M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volkswagen (firma)"

Kraj, 21 listopada 2017

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Zagranica, 20 listopada 2017

Greenpeace w kampanii świątecznej mocno uderza w Coca-Colę

Świąteczna kampania organizacji akcentuje problem zaśmiecania planety.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Kraj, 8 listopada 2017

Das WeltAuto wykorzystuje nową funkcjonalność serwisu Otomoto

Przy nowej kampanii klient współpracuje z PHD Rocket i Chapter1.

Kraj, 14 września 2017

Artegence zajmie się obsługą digital Volkswagena

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie klienta w obszarach big data i machine learning.

Kraj, 12 września 2017

Nowy chatbot dla Warty od K2 Digital Transformation

Zastosowane rozwiązania przyspieszają komunikację klientów z ubezpieczycielem.

Kraj, 6 września 2017

Adam Kaczanowski dołącza do H2O Creative

Jako creative group head.

Kraj, 31 sierpnia 2017

Amica powołuje nowy dział - marketing globalny

Na czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.

Kraj, 21 sierpnia 2017

Anna Karczmarek w LiquidThread

Zespół agencji wzbogacił się o kolejnego strategy plannera, pozyskanego z K2.

Kraj, 10 sierpnia 2017

Volkswagen sponsorem UEFA od 2018 do 2022 r.

Niemiecki koncern motoryzacyjny będzie partnerem UEFA m.in. podczas Euro 2020, które zostanie rozegrane aż w 13 krajach. Piłkarską platformę wykorzysta do promocji modeli elektrycznych, które mają być przyszłością marki.

Zagranica, 3 sierpnia 2017

Skoda ma nowego szefa designu

Oliver Stefani ostatnio był szefem designu zewnętrznego marki Volkswagen.

Kraj, 25 lipca 2017

Jarosław Bębenek dołącza do LiquidThread

Będzie pracował w zespole Coca-Coli.

Kraj, 29 czerwca 2017

Arona - pierwszy kompaktowy crossover Seata

W Polsce pojawi się w IV kwartale br.

Kraj, 7 czerwca 2017

Artflash Interactive przechodzi rebranding, zmienia się w AF.agency

Rebrandingowi mają niebawem towarzyszyć zmiany w strukturze.

Kraj, 4 maja 2017

Lodówka retro Gorenje do wygrania w konkursie na Facebooku [wideo]

Konkurs koordynuje MTR Media.

Kraj, 4 maja 2017

Skoda szykuje nowego kompaktowego SUV-a - Karoq

Mniejszy brat Kodiaqa wjedzie do salonów w ostatnim kwartale br.

Zagranica, 4 maja 2017

Audi Lunar Quattro w filmie "Obcy: Przymierze"

To rezultat współpracy producenta z wytwórnią filmową Twentieth Century Fox. Łazik naprawdę wyruszy na Księżyc.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 7 marca 2017

PSA kupuje od GM Opla za 2,2 mld euro

Powstanie drugi, po Volkswagenie, europejski producent samochodów.

Przetargi, 28 lutego 2017

RECMA: po czterech latach GroupM jest na czele zestawienia "Pitch Cycle"

Za GroupM znalazły się Dentsu Aegis Network i Mediabrands.

Kraj, 23 lutego 2017

Konrad Helwig, Albert Stęclik i Tomasz Gębala otwierają nową agencję kreatywną [wideo]

Na rynku pojawił się Dziadek do Orzechów.

Zagranica, 22 lutego 2017

Volkswagen stworzy jednak tanią markę samochodu

Z powodu Dieselgate opóźnia się wprowadzenie na rynek tańszej wersji SUV-a.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Zagranica, 31 stycznia 2017

Volkswagen wyprzedza Toyotę pod względem globalnej sprzedaży

Volkswagen w minionym roku sprzedał o 135 tys. samochodów więcej niż Toyota.

Kraj, 19 stycznia 2017

Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól awansują w K2

Zmiany w dziale client service agencji.

