M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Vodafone (firma)"

Zagranica, 18 marca 2015

David Wheldon prezesem WFA

Dotychczasowy globalny dyrektor marketingu Barclays mianowany prezesem The World Federation od Advertisers.

Zagranica, 3 marca 2015

Vodafone wprowadzi usługi telewizyjne w Wlk. Brytanii

Taką deklarację złożył na trwającym właśnie Mobile World Congress w Barcelonie CEO firmy telekomunikacyjnej Vittorio Colao. Nowy serwis ma zostać uruchomiony w drugiej połowie br.

Zagranica, 13 lutego 2015

Lucy Jameson nowym CEO Grey London

Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.

Zagranica, 9 lutego 2015

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Hutchison Whampoa chce przejąć brytyjską sieć O2

Wartość transakcji szacuje się na 15,4 mld dol.

Zagranica, 13 listopada 2014

Vodafone z największą kampanią świąteczną w historii

Na Wyspach wystartowała świąteczna kampania marketera w wersji rozśpiewanej.

Zagranica, 21 maja 2014

Vodafone raportuje straty przychodów

Roczne zyski koncernu kalkulowane do 31 marca br. osiągnęły pułap 43,6 mld funtów, co oznacza spadek o 1,9 proc.

Zagranica, 21 marca 2014

OMD traci budżet mediowy Vodafone

Globalnie wydatki mediowe tego klienta są warte 1 mld dol.

Zagranica, 18 marca 2014

Vodafone chce umocnić swoją pozycję na europejskim rynku

Operator kupuje hiszpańską kablówkę za 7,2 mld euro.

Zagranica, 6 marca 2014

Facebook myśli o zakupie wytwórcy dronów?

Wartość przejęcia szacuje się na 60 mln dolarów.

Zagranica, 24 stycznia 2014

Vodafone planuje przetarg mediowy

Większość szacowanego na 600 mln funtów globalnego budżetu telekomunikacyjnego potentata obsługuje od 2009 r. OMD.

Zagranica, 15 listopada 2013

Vodafone chce zbudować globalną strategię

Agencja Grey i Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R wezmą udział w przetargu.

Kraj, 15 listopada 2013

Cyfrowy Polsat przejmie Polkomtela za 6,15 mld zł. Zapłaci swoimi akcjami

Powstanie grupa mediowo-telekomunikacyjna warta 13,5 mld zł, o rocznych przychodach 9,7 mld zł.

Zagranica, 23 października 2013

Mobile ekranem numer jeden

Prawie połowa młodych ludzi do 34. roku życia stwierdziła, że to telefon komórkowy, a nie laptop czy komputer jest najczęściej używanym przez nich urządzeniem.

Zagranica, 3 września 2013

Vodafone zmienia wizerunek

Sieć zmienia swoją globalną identyfikację marketingową po raz pierwszy od 2005 r.

Zagranica, 16 lipca 2013

WMG przejmuje agencję Ignite

Wasserman Media Group kupiła Ignite za nieujawnioną sumę.

Zagranica, 15 maja 2013

Nokia potwierdza wprowadzenie flagowej Nokii Lumii 925

Marketer zaprezentował najnowsze urządzenie z oprogramowaniem Windows Phone.

Zagranica, 30 kwietnia 2013

BlackBerry z nowym pozycjonowaniem Q10

Marketer prezentuje "styl bycia" telefonu w obliczu "szalonej" konkurencji.

Zagranica, 20 marca 2013

Vodafone restrukturyzuje marketing

Marketer zrezygnował ze współpracy z Formułą 1 (kontrakt opiewał na ok. 50 mln funtów rocznie), po czym ogłosił zmiany w dziale marketingu.

Zagranica, 20 grudnia 2012

Publicis Groupe przejęła szwedzką agencję Monterosa

Nowa spółka w ramach holdingu będzie raportować do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Zagranica, 14 listopada 2012

"Guardian" zmieni format reklamy prasowej

Gazeta chce stworzyć nowy format, który pozwoli marketerom planować kampanie w wielu kanałach naraz.

Zagranica, 29 października 2012

Vodafone już atakuje sieć EE

W tym tygodniu w Wielkiej Brytanii pojawi się kolejna sieć 4G.

Zagranica, 24 lipca 2012

Amazon utworzy londyński oddział R&D

Centrum badawcze ma powstać w celu stworzenia telewizji cyfrowej i świadczenia usług filmowych konkurencyjnych wobec oferty Netflix i Sky's Now TV.

Zagranica, 25 maja 2012

Red Bull z QR kodem

Red Bull zdecydował się na wprowadzenie w Wielkiej Brytanii limitowanej edycji puszek z QR kodem.

Zagranica, 20 kwietnia 2012

Unikatowa inicjatywa brytyjskich operatorów

Trójka największych brytyjskich operatorów sieci komórkowych: O2, Vodafone i Everything Everywhere, zawiązała niemający precedensu triumwirat.

