M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Viva Polska (marka)"

Kraj, 25 sierpnia 2015

Mike Tyson zaprasza na film

Wystartowała kampania energetyków Black z portfolio FoodCare.

Kraj, 4 listopada 2014

Bartłomiej Grałek dołącza do działu programowego Telewizji Puls

Stacja ma nowego koordynatora ds. ramówki programowej Puls 2.

Kraj, 19 marca 2014

Uzupełnienie: Initiative zaplanował i kupił media na potrzeby kampanii serialu VIMN

Poza agencją K2 w kampanię zaangażowany był dom mediowy Initiative Warszawa.

Kraj, 12 marca 2014

Onet i Viacom zacieśniają współpracę

Pierwszy odcinek nowej serii "Miłości na bogato" zostanie opublikowany na VoD.pl zaraz po telewizyjnej premierze i będzie dostępny przez miesiąc dla użytkowników.

Przetargi, 15 stycznia 2014

Charyzma zdobyła budżet PR Viacom

Nowy klient agencji.

Kraj, 4 lutego 2013

Marta Hopfer w Viacom International Media Networks

VIMN z nowym PR managerem.

Kraj, 16 listopada 2012

Zdunikowska zastąpi Adamską w Viacomie

Stacja Viva Polska ma nowego szefa zespołu programowego.

Kraj, 9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

Kraj, 4 lipca 2012

Viva wzmacnia ofertę programową prime time'u

Nowe programy, oprawa graficzna, jedna z największych kampanii reklamowych. Wszystkie te elementy mają pomóc Vivie w zwiększeniu widowni o kilka procent.

Kraj, 26 czerwca 2012

Viva Polska ponownie wybrała K2

Agencja wygrała przetarg i będzie kontynuować współpracę ze stacją telewizyjną.

Kraj, 3 stycznia 2012

TVN i Polsat zarobiły więcej w 2011 r.

Obie stacje telewizyjne wypracowały lepsze wyniki reklamowe. Spadły zarobki TVP oraz także m.in. Vivy i AXN.

Kraj, 19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 6 maja 2011

Reklama w kanałach tematycznych zdobędzie 20 proc. udziałów

At Media szacują, że na koniec roku rynek stacji tematycznych zdobędzie jedną piątą całego tortu reklamy telewizyjnej. Dom sprzedaży właśnie rozpoczął sprzedaż na czerwiec.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Kraj, 1 września 2010

At Media poszerza ofertę wideo w internecie o MTV

Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.

Kraj, 27 sierpnia 2009

MTV planuje nowości i kolejne serie sprawdzonych programów

Jesienią br. w ramówkach stacji należących do MTV Networks Polska - MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska, Nickelodeon Polska, Comedy...

Kraj, 17 listopada 2008

Piotr Urbanowski network development directorem w MTV

Piotr Urbanowski dołączył do działu dystrybucji MTV Networks Polska, gdzie objął stanowisko network development directora. Na nowym stanowisku Urbanowski będzie...

Kraj, 14 maja 2008

Singh jako prezes wykonawczy MTV nadal nadzoruje Polskę

Bhavneet Singh, dotychczas pełniący obowiązki starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający, awansował na stanowisko prezesa wykonawczego i dyrektora zarządzającego MTV Emerging...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Cropp Town w nowej kampanii "Szyjemy inaczej" autorstwa agencji Momentum

Cropp Town wystartował z nową kampanią "Szyjemy inaczej". Oparto ją na trzech oryginalnych, ale z pewnością dwuznacznych tekstach zaczerpniętych bezpośrednio...

Kraj, 17 września 2007

Comety Vivy wsparte promocją; Zjednoczenie autorem specjalnego website'u

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała serwis WWW dla stacji muzycznej Viva Polska z okazji odbywającej się po raz pierwszy w Polsce...

Kraj, 30 lipca 2001

DEZODORANTY LADY SPEED STICK NA ANTENIE VIVA POLSKA!

Firma Colgate-Palmolive sponsoruje letni program rozrywkowy "Viva na plaży" emitowany na antenie stacji muzycznej Viva Polska!. Dzięki tej formule Colgate-Palmolive...

Kraj, 24 maja 2001

TELEWIZJA TMT PODPISAŁA UMOWĘ Z DOMEM SPRZEDAŻY IMS

Dom sprzedaży IMS będzie sprzedawał czas reklamowy Telewizji TMT należącej do IMP TV. Dotychczas czas reklamowy stacja ta sprzedawała we...

Kraj, 3 kwietnia 2001

INAUGURACJA "PEPSI FAZY" NA ANTENIE VIVY POLSKA

Projekt "Pepsi Faza" zadebiutuje na antenie muzycznej stacji telewizyjnej Viva Polska. Godzinny program pojawi się po raz pierwszy 14 kwietnia...

Kraj, 12 marca 2001

AGENCJA PARALOTNA REALIZUJE KAMPANIĘ WIZERUNKOWĄ VIVY

Telewizyjna stacja muzyczna Viva Polska rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię wizerunkową związaną z wydłużeniem czasu nadawania programu do 12...

Kraj, 12 marca 2001

AGENCJA PARALOTNA REALIZUJE KAMPANIĘ WIZERUNKOWĄ VIVY

Telewizyjna stacja muzyczna Viva Polska rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię wizerunkową związaną z wydłużeniem czasu nadawania programu do 12...