Agencja zajmie się tworzeniem platform lojalizacyjnych, aktywacji konsumenckich oraz aplikacji wspierających marketing tytoniowego koncernu.
Agencja poszerza zakres współpracy z Beauty Trends Style.
British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.
Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.
Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.
Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...
Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....
British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...
Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...
Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...
Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...
Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...
Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...
Philip Morris wprowadza na polski rynek markę papierosów Red & White. Będą to najtańsze na rynku papierosy z segmentu King...
Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Brilliant. Są one oferowane w dwóch wariantach: lights...
Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...
Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...
British American Tobacco (BAT) wprowadził papierosy Viceroy. Produkt należy do tzw. segmentu low two, czyli najtańszych papierosów. Viceroy mimo niskiej...