M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Viacom International Media Networks (firma)"

Kraj, 2 kwietnia 2019

Serwis Paramount Play w ofercie Ipla i wkrótce Orange TV

Paramount Play zapewnia dostęp do biblioteki filmów Paramount Pictures oraz popularnych seriali i lokalnych produkcji m.in. MTV i Comedy Central.

Zagranica, 6 lutego 2019

MTV Play debiutuje na rynku brytyjskim

Viacom uruchamia pierwszą na świecie mobilną aplikację streamingową z pełnym dostępem do treści w modelu SVoD.

Zagranica, 13 grudnia 2018

Viacom rozszerza współpracę z Amazonem

Abonenci Amazon Prime Video w Niemczech i Austrii uzyskają dostęp do nowego kanału MTV+ Prime Video.

Kraj, 10 października 2018

Viacom uruchamia w Polsce własny serwis sVoD

Dostępność i oferta Paramount Play będą systematycznie poszerzane.

Kraj, 28 września 2018

Maciej Bidacha dołącza do zespołu Viacomu

W warszawskim zespole Viacom International Media Networks obejmuje stanowisko senior marketing managera.

Kraj, 10 kwietnia 2018

36 firm reprezentuje Polskę na targach i konferencjach MIPTV w Cannes

Samodzielne stoisko ma TVP, TVN po raz pierwszy wystawia się wspólnie z Discovery.

Kraj, 9 października 2017

MTV Music ruszy w połowie października

Będzie to lokalnie przygotowywany kanał muzyczny.

Kraj, 16 sierpnia 2017

Jordan promuje szczoteczki do zębów wśród dzieci

Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.

Kraj, 26 lipca 2017

Nickelodeon Polska wprowadza aplikację powiązaną z serialem animowanym

Aplikacja była już hitem na kilku rynkach.

Kraj, 12 czerwca 2017

Rozpoczyna się New Europe Market w Dubrowniku

To doroczne spotkanie europejskiej branży telewizyjnej i wideo. W Chorwacji będą też przedstawiciele polskiego rynku.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Kanały Viacomu w ofercie Videostar

Oferta Videostar dostępna jest online oraz poprzez aplikacje mobilne.

Kraj, 29 marca 2017

Nickelodeon HD w ofercie Netii

Oferta HD Netii będzie jeszcze szersza.

Kraj, 26 stycznia 2017

Martyna Dobrzańska trade marketing managerem w Eleven Sports

To nowe stanowisko w firmie.

Kraj, 9 grudnia 2016

Będzie 7. "Warsaw Shore"

MTV zrealizuje zimową edycję programu o ekipie z Warszawy.

Kraj, 2 września 2016

Alexandra Sanchez marketing managerem Viasat World w Polsce

Będzie odpowiadać za budowanie wizerunku kanałów TV, w tym za planowanie i realizację działań marketingowych oraz współpracę z kluczowymi partnerami.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Paweł Heba dyrektorem ds. programowych i marek w A+E Networks Poland

To awans w strukturach firmy.

Kraj, 14 stycznia 2016

Marta Hopfer rozstała się z Discovery Networks

Firma poszukuje nowego consumer marketing & PR managera odpowiedzialnego za region Central Europe.

Kraj, 20 października 2015

Ipla rozbudowuje ofertę

Z 36 do 47 zwiększa się liczba stacji oferowanych przez dostawcę internetowej telewizji. Bez zmiany cen. Aż 8 z 11 nowych kanałów to stacje Viacomu.

Kraj, 2 września 2015

Op1 rozwija struktury

Pięć nowych osób w domu produkcyjnym.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Magdalena Zdunikowska awansuje w strukturze Viacom International Media Networks

Zdunikowska zostaje marketing directorem w strukturze VIMN.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

Kraj, 20 lipca 2015

Kuchnia+ pokaże format "Hungry Investors"

To show kulinarny z portfolio stacji Spike.

Kraj, 13 lipca 2015

Golden Media kupiły licencję na show "LipSync Battle"

Program to jeden z tegorocznych hitów Viacomu.

Kraj, 5 maja 2015

Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem ds. programowych i marketingu A+E Networks

Zespół programowy wzmocnią również Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.

