M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Visa (firma)"

Kraj, 26 czerwca 2018

Trzy polskie kampanie nominowane do Euro Effie Awards

W sumie na short-listę jurorzy zakwalifikowali 38 kampanii z całej Europy.

Kraj, 20 czerwca 2018

Apple Pay już w Polsce

Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.

Zagranica, 14 maja 2018

Visa ujawnia szczegóły kampanii na mundial

Zlatanowi Ibrahimoviciowi będą w niej towarzyszyć influencerzy z całego świata.

Kraj, 8 maja 2018

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.

Kraj, 23 kwietnia 2018

Wavemaker przeprowadzi szeroką kampanię programu Polski Bezgotówkowej

Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax. Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Wkrótce ruszy globalna kampania marketingowa związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji.

Kraj, 13 kwietnia 2018

Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

Alexa może pomóc w płatnościach P2P

Amazon zastanawia się obecnie nad wykorzystaniem aktywowanego głosem urządzenia do obsługi przelewów między dwiema osobami (peer-to-peer).

Kraj, 19 lutego 2018

Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]

Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.

Kraj, 25 stycznia 2018

Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

To element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.

Zagranica, 19 stycznia 2018

Visa uruchamia program Airport Companion

Oferuje on dostęp do specjalnych przywilejów i zniżek na lotniskach.

Kraj, 15 grudnia 2017

Płatności z Visa Checkout dostępne na empik.com

Wdrożeniu usługi towarzyszy promocja dla konsumentów.

Kraj, 12 grudnia 2017

Visa wyśle 12 Polaków do PyeongChang

Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na outdoorze.

Zagranica, 14 listopada 2017

Rusza program Visa Global Transit Solutions

Celem globalnego programu jest popularyzacja korzystania z płatności zbliżeniowych w bramkach biletowych w metrze oraz kasownikach w autobusach i tramwajach.

Zagranica, 9 października 2017

Pippa Glucklich odchodzi ze Starcom UK

Po pięciu latach UK chief executive Starcomu odchodzi z agencji.

Kraj, 6 października 2017

Visa publikuje wyniki badania płatności cyfrowych

Z badania wynika m.in., że 77 proc. badanych - zarówno w Polsce, jak i w Europie - używa urządzeń mobilnych do bankowania i codziennych płatności.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 21 września 2017

Kamil Stoch w składzie Team Visa

Organizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.

Kraj, 12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

King Digital testuje nowy format reklam w grach na telefony

Zdaniem analityków z Wall Street może on przynieść firmie nawet 1 mld dol. przychodów do 2019 r.

Kraj, 18 sierpnia 2017

50 zł na kolejne zakupy w Makro - od Visy

Organizacja płatnicza i sieć hurtowni w kolejnej wspólnej promocji wspartej kampanią.

Zagranica, 20 lipca 2017

John Antoniades globalnym dyrektorem zarządzającym Spark Foundry

W Publicis Groupe pracuje od ponad 20 lat.

Kraj, 4 lipca 2017

Visa sponsoruje letnie kino pod chmurką już po raz 10.

Codzienne seanse w Sopocie i Zakopanem, a w środy i czwartki - w Giżycku.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Digital Resolution (Grupa OMD) z nowym digital strategy directorem

Na to stanowisko awansuje Anna Elwart.

Kraj, 6 marca 2017

Visa partnerem największego kina objazdowego w Polsce

Objazdowe kino Outdoor Cinema odwiedzi 100 miejscowości, za zakupy kartą Visa zniżki na bilety.

Kraj, 1 grudnia 2016

Promocja Visy z "Trollami"

W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.

Kraj, 29 listopada 2016

Visa zaniepokojona nowymi e-przepisami

Organizacja Visa ostrzega, że nowe przepisy europejskie dotyczące handlu internetowego wprowadzają groźbę zakłóceń w zakupach online i będą niekorzystne dla konsumentów.

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 25 lipca 2016

Rząd planuje dużą loterię promującą obrót bezgotówkowy

Po loterii paragonowej może być to kolejny tego rodzaju projekt marketingowy.

Kraj, 9 czerwca 2016

Piotr Gruszfeld w zespole Codemedia

Będzie rozwijał kompetencje w zakresie programmatic oraz performance marketingu.

Kraj, 3 czerwca 2016

Była szefowa biura marketingu PZU w MasterCardzie

Marta Życińska zastępuje Luizę Derek, która awansuje w europejskich strukturach.

Kraj, 18 maja 2016

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami

Kampanię pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 7 kwietnia 2016

MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce

Nową marką pokieruje Maciej Maciejewski.

Kraj, 24 marca 2016

Visa wyśle kibiców z Polski na wyścigi aut elektrycznych w Berlinie

Organizacja płatnicza chce się zaprezentować jako innowacyjna firma.

Kraj, 8 lutego 2016

Po dziewięciu latach Lukoil wycofuje się z Polski

Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.

Kraj, 12 stycznia 2016

Joanna Paździórko w zespole Walk Digital

Kolejna osoba z Havas Worldwide Warsaw przechodzi do grupy Walk.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 21 października 2015

Komunikacja produktów FMCG w sieci głównym tematem Shopper 3.0

Druga edycja konferencji już w najbliższy wtorek, 27 października. Wystąpią m.in. przedstawiciele firm Facebook, GfK Polonia, Google, GSK Consumer Healthcare, Mondelez i Visa.

Zagranica, 2 września 2015

Starcom wygrywa skonsolidowany budżet Kraft Heinz USA

Starcom zgarnia 600 mln dolarów giganta FMCG.

Zagranica, 27 sierpnia 2015

Starcom obsłuży globalny budżet mediowy Visy

Marketer rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w mediach o wartości 200 mln dolarów.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 15 lipca 2015

Visa przypomina, że kartą można płacić za zakupy online [wideo]

Nowa kampania Visy przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland i MEC.

Zagranica, 7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

Zagranica, 30 czerwca 2015

Barclaycard BPay z nowymi urządzeniami do płatności mobilnych

W Wielkiej Brytanii można zapłacić np. brelokiem.

Kraj, 23 czerwca 2015

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 6 maja 2015

Luis Tauffer nowym executive creative directorem Young & Rubicam w Polsce

Radosław Kotapka prawdopodobnie rozstaje się z agencją.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 31 marca 2015

Zniżki w Multikinie w zamian za płatność w usłudze V.me by Visa

Specjalna promocja potrwa do końca kwietnia br.