M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wal-Mart (firma)"

Zagranica, 22 października 2015

Alibaba otworzy hub w Londynie

Chiński gigant e-commerce chce umożliwić europejskim firmom sprzedaż w Azji.

Zagranica, 25 czerwca 2013

Asda ogłasza przetarg

Sieć brytyjskich supermarketów wybierze agencję reklamową, której przekaże budżet o wartości 100 mln funtów.

Zagranica, 23 stycznia 2013

Produkty made in USA w modzie

Zarówno marki luksusowe, jak i masowe przenoszą produkcję do Stanów Zjednoczonych.

Zagranica, 5 stycznia 2013

Konkurenci protestują przeciwko kampanii Wal-Marta

Największy amerykański detalista porównuje ceny z innymi sieciami.

Zagranica, 1 czerwca 2012

Wal-Mart chce przejąć klientów BestBuya

Sieć hipermarketów wykorzystuje redukcję sieci konkurenta.

Zagranica, 1 marca 2012

Brytyjczycy idą do dyskontów

Tesco traci rynek na rzecz sieci Aldi i Lidl.

Zagranica, 29 listopada 2011

Więcej nowych technologii wśród detalistów

Amerykańscy detaliści wykorzystują więcej technologii w usługach off- i online, aby oferować konsumentom bardziej zintegrowany serwis.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Bogaci jeszcze bogatsi

Gates nr 1 w Stanach Zjednoczonych według "Forbesa".

Zagranica, 10 marca 2010

Apple i Google najbardziej podziwianymi firmami

Koncerny Apple i Google są dwiema najbardziej podziwianymi firmami. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez magazyn biznesowy "Fortune" i...

Zagranica, 26 stycznia 2010

Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG

Internetowa platforma Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG. Obecnie rozwijanych jest ponad 30 takich projektów m.in. dla: General Mills,...

Zagranica, 18 grudnia 2009

Popularne reklamy Wal-Mart bez wpływu na wzrost sprzedaży

Sieć handlowa Wal-Mart, która w okresie przedświątecznym przygotowała najbardziej popularne reklamy świąteczne w swojej kategorii, może z tego powodu wcale...

Zagranica, 27 listopada 2009

Amerykańscy detaliści chcą wzmocnić obecność w mediach społecznościowych

Najwięksi detaliści amerykańscy, m.in. Best Buy, Wal-Mart i JCPenney, zamierzają wzmocnić wykorzystanie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, do promocji swoich...

Zagranica, 20 listopada 2009

Większość amerykańskich marketerów buduje relacje na Twitterze

Agencja Weber Shandwick zbadała aktywność największych amerykańskich marketerów w serwisie mikroblogowym Twitter. Przepytała menedżerów 100 firm z listy "Fortune", na...

Zagranica, 10 listopada 2009

Sieć Asda coraz mniej ekologiczna według raportu Consumer Focus

Należąca do Wal-Martu brytyjska sieć supermarketów Asda jest mniej ekologiczna niż dwa lata wcześniej - wynika z raportu organizacji Consumer...

Zagranica, 20 lipca 2009

Wal-Mart prosi 100 tys. dostawców o informacje ekologiczne

Wal-Mart prosi ok. 100 tys. swoich dostawców o informacje ekologiczne. Chodzi o dane pozwalające ustalić, jaki wpływ miało wyprodukowanie danego...

Zagranica, 6 lipca 2009

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide. Produkt ma się nazywać Tide Basic i będzie tańszy od standardowego wariantu...

Zagranica, 2 lipca 2009

P&G, Unilever i Wal-Mart poszukują innowacji

Koncerny: Procter & Gamble, Unilever i Wal-Mart, szukają rozwiązań innowacyjnych, które pozwolą im na lepszą kondycję w okresie globalnego kryzysu....

Zagranica, 2 lipca 2009

Carrefour wdroży spójną strategię komunikowania o niskiej cenie

Sieć handlowa Carrefour stawia na spójną strategię komunikowania o niskiej cenie. To wynik słabych wyników finansowych drugiego pod względem wielkości...

Zagranica, 28 maja 2009

Strategia powinna być prosta - głosi Wal-Mart

Eduardo Castro-Wright, vice chairman w sieci handlowej Wal-Mart, zaleca "prostotę" w strategiach marketingowych. Wal-Mart, czyli jeden z beneficjentów załamania gospodarczego...

