M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Voyage (marka)"

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 8 lipca 2015

RASP będzie dystrybuować tytuły Marquarda

Przeniesienie procesu dystrybucji do RASP ma pozwolić Marquard Media bardziej optymalnie promować tytuły w punktach sprzedaży.

Kraj, 27 maja 2014

Anna Zejdler-Ibisz content directorem w Burda International Polska

Nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.

Kraj, 7 maja 2014

Tomasz Chwinda dyr. artystycznym w Valkea Media

Wcześniej jako dyrektor kreatywny i artystyczny pracował m.in. w agencjach Mediapolis, Novimedia i Direct Publishing Group.

Kraj, 24 października 2013

Marquard odświeża "Voyage"

Magazyn nie chce już być przewodnikiem podróżniczym.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Ibisz szefową "InStyle'a"

Naczelna "Joya" będzie szefową "InStyle'a".

Kraj, 1 lipca 2011

Monika Ruszkowska odchodzi z BR Marquarda

Po wielu latach pracy z biura reklamy męskich tytułów Marquard Media Polska odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Joanna Mazur przeszła z Marquarda do AB Distribution

Po kilku latach pracy w wydawnictwach zajmie się marketingiem i PR-em kosmetyków.

Kraj, 14 marca 2011

Nowi szefowie Media Solutions i MobiJoy!

Marek Ruszkowski objął stanowisko dyrektora Media Solutions w strukturach One-2-One, a Tomasz Długiewicz, wiceprezes grupy, będzie zarządzał agencją MobiJoy!.

Kraj, 25 października 2010

HSBC rusza z mocną odsłoną reklamową

Bank nakłania do oszczędzania i pomnażania pieniędzy z myślą o przyszłości.

Kraj, 13 lipca 2009

Bożena Strawa zastąpiła Dorotę Sulich w Marquardzie

W lipca do biura reklamy wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła Bożena Strawa, która objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy magazynów "Voyage"...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Ecco Holiday obiecuje, że gdy spadnie kurs euro, zwróci klientom różnicę

Biuro turystyczne Ecco Holiday rozpocznie 1 maja kampanię reklamową w prasie, internecie i na outdoorze, w której obiecuje klientom, że...

Przetargi, 19 lutego 2009

4Frame wygrała przetarg reklamowy Logos Tour

Agencja reklamowa 4Frame wygrała przetarg na zaprojektowanie reklam wizerunkowych biura turystycznego Logos Tour ZNP. Kreacje nawiązywać będą do kluczowej oferty...

Kraj, 5 listopada 2008

DSD Polska wspiera kampanią markę Derri Design

DSD Polska, właściciel i dystrybutor na polskim rynku marek odzieżowych Derri i Derri Design, prowadzi działania wspierające kolekcję jesień-zima 2008/2009....

Kraj, 5 listopada 2008

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Trampki Converse sygnowane Kurt Cobain już w Polsce

AmerSport wprowadza na polski rynek trampki Converse, które odwołują się do osobowości Kurta Cobaina, legendarnego lidera Nirvany. Converse często sięga...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Pocztówki z Grecji jako reklamy przyprawy Kamisa

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzonej na początku sierpnia Przyprawy Kuchni Greckiej Kamis, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe. Działania potrwają...

Kraj, 23 kwietnia 2008

Marka Hi-Tec wykorzysta wizerunek Krzysztofa Wielickiego

Martes Sport, przedstawiciel, projektant i producent marki odzieży sportowej Hi-Tec w Polsce, ruszy z początkiem maja br. z nową kampanią...

Kraj, 18 marca 2008

Sergiusz Pinkwart kieruje działem zagranicznym w "Pani"

Sergiusz Pinkwart został szefem nowo powstałego działu zagranicznego w miesięczniku "Pani" (Wydawnictwo Bauer). Ostatnio od 2005 r. był kierownikiem działu...

Kraj, 3 marca 2008

Adidas wprowadza obuwie dla kierowców Porsche Design

Firma Adidas przygotowała wiosenne kampanie promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowego modelu obuwia sportowego Porsche Design zaprojektowanego do jazdy...

Kraj, 13 lutego 2008

LC Corp. reklamuje w prasie najwyższy budynek w Polsce

Ruszyła kampania reklamowa najwyższego budynku w Polsce - wrocławskiego Sky Tower (LC Corp.). Kreację przygotowała agencja reklamowa Effectica. Kampania obejmie...

Kraj, 20 grudnia 2007

Łukasz Modelski zastępcą naczelnego "Twojego Stylu"

Łukasz Modelski został zastępcą redaktora naczelnego "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Dołączy do Joanny Lorynowicz, która pełni tę funkcję w magazynie...

Kraj, 14 grudnia 2007

DSK realizuje projekty dla submarek z portfolio Panasonica

Agencja reklamowa DSK realizuje dla Panasonic Polska projekty dotyczące trzech submarek - Lumix, Viera oraz Strada. Efektem współpracy są niezależne...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Hexeline prowadzi projekt pod hasłem "Bez ascezy nie ma przepychu"

Firma odzieżowa Hexeline wesprze silną kampanią reklamową nową kolekcję jesień-zima 2007/2008. Mottem nowej kolekcji i kampanii jest hasło: "Bez ascezy...

Kraj, 27 czerwca 2007

Orbis reklamuje w prasie wszystkie swoje brandy

Demo Effective Launching opracowała projekty layoutów prasowych i ofertowych dla Grupy Hotelowej "Orbis". Współpraca jest rezultatem wcześniejszych realizacji dla tego...

