyjne nie doleciały na czas

Nowe pasmo programowe Comedy Central Family w stacji VH1 pojawi się z opóźnieniem.

Kraj, 25 marca 2010

Prezenterzy Złotych Przebojów w kampanii promocyjnej stacji

Grupa Radiowa Agory ruszyła z kampanią promocyjną Radia Złote Przeboje. Prezentuje ona odświeżone hasło antenowe "Muzyka, którą kochasz!" oraz przypomina...

Kraj, 16 lutego 2010

Canal Plus stawia w reklamie na sprawdzony francuski spot

Rusza nowa wizerunkowa kampania Canal Plus. W działaniach wykorzystany zostanie francuski spot. Adaptację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action, planowaniem i...

Kraj, 15 stycznia 2010

Pięć nowych kanałów TV w cyfrowej ofercie Dialogu

Telefonia Dialog poszerza portfolio kanałów telewizyjnych dostępnych w ramach cyfrowej oferty DialogMedia. Dołącza do niej pięć nowych stacji: BBC Lifestyle,...

Kraj, 14 grudnia 2009

Nikon realizuje największą tegoroczną kampanię

Nikon Polska przygotował promocję "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mającą wspierać sprzedaż aparatów kompaktowych serii Coolpix w okresie przedświątecznym. Akcji towarzyszy kampania...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 2 listopada 2009

VH1 Polska z pasmem dla dzieci

Kanał muzyczny VH1 należący do MTV Networks Polska wprowadza pasmo poranne dla dzieci. Pojawi się ono na antenie stacji na...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Henyo Behrendt, Maxus i Benhauer realizują projekt dla Oshee

Należący do portfolio firmy Neumannbrown napój izotoniczny Oshee Isotonic Sports Drink ma pierwszą w historii kampanię telewizyjną (o jego launchu...

Kraj, 29 lipca 2009

KFC w spotach zachęca do skorzystania z promocyjnej letniej oferty

Sieć restauracji KFC w spotach telewizyjnych zachęca do "wskoczenia" na stripsa. To promocja nowej wakacyjnej oferty 4 strips menu. Przy...

Kraj, 17 lipca 2009

Magdalena Szwedkowicz pokieruje regionalnym zespołem kreatywnym MTV Networks

MTV Networks International (MTVNI) uruchamia zapowiadany od kilku miesięcy regionalny hub kreatywny, który zajmie się produkcją kontentu dla różnych mediów...

Kraj, 25 maja 2009

MTV i Gadu-Gadu uruchamiają projekt radiowy

MTV Networks Polska i GG Network SA uruchomiły wspólny projekt interaktywny. Jest nim internetowe Radio MTV w Open.FM. Radio MTV...

Kraj, 19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Kraj, 31 marca 2009

Ecco w wiosennej kampanii obecne m.in. w portalach społecznościowych

Firma Ecco Shoes Poland rozpoczęła pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" kampanię wizerunkowo-produktową marki Ecco. Działania obejmują: telewizję...

Przetargi, 26 stycznia 2009

MTV Networks Polska wybiera agencję reklamową dla swojej stacji

MTV Networks Polska prowadzi przetarg na agencję reklamową, która zajmie się obsługą wybranych tegorocznych projektów dla stacji MTV Polska. Do...

Kraj, 26 stycznia 2009

MTV stworzy regionalne centrum kreatywne w Warszawie; wzmacnia programming

MTV Networks International wprowadza nową strategię dotyczącą kreacji swoich brandów. W ramach projektu globalnie stacje tej sieci zyskają m.in. taką...

Kraj, 12 stycznia 2009

Laboratory & Co. realizuje badanie neuromarketingowe dla MTV Networks Polska

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać...

Kraj, 27 listopada 2008

Mieszko wspiera kampanią praliny z segmentu premium

Mieszko wspiera marketingowo czołowe marki pralin z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Jest to nowa odsłona ubiegłorocznej kampanii "Mieszko,...

Kraj, 4 listopada 2008

MTVNHD w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Spółki Cyfrowy Polsat i MTV Networks Polska zawarły porozumienie, na mocy którego od listopada do oferty platformy satelitarnej zostaje dołączony...

Kraj, 17 października 2008

MTV uruchamia i szeroko promuje portal wideo Switch2one

Startuje Switch2one, portal wideo MTV Networks Polska. Stacja uruchamia go we współpracy z Netią. Switch2one.tv (www.s2o.tv) łączy cztery rozrywkowe kanały...

Kraj, 10 września 2008

UOKiK rozpoczął kolejny etap kampanii społecznej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ruszył z kolejnym etapem kampanii społecznej "Możesz...". Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Publicis. Celem...

