M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Volvo (marka)"

Kraj, 20 listopada 2014

Maciej Szymałkowski odpowiada za klientów korporacyjnych w Prowly

Doświadczenie rynkowe nabywał m.in. w agencjach K2 czy VML Poland.

Kraj, 8 sierpnia 2014

Startują regaty Volvo Gdynia Sailing Days 2014

Organizator zapewnia, że to największe polskie regaty i drugie pod względem wielkości w obrębie Morza Bałtyckiego.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 5 grudnia 2013

Szkot w kampanii Volvo

Marka motoryzacyjna promuje samochody osobowe z homologacją ciężarową N1.

Zagranica, 18 listopada 2013

Volvo testuje możliwości van Damme'a

Nowy układ kierowniczy swoich ciężarówek Volvo określa "największą nowością od czasów wynalezienia wspomagania". Reklama musiała więc być równie efektowna jak wynalazek.

Kraj, 12 czerwca 2013

San Markos ma nowego dyrektora kreatywnego

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategy directora.

Kraj, 10 października 2012

IgnitionOne otworzyło biuro w Warszawie

Zadaniem oddziału będzie dostarczanie technologii cyfrowej dla marketingu i usług dla reklamodawców w regionie CEE.

Kraj, 11 lipca 2012

Zbigniew Gutkowski ambasadorem Volvo

Żeglarz będzie promował markę m.in. podczas regat.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Przetargi, 22 lutego 2012

Volvo wybiera Mindshare do obsługi w social mediach

Wygrany przetarg oznacza poszerzenie współpracy z marketerem. Do tej pory Mindshare odpowiadał za strategię, planowanie i zakup mediów.

Kraj, 8 lutego 2011

Gruppa66 Ogilvy gra w fioletowe z Milką [WIDEO]

Kampania promująca konkurs z nagrodami została zrealizowana w technice 3D.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Volvo stawia na społeczność

Szwedzki koncern motoryzacyjny wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Limuzyna warta inwestycji... w reklamę

Volvo Auto Polska wyda w tym roku na reklamy 30 proc. więcej niż przed rokiem, żeby przekonać konsumentów do nowej wersji modelu S60.

Zagranica, 30 marca 2010

Ford sprzedaje Volvo chińskiej firmie Geely

Geely, chiński producent samochodów, przejmie od Ford Motors produkcję samochodów osobowych Volvo. Wartość transakcji wynosi 1,8 mld dolarów. Umowę zawarto...

Kraj, 22 stycznia 2010

Volvo stawia na działania niestandardowe i internet

Volvo Auto Polska w tegorocznej komunikacji marketingowej skupi się na działaniach niestandardowych i zwiększy obecność w internecie. Mariusz Nycz, dyrektor...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Agencja Prime PR pracuje dla nowego projektu Auto-Boss Moto Movies

Agencja Prime PR rozpoczyna projekt Auto-Boss Moto Movies - multimedialny przewodnik motoryzacyjny. W ramach przedsięwzięcia realizowanego na rzecz firmy Auto-Boss,...

Kraj, 9 kwietnia 2009

K2 Internet stworzyła strukturę Top of Mind odpowiedzialną za innowacje

Agencja K2 Internet stworzyła K2 Top of Mind, czyli działającą wewnątrz agencji strukturę, której celami są rozwój nowych usług i...

Zagranica, 3 kwietnia 2009

Peter Horbury szefem designu Volvo Car Corporation

Peter Horbury przejmie 1 maja br. obowiązki szefa działu projektowania produktów w Volvo Cars. Zastąpi Steve'a Mattina, który odchodzi z...

Zagranica, 30 lipca 2008

General Motors zapowiada nowe logo Opla

Wraz z wprowadzeniem nowego brandu Insignia General Motors (GM) zamierza odświeżyć logo Opla i jego brytyjskiej wersji Vauxhall. Opel i...