Kraj, 6 kwietnia 2007

Kamis reklamuje fiksy do włoskich past i makaronów Viva Italia

Kamis-Przyprawy rozpoczął kampanię reklamową mającą wypromować linię fiksów do włoskich past i makaronów o nazwie Viva Italia wprowadzoną do sprzedaży...

Kraj, 7 listopada 2006

Springer potencjalnym nabywcą "Przeglądu Sportowego"?

Nasiliły się spekulacje o możliwości przejęcia przez Axel Springer Polska dziennika "Przegląd Sportowy", który wydaje Marquard Media Polska. Pierwsza fala...

Kraj, 11 października 2006

Paralotna adaptuje reklamy ADK Tokio lustrzanki D80 Nikona

Nikon Polska rozpocznie wkrótce kampanię reklamową swojej nowej lustrzanki cyfrowej D80 (o jej wprowadzeniu i planach reklamowych pisaliśmy już w...

Kraj, 19 czerwca 2006

Sony promuje w prasie nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5

W czerwcu rozpoczęła się kampania prasowa Sony pod nazwą "Dopiero teraz wyraźnie widać" promująca nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5. Reklama...

Kraj, 19 czerwca 2006

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska nową naczelną tygodnika "Naj"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Naj" (G+J Polska). Zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Hennig-Rosiecką, która po...

Kraj, 16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Kraj, 3 lutego 2006

Budżety promocyjne dla tytułów Marquarda na takim samym poziomie jak w ub.r.

Wejście "Joy" (Marquard Media Polska) i planowane wydatki na jego promocję (ponad 6 mln zł) nie będą miały wpływu na...

Kraj, 2 lutego 2006

Marquard przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię wprowadzającą "Joya"

Marquard Media Polska przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię reklamową wprowadzającą magazyn dla młodych kobiet "Joy". Jego premiera spodziewana...

Kraj, 6 stycznia 2006

Patrycja Hanczakowska koordynuje działania PR w firmie Johnson & Johnson

Patrycja Hanczakowska nawiązała współpracę z firmą Johnson & Johnson Poland, gdzie będzie koordynować działania PR w pionie consumer. Ostatnio współpracowała...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Magdalena Gnypek dołączyła do biura reklamy Marquard Media

Magdalena Gnypek dołączyła do biura reklamy miesięczników "Playboy", "CKM" i "Voyage" wydawanych przez Marquard Media Polska. Została jednym z handlowców...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Nokia rozpoczyna już silne działania reklamowe zakrojone na jesień

Nokia rozpoczyna równocześnie trzy kampanie produktowe swoich telefonów komórkowych w telewizji, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i z wykorzystaniem działań...

Kraj, 13 lipca 2005

Nikon wykorzystuje wielki format w kampanii nowej lustrzanki cyfrowej

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną odsłonę kampanii promującej lustrzankę cyfrową model D50. Kampania eksponowana jest na wielkich formatach...

Kraj, 24 czerwca 2005

Nikon wyda ponad 1,5 mln zł na kampanię aparatu D50

Nikon Polska wyda 1,5 mln zł na kampanię reklamową swojego nowego modelu cyfrowej lustrzanki Nikon D50. Działania reklamowe, które zapoczątkowała...

Kraj, 7 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała niekonwencjonalne rozwiązania dla ING

ING Bank Śląski realizuje kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Euro RSCG Warsaw dotycząca kart kredytowych. Kampania będzie komunikowana do końca...

Kraj, 1 czerwca 2005

PM Sport rozbudowuje własną sieć sprzedaży, rusza wsparcie marki Quiksilver

PM Sport, dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej, rozbudowuje sieć własnych sklepów brandowanych jako Rossignol-Quiksilver. W ostatnich miesiącach powstało kilka nowych...

Kraj, 9 maja 2005

Nowa kampania wizerunkowa Carlsberga

Carlsberg Polska SA rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową swojej sztandarowej marki. Spot pt. "Holidays" emitowany jest w większości stacji telewizyjnych...

Kraj, 29 marca 2005

Marquard wyda "Joya" jesienią albo za rok, pracuje nad pismem luksusowym dla pań

Marquard Media Polska pracuje nad poszerzeniem swego portfolio magazynów skierowanych do kobiet. Planowane są dwa, a być może trzy tytuły....

Kraj, 20 grudnia 2004

Olympus reklamuje nowe aparaty cyfrowe C-70 i C-8080

Olympus Polska Sp. z o.o. reklamuje w prasie i internecie dwa nowe modele fotograficznych aparatów cyfrowych z wyższej półki: Olympus...

Kraj, 30 listopada 2004

NoS/BBDO przygotowała oprawę akcji organizacji SOS Wioski Dziecięce

Agencja reklamowa NoS/BBDO jest autorem projektu reklamowego realizowanego pod hasłem "Każde dziecko może mieć mamę", której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS...

Kraj, 27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

Kraj, 15 października 2004

Goodyear realizuje sezonowy projekt wsparcia sprzedaży opon

Goodyear rozpoczyna w telewizji i prasie realizację kampanii reklamowej opon zimowych Goodyear Ultra Grip. W spocie telewizyjnym cztery samochody jadą...

Kraj, 14 września 2004

Marka Ecco po raz pierwszy promowana na plakatach reklamowych

Ecco Central & Eastern Europe po raz pierwszy zdecydowała się na promocję swojej marki na outdoorze. Promocji na tablicach towarzyszy...

Kraj, 6 września 2004

Publicis zrealizował reklamy Renault Clio Arctica w technice termowizyjnej

Najnowszy, 20-sekundowy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica przygotowany przez agencję reklamową Publicis powstał przy użyciu kamery termowizyjnej....