Zagranica, 13 lutego 2012

Vodafone ogłosił przetarg

Vodafone ogłosił przetarg na obsługę wartego 47 mln funtów budżetu reklamowego, który będzie wspierał sprzedaż detaliczną tej firmy.

Kraj, 14 grudnia 2011

Platige Image wycenione na 50 mln zł

Dzisiaj akcje spółki debiutują na parkiecie New Connect.

Kraj, 25 października 2011

Solorz ma zgodę na przejęcie Plusa

UOKiK zgodził się na przejęcie Polkomtela przez Spartan Capital.

Zagranica, 22 września 2011

Ian Rotherham w międzynarodowym zespole MediaComu

Nowy menedżer objął stanowisko global account directora.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Sebastian Vettel będzie reklamował Playa

W najbliższy piątek rusza kampania oferty Red Bull Mobile w sieci Play.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

WPP przejmuje właściciela Scholz & Friends

W polskiej S&F, od ubiegłego roku należącej w 75 proc. do Media Cup SA, nie przewiduje się zmian.

Zagranica, 4 lutego 2011

Vodafone McLaren Mercedes nadal z logo Santandera

Bank przedłużył umowę sponsorską z teamem Formuły 1.

Zagranica, 18 stycznia 2011

Liz Workman odpowiada za media w Unileverze

Ma pracować przede wszystkim nad strategiami mediowymi realizowanymi przez koncern.

Przetargi, 13 stycznia 2011

Y&R nadal będzie pracowała dla iPlusa oraz Plusa dla Firm

Polkomtel postanowił zakończyć przetarg bez rozstrzygnięcia i kontynuować współpracę z dotychczasową agencją.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Aktywiści brytyjscy straszą korporacje

Grupa U.K. Uncut żąda, aby wielkie koncerny płaciły więcej podatków w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 13 września 2010

Wielkie marki dostosowują strategie i struktury do IT

Vodafone i PepsiCo zmieniają strategie rozwoju w kontekście coraz silniejszych powiązań pomiędzy marketingiem a IT.

Zagranica, 8 września 2010

Formuła 1 może mieć dyrektora marketingu

Sponsorzy wyścigów F1 postulują zwiększenie inwestycji na marketing.

Zagranica, 25 sierpnia 2010

Zjednoczeni sponsorzy Formuły 1

Setka największych sponsorów wyścigu jednoczy siły, aby uzyskać największy zwrot z inwestycji.

Zagranica, 27 lipca 2010

Omnicom inwestuje w sport w regionie EMEA

David Pinnington został managing directorem Fuse, struktury zajmującej się projektami marketingowymi wykorzystującymi sport i rozrywkę.

Artykuły weekendowe, 25 czerwca 2010

Play jest wart 1,5 mld zł, a nie 5 mld zł

Były prezes Centertela Grażyna Piotrowska-Oliwa uważa, że obecni właściciele Playa wyceniają go o wiele za drogo.

Zagranica, 18 maja 2010

Skype zatrudnił nowego CMO

Doug Bewsher będzie koordynował globalne działania marketingowe firmy.

Zagranica, 5 maja 2010

Marketerzy inwestują w strategie globalne

Kryzys i rozwój mediów cyfrowych to główne powody wdrażania globalnych strategii marketingowych.

Zagranica, 23 kwietnia 2010

Z Vodafone do OMD

OMD zatrudniło Liz Workman, byłą szefową mediów w Vodafone, aby kierowała obsługą tego budżetu w sieci.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Globalne przychody telekomów powyżej biliona dolarów

Światowy rynek aplikacji mobilnych był wart w ub.r. 4,1 mld dol.

Zagranica, 24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...

Kraj, 8 marca 2010

X-Trade Brokers może zostać sponsorem Vodafone McLaren Mercedes

Według naszych nieoficjalnych informacji dom maklerski X-Trade Brokers może zostać sponsorem zespołu Formuły 1. Nieoficjalnie wiadomo, że jedna z polskich...

Zagranica, 17 lutego 2010

ITU przewiduje, że w 2010 r. liczba użytkowników komórek sięgnie 5 mld

Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna - International Telecommunications Union (ITU), będąca jedną z agend ONZ, przewiduje, że liczba użytkowników telefonów komórkowych na...

Zagranica, 15 lutego 2010

OMD po raz piąty najbardziej kreatywny w mediach wg Gunn Report

Sieć domów mediowych OMD po raz piąty z rzędu uplasowała się na pierwszym miejscu w "Gunn Report For Media" oceniającym...

Kraj, 3 lutego 2010

Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, która od 2006 r. należy do Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej...

Zagranica, 3 lutego 2010

Tylko jedna piąta marketingowców docenia media społecznościowe

Media społecznościowe kluczowym elementem strategii marketingowej? Zaledwie 22 proc. pracowników działu marketingu brytyjskich firm uczestniczących w badaniu "Internet Advertising Bureau"...