M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "VIVA Polska (firma)"

Kraj, 15 lipca 2014

Małgorzata Szelenbaum CSO w ClickAd

Po 10 latach pracy w Atmediach Szelenbaum dołączyła do zespołu ClickAd.

Kraj, 27 marca 2014

Buzz Media wspiera produkcje Viva Polska

Współpraca ma charakter projektowy.

Kraj, 17 marca 2014

K2 wypromuje nową "Miłość na bogato"

Viacom International Media Networks rozpoczyna kampanię reklamową drugiego sezonu serialu.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 28 marca 2013

NC+ może odciąć kanały w najtańszych pakietach

Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.

Kraj, 16 listopada 2012

Zdunikowska zastąpi Adamską w Viacomie

Stacja Viva Polska ma nowego szefa zespołu programowego.

Przetargi, 23 stycznia 2012

OP1 wyprodukuje program "Akcja zima"

Viacom wybrał producenta do kolejnej edycji programu Viva Polska.

Przetargi, 5 stycznia 2012

Viacom prowadzi przetarg na producenta "Akcji zima"

Firma szuka producenta dla najnowszej edycji programu kanału Viva Polska.

Kraj, 3 października 2011

Viva szuka najlepszych fanów

W nowym na antenie stacji show zmierzą się fani polskich gwiazd muzyki.

Kraj, 8 września 2011

Black w telewizji [WIDEO]

Marka chce tym razem dotrzeć ze swoją komunikacją do widzów kanałów tematycznych.

Kraj, 1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Małgorzata Halber rozstaje się z Viva Polska

Prezenterka po 11 latach kończy współpracę ze stacją.

Kraj, 4 lipca 2011

Polub Heyah i wygrywaj

"Heyah bardziej Dębki", czyli nadmorskie atrakcje z Heyah i Viva Polska.

Kraj, 28 marca 2011

Viva Polska przedstawia programming wiosenny

Muzyczna stacja telewizyjna pokaże dwa nowe programy, pojawi się pięć pasm muzycznych, a także weekendy tematyczne.

Kraj, 24 lutego 2011

Viva Comet po raz pierwszy w TVP

Po raz pierwszy w historii galę wręczenia nagród muzycznych Vivy obejrzą również widzowie TVP2. Nowością będzie również transmisja gali na żywo w internecie na Orange.pl.

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Drevny Kocur i inne katalizatory reakcji

Czasy, media się zmieniają, kreatywność nadal rządzi - czego dowodzi w swoim felietonie Robert Sosnowski, dyr. zarządzający agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 4 lutego 2011

Udział w reklamie kanałów tematycznych urósł w styczniu o 2,6 pkt proc.

Tematyczne mają już 22,7 proc. w rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 10 grudnia 2010

Romance TV startuje z opóźnieniem

Przedstawiciele kanału uważają, że czas świąt jest najlepszym momentem na debiut telewizji, którą zdominują filmy i seriale romantyczne. Na razie będzie można ją oglądać tylko w sieci Toya.

Kraj, 16 sierpnia 2010

At Max mocny latem

W lipcu br. pakiet At Mediów dał się wyprzedzić tylko TVP1.

Kraj, 24 lutego 2010

Comedy Central testowo przez trzy miesiące dla wszystkich w Cyfrowym Polsacie

Do 15 maja w ramach okna otwartego kanał komediowy Comedy Central Polska będzie udostępniony wszystkim abonentom Cyfrowego Polsatu. Comedy Central...

Kraj, 12 lutego 2010

Sześć nowych kanałów w ofercie cyfrowej Aster

Cyfrowy pakiet BasicPlus sieci kablowej Aster został wzbogacony o sześć kanałów, które do tej pory były dostępne jedynie w ofercie...

Kraj, 2 lutego 2010

Samsung prowadzi śledztwo w sprawie netbooków Samsung N210

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię "Samsung Game" wprowadzającą na rynek netbook Samsung N210. Realizuje ją kompleksowo agencja marketingu internetowego Biuro...

Kraj, 13 stycznia 2010

Agnieszka Gotlibowska-Horoszczak szefem działu prawnego MTV Networks Polska

Agnieszka Gotlibowska-Horoszczak została dyrektorem działu prawnego MTV Networks Polska. Gotlibowska od 2006 r. pracowała dla MTV Networks Europe jako radca...

Kraj, 23 grudnia 2009

O2 przejmuje od ARBOmedia obsługę serwisów MTV Networks Polska

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam...

Kraj, 3 grudnia 2009

At Media promuje nową ofertę handlową

At Media od początku przyszłego roku wprowadza nową politykę handlową. Broker deklaruje, że postawił m.in. na wygodę współpracy i przejrzystość...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 7 sierpnia 2009

Pepsi przekonuje do kształtowania własnego życia

Pepsi Cola GB w nowej kampanii Pepsi przekonuje konsumentów, że też potrafią... Działania pod hasłem "I can" obejmują: Polsat, TVN,...

Kraj, 5 sierpnia 2009

Viva Polska uruchamia radio internetowe

Stacja muzyczna Viva Polska (MTV Networks) uruchamia własne radio internetowe. Viva jest drugim po MTV Polska kanałem z portfolio MTV...

