M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "VivaKi (firma)"

Zagranica, 22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 19 marca 2015

Krzysztof Szumski zakłada firmę coachingową

Przedsięwzięcie byłego dyrektora ZenithOptimedia ma skupiać się m.in. na coachingu dla osób z branży mediowej i reklamowej.

Kraj, 19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

Kraj, 25 listopada 2014

Zmiana struktury VivaKi po odejściu kluczowego menedżera Starcom MediaVest Group

Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Jaśkiewicz-Kundera szefem zakupu ZOG

Dom mediowy awansował dwóch menedżerów.

Zagranica, 17 września 2013

W Niemczech VivaKi integruje platformę AoD

VivaKi integruje w czasie rzeczywistym grupy docelowe Nugg.ad w reklamowej platformie AoD (Audience on Demand) Berlin/Dusseldorf.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 23 lipca 2013

ZOG ma nowego regionalnego szefa

Nicole Pruesse przejmie zarządzanie nad nowo zdefiniowanym regionem obejmującym także Polskę.

Kraj, 24 czerwca 2013

MEC, Starcom i MediaCom na czele wydatków za I kwartał br.

Spośród top trójki wydatki zwiększył tylko Starcom.

Kraj, 28 maja 2013

Marta Klepka regionalnym szefem ds. mediów cyfrowych i innowacji w VivaKi

Struktura negocjacyjna Starcom MediaVest Group i ZOG tworzą nowe stanowisko od mediów cyfrowych.

Kraj, 22 maja 2013

SMV ma nowego regionalnego szefa ds. digital

Menedżer zajmie się także Polską.

Kraj, 17 maja 2013

10-proc. wzrost polskiej reklamy online

Wartość rynku digital w roku 2012 wyniosła 2,2 mld zł.

Kraj, 28 lutego 2013

Starcom MediaVest Group zakończyła rok z kilkuprocentowym wzrostem

W ubiegłym roku tylko badania i analizy urosły o ponad 200 proc.

Kraj, 28 września 2012

Trzy awanse w ARBOInteractive

Maria Wnuk, Krzysztof Zych oraz Rafał Jung awansują w strukturach grupy.

Kraj, 25 maja 2012

Potrzebowski wraca do gry

Były szef ZOG-u chce stworzyć strukturę negocjacyjną dla niezależnych domów mediowych. Obecnie w skład Network Group Polska weszły Equinox, Value Media.

Kraj, 23 maja 2012

VivaKi wprowadza audience on demand

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie rozwiązanie AOD.

Kraj, 8 maja 2012

Warszawa centralą regionu VivaKi

Grupa negocjacyjna Starcom MediaVest i ZenithOptimedia tworzą nowe stanowisko szefa regionu. Objął je Mike Readman.

Kraj, 23 marca 2012

Silna reprezentacja GroupM w przetargu KP

MediaCom i MEC prawdopodobnie wezmą udział w przetargu koncernu SABMiller.

Zagranica, 3 lutego 2012

Nowy szef regionu w ZOG-u

ZenithOptimedia ma nowego szefa regionu CEE.

Zagranica, 8 grudnia 2011

Ekskluzywna umowa VivaKi z Microsoftem

Grupa domów mediowych zaoferuje klientom przedpremierową reklamę w aplikacjach Xbox Live.

Kraj, 23 września 2011

BRiH TVP bez Zbigniewa Badziaka

Odejście Zbigniewa Badziaka z TVP według analityków rynku może być niebezpieczne dla interesów nadawcy publicznego i rynku reklamy telewizyjnej.

Zagranica, 19 lipca 2011

Publicis na zakupach w Nowym Jorku

Publicis Groupe zakupiła udziały większościowe w nowojorskiej agencji Big Fuel, zajmującej się głównie social mediami.

Kraj, 13 lipca 2011

MEC, MediaCom i Starcom w czołówce rankingu Recma

Według zestawienia Recma za 2010 r. z top trójki wypadł ZOG, a jego miejsce zajął MediaCom Warszawa. Czołówkę domów mediowych, podobnie jak przed rokiem, otwiera MEC.

Zagranica, 20 maja 2011

VivaKi kreuje hub wiedzy o SM

VivaKi UK powołuje "social hub", w którym ma skupić wiedzę na temat mediów społecznościowych ze wszystkich swoich agencji: Razorfish, Kitcatt Nohr Digitas, Starcom, MediaVest Group i ZenithOptimedia.

