M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Viva (firma)"

Kraj, 6 listopada 2013

O2 podkreśla różnorodność tematyczną [wideo]

Rusza kampania reklamowa, której kreację przygotowało Warhol Studio.

Kraj, 3 października 2013

Startuje "Paka dla bezdomniaka"

Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Pomarańczowo-biała kampania Stabilo

Ruszyła komunikacja marki reprezentowanej w Polsce przez firmę Cordex.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 30 października 2012

Pompidou dla Electronic Arts

Agencja odpowiada za wprowadzenie na rynek gry "Warfighter" i wspiera ją kampanią ATL.

Kraj, 29 października 2012

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

Międzynarodowy nadawca kanałów tematycznych będzie pracować z Grupą TVN.

Kraj, 2 października 2012

Janczewski przechodzi z Media Direction OMD do Viacomu

Dotychczasowy dyrektor zarządzający ds. rozwoju biznesowego w Media Direction OMD przechodzi do właściciela takich kanałów jak m.in. Viva i MTV.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Kraj, 5 lipca 2012

4fun.tv w czerwcu z rekordem oglądalności

W ubiegłym miesiącu stacja osiągnęła najlepsze w swojej historii wyniki oglądalności i udziały w grupie komercyjnej.

Kraj, 12 czerwca 2012

Jeśli nie mecze, to seriale w tematykach

TVN i Polsat straciły w dni emisji meczów w grupie all 16-49 na udziale w rynku ponad 40 proc.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Awanse w strukturach Viacomu

Siedem osób objęło nowe stanowiska w grupie Viacom.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Agnieszka Odachowska dołącza do Magnifico

W agencji powstało nowe stanowisko dyrektora ds. strategii i zarządzania marką.

Kraj, 20 marca 2012

Młodzież prezentuje "dorosłe" podejście do reklam

Młodzi internauci oceniają reklamy podobnie jak tzw. grupa komercyjna (16-49 lat). Sposób oceny i akceptacja dla komercyjnych przekazów pokazują, że w młodym pokoleniu bunt zastępuje pragmatyzm - wynika z podsumowania czterech edycji konkursu reklamowego Spoters.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Narzeczona dla Alfa

Ruszył specjalny konkurs Comedy Central, Comedy Central Family oraz Cyfrowego Polsatu - "10 000 zł za kosmitkę".

Kraj, 6 lipca 2011

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

Kraj, 16 marca 2011

Hugh Jackman w nowej reklamie Lipton Ice Tea [WIDEO]

Pepsi promuje wariant zielonej herbaty mrożonej.

Kraj, 2 marca 2011

Trojmiasto.TV rozpoczęło nadawanie

Portal regionalny uruchomił serwis wideo, za który odpowiada Tomasz Siedlar.

Kraj, 2 lutego 2011

Rossmann adresuje reklamę do młodzieży

Zespół Kumka Olik w spocie reklamowym i rabat na kosmetyki - to ma zwrócić uwagę młodzieży i zachęcić ją do zakupu kosmetyków.

Kraj, 12 stycznia 2011

MTV chce podwoić oglądalność swoich kanałów

W ciągu trzech najbliższych lat MTV chce mieć 7 proc. udziału w rynku widowni 16-49 lat.

Kraj, 4 stycznia 2011

Stacje ogólnopolskie tracą widownię, zyskują informacyjne

Podsumowania oglądalności telewizji za 2010 r. pokazują, że główne stacje wciąż tracą widownię.

Kraj, 3 stycznia 2011

MTV będzie promować i sprzedawać swoją ofertę internetową

Firma w ciągu najbliższych tygodni ruszy z akcją promocyjną swojej internetowej oferty reklamowej. Sprzedażą reklam MTV zajmie się we własnym zakresie.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Doktor Q reklamuje Sharpa

Sharp po raz pierwszy zdecydował się zaangażować do reklam znanego aktora.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Kraj, 5 lutego 2010

Frito Lay Poland reklamuje swoją flagową markę hasłem "Lay's. Najlepsze pod słońcem"

Frito Lay Poland prowadzi kampanię reklamową swojej flagowej marki chipsów - Lay's. Marketer komunikuje w niej wysoką jakość produktu, ulepszony...

Kraj, 4 lutego 2010

Frito Lay chce wzmocnić wizerunek Star Chips wśród młodych konsumentów

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten...

Kraj, 11 stycznia 2010

Burger King po raz pierwszy w Polsce reklamuje się w telewizji

Firma AmRest rozpoczęła w restauracjach Burger King promocję "Zestaw za zestaw" oraz jej komunikację pod hasłem "King Deal". Pierwszy raz...

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Przetargi, 16 października 2009

Lowe GGK zwycięzcą przetargu Vivy

Agencja Lowe GGK zwyciężyła w przetargu kreatywnym na obsługę Vivy, stacji muzycznej należącej do grupy MTV Networks. Lowe GGK będzie...

Kraj, 11 września 2009

Nestle rusza z internetowym konkursem batona Lion 2Pack

We wrześniu br. ruszy nowy konkurs internetowy batona Lion 2Pack (Nestle Polska). Każdy, kto zarejestruje się na stronie Paka2Packa.pl i...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Henyo Behrendt, Maxus i Benhauer realizują projekt dla Oshee

Należący do portfolio firmy Neumannbrown napój izotoniczny Oshee Isotonic Sports Drink ma pierwszą w historii kampanię telewizyjną (o jego launchu...

