M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vizeum Polska (firma)"

Kraj, 27 października 2015

Kolejny etap kampanii Nutelli [wideo]

Akcja "Powiedz to z Nutellą" będzie silnie wspierana w mediach.

Kraj, 28 września 2015

Sprostowanie: Wrangler z nową kampanią również na polskim rynku

Media na potrzeby kampanii kupuje w Polsce dom mediowy Vizeum Polska we współpracy z Carat Germany.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Małgorzata Niska obejmuje nowe stanowisko w Vizeum Polska

Będzie odpowiadać za działania innovation & digital.

Kraj, 9 czerwca 2015

Eska we wspólnej akcji z brandem Ferrero

W mediach Eski we współpracy z marką Kinder Maxi King prowadzone są działania pod hasłem "Wyłącz rutynę z Pirowskim".

Kraj, 2 czerwca 2015

Minionki pakują się do Tic Tac'ów

Na rynku pojawia się bananowa propozycja drażetek.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Agata Meble ponownie zachęca do zakupu jej produktów [wideo]

Kampanię realizują Opus B i Vizeum.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Maciej Kulpa dołączył do Vizeum Polska

Odpowiada za planowanie i zakup mediów dla MetLife.

Kraj, 16 marca 2015

Opus B przygotował kampanię dla Agata Meble [wideo]

Komunikacja dotyczy promocyjnej sprzedaży ratalnej.

Kraj, 4 lutego 2015

Agata Meble wspiera swoje produkty w mediach elektronicznych

Działania powiązane z promocją cenową potrwają do połowy lutego.

Przetargi, 2 lutego 2015

Vizeum wygrywa obsługę Agata Meble

Przetarg koordynowała firma Media Strategy.

Kraj, 16 października 2014

Lowe Warsaw dla marki Tic Tac [wideo]

Tic Tac partnerem MTV European Music Awards.

Kraj, 7 października 2014

Platforma iAd w Polsce

Apple udostępnia narzędzie do reklamy na urządzenia iOS.

Kraj, 11 lipca 2014

Marcin Piotrowski współpracuje z marketingiem PKO BP

Były szef Vizeum doradza bankowi.

Kraj, 13 maja 2014

Bonduelle rusza z internetową kampanią kukurydzy

Celem prowadzonej akcji jest wzmacnianie nawyku dodawania kukurydzy do świeżych warzyw.

Kraj, 24 marca 2014

Bonduelle z kampanią

Ruszają działania promocyjne w telewizji i internecie.

Kraj, 14 marca 2014

30 polskich kampanii w konkursie Facebook Studio

Agencje z grupy Dentsu Aegis Network mają 14 zgłoszeń.

Kraj, 21 czerwca 2013

Na film i płatny staż do Aegis Media

W ramach debiutującego filmu "Stażyści" Aegis Media realizuje konkurs, w którym do wygrania jest płatny staż w jednej z firm grupy Aegis Media.

Kraj, 8 marca 2013

Marcin Piotrowski odchodzi z Vizeum

Aegis rozpoczął poszukiwania nowego szefa domu mediowego.

Kraj, 20 lutego 2013

Bonduelle z kampanią w telewizji

Firma promuje swoje puszki "na raz".

Kraj, 18 stycznia 2013

Universal McCann powiększa zespół

Dwie nowe osoby dołączyły do domu mediowego.

Kraj, 5 grudnia 2012

Marta Szajko zmienia zakres obowiązków w Aegis Media

Dotychczasowa account director w Vizeum Polska przechodzi do działu trading grupy Aegis Media.

Kraj, 4 września 2012

Zmiany w Ad i Media

Krzysztof Zwierzyński udziałowcem spółki.

Kraj, 13 lipca 2012

Aegis w Polsce ma zachować marki

Przejęcie Aegis przez Dentsu ma nie mieć wpływu na aktywa polskiego oddziału.

Kraj, 14 września 2011

Rusza kampania nowego Falvitu Estro+

Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.

Przetargi, 18 kwietnia 2011

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego wybrało Vizeum

Dom mediowy wygrał konkurs na kampanię Funduszy Europejskich wartą nawet 8 mln zł brutto.

Przetargi, 14 grudnia 2010

UPC zostaje w MediaVest

Agencja pokonała w przetargu pięciu konkurentów.

Kraj, 15 września 2010

Arkadiusz Radwan strategiem w Hypermedia

Agencja tworzy nowe stanowisko w strukturach - strategy and business development directora.

Kraj, 13 września 2010

Prokop i Wellman wspierają fundusze UE [WIDEO]

MRR promuje efekty działania funduszy europejskich w Polsce.

Przetargi, 14 czerwca 2010

Dzielenie obowiązków rodzicielskich opłaca się

Startuje kampania wdrażająca projekt "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn" autorstwa Szkoły Mistrzów Reklamy.

Kraj, 5 października 2009

Total Polska inwestuje we wsparcie reklamowe marek Total i Elf

Total Polska, która sprzedaje na naszym rynku oleje silnikowe pod dwiema markami: Total i Elf, prowadzi równolegle kampanie reklamowe obu...

Kraj, 1 października 2009

BMW kontynuuje kampanię wizerunkową

BMW Polska kontynuuje rozpoczętą na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Działania prowadzone dotąd pod hasłem "Radość to BMW" teraz związane...

