M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Visa (marka)"

Zagranica, 3 marca 2015

Samsung ogłosił wprowadzenie Samsung Pay

Firma zaprezentowała nowe rozwiązanie płatnicze, które ma zrewolucjonizować mobilne płatności i e-handel.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Carrefour i Visa prowadzą wspólną promocję

Visa promuje płatności kartami, a sieć handlowa marki własne.

Kraj, 9 maja 2014

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Plus zaoferuje usługi ubezpieczeniowe

Operator komórkowy liczy, że z korzyścią uda mu się połączyć usługi telekomunikacyjne i finansowe.

Zagranica, 30 marca 2012

Coca-Cola, Visa i Sony niezmiennie kochane

Niektóre marki potrafią utrzymać się na szczycie.

Zagranica, 3 sierpnia 2011

Coca-Cola najlepiej rozpoznawalna w kontekście olimpiady 2012

Spośród 11 partnerów zbliżających się igrzysk olimpijskich właśnie producent napojów jest najlepiej rozpoznawalny wśród konsumentów pytanych, która marka kojarzy im się najsilniej z tą imprezą.

Kraj, 28 lipca 2011

Po pożyczkę do Carrefoura

Sieć hipermarketów poszerza ofertę usług finansowych.

Kraj, 22 lipca 2011

Gerber rozdaje becikowe

Nestle rozdaje w loterii wspierającej sprzedaż produktów tej marki nagrody o wartości 1 tys. zł.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Volkswagen Bank Direct rozda nagrody za ponad 200 tys. zł

Z okazji 10-lecia Volkswagen Bank Direct przygotował dla swoich klientów loterię.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Pół miliona złotych do wygrania w loterii Visy

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Wiosenne konkursy dla klientów banku Nordea

We współpracy z Visą do 30 czerwca trwa konkurs "Płać kartą Visa - loteria wiosenna", a z MasterCard - "4 Pory Roku. Sezonowe zalety płacenia kartą".

Kraj, 11 marca 2011

Orange, BZ WBK i MasterCard przetestują mobilne płatności

Do końca sierpnia br. 2 tys. klientów Orange i BZ WBK będzie testowało płatności telefonem komórkowym - będzie to największy pilotaż tej usługi w kraju.

Kraj, 8 marca 2011

American Express kupił Paybacka

American Express przejęła firmę Loyalty Partner, operatora multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback. Jakie będą konsekwencje tej transakcji w Polsce?

Kraj, 15 grudnia 2010

BNP Paribas Fortis dla mniejszych przedsiębiorców

Nowy projekt Focus Media Group dla banku.

Kraj, 8 grudnia 2010

Trwa akcja "Złota strefa Visa"

Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.

Kraj, 22 lipca 2010

PKN Orlen proponuje pieniądze z dystrybutora

Kierowcy, tankując na stacjach Orlenu, będą mogli skorzystać z usługi cash back.

Przetargi, 5 lutego 2010

PKO BP wybierze agencję reklamową najdalej do końca marca

Bank PKO BP potwierdza, że w przetargu na wybór agencji reklamowej na tzw. krótkiej liście pozostały tylko dwie agencje: Red8...

Kraj, 19 listopada 2009

BZ WBK promuje Konto na obcasach adresowane do kobiet

Bank Zachodni WBK wprowadził do swojej oferty pierwsze konto bankowe przygotowane specjalnie z myślą o kobietach. Benefitem Konta na obcasach...

Przetargi, 28 września 2009

Ars Thanea współpracuje z TBWA przy globalnym projekcie Visy

Specjalizująca się w nowych mediach agencja kreatywna Ars Thanea zdobyła w konkursie ofert organizowanym przez agencję TBWA/Chiat/Day budżet marki Visa,...

Kraj, 24 grudnia 2008

Posiadacze kart Visa mogą wypłacać gotówkę w kasach Reala

Real (Metro Group) jako pierwsza w kraju sieć hipermarketów umożliwiła wypłatę gotówki (do 200 zł) przy płaceniu kartami debetowymi Visa...

