M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vita (marka)"

Kraj, 19 listopada 2014

DrWitt z prozdrowotną inicjatywą

Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 28 lipca 2011

Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.

Kraj, 29 czerwca 2010

Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse

Obsadzono nowo utworzoną funkcję dyrektora segmentu pism true stories w wydawnictwie.

Kraj, 7 grudnia 2009

Monika Bogusz brand managerem kolekcji w Edipresse

Monika Bogusz awansowała na stanowisko brand managera działu kolekcji w Edipresse Polska. Jest to nowa funkcja w firmie. Ostatnio Bogusz...

Kraj, 6 listopada 2009

Edipresse tworzy zespół reklamowy dla tytułów Marquarda

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...

Kraj, 25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

Kraj, 8 września 2009

Edipresse łączy działy i zapowiada rozwój w segmencie custom publishing

Wydawnictwo Edipresse Polska SA łączy dział kolekcji z działem custom publishing (CP). Osobą odpowiedzialną za rozwój biznesowy struktury jest dyrektor...

Kraj, 9 czerwca 2009

Bunge chce przejąć Raisio Polska i zostać liderem rynku margaryn

Amerykański koncern Bunge ma przejąć Raisio Polska Foods za kwotę 80 mln dol. w gotówce. Częścią transakcji są fabryki margaryn...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

Kraj, 7 kwietnia 2009

TVP zgodziła się na emisję niezmienionego spotu "Wyhamuj w porę!"

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych uzyskała akceptację TVP spotu w kampanii "Wyhamuj w porę!". Początkowo telewizja warunkowała jego emisję wprowadzeniem...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 12 marca 2009

Katarzyna Figura ambasadorem akcji "Odchudzamy Polaków!"

Primum Public Relations realizuje dla Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością projekt w zakresie edukacji zdrowotnej. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową...

Kraj, 5 lutego 2009

Edipresse reorganizuje dział reklamy poradników; awans Anny Mijakowskiej

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło zmiany w biurze reklamy magazynów poradnikowych. Biuro zostało podzielone na dwa zespoły handlowców. Jeden z nich...

Kraj, 17 grudnia 2008

Mirosław Janicki przechodzi z Pepsi-Cola General Bottlers do Grupy Kruszwica

Mirosław Janicki przechodzi z Pepsi-Cola General Bottlers do Grupy Kruszwica i obejmie w niej stanowisko marketing managera margaryn konsumenckich. Dotychczas...

Kraj, 8 grudnia 2008

Urszula Zubczyńska redaktor naczelną "Przyjaciółki"

Urszula Zubczyńska została nową redaktor naczelną tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska). Jednocześnie pozostaje redaktor naczelną tytułów true stories wydawnictwa - "Prawdziwego...

Kraj, 12 sierpnia 2008

Maciej Puciata i Sebastian Wężyk brand managerami w Coca-Cola Poland Services

Maciej Puciata objął nowo utworzone stanowisko group brand managera water w Coca-Cola Poland Services. Odpowiada za wszystkie marki wód firmy...

Kraj, 10 marca 2008

Edipresse wprowadza miesięcznik "Prawdziwe Życie"

"Prawdziwe Życie" - pod takim tytułem wszedł do sprzedaży nowy miesięcznik dla kobiet Edipresse Polska. Nowy magazyn poleca "Przyjaciółka" (tygodnik...

Kraj, 3 marca 2008

Katarzyna Szybińska product managerem "Przyjaciółki"

Katarzyna Szybińska awansowała w wydawnictwie Edipresse Polska. Została product managerem tzw. platformy poradnikowej i odpowiada za tygodnik "Przyjaciółka". Dotychczas Szybińska...

Kraj, 5 lutego 2008

IDC wprowadza na rynek nowe smaki cukierków Verbena

IDC Polonia inwestuje w ogólnopolską kampanię reklamową (outdoor i prasa) nowych cukierków Verbena o smaku lipy i melisy. Działania komunikacyjne...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Dział kolekcje Edipresse dołącza do platformy poradnikowej

Dział kolekcje w wydawnictwie Edipresse Polska zmienia miejsce w strukturze organizacyjnej i dołącza do tzw. platformy poradnikowej skupiającej dotychczas dwa...