Kraj, 29 lipca 2009

KFC w spotach zachęca do skorzystania z promocyjnej letniej oferty

Sieć restauracji KFC w spotach telewizyjnych zachęca do "wskoczenia" na stripsa. To promocja nowej wakacyjnej oferty 4 strips menu. Przy...

Kraj, 17 lipca 2009

Magdalena Szwedkowicz pokieruje regionalnym zespołem kreatywnym MTV Networks

MTV Networks International (MTVNI) uruchamia zapowiadany od kilku miesięcy regionalny hub kreatywny, który zajmie się produkcją kontentu dla różnych mediów...

Kraj, 19 czerwca 2009

Spoty Coke Zero zintegrowane z winietami bloków reklamowych

Spoty najnowszej kampanii Coke Zero zostały zintegrowane z winietami bloków reklamowych. Główną rolę w akcji reklamówki odgrywa wyspecjalizowana jednostka amerykańskiej...

Kraj, 25 maja 2009

Polkomtel korzysta w reklamach z tekstu Jana Brzechwy

Polkomtel realizuje nową odsłonę kampanii reklamowej Plusa przygotowanej przez agencję Team One, w której powrócono do konceptu sprzed roku -...

Kraj, 19 maja 2009

Gadu-Gadu uruchamia sieć komórkową Gadu Air

GG Network, właściciel komunikatora internetowego Gadu-Gadu, z którego korzysta ok. 6 mln użytkowników, uruchamia własną sieć komórkową pod nazwą Gadu...

Kraj, 4 maja 2009

Pepsi rusza z kampanią telewizyjną z gwiazdami piłki

Pepsi-Cola General Bottlers rusza z kampanią reklamową marki Pepsi z udziałem piłkarskiego dream teamu. W filmie "A field made of...

Przetargi, 26 stycznia 2009

MTV Networks Polska wybiera agencję reklamową dla swojej stacji

MTV Networks Polska prowadzi przetarg na agencję reklamową, która zajmie się obsługą wybranych tegorocznych projektów dla stacji MTV Polska. Do...

Kraj, 26 stycznia 2009

MTV stworzy regionalne centrum kreatywne w Warszawie; wzmacnia programming

MTV Networks International wprowadza nową strategię dotyczącą kreacji swoich brandów. W ramach projektu globalnie stacje tej sieci zyskają m.in. taką...

Kraj, 26 listopada 2008

Michał Paśko nowym producentem w Timecode

Michał Paśko dołączył do zespołu domu produkcyjnego Timecode i objął stanowisko producenta. Do jego obowiązków należą koordynacja oraz prowadzenie produkcji...

Kraj, 18 listopada 2008

Kontrakt płytowy jedną z nagród w konkursie Motoroli

Agencja Ogilvy Action zrealizowała nową kampanię dla Motoroli. W ramach działań promocyjnych przygotowano konkurs dla posiadaczy telefonów komórkowych Motorola. Główną...

Kraj, 22 października 2008

MTV Networks Polska podpisała umowę z Telecom Media dotyczącą reklam w komórkach

Firma MTV Networks Polska podpisała umowę z agencją marketingu mobilnego Telecom Media, na mocy której będą emitowane graficzne reklamy komórkowe...

Kraj, 17 października 2008

MTV uruchamia i szeroko promuje portal wideo Switch2one

Startuje Switch2one, portal wideo MTV Networks Polska. Stacja uruchamia go we współpracy z Netią. Switch2one.tv (www.s2o.tv) łączy cztery rozrywkowe kanały...

Kraj, 15 października 2008

Eska.TV chce pokonać MTV, Vivę i 4fun.TV - start na wiosnę

Nowy projekt telewizyjny grupy Time Eska.TV będzie dostępny w ciągu kilku miesięcy w ofercie wszystkich dostępnych w Polsce platform cyfrowych...

Zagranica, 13 października 2008

Twórca Vivy stworzył internetową telewizję

Dieter Gorny, twórca niemieckiego kanału muzycznego Viva, postanowił ponownie zaistnieć w mediach. Założył muzyczną telewizję internetową Putpat.TV. Wyróżnikiem jego stacji...

Kraj, 23 września 2008

MTV Networks Polska promuje nowe ramówki wybranych stacji

MTV Networks Polska startuje z kampaniami promującymi nowy programming wybranych anten. Strategia i kreacja działań została przygotowana przez nadawcę we...

Kraj, 10 września 2008

UOKiK rozpoczął kolejny etap kampanii społecznej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ruszył z kolejnym etapem kampanii społecznej "Możesz...". Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Publicis. Celem...

Kraj, 1 września 2008

"Fun Club" chce przyciągnąć uwagę nieco starszych czytelniczek

"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą...

Kraj, 1 września 2008

MCC i Equinox w akcji “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!"

Ruszyła kolejna edycja kampanii “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!". Kampanie edukacyjne na ten temat od pięciu lat prowadzi przemysł piwowarski...

Kraj, 23 lipca 2008

Atrakcyjny odbiorca infoscreenów

Pasażerowie metra w wieku 17-35 lat najchętniej oglądają TVN i czytają dziennik "Metro", mają wykształcenie wyższe, a ich miesięczne dochody...