Zagranica, 24 listopada 2008

Michael Phelps reklamuje kanapki sieci Subway

Amerykański pływak Michael Phelps podpisał kontrakt reklamowy z siecią restauracji fast food Subway. Jego wizerunek ma być wykorzystywany we wszystkich...

Zagranica, 25 czerwca 2008

Visa dotrze do klientów przez Facebooka

Największa na świecie sieć kart kredytowych Visa rozpoczęła współpracę z serwisem społecznościowym Facebook. Za umieszczenie reklam usług kierowanych do małych...

Zagranica, 16 czerwca 2008

Visa skonsoliduje swój globalny budżet kreatywny

Międzynarodowa organizacja płatnicza Visa pracuje nad skonsolidowaniem globalnego budżetu kreatywnego szacowanego na 600 mln dol. rocznie. Prawdopodobnie nie będzie to...

Kraj, 30 kwietnia 2008

Visa rozpoczyna loterię olimpijską, wspiera ją kampanią

Marka Visa rozpoczyna loterię olimpijską organizowaną wspólnie z blisko 40 polskimi bankami członkowskimi. Promocja wspierana kampanią prasową oraz internetową zachęca...

Kraj, 18 grudnia 2007

Eurobank wchodzi do Premium Club, a ten negocjuje z sieciami handlowymi

Od nowego roku Eurobank zastąpi BPH jako partner bankowy w największym multibrandowym programie lojalnościowym w kraju, czyli Premium Club. Tym...

Zagranica, 11 grudnia 2007

Acer sponsorem olimpiady w Londynie w 2012 r.

Acer, producent komputerów, będzie oficjalnym sponsorem letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012. Firma podpisała w tej sprawie umowę z Międzynarodowym Komitetem...

Kraj, 21 listopada 2006

Eurobank wprowadza i będzie reklamował karty kredytowe Visa

Eurobank wprowadził niedawno do swojej oferty karty kredytowe Visa. - Mają to być karty dostępne dla przeciętnego Kowalskiego - mówi...

Zagranica, 3 listopada 2006

Hughes będzie zarządzała budżetem HP w Publicisie

Karen Hughes, była szefowa zarządzania marką w Visa Europe, przeszła do agencji reklamowej Publicis w Londynie, gdzie jako regional account...

Kraj, 10 października 2006

Bank Millennium zapowiada ofensywę w kartach kredytowych

Bank Millennium wprowadził dwie nowe karty kredytowe Millennium MasterCard i Millennium MasterCard Gold. Tym samym Millennium jest jedynym bankiem w...

Kraj, 6 października 2006

OgilvyOne i Media Direction realizują kolejną kampanię dla GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych pod hasłem "Kredyt tak dobry, że nie trzeba go negocjować". Bank...

Kraj, 6 października 2006

Lukas Bank wprowadził ofertę dla studentów

Od 4 października w każdej placówce Lukas Banku studenci mogą założyć Konto Student. - Wcześniej studenci musieli zakładać zwykłe konta...

Kraj, 13 września 2006

Ogilvy i Media Direction OMD przygotowały nową kampanię GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kart kredytowych Visa. Kreację pt. "Ostra karta GE Money Banku" przygotowała agencja...

Kraj, 8 czerwca 2006

Bank ING będzie reklamował karty ze zdjęciami

ING Bank Śląski wprowadza do swojej oferty karty płatnicze (debetowe: Visa i MasterCard - Maestro), na których użytkownicy mogą zamówić...

Kraj, 30 maja 2006

Fortis Bank chce ostro wejść na rynek detaliczny, zwiększy nakłady na marketing i reklamę

Fortis Bank Polska, który do tej pory skupiał się na obsłudze małych i średnich firm oraz zamożniejszych klientów, zgodnie z...

