M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volkswagen Bank Direct (firma)"

Kraj, 17 lutego 2014

Volkswagen Bank Direct umożliwia spełnianie marzeń

Aktywacja konkursowa prowadzona jest w Facebooku.

Kraj, 7 listopada 2013

Volkswagen Bank Direct reklamuje w Warszawie konta dla małych firm

Kampanię przygotowały agencja Diferente i The Media Insight. Akcja potrwa dwa tygodnie.

Kraj, 27 marca 2013

Alior najlepszy w akwizycji kont w ub.r.

Drugie miejsce w tej konkurencji zajął Bank Pocztowy, a trzeci na podium znalazł się Getin Noble Bank.

Kraj, 12 lutego 2013

Volkswagen Bank Direct z nową platformą komunikacji

Opracowała ją agencja Diferente.

Kraj, 17 listopada 2011

VW Bank Direct kusi "owocową" lokatą

Działania wspierające launch produktu przygotowała agencja Diferente.

Kraj, 12 września 2011

BGŻ szykuje launch nowego banku internetowego

Nie wybrano jeszcze jego nazwy, ale ruszyć ma do końca roku.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Volkswagen Bank Direct rozda nagrody za ponad 200 tys. zł

Z okazji 10-lecia Volkswagen Bank Direct przygotował dla swoich klientów loterię.

Kraj, 24 stycznia 2011

Diferente dla Volkswagen Bank Direct

Marketer powierzył agencji realizację kolejnego projektu komunikacyjnego, tym razem realizowanego w internecie.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Było zapytanie, jest zlecenie

Pełka PR zajmie się obsługą Volkswagen Bank Direct.

Kraj, 2 lutego 2010

Volkswagen Bank Direct rusza z nową odsłoną kampanii "Dla wolnych zawodowców"

Volkswagen Bank Direct rozpoczyna nową kampanię produktową pod hasłem "Dla wolnych zawodowców. Konto wolne od opłat". Jej celem jest promowanie...

Kraj, 29 września 2009

Volkswagen Bank bez szefa marketingu

Ewa Boguszewska, dyrektor marketingu Volkswagen Bank Polska SA, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...

Kraj, 25 września 2009

Volkswagen Bank direct powraca z projektem wizerunkowym

Volkswagen Bank direct w ciągu najbliższych tygodni przeprowadzi kolejną odsłonę swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Będzie ona...

Kraj, 25 lipca 2008

Volkswagen Bank Direct chce lepiej wypromować swoją markę

Internetowy bank Volkswagen Bank Direct, czyli detaliczne ramię Volkswagen Bank Polska specjalizującego się w finansowaniu sprzedaży samochodów z grupy Volkswagena...

Kraj, 6 czerwca 2006

Volkswagen Bank direct promuje nową ofertę kredytową

Volkswagen Bank direct rozpoczął kampanię reklamową nowej oferty kredytowej banku. Zmiany dotyczą kredytu gotówkowego oraz limitu kredytowego. Celem kampanii jest...

Przetargi, 12 stycznia 2006

Ad Fabrika, Grey, Paralotna i S4 walczą o budżet Volkswagen Banku

Volkswagen Bank Polska SA zaprosił do przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego cztery agencje: Ad Fabrikę FCB, Grey Worldwide Warszawa...

Przetargi, 26 października 2005

Volkswagen Bank przegląda oferty agencji

Volkswagen Bank Polska SA, który oferuje kredyty na zakup samochodów marek z grupy Volkswagena (czyli Volkswagen, Audi, Seat i Škoda)...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Toyota prawdopodobnie uruchomi w Polsce detaliczny bank internetowy

Toyota Bank Polska pracuje najprawdopodobniej nad projektem detalicznego banku internetowego. Byłby to czwarty bank internetowy w Polsce, po mBanku, Inteligo...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Volkswagen Bank direct akcentuje w reklamie przejrzystość swojej oferty

Volkswagen Bank direct rozpoczyna kampanię wizerunkową, której głównym celem jest zaakcentowanie przejrzystej oferty bankowej. Kampania jest realizowana w prasie ogólnopolskiej...

Kraj, 6 kwietnia 2005

MBank najwyżej oceniany przez internautów

Portal finansowy Money.pl zorganizował ranking internetowych kont bankowych. Powstaje on na podstawie badania zarówno użytkowników Money.pl, jak i losowo wybranych...

Kraj, 23 lutego 2005

Volkswagen Bank direct promuje Kredyt Plus

Volkswagen Bank direct rozpoczął kampanię promującą ofertę kredytową. Głównym atutem oferty Kredyt Plus jest to, że klienci nie zapłacą prowizji...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię Volkswagen Bank Direct

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej banku internetowego Volkswagen Bank Direct. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy...

Kraj, 3 września 2003

Inteligo elektronicznym zwycięzcą rankingów "Newsweeka" i "Profitu"

Konto Inteligo zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w rankingu "Newsweeka" i "Profitu". Dodatkowo "Profit" ocenił Inteligo najwyżej spośród...

Kraj, 1 lipca 2003

VBd prowadzi kampanię prasową i planuje letnie akcje directmarketingowe

Do końca tygodnia potrwa kampania internetowego banku Volkswagen Bank direct. Kampania obejmuje dzienniki (m.in. "Rzeczpospolitą" i "Gazetę Wyborczą") oraz tygodniki...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Volkswagen Bank direct i mBank rozpoczęły kampanie

Internetowe banki Volkswagen Bank direct (VBd) i mBank rozpoczęły swoje kampanie reklamowe. Jednym z celów kampanii VBd jest przypomnienie konsumentom...

Kraj, 5 grudnia 2002

Dziewięć osób z warszawskiego oddziału Grey dostało wypowiedzenia

Dziewięciu pracowników agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa dostało wypowiedzenia i zakończy pracę 31 grudnia br. Jak powiedział Maciej Lipski, client...

Kraj, 9 października 2002

Volkswagen Bank direct wprowadza nowy produkt i zaczyna kampanię

Volkswagen Bank direct (VBd) wprowadza do swojej oferty rachunek ROR o nazwie Konto e-direct i rozpoczyna jego kampanię reklamową. Budżet...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Liczba klientów mBanku przekroczyła ćwierć miliona

Liczba klientów mBanku, najstarszego polskiego banku internetowego (istniejącego od listopada 2000 r.), przekroczyła 250 tys. Założyli oni blisko 310 tys....