Kraj, 26 stycznia 2011

Kozakiewicz regionalnym szefem HR w VivaKi

Szef HR w ZOG-u i VivaKi obejmuje funkcję w regionie.

Zagranica, 12 stycznia 2011

VivaKi przejmuje firmę konsultingową

Casablanca to francuska firma konsultingowa i komunikacyjna specjalizująca się w projektach filmowych.

Zagranica, 8 listopada 2010

Google i VivaKi podpisały porozumienie reklamowe

Umowa dotyczy współpracy w zakresie korzystania z platform wideo i narzędzi mobile, należących do Google.

Zagranica, 13 września 2010

Publicis Groupe wzmacnia pozycję w Brazylii

Publicis Groupe przejmuje brazylijską agencję reklamową Talent.

Kraj, 2 sierpnia 2010

MEC największy w Polsce wg Recmy

MEC, ZOG i Starcom są w pierwszej trójce rankingu Recmy za 2009 rok.

Zagranica, 7 czerwca 2010

Następca CEO odchodzi z Publicis Groupe

David Kenny wymieniany jako kandydat do objęcia schedy po Maurisie Levym odchodzi z firmy.

Zagranica, 19 marca 2010

Maurice Levy i inni menedżerowie Publicis Groupe rezygnują z dorocznego bonusa

Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, zrezygnował z przyjęcia dorocznego bonusu, który w tym roku wynosił 2,7 mln euro. Był...

Kraj, 26 lutego 2010

ZOG jednak wycofuje się z projektu PDM

ZenithOptimedia Polska nie rozpocznie jednak współpracy z Polskim Domem Mediowym. Jak poinformowano - strony nie doszły do porozumienia i umowa...

Zagranica, 26 lutego 2010

Marco Bertozzi szefem VivaKi

VivaKi, mediowa marka Publicis Groupe, pozyskała Marca Bertozziego na stanowisko dyrektora zarządzającego VivaKi Nerve Center na region EMEA. Bertozzi zastępuje...

Zagranica, 15 października 2009

Publicis sfinalizował przejęcie agencji Razorfish

Grupa Publicis, czwarta pod względem wielkości grupa komunikacyjna na świecie, sfinalizowała przejęcie od Microsoftu agencji digital Razorfish. Wartość transakcji wyniosła...

Zagranica, 29 czerwca 2009

Grupa Publicis i Microsoft współpracują w zakresie kontentu cyfrowego

Publicis Groupe i Microsoft podpisały w Cannes porozumienie o współpracy w zakresie kontentu cyfrowego, m.in. telewizji na żądanie. Dział cyfrowy...

Zagranica, 10 marca 2009

VivaKi celuje w media społecznościowe

VivaKi, struktura powołana w połowie ub.r. w ramach Publicis Groupe, a mająca integrować działalności spółek interaktywnych i tzw. nowych mediów,...

Przetargi, 5 listopada 2008

Ponad 100 mln zł Renault i Nissana ląduje w OMD

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault....

Zagranica, 3 listopada 2008

VivaKi chce mieć w Europie specjalistyczną agencję outdoorową

VivaKi, struktura należąca do Publicis, planuje wprowadzenie własnej agencji wyspecjalizowanej w zakupie outdooru na rynkach europejskich. Koncepcja może dotyczyć także...

Przetargi, 24 września 2008

Carat i OMD na short-liście w przetargu Renault i Nissana

Carat i OMD pozostały na short-liście w międzynarodowym przetargu na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego Renault i Nissana. Z przetargu wypadły...

Zagranica, 8 września 2008

Sean Finnegan odpowiada za media cyfrowe w Starcom MediaVest

Sean Finnegan objął stanowisko global president & chief digital officera Starcom MediaVest Group (SMG). Zastąpi Curta Hechta, który ma zostać...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Publicis kupuje od Google firmę searchmarketingową Performics

Publicis Groupe zamierza wzmocnić utworzoną niedawno strukturę VivaKi dzięki przejęciu od Google firmy Performics specjalizującej się w tzw. marketingu wyszukiwarkowym...

Zagranica, 26 czerwca 2008

Publicis formuje VivaKi, cyfrowy ośrodek grupy, marka PGM przestaje istnieć

Publicis Groupe ogłosił launch VivaKi, które ma połączyć siły spółek grupy przede wszystkim na polu nowych mediów. Jack Klues (chairman...