Zagranica, 22 kwietnia 2009

Wal-Mart stracił pozycję lidera w rankingu Fortune 500

Sieć handlowa Wal-Mart nie jest już największą firmą w Stanach Zjednoczonych wedle rankingu Fortune 500. Z ostatniego zestawienia wynika, że...

Zagranica, 8 kwietnia 2009

Wal-Mart najcenniejszą marką według Brand Finance

Wal-Mart jest najcenniejszą marką według rankingu firmy doradczej Brand Finance. Wartość marki detalisty oceniono na 40,6 mld dol. Drugie miejsce zajmuje...

Zagranica, 10 lutego 2009

WPP inwestuje w firmę badającą zachowania konsumentów przy półce

Holding WPP Group kupił Red Dot Square Solutions - firmę specjalizują się w badaniach zachowań konsumentów przy półce z wykorzystaniem...

Zagranica, 5 stycznia 2009

Tesco skutecznie konkuruje z Wal-Martem w USA

Działania Tesco w USA są koszmarem dla sieci Wal-Mart - uważa magazyn "Business Week". Brytyjski detalista wszedł na rynek amerykański...

Zagranica, 11 grudnia 2008

Tesco wyprzedzi Carrefoura i w 2012 r. będzie wiceliderem wśród globalnych detalistów

Tesco za cztery lata wyprzedzi Carrefoura pod względem wielkości sprzedaży na świecie - wynika z prognoz firmy IGD. Carrefour jest...

Kraj, 14 października 2008

Polsat wchodzi na rynek digital signage, ma udziały w PRN

Polsat i PRN Polska, dotąd własność Thomsona, łączą siły. Polsat przejął część udziałów w tej spółce (szczegóły transakcji nie zostały...

Zagranica, 18 września 2008

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol.

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol. - wynika z raportu firmy Brand Finance. Wśród marek,...

Zagranica, 4 kwietnia 2008

Green Effie Awards nagradza za proekologiczne kampanie

General Electric, Wal-Mart i HSBC są wśród zwycięzców nowego konkursu Green Effie Award. Honoruje on kampanie, które służą upowszechnianiu świadomości...

Zagranica, 19 lutego 2008

Blue-ray coraz bliżej zwycięstwa nad HD DVD

Toshiba jest coraz bliższa decyzji o rezygnacji z propagowania swojego formatu HD DVD, gdyż konkurencyjny format zapisu płyt DVD Blue-ray...

Zagranica, 20 grudnia 2007

Królik Energizera będzie konkurował z Myszką Miki

Producent baterii Rayovac (Thomas H. Lee Co.) użyje w akcji promocyjnej wizerunku Myszki Miki. Umowę wynegocjował z Mouse House, filią...

Kraj, 17 grudnia 2007

Dell wchodzi na rynek konsumencki

Amerykański potentat w produkcji komputerów firma Dell wchodzi na rynek detaliczny. Koncern podpisał umowę z DSG International plc, w myśl...

Zagranica, 9 sierpnia 2007

Interpublic odnotował wzrost przychodów w II kwartale br.

Holding reklamowy Interpublic Group odnotował w drugim kwartale br. przychody na poziomie 1,65 mld dol. (rok wcześniej wynosiły 1,53 mld...

Zagranica, 21 grudnia 2006

Nieznaczny wzrost Aegis, nowe biznesy w 2007 r.

Grupa Aegis odnotowała w 2006 r. nieznaczny wzrost przychodów, ale bardziej optymistycznie wygląda rok 2007, na który zdobyła już kilka...

Kraj, 14 grudnia 2006

PWC prognozuje konsolidację detalu i polaryzację formatu sklepów

Firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PWC) w swoim dorocznym raporcie o handlu detalicznym prognozuje dalszą konsolidację sektora. W krajach starej Unii Europejskiej...

Zagranica, 11 grudnia 2006

Draft FCB nie będzie obsługiwać budżetu reklamowego Wal-Mart

Sieć handlowa Wal-Mart prowadzi kolejny przetarg kreatywny, zaledwie miesiąc po tym, jak ogłosiła, że obsługę jej budżetu (szacowanego na 570...