Kraj, 10 lipca 2009

Łukasz Herman innovation managerem w Aegis Media

Łukasz Herman pełni funkcję innovation managera w domach mediowych z grupy Aegis Media: Carat Polska, Vizeum Polska i ACT Europe....

Kraj, 3 czerwca 2009

Łukasz Herman odpowiada za rozwój biznesu grupy Aegis Media

Łukasz Herman objął stanowisko business development managera w grupie Aegis Media. Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowego biznesu na potrzeby Carat...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Panasonic przygotował mocne wsparcie telewizorów marki Viera

Panasonic Polska zaprezentował nową kolekcję telewizorów plazmowych Viera. Tworzą ją cztery serie: C, G, S i V. Modele tych telewizorów...

Kraj, 12 lutego 2009

BMW wykorzystuje efekt day & night w reklamie serii 7

BMW Polska prowadzi kampanię promującą model serii 7. Wykorzystano w niej nośniki outdoorowe typu backlight (formaty 6x3 oraz 8x4) usytuowane...

Kraj, 16 października 2008

BMW wzmacnia wizerunek w nowej kampanii

BMW Polska rozpoczyna nową kampanię modelu E90LCI. Obejmie ona media tradycyjne: emisje spotów w kanałach tematycznych oraz przy programach informacyjnych,...

Przetargi, 3 marca 2008

Vizeum, Maxus, MediaVest i MPG walczą o budżet BRE Banku

BRE Bank wybrał cztery domy mediowe do dalszego etapu przetargu na obsługę budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów. Poza...

Kraj, 12 lutego 2008

MBank chce zwiększyć świadomość oferty ubezpieczeń komunikacyjnych

Wirtualny mBank (grupa BRE Bank) z okazji pierwszej rocznicy działalności przygotował kampanię reklamową swojej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych pod nazwą Supermarket...

Przetargi, 17 stycznia 2008

BRE rozpisze przetarg kreatywny; trwa przegląd mediowy

Grupa BRE Banku (BRE, Multibank i mBank) podjęła decyzję o rozpisaniu przetargu reklamowego w zakresie obsługi strategicznej i kreatywnej. W...

Kraj, 14 grudnia 2007

DSK realizuje projekty dla submarek z portfolio Panasonica

Agencja reklamowa DSK realizuje dla Panasonic Polska projekty dotyczące trzech submarek - Lumix, Viera oraz Strada. Efektem współpracy są niezależne...

Kraj, 5 czerwca 2007

Trzy awanse i trzy nowe osoby w Vizeum Polska

Trzy osoby awansowały w strukturach domu mediowego Vizeum Polska (Aegis Media). Piotr Borowski, dotychczas senior connections planner, objął stanowisko connections...

Kraj, 22 stycznia 2007

Wkrótce zadebiutuje Magic Touch

W najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku Magic Touch, ambientmediowa dywizja grupy Aegis. W pierwszym okresie swojej działalności będzie funkcjonowała jako...

Kraj, 17 marca 2006

BRE Bank: w wyniku kampanii sprzedaż pakietów Efekt wzrosła o 20 proc.

W wyniku trwającej od połowy listopada ub.r. do końca lutego br. kampanii reklamowej pakietów Efekt BRE Banku dla małych i...

Przetargi, 17 marca 2006

BRE Bank na nowo przegląda oferty agencji w przetargu

BRE Bank SA na początku lutego rozpisał przetarg reklamowy na przygotowanie kampanii rocznicowej na swoje 20-lecie oraz na obsługę wizerunku...

Przetargi, 6 lutego 2006

BRE Bank SA szuka agencji do obsługi dwóch marek

BRE Bank SA planuje zorganizowanie przetargu na obsługę reklamową. Celem przetargu jest wyłonienie agencji, która będzie świadczyć usługi reklamowe na...

Kraj, 13 stycznia 2006

Restrukturyzacja w Aegis Media, powstaje Operational Management Board

W firmie Aegis Media, do której należą domy mediowe Carat Polska i Vizeum Polska, przeprowadzono restrukturyzację polegającą na utworzeniu nowego...

Kraj, 12 stycznia 2006

Rafał Szysz po siedmiu latach odchodzi z Carat Polska

Rafał Szysz, obecnie client service director w domu mediowym Carat Polska, odejdzie z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Peter Ford, CEO...

Przetargi, 12 stycznia 2006

DFF i Vizeum Polska przejmą obsługę marki BMW w Polsce

BMW Polska rozstrzygnęło przetargi na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową. Obsługą w zakresie strategii i kreacji marki BMW zajmie się agencja...

Przetargi, 20 grudnia 2005

BMW Polska zakończy przetargi dopiero w styczniu 2006 r.

Rozstrzygnięcie przetargów kreatywnego i mediowego, które od kilku miesięcy prowadzi firma BMW Polska, nastąpi dopiero na początku stycznia 2006 r....

Kraj, 19 grudnia 2005

Panasonic Polska promuje aparaty fotograficzne w marketach elektronicznych

Panasonic Polska wspiera swoje aparaty fotograficzne przedświąteczną akcją promocyjną w sklepach wielkopowierzchniowych z elektroniką. Akcja obejmuje w sumie ok. 25...