M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volvo Auto Polska (firma)"

Przetargi, 4 sierpnia 2014

Faster & Better wygrywa w przetargu Volvo

Agencja zajmie się internetową obsługą kampanii nowego modelu Volvo XC90.

Przetargi, 28 lipca 2014

Partner of Promotion wygrywa obsługę Volvo

Agencja zajmie się m.in. komunikacją produktową, korporacyjną oraz będzie nadzorować programy sponsoringowe.

Kraj, 5 grudnia 2013

Szkot w kampanii Volvo

Marka motoryzacyjna promuje samochody osobowe z homologacją ciężarową N1.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Anna Grzelewska przeszła z Sony do Volvo

Volvo Auto Polska ma nowego communication managera.

Kraj, 13 grudnia 2012

Stanisław Dojs nowym PR managerem w Volvo

Volvo Auto Polska stworzyło stanowisko PR managera.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Volvo wybrało ambasadora nowego modelu V40

Importer po raz pierwszy w historii przeprowadził taką akcję na Facebooku

Kraj, 11 lipca 2012

Zbigniew Gutkowski ambasadorem Volvo

Żeglarz będzie promował markę m.in. podczas regat.

Kraj, 25 maja 2012

Volvo promuje technologię City Safety dla modelu XC60

Kampania potrwa dwa miesiące.

Kraj, 9 maja 2012

Volvo na nośnikach Jet Line

Importer promuje w wielkim formacie model XC60.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Volvo szuka ambasadora dla modelu V40

Zwycięzca akcji będzie promował auto na polskim rynku.

Przetargi, 22 lutego 2012

Volvo wybiera Mindshare do obsługi w social mediach

Wygrany przetarg oznacza poszerzenie współpracy z marketerem. Do tej pory Mindshare odpowiadał za strategię, planowanie i zakup mediów.

Kraj, 19 grudnia 2011

Volvo wyda 10 proc. więcej na reklamę w 2012 r.

Importer notuje rekordową sprzedaż w br.

Kraj, 21 października 2011

Volvo buduje wizerunek poprzez regaty

Po raz pierwszy promuje model XC60, nawiązując do żeglarskiej imprezy.

Kraj, 2 września 2011

RMF Classic stawia na interaktywność

Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.

Artykuły weekendowe, 26 sierpnia 2011

WWF i Maybelline NY najbardziej angażującymi fan page'ami

Palma pierwszeństwa w lipcu tego roku przypadła WWF Polska, a stawkę zamyka również organizacja ekologiczna - Greenpeace Polska.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Milka Razem dla Tatr i Greenpeace Polska najwyżej w rankingu SocialBakers

SocialBakers opublikował statystyki popularności fan pages za luty br.

Kraj, 24 listopada 2010

Volvo inwestuje w niestandardową komunikację

Marketer rusza z nowym projektem komunikacyjnym modelu V60, w którym chce wykorzystać szeroką gamę kanałów dotarcia do konsumenta.

Kraj, 2 sierpnia 2010

Łukasz Wójcik communication managerem w Volvo

Były dealer marketing manager awansował w strukturach firmy.

Kraj, 11 czerwca 2010

Volvo stawia na telewizję

Wystartowała kampania promująca odświeżone Volvo C30.

Kraj, 19 maja 2010

Adv.pl poszerzyła rzeczywistość dla Volvo S60

Agencja w kampanii wprowadzającej na rynek nowe Volvo S60 zrealizowała projekt z wykorzystaniem technologii augmented reality.

Kraj, 7 maja 2010

Adamczyk twarzą nowego Volvo S60

Popularny aktor jest pierwszym użytkownikiem nowego modelu Volvo.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Volvo stawia na społeczność

Szwedzki koncern motoryzacyjny wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Limuzyna warta inwestycji... w reklamę

Volvo Auto Polska wyda w tym roku na reklamy 30 proc. więcej niż przed rokiem, żeby przekonać konsumentów do nowej wersji modelu S60.

Kraj, 22 stycznia 2010

Volvo stawia na działania niestandardowe i internet

Volvo Auto Polska w tegorocznej komunikacji marketingowej skupi się na działaniach niestandardowych i zwiększy obecność w internecie. Mariusz Nycz, dyrektor...

Kraj, 21 stycznia 2010

Mariusz Nycz dyr. marketingu i PR w Volvo Auto Polska

Mariusz Nycz został dyrektorem marketingu i PR w Volvo Auto Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Klimczewskiego, który odchodzi z...

Kraj, 26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Arkadiusz Nowiński prezesem Volvo Auto Polska

Arkadiusz Nowiński został nowym prezesem zarządu Volvo Auto Polska. Od jesieni ub.r. był p.o. prezesem koncernu. Wtedy to z Volvo...

Kraj, 15 stycznia 2009

Volvo Auto Polska wspiera kampanią debiut modelu XC60

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie modelu XC60. To debiut koncernu w segmencie średniej wielkości samochodów SUV/crossover (czyli...

Kraj, 6 listopada 2008

Euro RSCG Sensors tworzy działy komunikacji korporacyjnej oraz BtoB & financial services

W agencji public relations Euro RSCG Sensors Magdalena Majek awansowała na szefa działu komunikacji korporacyjnej, a Michał Olbrychowski - na...

