M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volkswagen (firma)"

Zagranica, 18 listopada 2015

Spowolnienie sprzedaży nowych aut w Europie

Sprzedaż nowych samochodów na Starym Kontynencie osiągnęła najniższy od pięciu miesięcy poziom. Główny powód to kryzys wywołany przez Volkswagena.

Zagranica, 12 listopada 2015

Volkswagen reaktywuje się reklamowo na Wyspach

Kampania ma na celu podniesienie sprzedaży po kryzysie wizerunkowym.

Zagranica, 25 września 2015

Volkswagen ma problem komunikacyjny - nacisk kładł na reklamy ekologiczne

W świetle ostatniego skandalu wokół niemieckiego producenta na ironię zakrawa to, że w ostatnich miesiącach główny nacisk w komunikacji marketingowej VW kładł na reklamy "proekologiczne".

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Przetargi, 28 sierpnia 2015

Projekt Das WeltAuto obsłuży Chapter1

Agencja zajmie się strategią i kreacją dla tego programu grupy Volkswagen.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Przetargi, 30 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa zdobył budżet Porsche

Tym samym poszerza współpracę z markami z grupy Volkswagen.

Zagranica, 18 marca 2015

Trzy zgryźliwe tetryczki w kampanii Volkswagena

Ironiczne staruszki obalają mity na temat silnika Diesla w nowej kampanii Volkswagena.

Kraj, 5 marca 2015

Volkswagen pomaga zdobyć miejsce parkingowe przy Domaniewskiej [wideo]

Za pomysł i realizację odpowiada DDB & Tribal.

Kraj, 4 lutego 2015

Kamil Getka w ZenithOptimedia Group

Do ZOG-u przechodzi z MediaComu.

Kraj, 9 grudnia 2014

Value Media: wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 10 proc.

Telewizja to wciąż najważniejsze medium dla tej branży, ale najdynamiczniej rosną wydatki w internecie - wynika z raportu.

Kraj, 29 października 2014

Katarzyna Wilczewska przechodzi z KP do Q&A Consulting

Rozbudowa zespołu agencji i nowe kompetencje.

Kraj, 28 października 2014

Marek Wziątek, dyrektor marketingu, odchodzi z Volkswagena

Marketer po prawie roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 16 września 2014

Facebook powołał EMEA Client Council

Do forum wymiany doświadczeń przystępują m.in. BMW, Nestlé i P&G.

Zagranica, 11 sierpnia 2014

Volkswagen wykorzystuje newsa w taktycznej kampanii

Adam & Eve (DDB) stworzyło visual kampanii na podstawie doniesień o tym, jak zakochany słoń wyładował swoją frustrację na samochodzie Polo.

Kraj, 17 czerwca 2014

Pierwszy kwartał w reklamie lepszy niż prognozy

Początek roku optymistycznie nastraja analityków ZOG, którzy utrzymują swoje prognozy na ten rok odnośnie do wzrostu wydatków reklamowych.

Kraj, 10 czerwca 2014

Paweł Kornosz członkiem zarządu w InDreams

Awans dyrektora departamentu wsparcia sprzedaży.

Zagranica, 28 maja 2014

Nowy E-Golf mówi stacjom benzynowym "żegnajcie"

Volkswagen staruje z kampanią dla nowego wariantu swojego auta.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Szczepaniak i Makowski tworzą team kreatywny w Next

Kreatywni przechodzą do SMVG z BBDO/Proximity.

Zagranica, 18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

Zagranica, 21 stycznia 2014

Chińczycy uratują Peugeota i Citroena?

Francuski koncern PSA negocjuje z chińskim Dongfeng Motor.

Kraj, 29 listopada 2013

Zjednoczenie.com powiększa client service

Trzy osoby dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 15 listopada 2013

Skoda szuka agencji

Marka planuje paneuropejski przetarg na usługi marketingowe.

Kraj, 15 października 2013

Rekuperatory Volkswagena przyjmują psie kupy

Producent zaangażował się w akcję ekologiczną mającą na celu propagowanie usuwania psich odchodów przez ich właścicieli.