Kraj, 29 listopada 2006

Tesco nie jest zainteresowane przejęciem sieci sklepów Aholda

Tesco nie jest zainteresowane sklepami Aholda i nie prowadzi negocjacji z tą firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W ostatnich dniach...

Zagranica, 10 listopada 2006

Przychody Interpublic wzrosły tylko o 1 proc.

Przychody holdingu reklamowego Interpublic Group of Cos. w pierwszych trzech kwartałach 2006 roku w porównaniu z tym samym okresem w...

Kraj, 7 listopada 2006

Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji

Operator detaliczny Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. W naszym kraju firma jest właścicielem 175 supermarketów Albert, w tym...

Zagranica, 6 października 2006

Zmiany w managemencie Publicis Worldwide

Maurice Levy, chairman i chief executive officer Publicis Groupe, ogłosił zmiany w managemencie sieci Publicis Worldwide. Rick Bendel, chief operating...

Kraj, 15 września 2006

REWE Group do 2010 r. zainwestuje w Polsce 130 mln euro

REWE Group, operator sieci supermarketów MiniMal i hal Cash & Carry Selgros do 2010 r. zainwestuje w Polsce 130 mln...

Zagranica, 4 września 2006

Saatchi & Saatchi wycofuje się z przetargu Wal-Marta

Saatchi & Saatchi wycofała się z przetargu Wal-Marta, który szuka agencji do fullservice'owej obsługi budżetu. Jego wartość szacuje się na...

Zagranica, 28 sierpnia 2006

Wal-Mart zamierza kierować przekaz marketingowy do homoseksualistów

Sieć handlowa Wal-Mart podjęła bezprecedensową decyzję o współpracy z National Gay & Lesbian Chamber of Commerce. Firma chce rozpocząć dyskusję...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Wal-Mart ogłosił short-listę agencji

Wal-Mart, właściciel sieci supermarketów, ogłosił short-listę pięciu agencji, które wezmą udział w przetargu na obsługę reklamową i mediową. Wartość budżetu...

Zagranica, 30 czerwca 2006

Jaya Kumar nowym CMO we Frito-Lay

Amerykański koncern Frito-Lay obsadza nowe osoby na stanowiska CEO (chief executive officer) oraz CMO (chief marketing officer). Al Carey, nowy...

Zagranica, 19 kwietnia 2006

Amazon.com sprzedaje żywność w internecie

Serwis Amazon.com sprzedaje żywność w internecie, ale tylko na rynku amerykańskim. Internauci mogą np. kupić 12 paczek zupy Cambell's za...

Zagranica, 10 kwietnia 2006

Sieć handlowa Wal-Mart ujawnia strategię dotyczącą małego biznesu

Prezes zarządu sieci handlowej Wal-Mart Lee Scott ogłosił, że planuje wybudowanie 50 nowych sklepów w ubogich dzielnicach i jednocześnie chce...

Zagranica, 18 października 2005

Mike Polk pokieruje biznesem Unilevera w USA

Mike Polk został nowym group vice presidentem koncernu Unilever w Stanach Zjednoczonych. Jego nominacja jest związana z konsolidacją operacji biznesowych...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Sears konsoliduje budżet reklamowy w agencji Y&R

Sieć handlowa Sears Roebuck konsoliduje budżet w wysokości 650 mln dol. w rękach jednej agencji reklamowej Young & Rubicam. Przez...

Zagranica, 12 sierpnia 2005

JWT przejmuje agencję retail marketingu Malone Advertising

Agencja reklamowa JWT, należąca do WPP Group, przejęła amerykańską sieć agencji retail-marketingowych Malone Advertising. Do grona głównych klientów Malone należą:...

Zagranica, 9 sierpnia 2005

Wal-Mart zmienia swoją strategię reklamową

W najnowszej kampanii amerykańskiej sieci marketów Wal-Mart nie pojawiają się wątki związane z wizerunkiem korporacyjnym i cenami, za to jest...

Zagranica, 30 sierpnia 2004

Amerykański producent prezerwatyw szuka ochotników do reklamy w stylu reality-TV

Amerykański producent prezerwatyw Inspiral zdecydował się na niestandardowy chwyt reklamowy - do swojej reklamy szuka ochotników, którzy wyjaśnialiby, dlaczego lubią...