M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vizeum (firma)"

Przetargi, 10 grudnia 2015

Vizeum przejmuje budżet mediowy Polkomtela

Marketer ani dom mediowy nie komentują wyniku przetargu.

Kraj, 4 listopada 2015

Szósty sezon "Współczesnej rodziny" ze wsparciem

Kanał Fox Comedy rozpoczyna kampanię promującą premierę kolejnego sezonu serialu z Edem O'Neillem.

Kraj, 28 października 2015

Bonduelle reklamuje nowości [wideo]

Po raz pierwszy marketer wchodzi z reklamą do kina.

Kraj, 21 października 2015

MetLife zachęca do oszczędzania, czyli Snoopy pod Rysami

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 13 października 2015

Scholz & Friends z grand prix na Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu przyznano także 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.

Kraj, 6 października 2015

Staszek i Renatka dawcami organów

Rusza kolejna odsłona kampanii edukacyjnej #zanimzostanezombie.

Zagranica, 21 września 2015

Oliver obsłuży budżet digitalowy BMW na Wyspach

Producent samochodów rozstrzygnął przetarg.

Kraj, 28 lipca 2015

Snoopy uczy

MetLife rozpoczyna nową kampanię edukacyjno-reklamową.

Kraj, 27 lipca 2015

Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki [wideo]

Za koncept i nadzór kreatywny kampanii odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant.

Zagranica, 8 lipca 2015

Katie Price i Piers Morgan w nowej kampanii Lotto

Na Wyspach wystartowały przekorne działania reklamowe marki.

Kraj, 3 lipca 2015

Edward Korbel w SW Research

Obejmie stanowisko konsultanta badań.

Kraj, 30 czerwca 2015

Na rynku debiutuje z kampanią nowa marka Przysnacki

Producent przekąsek słonych Intersnack wprowadza na rynek nowa markę i wspiera ją kampanią.

Kraj, 19 czerwca 2015

Kolejna odsłona kampanii reklamowej MetLife

Tym razem ubezpieczyciel promuje produkt MetLife MultiOchrona.

Zagranica, 12 czerwca 2015

Vizeum wygrywa przetarg Weetabix

Dom mediowy wygrywa budżet na zakup i planowanie mediów o wartości 14 mln funtów.

Kraj, 19 maja 2015

Ciąg dalszy reklamowej ofensywy MetLife

W kolejnej odsłonie kampanii ubezpieczyciel reklamuje pakiet ochrony dla dzieci.

Kraj, 19 maja 2015

Vizeum i Isobar promują premierę serialu na kanale Fox

Stacja rusza z kampanią i konkursem dla serialu "Miasteczko Wayward Pines".

Kraj, 14 maja 2015

Fox promuje serial "Miasteczko Wayward Pines"

Za media odpowiada Vizeum. Kreację przygotował dział marketingu Fox International Channels Poland.

Kraj, 8 maja 2015

Rafaello rusza z kampanią na Dzień Matki [wideo]

Marka zachęca do składania życzeń mamom.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Natalia Zadykowicz dołącza do Vizeum

Przez ostatnie trzy lata związana była z ZOG-iem.

Przetargi, 15 kwietnia 2015

Vizeum wygrywa obsługę Dr. Wolff

Kolejny klient w portfolio agencji mediowej.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Total angażuje konsumentów w loterię [wideo]

Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Snoopy znów z MetLife

Tegoroczną kampanię reklamową ubezpieczyciel rozpoczyna spotem wizerunkowym.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Orzeszki Felix nie tłuszczą

Intersnack wspiera swoje przekąski pieczone w piecu.

Kraj, 9 kwietnia 2015

2,1 mld zł zebranych składek dało MetLife awans z szóstej na trzecią pozycję

Zysk netto MetLife TUnŻiR w 2014 r. wyniósł 351 mln zł. Kreacją reklam dla MetLife zajmuje się agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Vizeum.

Kraj, 24 lutego 2015

Arkadiusz Radwan dołączył do zespołu Lionbridge

Do lipca ub.r. pracował w Hypermedia (Dentsu Aegis Network Polska), gdzie ostatnio pełnił obowiązki media business unit directora.

Kraj, 12 lutego 2015

Nutella wprowadza personalizację etykiet

Promocję wspierają działania crossmediowe przygotowane przez Vizeum i Lowe.

