M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volkswagen (marka)"

Kraj, 21 października 2015

Do zespołu Lemon Sky JWT dołączyli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski

Agencja zatrudnia dwie osoby na stanowiska head of creative team.

Zagranica, 13 lipca 2015

MEC: Peter Vogel będzie zarządzał Azją i Pacyfikiem

Przedstawiciele MEC oświadczyli, że Peter Vogel, dotychczas pełniący funkcję CEO Australia, będzie zarządzał całym regionem Azji i Pacyfiku.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Łukasz Zadworny nowym dyrektorem marki Volkswagen, a Tomasz Porawski - marki Skoda

Po 13 latach pracy dla marki Skoda Łukasz Zadworny przejmie odpowiedzialność za markę Volkswagen. Zastąpi go Tomasz Porawski, który przez sześć lat odpowiadał za sprzedaż Skody w Polsce.

Kraj, 31 marca 2015

Continental ponownie organizuje kampanię w mediach Agory

Niestandardowa kampania "Wyjechani na weekend" potrwa do lata.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Zagranica, 18 lipca 2014

Volkswagen coraz bliżej Fiata

Według coraz częściej pojawiających się prognoz analityków branży motoryzacyjnej niemiecki Volkswagen jest coraz bliższy przejęcia turyńskiego koncernu Fiat.

Kraj, 9 lipca 2014

Marka Lamborghini oficjalnie w Polsce

Za obsługę komunikacyjną marki odpowiada BrandLab.

Zagranica, 14 maja 2014

Volkswagen bije sprzedażowe rekordy

W pierwszych czterech miesiącach br. niemiecki koncern w odpowiedzi na doskonały popyt wyprodukował blisko dwa miliony samochodów.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Tomasz Brycki awansuje w marketingu Kompanii Piwowarskiej

Menedżer powiększył zakres obowiązków.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Pierwsza kampania Hand Made dla Volkswagena [wideo]

Motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode "People are people".

Przetargi, 17 lutego 2014

Hand Made przejmuje budżet Volkswagena w Polsce

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.

Przetargi, 6 grudnia 2013

K2 wygrywa obsługę Volkswagena

Agencja zwyciężyła przetargi na digital, które dotyczyły modeli samochodów osobowych i użytkowych.

Zagranica, 19 września 2013

OgilvyOne wygrywa przetarg British Airways

Brytyjski oddział agencji zajmie się globalną obsługą linii lotniczych. Zatrudniła już dwóch nowych dyrektorów kreatywnych.

Kraj, 11 lipca 2013

Dyrektor marketingu i PR odchodzi z Volkswagena

Zmiany w dziale marketingu i PR marki grupy Volkswagen - trwa rekrutacja na miejsce Jerzego Krężlewskiego.

Kraj, 12 lutego 2013

Volkswagen Bank Direct z nową platformą komunikacji

Opracowała ją agencja Diferente.

Zagranica, 18 stycznia 2013

Bentley rozpoczyna przetarg

Luksusowa marka samochodów poszukuje agencji reklamowej.

Kraj, 14 września 2012

Łakomy dyrektorem marki Volkswagen samochody użytkowe

Odpowiada m.in. za realizację strategii sprzedaży.

Kraj, 4 września 2012

Z PR do marketingu Audi

Alicja Florek odpowiada m.in. za customer relationship management.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 14 marca 2012

OX Media dla Volkswagena

Kulczyk Tradex promuje najmniejszego VW w social mediach.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Artykuły weekendowe, 16 grudnia 2011

"The Force" VW najpopularniejszym viralem ub.r.

"Advertising Age" i firma Visible Measures zaprezentowały listę najpopularniejszych filmów reklamowych w internecie w 2011 r.

Artykuły weekendowe, 25 listopada 2011

Jest Moc

Nie pamiętam dat urodzin moich najbliższych, zapominam kupić cytrynę do herbaty, ale dokładnie pamiętam, że Sokół Millennium szlak na Kessel pokonał w 12 parseków. Tak, chodzi o "Gwiezdne wojny", proszę państwa, pisze Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant.

Kraj, 25 listopada 2011

Volkswagen Leasing Polska dla prawników i lekarzy

Kampania skierowana do prestiżowej grupy docelowej potrwa dwa miesiące.

