M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Viceroy (marka)"

Kraj, 7 czerwca 2013

Emarketing Experts stworzy sklep online dla Viceroy

Agencja poszerza zakres współpracy z Beauty Trends Style.

Kraj, 2 listopada 2011

Lucky Strike zastąpi Golden American

British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.

Kraj, 1 grudnia 2010

BAT z nowym dyrektorem sprzedaży

Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Stefan Tautscher odpowiada za marki BAT Polska

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 12 lutego 2010

BAT wprowadza nowe opakowania Viceroy

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 10 stycznia 2006

BAT poszerza markę papierosów Pall Mall i o 15 proc. obniża ich cenę

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 14 lipca 2004

Philip Morris wprowadza najtańsze King Size

Philip Morris wprowadza na polski rynek markę papierosów Red & White. Będą to najtańsze na rynku papierosy z segmentu King...

Kraj, 29 stycznia 2004

Altadis debiutuje z nową międzynarodową marką papierosów Brilliant

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Brilliant. Są one oferowane w dwóch wariantach: lights...

Kraj, 9 grudnia 2003

OgilvyOne Worldwide wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...

Przetargi, 3 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Kraj, 4 listopada 2003

Papierosy Viceroy koncernu BAT odpowiedzią na nowy brand Gallahera

British American Tobacco (BAT) wprowadził papierosy Viceroy. Produkt należy do tzw. segmentu low two, czyli najtańszych papierosów. Viceroy mimo niskiej...