M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Visa (firma)"

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

Zagranica, 2 września 2015

Starcom wygrywa skonsolidowany budżet Kraft Heinz USA

Starcom zgarnia 600 mln dolarów giganta FMCG.

Zagranica, 27 sierpnia 2015

Starcom obsłuży globalny budżet mediowy Visy

Marketer rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w mediach o wartości 200 mln dolarów.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 15 lipca 2015

Visa przypomina, że kartą można płacić za zakupy online [wideo]

Nowa kampania Visy przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland i MEC.

Zagranica, 7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

Zagranica, 30 czerwca 2015

Barclaycard BPay z nowymi urządzeniami do płatności mobilnych

W Wielkiej Brytanii można zapłacić np. brelokiem.

Kraj, 23 czerwca 2015

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 6 maja 2015

Luis Tauffer nowym executive creative directorem Young & Rubicam w Polsce

Radosław Kotapka prawdopodobnie rozstaje się z agencją.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 31 marca 2015

Zniżki w Multikinie w zamian za płatność w usłudze V.me by Visa

Specjalna promocja potrwa do końca kwietnia br.

Zagranica, 13 lutego 2015

OMD wyróżnione przez redakcję "AdWeek"

Sieć została ogłoszona najlepszą globalną agencją 2014 r.

Kraj, 11 lutego 2015

Carat zatrudnia nowe osoby w client service

Do zespołu domu mediowego dołącza pięć osób.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

Kraj, 17 października 2014

Filip Syczyński wygrywa Mofilm New York 2014

Polski filmowiec triumfuje w konkursie na najlepszy film reklamowy.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Zagranica, 16 lipca 2014

Coca-Cola najpopularniejsza w social mediach podczas MŚ

Podczas zakończonych właśnie w Brazylii XX piłkarskich mistrzostw świata najpopularniejszą marką w social mediach była Coca-Cola - w Facebooku osiągnęła ilość 85 milionów fanów.

Zagranica, 8 lipca 2014

Visa z hiszpańskim BBVA wprowadzają mobilne płatności "w chmurze"

Pierwsze komercyjne wdrożenie mobilnych płatności (NFC) oparte na rozwiązaniach cloud computingu.

Kraj, 13 czerwca 2014

W Biedronkach zapłacimy kartami

Wbrew spekulacjom prasowym sieć testuje zarówno karty MasterCard, jak i Visa. Transakcje będzie obsługiwał Pekao SA.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Coraz więcej wątpliwości wokół MŚ w Katarze

Globalni sponsorzy piłkarskich mistrzostw świata - Adidas, Sony oraz Visa - coraz głośniej wyrażają swoje wątpliwości związane z przyznaniem Katarowi organizacji tej imprezy w 2022 r. Chodzi o coraz bardziej prawdopodobny skandal korupcyjny.

Zagranica, 22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Usain Bolt reklamuje Visę w mundialowej kampanii

Mistrz świata w biegach będzie reklamował organizację płatniczą Visa w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Rozgrywki rozpoczną się 12 czerwca.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Europosłowie chcą obniżyć stawki za płacenie kartami

Miałyby one wynosić maksymalnie 0,3 proc. dla kart kredytowych i 0,2 proc. (lub 7 eurocentów) dla kart debetowych.

Kraj, 27 lutego 2014

Nowość od Visy: debetówka i kredytówka w jednym "plastiku"

Getin Bank jako pierwszy w Polsce wprowadza innowacyjną kartę Visa SimplyOne.

Kraj, 11 lutego 2014

Ars Thanea rozszerza współpracę z Syzygy Group



Syzygy Group ma już 70 proc. udziałów w polskiej agencji.

Kraj, 4 grudnia 2013

ING Bank i Visa testują portfel Visy do e-zakupów

Visa zapowiada wdrożenia w kolejnych bankach w przyszłym roku, a w drugiej połowie 2014 r. planuje kampanię reklamową.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Kraj, 15 października 2013

Opłaty interchange od stycznia spadną z 1,2 do 0,5 proc.

Czyżby kres kont "za zero"?

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Kraj, 7 czerwca 2013

Mint Media wspiera Inteligo

Agencja promuje markę banku PKO BP aplikacją "Dobro procentuje".

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 25 września 2012

BBDO traci i odzyskuje klientów

Po stracie kontraktu z Gillette agencja z Omnicom Group w USA odzyskała swojego starego klienta, którym jest Visa.

Zagranica, 31 lipca 2012

Adidas przegrywa z Nike jako... sponsor IO

Z badania przeprowadzonego online wśród ponad tysiąca amerykańskich konsumentów wynika, że sponsorem londyńskich igrzysk olimpijskich jest raczej Nike niż Adidas.

Zagranica, 6 czerwca 2012

Kilometrowa strefa ochroni sponsorów w Londynie

Podczas igrzysk marketerzy wspierający imprezę skorzystają ze specjalnych praw.

Zagranica, 30 maja 2012

Detaliści w USA przyjmują płatności PayPal

System płatności online tworzy konkurencję dla Visy i MasterCard.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

Kraj, 3 stycznia 2012

Ars Thanea dla Grammy Awards

Polska agencja reklamowa przygotowała część działań związanych z najnowszą edycją jednego z najbardziej popularnych konkursów muzycznych na świecie.

Kraj, 29 września 2011

Blisko 0,5 mln zł w promocji Ferrero

Marketer rusza z akcją wspierającą sprzedaż wybranych produktów.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

MediaCom wchodzi w sponsoring sportowy

Strukturą MediaCom Sport pokieruje Marcus John.

Kraj, 25 maja 2011

122 tys. zł nagród w promocji kart MasterCard Banku BPH

Po raz kolejny bank BPH premiuje nagrodami płatności kartami kredytowymi.

Kraj, 25 maja 2011

McDonald's z kolejną loterią Monopoly [WIDEO]

Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Wyborowa rozdaje

Marka wódki podkreśla międzynarodowy charakter i rozdaje karty przedpłacone.

Zagranica, 13 kwietnia 2011

Amazon wprowadza tańszą wersję Kindle

Nowa wersja czytnika będzie po raz pierwszy wspierana kampanią reklamową.

Zagranica, 29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

Zagranica, 9 marca 2011

Groupon i Visa na reklamowej platformie Skype'a

Komunikator wprowadzi reklamy dla użytkowników w USA i Europie.