Kraj, 4 lipca 2007

Anna Pawlicka awansuje w Edipresse Polska

Anna Pawlicka, product manager magazynów dla rodziców Edipresse Polska, awansowała na stanowisko ich brand managera. W skład tzw. platformy parentingowej...

Kraj, 13 czerwca 2007

Nowości Kamis Fit Up! wsparte kampanią i sponsoringiem

Kamis rozpoczął działania reklamowe wokół najnowszej linii Kamis Fit Up!. Składają się na nią naturalne sosy sałatkowe oraz czipsy owocowe...

Kraj, 12 czerwca 2007

"Przyjaciółka" zmienia sposób prezentacji treści i layout, prowadzi kampanię

"Przyjaciółka" (Edipresse Polska) zmieniła sposób prezentacji treści oraz makietę, o czym informuje w kampanii reklamowej. Pierwszy numer tygodnika w nowym...

Kraj, 30 marca 2007

"Vita" zmienia logotyp, makietę, wprowadza nowe rubryki

Miesięcznik o zdrowiu i zdrowym stylu życia "Vita" (Edipresse Polska) od wydania kwietniowego ma nowy logotyp, zmienioną makietę i nowe...

Kraj, 25 stycznia 2007

Concept Publishing Polska zatrudnia nowych pracowników

Wydawnictwo Concept Publishing Polska (CPP), wydawca magazynów typu custom publishing, powiększa zespół pracowników. Monika Filipczuk obejmuje stanowisko sekretarza redakcji CPP....

Kraj, 18 grudnia 2006

Nestle wspiera markę Winiary i doskonali formułę Nestle Nan Ha

Nestle Polska realizuje kolejną edycję projektu Centrum Przygotowań Świątecznych dla marki Winiary. Celem prowadzonych działań jest zainteresowanie konsumentów stroną internetową...

Kraj, 24 listopada 2006

Zmiana stanowiska i kompetencji Izabeli Bochenek w Edipresse

Izabela Bochenek w Edipresse Polska obejmie stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i z ramienia zarządu będzie odpowiedzialna za pion pism poradnikowych...

Kraj, 5 października 2006

Unilever funduje pobyty w sanatoriach w promocji Flory

Marka Flora (Unilever Polska) jest partnerem głównym centralnych obchodów Światowego Dnia Serca 2006. Tegorocznej, szóstej w Polsce, a ósmej na...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Kampania z udziałem gwiazd wspiera piątą edycję akcji Commercial Union Vita-tour

Kampania reklamowa wspiera tegoroczną, piątą edycję akcji bezpłatnych profilaktycznych badań Commercial Union Vita-tour. Organizatorami akcji są magazyn o zdrowiu "Vita"...

Kraj, 19 lipca 2006

Edipresse ponownie wybrało MediaDem do obsługi akcji Commercial Union Vita-Tour

Wydawnictwo Edipresse Polska po raz czwarty powierzyło obsługę public relations akcji Commercial Union Vita-Tour agencji MediaDem. Wybór firmy został poprzedzony...

Kraj, 2 czerwca 2005

Commercial Union drugi rok z rzędu partnerem akcji "Vita Tour"

Akcja bezpłatnych badań profilaktycznych "Commercial Union Vita Tour" rozpocznie się 17 czerwca i potrwa do 3 lipca br. W ramach...

Kraj, 28 kwietnia 2005

"Vita" w specjalnej ofercie prenumeraty za niespełna 2 zł

Magazyn o zdrowiu "Vita" (Edipresse Polska) rozpoczął promocję prenumeraty, w której za egzemplarz płaci się 1,99 zł. Jest to prenumerata...

Kraj, 21 marca 2005

Pegasus Group tworzy na nowo dział new business

Ewa Król-Kończewska objęła stanowisko new busines managera w Pegasus Group. Przed dwoma laty związana już była z tą agencją, pracując...

Kraj, 23 lutego 2005

Edipresse wypracowało w 2004 r. wzrost przychodów o 7,5 proc.