Zagranica, 23 sierpnia 2011

Volkswagen i inni

Plejada reklamodawców w kolejnej brytyjskiej edycji programu "X Factor".

Przetargi, 5 sierpnia 2011

OX Media dla marki Lightnet

Agencja po przetargu zajmie się m.in. komunikacją skierowaną do architektów i designerów.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Volkswagen Bank Direct rozda nagrody za ponad 200 tys. zł

Z okazji 10-lecia Volkswagen Bank Direct przygotował dla swoich klientów loterię.

Kraj, 23 lutego 2011

GoldenSubmarine wchodzi w mobile marketing

Szef nowego działu mobilnego będzie powołany z grona pracowników agencji.

Kraj, 1 lutego 2011

Awans w Iberia Motor Company

Jan Krynicki został szefem działu public relations IMC SA.

Zagranica, 7 grudnia 2010

PHD ma globalnego stratega

Mark Holden objął stanowisko global strategy directora w sieci domów mediowych PHD Worldwide.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Justyna Kowalczyk będzie twarzą Polbanku przez kolejna dwa lata

O kontrakt reklamowy z nią starał się także Volkswagen Bank Polska i Kulczyk Tradex.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Marki są dziś blisko ludzi

Mateusz Miernikowski z agencji Konceptika pisze o tym, jak marki wykorzystują media społecznościowe.

Kraj, 28 maja 2010

VW organizuje internetowy casting

Koncern Volkswagena przekonuje w kampanii, że jest lepszy od konkurencji. Aktywności internetowe marki mają do niej przekonać głównie młodych konsumentów.

Zagranica, 25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...

Kraj, 1 lutego 2010

Suzuki najaktywniejsze w kontencie, TVP1 najwięcej zarobiła na product placemencie

Pentagon Research udostępnia pierwsze raporty z monitoringu działań product placement w czterech głównych stacjach TV. W rankingu marek, które w...

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Zagranica, 19 listopada 2009

Mercedes-Benz wprowadzi nowe hasło reklamowe

Firma motoryzacyjna Mercedes-Benz wprowadzi globalnie do komunikacji z konsumentami nowe hasło reklamowe. Dieter Zetsche, chief executive firmy, szuka nowego sloganu...

Kraj, 29 września 2009

Volkswagen Bank bez szefa marketingu

Ewa Boguszewska, dyrektor marketingu Volkswagen Bank Polska SA, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Dwa żywioły w kampanii VW Tiguana

Kulczyk Tradex, importer marki Volkswagen w Polsce, wspiera działaniami reklamowymi sprzedaż modelu VW Tiguan (samochodu z segmentu SUV). Celem kampanii...

Kraj, 2 grudnia 2008

Katarzyna Ozuch media managerem w Media Concept; nowe osoby w agencji

Katarzyna Ozuch, senior media planner domu mediowego Media Concept, awansowała na stanowisko media managera. Odpowiada za budżety reklamowe firm: Power...

Kraj, 25 czerwca 2008

TVN marką o najwyższej reputacji w rankingu PremiumBrand

Marką o najwyższej reputacji w Polsce nagrodzoną w trzeciej edycji niezależnego rankingu marek PremiumBrand została telewizja TVN. Dwie nagrody specjalne...

Kraj, 19 czerwca 2008

Just prezentuje innowacje marki Volkswagen

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Volkswagena (Kulczyk Tradex) kampanię wizerunkową promującą innowacyjne rozwiązania technologiczne obecne w modelach tej marki. Spot...

Zagranica, 11 marca 2008

Wideoblog dla Volkswagena zdobywa nagrodę na Caples 2008

Przygotowany przez niemiecką agencję reklamową Tribal DDB wideoblog dla marki Volkswagen zdobył nagrodę The Best in Show na tegorocznym konkursie...

Kraj, 3 marca 2008

Teaser "Przymierz się" zapowiada nowy projekt Volkswagena

Volkswagen prowadzi outdoorową kampanię teaserową pod hasłem: "Przymierz się." Piotr Popławski, marketing brand manager w dziale samochodów użytkowych w Kulczyk...