M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vizir (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 20 sierpnia 2014

24/7 awansuje

Ośmiu konsultantów awansowało w strukturach agencji.

Kraj, 8 stycznia 2014

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Kraj, 23 października 2013

P&G wprowadza kapsułki Vizir

Największa w Polsce marka proszku do prania w nowej formie.

Kraj, 26 lipca 2013

Wojciech Adryańczyk szefem studia w Lemon Sky

Do Lemon Sky Adryańczyk przechodzi z Hypermedia Isobar.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Tomasz Piszczako ma nowe kompetencje w P&G w Rosji

Odpowiada m.in. za komunikację wszystkich brandów w 12 krajach Europy.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Nowe stanowisko Rutkowskiej w P&G

Objęła funkcję POSM design & production specialista.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Niezgrana paczka

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że taki kontestator jak InPost powinien z większą odwagą i polotem dobierać sobie komunikację.

Kraj, 30 listopada 2011

Maria Żarnecka w zespole Ars Thanea

Odpowiada za obsługę projektów dla Nutricii.

Przetargi, 17 listopada 2011

Interactive Solutions będzie pracować dla Pampersa

Agencja wygrała regionalny interaktywny przetarg marki.

Kraj, 10 listopada 2011

Interactive Solutions otwiera oddział w Budapeszcie

Na początku 2012 roku agencja otworzy pierwsze biuro za granicą.

Kraj, 22 września 2011

P&G wiąże markę Vizir z promocją sportu

Marketer prowadzi projekt, w którym zachęca młodzieź do rywalizacji o sprzęt sportowy.

Kraj, 12 lipca 2011

Interactive Solutions myśli o Budapeszcie

W związku ze zmianami w P&G agencja planuje utworzenie zagranicznego biura.

Kraj, 21 czerwca 2011

P&G ciągnie mężczyzn na wyższą półkę

Marketer rozpoczął działania dla Gillette w Facebooku.

Kraj, 11 maja 2011

Tomasz Szymański dołącza do Ars Thanea

Nowy menedżer objął stanowisko account supervisora.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Kraj, 14 marca 2011

Marka Lanza wraca na polski rynek

Reckitt Benckiser buduje dystrybucję produktu w handlu tradycyjnym.

Kraj, 11 stycznia 2011

0,5 mln zł kary za pusty SMS

Blisko 500 tys. zł kary nałożył UOKiK na organizatora loterii Pusty SMS, a ten... realizuje najnowszą loterię SMS-ową Orange.

Kraj, 4 stycznia 2011

P&G funduje zakupy w Carrefourze

Firma rusza z konkursem konsumenckim, w którym wygrać można rok zakupów w Carrefourze za darmo.

Kraj, 17 grudnia 2010

Znów więcej P&G w Leo Burnett

Agencja została odpowiedzialna za kat. Home & Fabrics w regionie CEE w zakresie internetu.

Kraj, 23 listopada 2010

Aplikacja P&G w Facebooku

Marketer będzie wspierał komunikację brandu Pantene za pomocą aplikacji.

Kraj, 18 listopada 2010

Awanse w P&G

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Kraj, 18 listopada 2010

Head & Shoulders w Facebooku i YouTube

P&G po raz kolejny śmiało wykorzystuje media społecznościowe.

Kraj, 26 października 2010

P&G wprowadza na polski rynek nową markę

Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.

Kraj, 19 października 2010

Polski Leo Burnett globalnie dla P&G

Agencja przygotuje kampanię reklamową związaną z olimpiadą 2012 r. w Londynie.

Kraj, 24 września 2010

Uncle Ben's gwarantuje satysfakcję

Mars Polska dołączył do marketerów, którzy stosują coraz popularniejszy mechanizm "satysfakcja albo zwrot pieniędzy".

Kraj, 13 września 2010

Cif gwarantuje satysfakcję

Unilever prowadzi promocję nowego produktu "satysfakcja lub zwrot pieniędzy".

