M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Walk the Line (firma)"

Kraj, 22 lutego 2013

Kapitan Nostres - nowy bohater reklamowy PZU

Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres? PZU leci w kosmos.

Kraj, 28 stycznia 2013

Bank zapłaci za ciebie abonament RTV

Getin Bank porozumiał się z TVP i wspólnie przygotowali akcję.

Przetargi, 15 stycznia 2013

Walk The Line i Good wygrały obsługę PZU

Największa firma ubezpieczeniowa w Polsce wybrała dwie agencje w przetargu na obsługę BTL.

Kraj, 23 października 2012

Reklamy odświeżonego PZU obejrzało blisko 30 mln osób

Ubezpieczyciel szykuje już kolejną kampanię w telewizji.

Przetargi, 18 października 2012

PZU rozpoczyna przetarg na obsługę BTL

Firma chce na nowo wybrać agencje do kompleksowej obsługi.

Przetargi, 24 lipca 2012

PZU szykuje przetarg BTL

Ubezpieczyciel chce przejrzeć rynek pod kątem nowych partnerów z obszaru działań trade i direct marketingu.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Szesnaście agencji dołącza do SAR

Igor Kaleński oraz Jakub Kamiński członkami zarządu reprezentującego KTR.

Kraj, 27 stycznia 2012

Wspólna promocja Sephory i "Flesza"

Perfumeria przeprowadzi akcję promocyjną, której partnerem będzie magazyn "Flesz".

Kraj, 2 listopada 2011

Ciba promuje soczewki Air Optix

Konkurs Flirt czy Fun ma wypromować soczewki kontaktowe z rodziny Air Optix.

Kraj, 13 października 2011

Walk zmienił identyfikację wizualną

Wraz z identyfikacją powstała nowa strona internetowa agencji.

Kraj, 10 października 2011

"Flesz. Gwiazdy & Styl" debiutuje na rynku

Ukazał się pierwszy numer nowego dwutygodnika people wydawanego przez Edipresse.

Kraj, 26 września 2011

Walk the Line przygotowała projekt dla Stereo.pl

Działania reklamowe internetowego sklepu muzycznego będą prowadzone w prasie i serwisach internetowych należących do Platformy Mediowej Point Group.

Kraj, 20 września 2011

Prawie 7 mln zł na kampanię debiutującego "Flesza"

Edipresse liczy, że sprzedaż nowego pisma nie będzie niższa niż 200 tys. egz. Na kampanię przeznaczy blisko 7 mln zł. W spocie wystąpi Małgorzata Socha.

Kraj, 17 czerwca 2011

Podravka zainwestuje w kolejną kategorię

Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.

Kraj, 16 czerwca 2011

Konsumenci testują produkty Domestosa

Akcja, w czasie której Unilever rozda tysiąc zestawów produktów marki, ma na celu edukowanie w zakresie higieny.

Kraj, 10 czerwca 2011

Ciba Vision ze sponsoringiem w TV [WIDEO]

Producent wspiera jednodniowe soczewki Dailies w TVN.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Walk The Line zatrudnia kreatywnych

Zespół powiększył się o dwie osoby.

Kraj, 31 marca 2011

Grand prix Kreatury dla reklamy Krakowa [WIDEO]

Jury wyróżniło główną nagrodą kampanię reklamową przygotowaną przez TBWA dla Gminy Miejskiej Kraków. Ponadto przyznało aż 22 nagrody.

Kraj, 17 marca 2011

BPH TFI: kampania i konkurs

Bank promuje swój nowy fundusz - BPH FIZ Multi Inwestycja.

Kraj, 16 marca 2011

Walk Group partnerem TEDxWarsaw

W ramach współpracy agencje należące do Walk Group odpowiadają za działania komunikacyjne marketera.

Kraj, 3 marca 2011

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż Vegety

Podravka rozdaje nagrody w wiosennej akcji, wśród nich - samochód.

Przetargi, 25 lutego 2011

Coraz więcej agencji dla PZU

Ubezpieczyciel przedłuża umowy z dotychczasowymi partnerami i zatrudnia kilka nowych agencji do obsługi budżetu BTL i internetowego.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 17 stycznia 2011

Junior-anginy debiutują wspierane reklamą

Kampanię dla Klosterfrau przygotowały Walk The Line i Star Media.

Przetargi, 13 grudnia 2010

Browary Lubelskie planują przetarg na Perłę

Producent planuje przetarg na obsługę marki piwa w 2011 r.

Przetargi, 4 listopada 2010

Walk Group pracuje dla Vegety

Agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w przyszłym roku.