Kraj, 31 marca 2015

Dyrektor zarządzająca Media Direction OMD przechodzi do biura reklamy TVN

Aleksandra Przeździecka, dotychczasowa dyrektor zarządzająca domu mediowego Media Direction OMD, przechodzi do biura reklamy TVN Media, gdzie będzie dyrektorem ds. strategii rozwoju Premium TV.

Przetargi, 3 marca 2015

Flywheel PR rozpoczyna pracę dla Discovery

Agencja została wyłoniona w przetargu zamkniętym, czyli konkursie ofert.

Kraj, 25 lutego 2015

Tomasz Parfienowicz strategy directorem Discovery Networks

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za 109 rynków regionu CEEMEA.

Kraj, 17 grudnia 2014

Paramount Channel HD zastąpi Viacom Blink!

Debiut nowej stacji filmowej w marcu 2015 r.

Kraj, 3 grudnia 2014

Discovery Networks wzmacnia zespół komunikacji w regionie

Anna Kozerska objęła stanowisko communications directora w regionie. Do zespołu dołącza Marta Hopfer jako consumer marketing & PR manager CE.

Kraj, 20 listopada 2014

Badanie Viacom: dzieci najlepiej zapamiętują reklamy TV

W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.

Kraj, 4 listopada 2014

Bartłomiej Grałek dołącza do działu programowego Telewizji Puls

Stacja ma nowego koordynatora ds. ramówki programowej Puls 2.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Kraj, 5 września 2014

Agnieszka Odachowska dyrektorem komunikacji korporacyjnej w RASP

Poprzednio pracowała w Viacom International Media Networks.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Dwie nowe osoby w zespole A+E

Nadawca m.in. kanału History powiększył zespół.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Agnieszka Odachowska odchodzi z Viacomu

Nowe plany zawodowe powodem odejścia z VIMN.

Kraj, 2 lipca 2014

Barbara Wiśniewska-Grzesiak nowym dyrektorem Eska TV

Ze spółką pożegnał się Igor Nurczyński.

Kraj, 4 kwietnia 2014

TV Puls ma nowego menedżera ds. produkcji

Do firmy dołączyła Katarzyna Sikorska-Jędral.

Kraj, 20 marca 2014

MTV Polska pierwszym polskim kanałem z milionem fanów

W ubiegłym roku MTV Polska zdobyła ponad 300 tys. nowych fanów w Facebooku.

Kraj, 19 marca 2014

Uzupełnienie: Initiative zaplanował i kupił media na potrzeby kampanii serialu VIMN

Poza agencją K2 w kampanię zaangażowany był dom mediowy Initiative Warszawa.

Kraj, 17 marca 2014

K2 wypromuje nową "Miłość na bogato"

Viacom International Media Networks rozpoczyna kampanię reklamową drugiego sezonu serialu.

Kraj, 12 marca 2014

Maciej Kutak przeszedł do Sony Music Entertainment Polska

Kazimierz Pułaski nie jest już dyrektorem zarządzającym firmy.

Kraj, 5 marca 2014

Programy dla dzieci bez reklamy tzw. niezdrowej żywności

Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, NC+ i Viacom International Media Networks będą składać wyjaśnienia w KRRiT.

Kraj, 14 lutego 2014

Puls poszerza współpracę z Viacomem

Stacje Telewizji Puls wyemitują animację Nickelodeona.

Kraj, 10 grudnia 2013

Karolina Kapral dołącza do TV Puls

Do nadawcy dołącza specjalista ds. PR.

Kraj, 13 listopada 2013

Discovery rezygnuje z samodzielności na rzecz TVN Media

Kolejne stacje dołączą do oferty Premium TV.

Kraj, 12 listopada 2013

Koniec MTV Mobile

Powodem "brak możliwości realizacji postawionych celów".

Kraj, 5 listopada 2013

Viacom poszerza zespół content distribution & sales

Do działu dołączyła Maja Porczyńska.

Kraj, 11 października 2013

MTV współpracuje z Twitterem

Reklamodawcy będą mogli pojawić się na MTV European Music Awards.

Kraj, 24 września 2013

Agata Papis przeszła z UN do Canal+

Kanały dziecięce NC+ mają nowego brand managera.

Kraj, 10 września 2013

MTV rusza z kampanią kolejnego sezonu "Innej"

Stacja promuje jedną ze swoich pozycji programowych.