M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Visa International (firma)"

Zagranica, 18 kwietnia 2008

Akcjonariusze atakują Coca-Colę za sponsoring olimpiady

Na corocznym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy koncernu Coca-Cola, które odbyło się przedwczoraj, kilkoro akcjonariuszy zażądało od zarządu koncernu, aby ten wymógł...

Zagranica, 2 lipca 2007

Wieden & Kennedy obsłuży budżet Visa International, sponsora FIFA World Cup

Agencja Wieden & Kennedy po trwającym 9 miesięcy przetargu wygrała wart 100 milionów funtów globalny budżet Visa International w związku...

Zagranica, 25 czerwca 2007

FIFA zapłaci MasterCardowi 90 mln dol. za naruszenie umowy o sponsoringu mundialu

Międzynarodowa federacja piłkarska FIFA zapłaci MasterCardowi 90 mln dol. za naruszenie umowy o sponsoringu mundialu. MasterCard był do ub.r. przez...

Zagranica, 24 października 2006

AKQA otwiera oddział w Chinach w ramach przygotowań do olimpiady

Agencja kreatywna AKQA otworzy w listopadzie br. biuro w Chinach. Decyzję taką podjęto w ramach przygotowań do olimpiady w Pekinie...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Visa będzie sponsorem mistrzostw świata FIFA do 2014 r.

Organizacja płatnicza Visa International podpisała z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej 7-letni kontrakt (na lata 2007-2014), w myśl którego Visa będzie...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Visa rusza z kampanią olimpijską

Visa International w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie przygotowała kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w krajach...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Budżet Visy przechodzi z Greya do Saatchi & Saatchi

Budżet reklamowy Visa International w Polsce przechodzi z agencji Grey Worldwide do Saatchi & Saatchi - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiadomości...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Interia obsługuje konkurs olimpijski Visy

Interia.pl przygotowała witrynę www dla Visa International. Witryna ma być wsparciem dla konkursu zorganizowanego przez Visę w związku z igrzyskami...

Zagranica, 19 lipca 2004

Visa International zamierza repozycjonować markę w Europie

Visa International, dostawca systemu kart płatniczych, szuka agencji reklamowej, która ma się zająć repozycjonowaniem marki Visa w Europie i Azji....

Zagranica, 15 lipca 2004

Visa tworzy "księgę marki" dla regiony Europy Centralnej

Agencja Bite została wybrana przez Visa CEMEA (centrala Visy na Europę Centralną, Bliski Wschód i Afrykę) do przygotowania "księgi" wytycznych...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Visa zachęca do korzystania z kart płatniczych reklamami związanymi z olimpiadą 2004

Visa International, organizacja będąca operatorem międzynarodowego systemu rozliczeń kart płatniczych, postawiła sobie za cel zwiększanie liczby i wartości transakcji bezgotówkowych...

Kraj, 30 października 2003

Agencja G2 przygotowała pierwszą akcję dla Visa International

"Visa do nagród" - tak będzie nazywać się nowa akcja promocyjna kart płatniczych Visa, która ruszy za kilka dni. Jest...

Kraj, 28 marca 2003

Visa najczęściej wybieraną kartą płatniczą do regulowania płatności w internecie

Polski rynek handlu elektronicznego odnotował w 2002 r. wzrost sięgający 200 procent. Jeszcze szybciej, bo o 260 proc., zwiększyła się...

Kraj, 12 marca 2003

Grey Warszawa przejmie prawdopodobnie obsługę budżetu ATL Visy

Centrala firmy Visa International w Londynie (system obsługi kart kredytowych) poinformowała, że rozstrzygnięty przetarg na obsługę reklamową jej budżetu reklamowego...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 26 listopada 2002

Visa International została sponsorem dorocznej wystawy Karta 2002

Dziś rozpoczyna rozpoczyna się w Warszawie wystawa Karta 2002, która podobnie jak w zeszłym roku zgromadzi w Pałacu Kultury i...

Kraj, 19 listopada 2002

MultiBank rozpoczyna nową akcję promocyjną "Śladami Jamesa Bonda"

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - organizuje wspólnie z Visa International nową promocję "Śladami Jamesa Bonda". Akcja ma...

Kraj, 7 listopada 2002

MBank uruchomił urodzinowy konkurs

Internetowy mBank uruchomił konkurs dla swoich klientów dokonującyh transakcji kartami Visa mBank. Potrwa on do 31 grudnia br., nagrodą w...

Kraj, 1 października 2002

ECard promuje płatności kartami w internecie

ECard SA rozpoczyna akcję promocyjną pod nazwą "PROeMOCJA VISA", której celem jest zwiększenie świadomości posiadaczy kart płatniczych dotyczącej możliwości płacenia...

Kraj, 21 maja 2002

Ruszyła druga edycja antenowego konkursu Radia Zet i Visy Int.

Na antenie Radia Zet rozpoczęła się druga edycja konkursu antenowego "Vis - a Vis" zrealizowanego wspólnie z systemem płatniczym Visa...

Kraj, 22 kwietnia 2002

Visa rozpoczęła akcję promocyjną kart płatniczych w Polsce

Polskie biuro Visa International we współpracy z Radiem Zet zorganizowało promocję dla posiadaczy kart płatniczych Visa. Jej głównym celem ma...

Kraj, 16 stycznia 2002

Powstanie jedna spółka Mediaedge:CIA

W ciągu najbliższych miesięcy w wyniku połączenia domów mediowych The Media Edge i CIA Poland powstanie w Polsce jedna spółka...

Kraj, 16 stycznia 2002

Powstanie jedna spółka Mediaedge:CIA

W ciągu najbliższych miesięcy w wyniku połączenia domów mediowych The Media Edge i CIA Poland powstanie w Polsce jedna spółka...

Kraj, 18 grudnia 2001

The Media Edge i CIA Poland rozpoczęły negocjacje w sprawie fuzji

Przedstawiciele domów mediowych The Media Edge oraz CIA Poland rozpoczęli rozmowy w sprawie fuzji pomiędzy polskimi oddziałami obu sieci. Jest...

Zagranica, 10 grudnia 2001

Visa rozpoczyna kampanię promującą euro

Visa International rozpoczęła europejską kampanię informującą klientów o zbliżającym się wkroczeniu na rynki nowej waluty euro. Autorem kampanii jest agencja...

Kraj, 16 maja 2001

BYLI PRACOWNICY BURSON-MARSTELLER ZAKŁADAJĄ WŁASNE FIRMY

Maciej Gajewski i Hanna Dymek, byli menedżerowie sieciowej agencji PR Burson-Marsteller (BM), która wycofała się z Polski pod koniec kwietnia...

Kraj, 15 lutego 2001

CZY AGENCJA BURSON-MARSTELLER ZAMKNIE SWÓJ POLSKI ODDZIAŁ?

Według niepotwierdzonych informacji sieciowa agencja public relations Burson-Marsteller (BM) zamierza zamknąć swój oddział w naszym kraju. Przedstawiciele agencji odmawiają komentarza...