Wydawnictwo Edipresse Polska osiągnęło w ub.r. przychody na poziomie 301 mln zł. W stosunku do 2003 r. były one wyższe...

Kraj, 22 lutego 2005

Magdalena Modrzewska będzie dyrektorem promocji "Vivy!"

Magdalena Modrzewska, dotychczas product manager magazynu "Vita" w Edipresse Polska, awansuje na stanowisko dyrektora promocji dwutygodnika "Viva!". Zastąpi na tym...

Kraj, 20 stycznia 2005

Dwa kolejne wydania "Vity" z ćwiczeniami na płytach VCD

Miesięcznik "Vita" (Edipresse Polska) będzie starać się o poszerzenie grona odbiorców pisma poprzez dołączanie płyt VCD z ćwiczeniami. Płyty ukażą...

Kraj, 29 września 2004

Blisko 10 tys. bezpłatnych badań podczas Commercial Union Vita-tour

Zakończyła się trzecia edycja Wielkiej Akcji Bezpłatnych Badań Profilaktycznych, w tym roku pod nazwą Commercial Union Vita-tour. Jej organizatorem jak...

Kraj, 27 września 2004

TBWA/Warszawa realizuje kampanię społeczną "Przyjazna łapa"

TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej zrealizowany na wspólne zamówienie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" oraz Fundacji "Przyjaciółka". Ogłoszenia prasowe (w...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Grupa Commercial Union Polska partnerem akcji "Vita-Tour"

Commercial Union Polska, grupa ubezpieczeniowo-finansowa, została partnerem miesięcznika o zdrowiu "Vita" (Edipresse Polska) przy okazji organizowania kolejnej edycji akcji "Vita-Tour",...

Kraj, 17 maja 2004

Edipresse kończy restrukturyzację, wybrano trójkę dyrektorów wydawniczych

Wydawnictwo Edipresse Polska zakończyło proces restrukturyzacji. W jej ramach stworzono stanowiska dyrektorów wydawniczych. Funkcje te objęły: Izabela Bochenek, dotychczas dyrektor...

Kraj, 14 maja 2004

Gruppa 66/Ogilvy i Starcom przygotują kampanię launchową wody Kropla Beskidu

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Starcom przygotują kampanię reklamową nowej marki wody źródlanej Kropla Beskidu wprowadzanej na rynek...

Kraj, 22 kwietnia 2004

ING NN wprowadza produkt posagowy, wsparcie głównie w prasie

ING Nationale-Nederlanden (ING NN) wprowadza na rynek ubezpieczenie posagowe Młody Lew. Ma ono zapewnić dzieciom środki na życie w przypadku...

Kraj, 31 marca 2004

Polfa Grodzisk wprowadzi na rynek nowe marki, na razie reklamuje Folik

Polfa Grodzisk rozpocznie w kwietniu br. kampanię reklamową leku marki OTC Folik. Przetarg na opracowanie prasowego layoutu reklamowego na potrzeby...

Kraj, 30 marca 2004

Wiosenna promocja kosmetyków Baltic Company

Od początku kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa kosmetyków kolorowych IsaDora połączona z promocją płyty Ani Dąbrowskiej "Samotność po zmierzchu". Ania...

Kraj, 16 marca 2004

Magazyn "Vita" zmienia się i podwaja nakład

Magazyn o zdrowiu i urodzie "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi...

Kraj, 16 marca 2004

Magazyn "Vita" zmienia się i podwaja nakład

Magazyn o zdrowiu i urodzie "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi...

Kraj, 19 lutego 2004

Wyniki czytelnictwa "Zdrowia" najwyższe w grupie pism zdrowotnych

Wydawnictwo Murator poinformowało o wyniku czytelnictwa swego tytułu "Zdrowie", który pozwolił mu zająć pozycję numer jeden w grupie pism zdrowotnych...

Kraj, 19 stycznia 2004

Joanna Zagdańska account directorem w agencji Spin Communication

Joanna Zagdańska rozpoczęła pracę w agencji Spin Communication na stanowisku account directora. Będą jej podlegały dwa działy: FMCG i healthcare....