M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Walk Group (firma)"

Przetargi, 29 lipca 2014

S4 i Walk Group walczą o budżet Santander Consumer Banku

Rozstrzygnięcie ma zapaść do połowy przyszłego miesiąca.

Kraj, 11 grudnia 2013

Tomasz Bogdanowicz account directorem w Walk Promotion

Jedna ze struktur Walk Group ma nowego szefa.

Kraj, 19 września 2012

Podravka dba o relacje

Najnowszą kampanię Vegety kieruje przede wszystkim do kobiet.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Warzywko promowane w ogródkach działkowych

Podravka organizuje eventy na terenie dolnośląskich ogródków działkowych. Wśród atrakcji są m.in. konkursy z nagrodami.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Miliony bakterii Domestosa na Facebooku

Marka promuje systemowe podejście do czystości i używania produktów Domestos.

Kraj, 16 czerwca 2011

Konsumenci testują produkty Domestosa

Akcja, w czasie której Unilever rozda tysiąc zestawów produktów marki, ma na celu edukowanie w zakresie higieny.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Walk The Line zatrudnia kreatywnych

Zespół powiększył się o dwie osoby.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Szkoła Mistrzów Reklamy dostarcza kadr

Adepci uczelni dołączyli ostatnio do zespołów kilku agencji reklamowych.

Kraj, 16 marca 2011

Walk Group partnerem TEDxWarsaw

W ramach współpracy agencje należące do Walk Group odpowiadają za działania komunikacyjne marketera.

Przetargi, 4 listopada 2010

Walk Group pracuje dla Vegety

Agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w przyszłym roku.

Przetargi, 30 września 2010

Kilkanaście konsorcjów walczy o atom

Do kolejnego etapu przetargu na obsługę projektu promującego energetykę jądrową ma przejść pięć z nich.

Przetargi, 30 czerwca 2010

Agencje Walk Group rozdzielą budżet Rexony

Walk The Line, Walk & Talk i The Next Step pracują dla Rexony.

Kraj, 28 czerwca 2010

Walk Group będzie pracować dla Rexony

Kolejne odsłony działań reklamowych dezodorantów zrealizuje Walk Group.

Kraj, 17 maja 2010

Walk The Line dla Ciba Vision

Agencja stworzyła reklamę soczewek kontaktowych adresowaną do aktywnych kobiet.

Kraj, 16 marca 2010

Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik w zespole Walk & Talk

Do agencji public relations Walk & Talk należącej do Walk Group dołączyli junior account managerowie Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik....

Kraj, 15 marca 2010

Radio PiN promuje się w czterech miastach

Dziś Radio PiN startuje z kampanią reklamową, która obejmie cztery miasta nadawania rozgłośni: Warszawę, Łódź, Poznań i Wrocław. Za kreację...

Przetargi, 25 września 2009

Walk Group dla Marszu Różowej Wstążki

Agencja public relations Walk & Talk wygrała przetarg na koordynację działań komunikacyjnych tegorocznego Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 10...

Kraj, 30 lipca 2009

Piotr Tuora odpowiada za dział eventów w Ad. Challenge

Do agencji komunikacji zintegrowanej Ad. Challenge dołączył event director Piotr Tuora. Odpowiada za bezpośrednią współpracę z klientami dotychczas obsługiwanymi przez...

Przetargi, 24 marca 2009

Walk Group i Glob Media będą obsługiwać BTL-owo Grupę PZU

Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji do obsługi BTL-owej i wybrała dwie agencje - Walk Group i Glob Media...

Przetargi, 2 grudnia 2008

PZU prowadzi osobny przetarg na obsługę BTL

W trakcie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za obsługę PZU w zakresie komunikacji 360 stopni, marketer...

Kraj, 2 września 2008

Pan Dobry i Pan Tani w kampanii internetu w Tele2

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania "Pan...

Przetargi, 28 lipca 2008

Salt & Pepper będzie pracować dla ZigZapa, Hyper i MiniMini

Agencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z kanałami tematycznymi: ZigZap, Hyper i MiniMini (z portfolio Canal Plus Cyfrowego). Ich...

Kraj, 9 maja 2008

Walk Group zatrudnia nowe osoby w kreacji i dziale obsługi klienta

Agencja Walk Group rozszerzyła zespół pracowników w związku z pozyskaniem obsługi nowych projektów i nowych klientów. Chodzi o projekty PR...

Przetargi, 16 stycznia 2008

Walk the Line zdobyła europejski budżet marki Ceresit

Agencja reklamowa Walk the Line (należąca do Walk Group) wygrała przetarg na europejską kampanię reklamową marki Ceresit z portfolio firmy...

Kraj, 16 stycznia 2008

Grupa Eskadra powiększa zespół działu obsługi klienta

Do warszawskiego działu obsługi klienta Grupy Eskadra dołączyły dwie nowe osoby - Paulina Heromińska i Małgorzata Haisig. Heromińska objęła stanowisko...

Kraj, 28 czerwca 2007

Kukielska, Trziszka, Lissowska i Łomża w Walk Group

Walk Group, grupa marketingowa oferująca usługi w zakresie komunikacji zintegrowanej, wzmacnia zespół firmy. Karolina Kukielska objęła stanowisko account directora Walk...

Kraj, 18 czerwca 2007

Dziewięć nowych osób w kreacji Publicis

Agencja Publicis intensywnie rozbudowuje dział kreacji, który obecnie liczy 28 osób. Jego szeregi zasiliło 9 nowych osób. Są to: Joanna...

Kraj, 6 grudnia 2006

Walk Group pracuje dla BPH TFI

Agencja Walk Group na zlecenie BPH TFI przygotowała świąteczną kampanię reklamową informującą o współpracy BPH TFI z Fundacją Dziecięca Fantazja....

Kraj, 1 grudnia 2006

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

Kraj, 9 listopada 2006

Walk & Talk, nowa agencja public relations, rozpoczęła działalność

Agencja public relations Walk & Talk, która rozpoczęła właśnie działalność, należy do grupy marketingowej Walk Group. Jej szefem został Przemysław...

Kraj, 8 listopada 2006

Adam Mazurek i Jarosław Spuła przechodzą z Paralotnej do Walk Group

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...

Kraj, 13 września 2006

Edukacyjny program Telekomunikacji Polskiej wspierany kampanią

Do końca października potrwa kampania informacyjna realizowana przez Fundację Grupy TP. Celem kampanii jest wsparcie projektu społecznego "Edukacja przez internet...