Zagranica, 10 października 2013

Omnicom zatrudnia nowego wiceprezesa

Troy Ruhanen będzie odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami holdingu.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Zagranica, 27 sierpnia 2013

Audi z alter ego Supermana

Aby pokazać ukrytą moc samochodu, Audi wykorzystuje w kampanii wizerunek Clarka Kenta.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Zagranica, 10 maja 2013

Pele na czele teamu Volkswagena

Projekt będzie odbywał się przy udziale MediaCom Sport.

Kraj, 12 lutego 2013

Volkswagen Bank Direct z nową platformą komunikacji

Opracowała ją agencja Diferente.

Kraj, 12 listopada 2012

Volkswagen promuje samochody użytkowe

Działania komunikacyjne prowadzone są w Facebooku i Pinterest.

Zagranica, 7 listopada 2012

Snickers włącza się w kampanię prezydencką w USA

Znana marka promuje się w dniu wyborów w Stanach Zjednoczonych pod hasłem "Nie wybieraj na głodniaka".

Kraj, 15 października 2012

Kia szykuje kampanię wizerunkową najważniejszych modeli

W ubiegłym miesiącu firma osiągnęła najwyższe w historii udziały. Wkrótce ruszy z promocją nowego modelu Kia Cee'd kombi oraz swoich najważniejszych modeli.

Zagranica, 19 września 2012

Nike "najbardziej pożądanym" klientem

Według badania przeprowadzonego przez instytut The Talent Business najbardziej "pożądanym klientem" na Wyspach Brytyjskich jest firma Nike.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Volkswagen promuje wersję CityLine

Kampanię realizuje GoldenSubmarine i Media Concept.

Kraj, 12 lipca 2012

4Life Direct odbiera nagrodę

Pierwsza polska firma wyróżniona dwoma złotymi medalami na corocznym Europejskim Kongresie Contact Center World Awards w Londynie.

Zagranica, 6 lipca 2012

VW przejmuje wszystkie udziały w Porsche

Dnia 1 sierpnia Volkswagen przejmie pozostałe 50,1 proc. udziałów firmy Porsche. Wartość transakcji to 3,57 mld funtów.

Artykuły weekendowe, 27 stycznia 2012

Ekorozsądek i emokalectwo

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że reklama proekologiczna nie musi być głupia.

Zagranica, 11 stycznia 2012

BMW zadowolone z wyników sprzedażowych

Przedstawiciele firmy ujawnili, że sprzedali w 2011 r. ponad 3,5 tys. aut marki Rolls-Royce.

Kraj, 6 grudnia 2011

Toyota i BMW zawarły sojusz ekologiczny

Obaj marketerzy będą współpracować przy tworzeniu nowych zaawansowanych technologii.

Zagranica, 5 grudnia 2011

Volkswagen w pojedynku na parkingu

Nowy spot reklamowy przygotowany przez DDB z Argentyny opiera się na prostym koncepcie kreatywnym.

Zagranica, 10 listopada 2011

VW wypuszcza wirusa o Golfie [WIDEO]

Z okazji 35. rocznicy pojawienia się na rynku modelu GTI marketer rozpoczął w portalach społecznościowych działania wirusowe.

Kraj, 4 listopada 2011

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

Zagranica, 2 listopada 2011

Omnicom zaznacza swoją obecność w Azji

Omnicom Group przejął większościowy pakiet w największej indyjskiej agencji Mudra Group.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Kraj, 26 października 2011

Hochland rozszerzył współpracę z Symetrią

Agencja bada skuteczność działań marketera w internecie.

Kraj, 26 października 2011

Topowe marki w Konsorcjum Marki Poznań

Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.

Zagranica, 29 września 2011

Volkswagen chce zmienić postrzeganie Beetle [WIDEO]

Za ostatni koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Deutsch.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

MediaCom wchodzi w sponsoring sportowy

Strukturą MediaCom Sport pokieruje Marcus John.