Kraj, 22 maja 2006

Bank Millennium rozpoczyna kampanię kart kredytowych

Bank Millennium rusza z kolejną w tym roku, po kredycie hipotecznym, kampanią produktową. Tym razem hasłem "Świat w zasięgu kart"...

Kraj, 6 stycznia 2006

Visa rusza z dużą kampanią - chce przekonać do częstszego korzystania z kart

Visa Europe startuje z nową intensywną, kilkumiesięczną kampanią reklamową, która ma przekonać posiadaczy kart Visa, aby płacili nimi nie tylko...

Kraj, 2 grudnia 2005

Centrum handlowe Wola Park i Multibank wydały wspólną kartę kredytową

Centrum handlowe Wola Park prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Z naszą kartą weekend w Wiedniu" związaną z kartą kredytową wydaną...

Kraj, 3 listopada 2005

Agencja OS3 zrealizowała dwie kolejne kampanie dla ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 Multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w internecie. Agencja przygotowała projekty "Banki są do...

Przetargi, 29 czerwca 2005

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę BTL BRE Banku

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę BTL BRE Banku. Wysokość budżetu i inni uczestnicy przetargu nie zostali ujawnieni. Agencja rozpoczęła...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Handel w polskim internecie nabiera tempa

Ponadtrzykrotnie zwiększyła się sprzedaż sklepów internetowych w polskim internecie opłacana kartami płatniczymi. Rok 2004 podsumowany został na kwotę 224,1 mln...

Kraj, 1 marca 2005

Plus GSM uruchomił nowy sklep internetowy

Polkomtel SA, operator sieci Plus GSM, na swoich stronach internetowych uruchomił nowy sklep internetowy oferujący tańsze telefony komórkowe w promocjach...

Kraj, 4 listopada 2004

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kart Visa

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa kart kredytowych i płatniczych Visa, przygotowana przez dom mediowy Mediaedge:cia i agencję reklamową Saatchi & Saatchi....

Zagranica, 19 października 2004

Joanna Seddon została wiceprezesem Millward Brown Group

Brytyjka Joanna Seddon została wiceprezesem Millward Brown Group, sieci badawczej należącej do WPP Group. Seddon będzie pracować w Nowym Jorku....

Kraj, 25 sierpnia 2004

G7 przygotuje projekt strategiczny dla wypożyczalni Beverly Hills Video

Agencja reklamowa G7 rozpoczyna współpracę z nowym klientem Beverly Hills Video, dla którego będzie świadczyć usługi wyłącznie w zakresie doradztwa...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Clear Channel uruchamia internetowy newsletter o reklamie w miejscu sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland uruchomiła internetowy newsletter pod tytułem "Reklama w miejscu sprzedaży News". Dotyczy on jednego z...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Budżet Visy przechodzi z Greya do Saatchi & Saatchi

Budżet reklamowy Visa International w Polsce przechodzi z agencji Grey Worldwide do Saatchi & Saatchi - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiadomości...

Kraj, 5 sierpnia 2004

Interia obsługuje konkurs olimpijski Visy

Interia.pl przygotowała witrynę www dla Visa International. Witryna ma być wsparciem dla konkursu zorganizowanego przez Visę w związku z igrzyskami...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Kanały Eurosport i Eurosportnews wprowadzą ramówki olimpijskie

Kanał telewizyjny Eurosport wprowadzi ramówkę olimpijską, która będzie obowiązywać od 14 do 29 sierpnia, czyli w czasie trwania letnich igrzysk...

Zagranica, 19 lipca 2004

Visa International zamierza repozycjonować markę w Europie

Visa International, dostawca systemu kart płatniczych, szuka agencji reklamowej, która ma się zająć repozycjonowaniem marki Visa w Europie i Azji....

Zagranica, 15 lipca 2004

Visa tworzy "księgę marki" dla regiony Europy Centralnej

Agencja Bite została wybrana przez Visa CEMEA (centrala Visy na Europę Centralną, Bliski Wschód i Afrykę) do przygotowania "księgi" wytycznych...