Kraj, 11 lutego 2015

National Geographic Channel wspiera swój hit programowy

Pasmo "Podkręć swoje zwoje" promowane będzie do połowy marca.

Kraj, 10 lutego 2015

Vizeum wspiera mediowo rebranding kanału Fox

Kampania będzie prowadzona w TV, internecie i na nośnikach OOH.

Kraj, 10 lutego 2015

Koniec Eurolotu? Wizz Air już deklaruje, że "zastąpi" go na wybranych trasach

Linia lotnicza Eurolot od 1 kwietnia zawiesza wszystkie swoje rejsy. To koniec przewoźnika? Konkurencja już ostrzy sobie zęby na jego pasażerów.

Przetargi, 4 lutego 2015

Oświadczenie Havas Media w sprawie przetargu Agata Meble

Publikujemy oświadczenie domu mediowego.

Kraj, 2 lutego 2015

TicTac o smaku popcornu

Ferrero wprowadza nowy smak cukierków i wspiera ich launch kampanią, przy okazji organizując promocję i zapraszając do kina.

Przetargi, 29 stycznia 2015

Vizeum zaczyna współpracę z Burger King SEE

To wynik rozstrzygniętego w listopadzie przetargu na obsługę mediową dziewięciu europejskich rynków.

Kraj, 26 stycznia 2015

Agencje z Dentsu Aegis wspierają premierę "Pingwinów z Madagaskaru"

Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix.

Zagranica, 9 stycznia 2015

T-shirty jak ptaki w nowej odsłonie kampanii IKEA

Spot "The joy of storage" kontynuuje strategię komunikowania magii i niesamowitości.

Kraj, 16 grudnia 2014

Burger King SEE ma być odpowiedzialny za marketing marki w Polsce

Według naszych informacji wciąż toczą się negocjacje z firmą AmRest co do szczegółów i terminu przejęcia odpowiedzialności za brand w Polsce. AmRest nadal będzie prowadził i otwierał nowe restauracje BK.

Przetargi, 15 grudnia 2014

Mindshare i Vizeum prezentują się w MetLife

Marketer porównuje oferty mediowe.

Zagranica, 15 grudnia 2014

Mustangi w nowej kampanii BMW

Marketer zaprezentował nowy spot dla serii i8.

Kraj, 9 grudnia 2014

Burger King SEE ma prowadzić niezależnie od AmRestu restauracje w Polsce

Prawdopodobnie dla nowej spółki Burger Kinga będzie pracować dom mediowy Vizeum.

Kraj, 5 grudnia 2014

Charlize Theron promuje perfumy Dior J’Adore [wideo]

Media zaplanował Vizeum. Za kreację odpowiada klient we własnym zakresie.

Kraj, 1 grudnia 2014

Bonduelle z kampanią telewizyjną

Firma promuje swoje mrożonki przygotowane na parze.

Zagranica, 1 grudnia 2014

Vizeum wygrywa europejski budżet Burger Kinga

Budżet wynosi 60 mln funtów.

Kraj, 17 listopada 2014

Serwis DaWanda reklamuje się w TV

Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared.

Kraj, 20 października 2014

Bonduelle startuje z kampanią

Promocja została przygotowana we współpracy z marką Bosch.

Przetargi, 17 października 2014

UPC przeniesie obsługę z Vizeum do Macroscope OMD

Sieć OMD zwyciężyła w przetargu na planowanie i zakup mediów Liberty Global, właściciela UPC.

Przetargi, 16 października 2014

OMD wygrywa budżet UPC po międzynarodowym przetargu

W Polsce dom mediowy Macroscope przejmie obsługę operatora.

Kraj, 29 września 2014

Total stawia na branded content

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network realizują kampanię reklamową dla marki.

Kraj, 25 września 2014

Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! szykuje kampanię społeczną

Za pomysł i realizację odpowiada agencja Isobar Poland i spółki grupy Dentsu Aegis Network, w tym domy mediowe Carat i Vizeum oraz agencje Posterscope i iProspect.

Kraj, 11 września 2014

Advertising Reboot - 6. edycja Digital Camp

Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.

Kraj, 5 września 2014

Nowa odsłona kampanii z Megarodzinką UPC [wideo]

Za kreację spotu TV odpowiada agencja Heart & Brain.