Kraj, 19 stycznia 2017

Beata Olechowska wzmacnia zespół Upright Music Poland

Będzie odpowiadać m.in. za dobór i licencjonowanie muzyki do wszelkich produkcji audiowizualnych.

Przetargi, 11 stycznia 2017

Hand Made obsłuży brand Nestle

Agencja wygrała przetarg na obsługę digitalową marki Dolce Gusto.

Kraj, 10 stycznia 2017

Opel również miał rekordowy rok w Polsce

Marka koncernu GM zanotowała w ub.r. najwyższą sprzedaż od 16 lat.

Przetargi, 19 grudnia 2016

VML wygrywa przetarg Volkswagena

Agencja zajmie się obsługą social mediów samochodów osobowych.

Kraj, 6 grudnia 2016

Magda Banasik i Grzegorz Karwowski przechodzą do McCann & MRM

Team wcześniej pracował w K2.

Zagranica, 21 listopada 2016

Fala zwolnień w Volkswagenie

Producent zlikwiduje 7 tys. miejsc pracy w Ameryce Łacińskiej, na całym świecie ma być zwolnionych 30 tys. pracowników.

Zagranica, 10 listopada 2016

Adam & Eve/DDB ożywiają wspomnienia dla VW

Rozległe działania w internecie zostały przygotowane we współpracy z brytyjską agencją Envy.

Kraj, 26 października 2016

Discovery Media dla marki Merrell

Kreacja promuje buty z serii lifestyle i nawiązuje do przesłania marki: "Do what’s natural".

Kraj, 18 października 2016

Spicy Mobile tworzy zespół Happy Pixel

Pokieruje nim Maciej Mazurczak.

Kraj, 20 września 2016

Stars pracuje dla Hondy

Kolejny klient motoryzacyjny firmy audytu mediowego.

Kraj, 15 września 2016

Zmiany w kreacji K2

Agencja wyłoniła trzech nowych szefów kreacji i podzieliła dział na dwa obszary.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Volkswagen rozpoczął kampanię aut rodzinnych [wideo]

Działania realizują: Hand Made, K2 i MediaCom.

Kraj, 16 czerwca 2016

Dawid Kaźmierczak account managerem w K2

Agencja wzmacnia dział client service.

Przetargi, 14 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Seat ogłasza globalny przetarg na kreację

Marka Volkswagena szuka agencji kreatywnej.

Kraj, 15 marca 2016

Polska stawia na Volkswagena

W ciągu pierwszych dwóch miesięcy nowego roku niemiecki producent odnotował w Polsce znaczny wzrost sprzedaży.

Zagranica, 9 lutego 2016

Volkswagen próbuje odbudować reputację

Ruszyła pierwsza nowa kampania po aferze spalinowej.

Kraj, 29 stycznia 2016

Anna Zielińska została client service directorem SMG LiquidThread

Od 2000 r. była związana z agencją K2, w której do sierpnia 2015 r. pełniła funkcję account directora.

Zagranica, 7 stycznia 2016

Volkswagen bez claimu "Das Auto"

Po "Dieselgate" producent samochodów próbuje zmienić wizerunek.

Zagranica, 18 listopada 2015

Spowolnienie sprzedaży nowych aut w Europie

Sprzedaż nowych samochodów na Starym Kontynencie osiągnęła najniższy od pięciu miesięcy poziom. Główny powód to kryzys wywołany przez Volkswagena.

Zagranica, 12 listopada 2015

Volkswagen reaktywuje się reklamowo na Wyspach

Kampania ma na celu podniesienie sprzedaży po kryzysie wizerunkowym.

Zagranica, 25 września 2015

Volkswagen ma problem komunikacyjny - nacisk kładł na reklamy ekologiczne

W świetle ostatniego skandalu wokół niemieckiego producenta na ironię zakrawa to, że w ostatnich miesiącach główny nacisk w komunikacji marketingowej VW kładł na reklamy "proekologiczne".

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Przetargi, 28 sierpnia 2015

Projekt Das WeltAuto obsłuży Chapter1

Agencja zajmie się strategią i kreacją dla tego programu grupy Volkswagen.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.