Kraj, 29 lipca 2009

MTV Networks uruchomi zegar czasu reklam w kolejnej stacji

Viva Polska, wzorem dwóch innych stacji z portfolio MTV Networks Polska - MTV Polska i Comedy Central Polska, wprowadza na...

Kraj, 19 maja 2009

Projekt "Jest Crunchips, jest impreza!" w politycznej odsłonie

Na początku czerwca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!" marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen...

Kraj, 4 lutego 2009

Piotr Kuźniak prezesem zarządu Multimedia Interactive Channel

Piotr Kuźniak z początkiem lutego został prezesem zarządu Grupy Multimedia Interactive Channel działającej na rynku produkcji programów telewizyjnych. Odpowiada za...

Kraj, 13 stycznia 2009

Sare obsługuje MTV w zakresie e-mail marketingu

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu rozpoczęła współpracę z MTV Networks Polska. Sare odpowiada za kompleksowe działania e-mailmarketingowe, wdrożenie...

Kraj, 12 stycznia 2009

Laboratory & Co. realizuje badanie neuromarketingowe dla MTV Networks Polska

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratory & Co. specjalizującą się w projektach neuromarketingowych. Efekty współpracy mają zostać...

Kraj, 9 października 2008

Netizens autorem strony internetowej MTVNHD

Agencja interaktywna Netizens przygotowała dla MTV Networks Polska stronę internetową nowego międzynarodowego kanału muzycznego w jakości high definition - MTVNHD...

Kraj, 25 sierpnia 2008

Twórca globalnej reklamy Toyoty reżyserem nowego spotu telewizji N

Wystartowała nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji N (ITI Neovision) pod hasłem "Kto ma pilota, ten ma władzę". Do wyreżyserowania...

Kraj, 8 sierpnia 2008

MTV Networks Polska oraz At Media ruszają z konkursem Spoters

MTV Networks Polska oraz At Media rozpoczęły pierwszą edycję konkursu na najbardziej lubiane spoty reklamowe Spoters 2008. Wyboru dokonają widzowie...

Kraj, 9 lipca 2008

Maspex prowadzi kampanię napojów Tymbark "Zawsze tam, gdzie twoje pragnienia"

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów owocowych Tymbark firmy Maspex Wadowice. Spot "Zawsze tam, gdzie twoje pragnienia" pokazuje, że marka Tymbark...

Kraj, 18 grudnia 2007

Monika Oomen wicedyrektorem zarządzającym w Jetix Europe

Monika Oomen została zastępcą dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu w Jetix Europe Ltd., europejskiej centrali...

Kraj, 6 września 2007

Blend-a-med sponsorem nowego programu w telewizji Viva Polska

Marka pasty do zębów Blend-a-med z produktem Blend-a-med 3D White z portfolio Procter & Gamble została sponsorem nowego programu w...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Andrzej Ochmański i Wojciech Walczak w zespole Discovery Historia

Do zespołu stacji Discovery Historia dołączyły dwie osoby: Andrzej Ochmański na stanowisko programme buyera oraz Wojciech Walczak jako on-air producer....

Kraj, 4 lipca 2007

Bruss dyrektorem reklamy, a Węgrzyn kierownikiem ds. serwisów MTV

Tomasz Bruss awansował na stanowisko dyrektora reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. Bruss odpowiada za sprzedaż reklam oraz sponsoring stacji...

Kraj, 21 marca 2007

Paweł Przygodzki product managerem w Brokerze FM

Paweł Przygodzki objął stanowisko product managera radio w Brokerze FM (RMF FM, RMF Classic). Odpowiada m.in. za opracowywanie i wdrażanie...

Kraj, 24 stycznia 2007

Karolina Zosicz będzie odpowiadać za współpracę At Media z MTV i VH1

Do zespołu domu sprzedaży mediów tematycznych At Media dołączyła Karolina Zosicz. Objęła stanowisko MTV accounta. Zosicz będzie odpowiadać za koordynację...

Kraj, 5 października 2006

Michał Marcińczyk został nowym prezenterem w Viva Polska

Stacja muzyczna Viva Polska ma nowego prezentera, którym został Michał Marcińczyk. Wraz z Justyną Kozłowską poprowadzi dwie nowe listy przebojów...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 8 września 2006

Aleksander Brejnak pokieruje produkcją, a Andrzej Ignatowski kontentem muzycznym 4fun.tv

Aleksander Brejnak objął stanowisko dyrektora produkcji stacji młodzieżowej 4fun.tv. To nowe stanowisko w stacji. Brejnak przejmie część obowiązków producenta programowego....

Kraj, 25 sierpnia 2006

Bis Polskie Radio startuje z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Bardzo inna stacja" ruszy 4 września br. ogólnopolska wizerunkowa kampania Bis Polskiego Radia. Spoty telewizyjne emitowane będą w...

Kraj, 25 sierpnia 2006

"Najmniejszy koncert świata" w Roxy FM

Sieć radiowa Roxy FM (grupa radiowa Agory SA) organizuje 31 sierpnia br. wyjątkowy koncert zespołu Reamonn. Artyści wystąpią jedynie dla...

Kraj, 19 lipca 2006

Browar Łomża po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Cztery nowe osoby w At Media

Od początku miesiąca do domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyły cztery nowe osoby. Dagmara Staniewska, która przeszła z domu...