Kraj, 9 września 2008

Ecco wspiera kampanią nową kolekcję butów

Ecco Shoes Poland pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą najnowszą kolekcję obuwia na sezon...

Kraj, 2 września 2008

W połowie września start MTVNHD zawiadowanego z Polski

MTV Networks zapowiada, że 15 września br. wystartuje pierwszy międzynarodowy kanał muzyczny nadawany w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). W momencie...

Zagranica, 2 września 2008

Nożownicy celem kampanii społecznej brytyjskiej policji

Brytyjska policja przeprowadzi kampanię społeczną zwalczającą coraz popularniejsze wśród miejscowych nastolatków używanie noży w bójkach. W zeszłym roku zmarło w...

Kraj, 1 września 2008

MCC i Equinox w akcji “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!"

Ruszyła kolejna edycja kampanii “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!". Kampanie edukacyjne na ten temat od pięciu lat prowadzi przemysł piwowarski...

Kraj, 22 lipca 2008

Letnia odsłona kampanii Knorr Nudle wykorzystuje TV, kino i internet

Wystartowała letnia kampania promocyjna marki Knorr Nudle (Unilever Polska) będąca zwieńczeniem trwającej od maja multimedialnej akcji “Przygodożercy". Główną osią działań...

Kraj, 18 lipca 2008

Canal Plus Cyfrowy będzie promować start Ekstraklasy

21 lipca ruszy telewizyjna kampania reklamowa przygotowana na zlecenie firmy Canal Plus Cyfrowy, a związana ze startem nowego sezonu rozgrywek...

Kraj, 8 lipca 2008

Rowenta promuje ciche odkurzacze

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i...

Kraj, 20 czerwca 2008

Hoop będzie wspierał kampanią nowe warianty wody Arctic Icy Fruit

Hoop kontynuuje zapoczątkowane w lutym br. działania reklamowe dla marki Arctic. Naprzemiennie promuje klasyczną wodę Arctic i niegazowane wody smakowe...

Kraj, 5 czerwca 2008

Heyah wprowadza nowe oferty, aby zatrzymać klientów

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej m.in. pod marką Heyah, wprowadza pięć nowych ofert: Taniej do Wszystkich (45 gr za...

Zagranica, 28 maja 2008

Viacom pozyskał pierwsze reklamy do Black Entertainment Television

Viacom Brand Solutions, dom sprzedaży kanałów telewizyjnych: MTV, VH1, Nickelodeon i Paramount Comedy, pozyskał pierwszego reklamodawcę do Black Entertainment Television...

Kraj, 29 lutego 2008

W kwietniu wystartuje kampania VH1 autorstwa Lowe GGK

Agencja Lowe GGK zrealizuje wizerunkową kampanię reklamową i spoty autopromocyjne dla telewizji muzycznej VH1. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości marki...

Kraj, 21 lutego 2008

"Glamour Style" debiutuje z marcowym wydaniem miesięcznika "Glamour"

Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie magazynu "Glamour" razem z magazynem shoppingowym "Glamour Style". To przewodnik po stylu polskich gwiazd, a...

Kraj, 15 lutego 2008

Agora i Artobus wydają album grupy Sztywny Pal Azji

Agora SA i studio fonograficzne Artobus wydały album "Miłość jak dynamit" polskiego zespołu rockowego Sztywny Pal Azji z komiksem Mirosława...

Zagranica, 12 lutego 2008

Christina Norman, prezes MTV, rozstaje się z firmą

Christina Norman, prezes MTV, z końcem lutego rozstanie się z firmą. Z MTV Networks związana była przez 17 lat. Nie...

Kraj, 4 lutego 2008

Heyah będzie reklamować nową ofertę Pakiet Całodobowy

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach oferty pre-paid Heyah 5 lutego br. wprowadzi nową usługę Pakiet Całodobowy, którą będzie reklamowała w...

Kraj, 1 lutego 2008

Waglewscy na płycie Agory i Kiton Art

Agora SA i firma produkcyjna Kiton Art wydały książkę z płytą "Męska muzyka" Wojciecha Waglewskiego i jego synów, inspirowaną twórczością...

Kraj, 31 stycznia 2008

Grzegorz Markowski, strateg DDB, prowadzącym "Szkło kontaktowe"

Grzegorz Markowski, dyrektor strategiczny agencji reklamowej DDB Warszawa, zostanie jednym z nowych prowadzących program satyryczny "Szkło kontaktowe" nadawany przez TVN24....

Zagranica, 21 grudnia 2007

Viacom i Microsoft podpisały umowę partnerską wartą 500 mln dol.

Koncerny Viacom i Microsoft podpisały 5-letnią umowę partnerską dotyczącą polityki reklamowej i kontentu serwisów. Obie firmy mają współpracować w zakresie...