Zagranica, 13 czerwca 2007

Ford wystawił na sprzedaż Jaguara i Land Rovera

Po miesiącach spekulacji Ford Motor Company oficjalnie poinformował, że wystawi na sprzedaż grupę Premier Automotive Group (PAG), do której należą...

Kraj, 21 marca 2007

Volvo odmładza markę i poszerza grupę docelową w Polsce

Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....

Kraj, 25 stycznia 2007

Bank Nordea ponownie się reklamuje, wspierając się skandynawskimi markami

Nordea Bank Polska rozpoczął drugi etap działań wizerunkowo-produktowych. W filmie reklamowym, który jest emitowany w TVN24 i Discovery, występuje Toni...

Kraj, 20 czerwca 2006

K2 Internet przygotowało flashowy serwis na potrzeby projektu Volvo Design

K2 Internet przygotowało projekt internetowy dla wizerunkowego programu Volvo Design (www.volvodesign.pl). Program ten ma charakter designerski i został zorganizowany wokół...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Magoch i Spława-Neyman w dziale obsługi klienta Brainshop U-Boot

Brainshop U-Boot, firma specjalizująca się w niestandardowych projektach komunikacyjnych, zatrudnił nowe osoby w dziale obsługi klienta. Na stanowiskach junior account...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 23 września 2005

Według TNS OBOP polski konsument marzy o aucie marki Mercedes

Mercedes to samochód, który chciałby mieć co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny, wynika z...

Zagranica, 17 lutego 2004

Fałszywa witryna kwestionuje wiarygodność reklamy Volvo

Fałszywa witryna, która pojawiła się w internecie, kwestionuje prawdziwość ostatniej telewizyjnej reklamy Volvo. Witryna jest miejscem prezentacji filmu i reżysera...

Kraj, 17 grudnia 2003

Volvo wprowadzi w 2004 r. na polski rynek modele S40 i V50

Koncern Volvo Auto Polska wprowadzi w 2004 r. na polski rynek modele nowy S40 i V50. Na przełomie lutego i...

Zagranica, 11 grudnia 2003

Leagas Delaney wciąż walczy o budżet Hyundaia

Agencja reklamowa Leagas Delaney wciąż walczy o dalszą obsługę wartego 15 mln dol. budżetu koncernu Hyundai w Wielkiej Brytanii. Na...

Zagranica, 4 września 2003

Grey Worldwide przejmuje obsługę budżetu marki Seat w Europie

Sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, należąca do Grey Global Group, przejmuje obsługę europejskiego budżetu reklamowego marki hiszpańskich samochodów Seat z...

Kraj, 29 lipca 2003

Piotr Migdał przechodzi ze Starcomu do MindShare Polska

Piotr Migdał, dotychczasowy media planner w domu mediowym Starcom, przechodzi na stanowisko plannera/buyera do domu mediowego MindShare Polska. W MindShare...

Kraj, 14 kwietnia 2003

Call Center Poland umawia jazdy próbne dla Volvo przez SMS

W rozpoczętej 7 kwietnia br. kampanii modeli Volvo S40 i V40 po raz pierwszy wykorzystano komunikację SMS w procesie aranżowania...

Zagranica, 26 kwietnia 2002

Superluksusowy samochód Maybach powraca na rynek

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz zdecydował o wznowieniu produkcji superluksusowych aut Maybach. Powrotowi marki po 60 latach towarzyszyć będzie kampania reklamowa w...

Zagranica, 18 marca 2002

Mercedes rozpoczął kampanię modelu klasy E

DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...

Zagranica, 5 lutego 2002

W najnowszej reklamie Volvo wykorzystuje tematykę piłkarską

Wykorzystując emocje rosnące wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w tym roku w Japonii i Koreii Płd.,...

Kraj, 24 stycznia 2002

Rozpoczęła się kampania reklamowa Volvo

W połowie stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Volvo Diesel. Jej celem jest dotarcie do jak najliczniejszego grona potencjalnych klientów...