Kraj, 7 lipca 2008

Volvo wesprze silną kampanią jesienny debiut SUV-a XC60

W październiku br. Volvo Auto Polska wprowadza na rynek model XC60. To debiut koncernu w segmencie średniej wielkości samochodów SUV/crossover...

Kraj, 5 listopada 2007

Brainshop U-boot inwestuje w nowe kanały komunikacji

Agencja reklamowa Brainshop U-boot zamierza w 2008 roku poszerzyć portfolio usług komunikacyjnych. - Chcemy umocnić nasze pozycjonowanie jako agencji strategicznej...

Kraj, 31 października 2007

Euro RSCG Sensors członkiem Związku Firm PR

Do grona zrzeszonych w Związku Firm Public Relations agencji dołączyła Euro RSCG Sensors. To czwarta firma, która w tym roku...

Kraj, 18 września 2007

Volvo rozpoczyna launch nowej generacji kombi V70

Volvo Auto Polska rozpoczyna kampanię nowej generacji modelu V70 (kombi). Ma ona charakter produktowo-wizerunkowy, prowadzona jest pod hasłem: "Nowa przestrzeń...

Kraj, 20 czerwca 2007

Volvo wykorzysta w komunikacji wizerunek Małgorzaty Kożuchowskiej

Małgorzata Kożuchowska związała się z Volvo Auto Polska umową, na mocy której będzie długoterminowo "testować" samochód Volvo C30. Zdaniem Marcina...

Kraj, 14 maja 2007

Volvo odświeża koncept zaangażowania w golfa

Volvo Auto Polska chce walczyć ze snobistycznym wizerunkiem golfa i sprawić, aby jego zaangażowanie w ten sport miało charakter bardziej...

Kraj, 10 maja 2007

Volvo wspiera kampanią wizerunkową swojego SUV-a XC90 w nowej sportowej wersji

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy - SUV XC90 w nowej sportowej wersji. Kampania...

Kraj, 21 marca 2007

Volvo odmładza markę i poszerza grupę docelową w Polsce

Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....

Kraj, 19 marca 2007

Volvo Auto Polska realizuje niestandardowy projekt dla modelu C30

Firma motoryzacyjna Volvo Auto Polska powierzyła realizację projektu wsparcia debiutu rynkowego nowego modelu samochodu C30 agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Agencja...

Kraj, 3 października 2006

Trzy nowe osoby na stanowisku senior specialist w agencji Sensors

Agencja public relations Sensors ma trzech nowych pracowników. Są to: Gabriela Piekarniak, Dorota Tuszyńska i Tomasz Wajda, którzy objęli stanowiska...

Kraj, 7 lipca 2006

Prime Leadership ma zająć się konsultingiem marketingowym

Na rynku ukonstytuowała się nowa firma konsultingowa Prime Leadership, która zajmie się m.in. doradztwem marketingowym. Firma została założona przez trzech...

Kraj, 5 lipca 2006

Volvo planuje wsparcie najważniejszego modelu S80

Volvo Auto Polska planuje na wrzesień br. kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową generację samochodu S80. Ma to być najważniejsze...

Kraj, 23 czerwca 2006

Volvo planuje rewolucyjne poszerzenie grupy docelowej wraz z wprowadzeniem małego C30

Volvo Auto Polska przygotowuje się do rewolucyjnej zmiany w swoim portfolio i strategii marketingowej. Na przełomie września i października będzie...

Kraj, 22 maja 2006

Powstaje sieć agencji Euro RSCG Worldwide PR, Sensors staje się jej częścią i dostaje klientów

Na bazie istniejących w sieci Euro RSCG Worldwide agencji public relations poprzez powołanie zarządu i szefów globalnych praktyk powstała globalna...

Kraj, 25 stycznia 2006

Sensors będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors podpisała trzy nowe umowy, w wyniku których będzie pracować dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław, Orco Property Group i...

Kraj, 27 października 2005

Mątkiewicz została dyrektorem zarządzającym w Brainshop U-Boot

Aleksandra Mątkiewicz objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Zastąpiła na tym stanowisku Magdę Kot, która odeszła z...

Kraj, 1 września 2005

Volvo promuje dynamiczny model S60 z nowymi silnikami

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię samochodu S60. Przygotowała ją agencja Brainshop U-Boot i dom mediowy MindShare Polska, a część internetową...

Kraj, 3 listopada 2004

TBWA/PR obsłuży gazetkę dla klientów wydawaną przez Volvo

Agencja TBWA/PR bedzie się zajmowała obsługą public relations gazetki dla klienta wydawanej przez Volvo. Jak informuje Magda Szczygieł, specjalista do...

Kraj, 27 października 2004

Sylwia Pardus w Q&A Consulting

Sylwia Pardus dołączyła do zespołu agencji public relations Q&A Consulting. Jako konsultant będzie odpowiedzialna między innymi za media relations dla...

Kraj, 15 października 2004

Radosław Wojak pokieruje pracą warszawskiego oddziału Q&A

Radosław Wojak został szefem nowo utworzonego oddziału firmy public relations Q&A w Warszawie. Ostatnio pracował jako new business director w...