Kraj, 9 września 2010

Monika Blaim w zespole P&G w Genewie

Menedżerka marki Pantene trafiła do centrali firmy.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Miksy zawiodły?

W najnowszej "Polityce" Joanna Solska ciekawie podsumowuje 20 lat reklam FMCG w Polsce. Autorka nie uniknęła jednak śmiesznych wpadek.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Letni shopper marketing

Swiift przygotował letnią promocję produktów Procter & Gamble prowadzoną w sieci hipermarketów Carrefour.

Kraj, 8 czerwca 2010

Kursy językowe od Vizira

W konkursie internetowym marki można wygrać zagraniczne kursy językowe i zapasy proszku do prania.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Vizir gwarantuje biel

Procter & Gamble wprowadza długofalowy program typu satysfakcja albo zwrot pieniędzy.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 4 listopada 2009

P&G buduje relacje z detalistami i konsumentami w handlu tradycyjnym

Ruszyła trzecia edycja programu motywacyjnego "Punkt dla mamy" firmy Navo - partnera strategicznego Procter & Gamble w handlu tradycyjnym. Program...

Kraj, 14 października 2009

P&G uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Procter & Gamble (P&G) uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce". Można w nim kupić online produkty biorące udział w...

Kraj, 1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

Kraj, 25 lutego 2009

Bartłomiej Żukowski dyrektorem kreatywnym Adv.pl

Bartłomiej Żukowski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej Adv.pl. To nowo utworzone stanowisko w firmie. Agencja ma też nową dyrektor sprzedaży...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 10 lutego 2009

Świeża Bazylia rozszerza współpracę z P&G o obsługę Always

Procter & Gamble powierzyło agencji Świeża Bazylia obsługę public relations produktów marki Always. Tym samym obie firmy poszerzyły współpracę. Dotychczas...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 4 listopada 2008

A2 autorem projektu marki Vizir - "Szorstkie potwory wymiękają"

Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową marki Vizir promującą nowy wariant proszku do prania - Vizir z efektem Lenora. Nowy...

Kraj, 2 października 2008

Procter & Gamble buduje relacje ze sklepami dziecięcymi

Agencja Data Solutions przygotowała drugą edycję programu motywacyjnego firmy Navo PGD - strategicznego dystrybutora produktów Procter & Gamble (P&G). Program...

Kraj, 5 września 2008

Świeża Bazylia PR pracuje dla marki Fairy

Agencja Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę z firmą Procter & Gamble przy obsłudze budżetu płynu do mycia naczyń Fairy. Agencja...

Kraj, 30 lipca 2008

Henkel pozywa Reckitt Benckiser do sądu, żąda zakazu emisji reklam Dosi

Henkel Polska, właściciel marki Persil, pozwał do sądu Reckitt Benckiser Polska, właściciela marki Dosia. Przedmiotem sporu jest reklama porównawcza proszków...

Kraj, 21 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiedzialna za P&G w agencji Leo Burnett

Hanna Jackowska, account director, została w agencji Leo Burnett Warszawa odpowiedzialna za całość prac oraz strategię dla Procter & Gamble....

Kraj, 20 grudnia 2007

Karol Okrasa wystąpi w reklamach marki proszku do prania Ariel

Wizerunek Karola Okrasy, znanego kucharza i szefa kuchni, zostanie wykorzystany w reklamach proszku do prania marki Ariel M-Zim5 z portfolio...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Ewelina Wojtysiak nowym account executive w PR Kwadrat

Ewelina Wojtysiak, która dotychczas pracowała jako account manager w agencji public relations Świeża Bazylia, przeszła do agencji PR Kwadrat, gdzie...

Kraj, 6 lipca 2007

P&G wprowadza nowy proszek Vizir Super Plus, kampania z Chajzerem

Procter & Gamble wprowadził nowy proszek do prania Vizir Super Plus. Zastąpi on dotychczasową wersję proszku Vizir. P&G opracował nową...