M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Waitrose (firma)"

Zagranica, 5 listopada 2015

Waitrose kusi przygotowaniami do świąt

Adam & Eve/DDB w dobrej formie na Wyspach.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Zagranica, 14 maja 2015

Waitrose powierza swój budżet Adam & Eve/DDB

Brytyjska sieć rozstrzygnęła przetarg.

Zagranica, 20 marca 2015

Waitrose ogłasza przetarg reklamowy

Budżet to 25 mln funtów.

Zagranica, 16 stycznia 2015

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 12 listopada 2014

Waitrose prezentuje świąteczny spot

Brytyjska sieć narracyjnie idzie tropem Johna Lewisa.

Zagranica, 24 września 2014

Instagram wraz z OMG uruchomił serwis sponsoringowy w Wlk. Brytanii

Instagram, będący od 2012 roku częścią Facebooka, uruchomił wraz z Omnicom Media Group jako partnerem strategicznym, sponsoringowy serwis reklamowy w Wlk. Brytanii.

Zagranica, 21 sierpnia 2014

Waitrose z formatem sklepowym dla podróżujących

Sieć supermarketów brytyjskich otwiera pierwszy punkt na stacji kolejowej.

Zagranica, 4 sierpnia 2014

Waitrose zadowolone z zysków

Jedna z najpopularniejszych sieci na Wyspach zbiera owoce aktywności marketingowych.

Zagranica, 30 lipca 2014

Aldi dogania Waitrose na Wyspach

Udział sieci dyskontów w rynku wzrósł do 4,8 proc. z pułapu 3,7 proc.

Zagranica, 18 marca 2014

Na brytyjskim rynku debiutuje miesięcznik "Forever Sports"

Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.

Zagranica, 12 marca 2014

OMG dokonało akwizycji agencji marketingu mobilnego

Omnicom Media Group za nieujawnioną kwotę przejęło agencję marketingu mobilnego Mobile5. Do klientów Mobile5 należą m.in. Samsung, Trinity Mirror czy Canon.

Zagranica, 28 sierpnia 2013

Campbell składa hołd Warholowi

Na rynek znów trafi limitowana edycja zup ze specjalnymi etykietami.

Zagranica, 9 listopada 2012

Kampania John Lewis zmienia świąteczną komunikację

W kampanii marka wysyła bałwana na romantyczny spacer z ukochaną.

Kraj, 5 lipca 2012

Mars zaczyna działania e-commerce z Brandbankiem

Producent rozpoczął współpracę z wiodącą na rynku firmą odpowiedzialną za tworzenie danych produktowych, zarządzanie nimi i dystrybucję dla największych sieci handlowych i dostawców. Brandbank jest obecny na rynku od 12 lat.

Kraj, 24 maja 2012

Brandbank wspiera projekty e-commerce producentów FMCG

Nowy dostawca baz produktowych obecnie najbardziej intensywnie współpracuje z siecią Tesco przy tworzeniu niedawno uruchomionego e-sklepu.

Kraj, 17 maja 2012

Brandbank wchodzi do Polski

Brytyjski dostawca rozwiązań dla e-commerce produktów FMCG połączył się z lokalną firmą,

Zagranica, 28 marca 2012

Top 100 brytyjskich agencji w 2011 według Nielsena

Największy skok w rankingu agencji brytyjskich przygotowanych przez Nielsena zanotowały Bartle Bogle Hegarty oraz VCCP.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Zagranica, 1 marca 2012

Brytyjczycy idą do dyskontów

Tesco traci rynek na rzecz sieci Aldi i Lidl.

Zagranica, 5 stycznia 2011

Kalifornijskie migdały dla Europejek

Przekąska promowana jest w prasie i internecie.

Zagranica, 19 października 2005

McDonald's uhonorowany nagrodą RSPCA za działalność na rzecz zwierząt

McDonald's otrzymał nagrodę organizacji RSPCA za wkład w poprawę życia zwierząt w Wielkiej Brytanii. Nagroda jest pierwszą, którą otrzymała firma,...

Zagranica, 31 sierpnia 2004

Sainsbury reklamuje pieczywo i obala mit o krótkiej pracy piekarzy

Sainsbury ruszy wkrótce z kampanią promującą jego pieczywo sprzedawane w 330 punktach w sieci własnych supermarketów. Przygotowała ją agencja Abbot...

Zagranica, 9 lipca 2002

Ecover rozpoczyna kampanię w Wielkiej Brytanii

Ecover, mała belgijska fabryka ekologicznych środków czyszczących, rozpoczyna międzynarodową kampanię pod kontrowersyjnym hasłem "Ukradli naszą formułę!". Takim hasłem przywitano klientów...