Kraj, 21 września 2010

Kucharz Jamie Oliver w reklamie Nikona

Jamie Oliver weźmie udział w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej "Jestem Nikon". W Polsce tylko w wydaniu online.

Przetargi, 30 lipca 2010

Marwit rozstrzygnął przetarg online

The Next Step i Walk The Line będą realizować projekt internetowy dla Marwitu.

Przetargi, 28 lipca 2010

Teva dzieli budżet reklamowy

Trzy agencje podzieliły między siebie obsługę reklamową portfolio firmy.

Przetargi, 9 lipca 2010

Dwie z sześciu

Walk The Line i Art Group odpowiadają za BTL BRE Banku.

Kraj, 6 lipca 2010

W taksówce o emeryturze

BPH TFI reklamuje swoje fundusze emerytalne.

Przetargi, 30 czerwca 2010

Agencje Walk Group rozdzielą budżet Rexony

Walk The Line, Walk & Talk i The Next Step pracują dla Rexony.

Kraj, 28 czerwca 2010

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

Przetargi, 25 czerwca 2010

BTL Point Group dla resortu środowiska

Agencja zdobyła budżet kampanii planowanej przez Ministerstwo Środowiska.

Kraj, 21 czerwca 2010

Fox soczystych seriali

Fox Life inwestuje w kampanię reklamową wspierającą ramówkę stacji.

Przetargi, 8 czerwca 2010

Walk The Line dla Ministerstwa Środowiska

Agencja przygotuje kreację obchodów Międzynarodowego Roku Różnorodności Biologicznej.

Kraj, 18 maja 2010

Polskie reklamy Ceresitu za granicą

Agencja Walk The Line po raz kolejny przygotowała reklamy dla chemii budowlanej Henkla, które będą wykorzystane na innych rynkach.

Kraj, 17 maja 2010

Walk The Line dla Ciba Vision

Agencja stworzyła reklamę soczewek kontaktowych adresowaną do aktywnych kobiet.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Być jak... Nikon

Producent sprzętu fotograficznego startuje z kampanią wizerunkową z udziałem Robbiego Williamsa.

Przetargi, 12 kwietnia 2010

Browary Lubelskie planują kampanie Perły na sezon

Producent piwa Perła rozstrzygnął przetargi i planuje kampanie reklamowe na nadchodzący sezon.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Przetargi, 19 lutego 2010

Agencja Kameleon zdobyła budżet Pharmacerisu

Agencję Kameleon wygrała w przetargu na obsługę reklamową najnowszej kampanii reklamowej dermokosmetyków Pharmaceris, należącej do Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris"....

Przetargi, 2 lutego 2010

LK "Dr Irena Eris" szuka agencji dla Pharmaceris

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" prowadzi konkurs na obsługę reklamową marki dermokosmetyków Pharmaceris. Przetarg jest w fazie finalnej. Nie wiadomo,...

Przetargi, 21 stycznia 2010

Open wygrała przetarg kreatywny Pkt.pl Polskich Książek Telefonicznych

Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawca książek telefonicznych, wybrała w przetargu agencję reklamową Open, która przygotuje kreację najbliższej kampanii marketera...

Kraj, 8 stycznia 2010

Walk The Line odpowiada za promocję teatru 6. piętro

Agencja Walk The Line zaprojektowała logotyp oraz identyfikację wizualną nowego warszawskiego teatru 6. piętro założonego przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza...

Przetargi, 17 grudnia 2009

Microsoft wybrał Walk The Line do organizowania eventów

Polski oddział Microsoftu wybrał agencję Walk The Line do obsługi eventowej. Umowa została podpisana po wygraniu przetargu, nie są znane...

Kraj, 14 grudnia 2009

Nikon realizuje największą tegoroczną kampanię

Nikon Polska przygotował promocję "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mającą wspierać sprzedaż aparatów kompaktowych serii Coolpix w okresie przedświątecznym. Akcji towarzyszy kampania...

Kraj, 8 grudnia 2009

Adam Szczepocki trzecim partnerem w Fat Baby

Adam Szczepocki, który w agencji reklamowej Fat Baby objął stanowisko head of design (patrz DS "MMP" z 4 listopada br.),...

Kraj, 13 października 2009

Paweł Grzybowski i Damian Bartosiak w zespole Walk The Line

Do agencji Walk The Line dołączyli Paweł Grzybowski na stanowisko senior account managera oraz Damian Bartosiak na stanowisko account executive....

Przetargi, 25 września 2009

Walk Group dla Marszu Różowej Wstążki

Agencja public relations Walk & Talk wygrała przetarg na koordynację działań komunikacyjnych tegorocznego Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 10...