M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Warexpo (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Ciekawy ambient dla "Jak ukraść księżyc"

Do kin wchodzi animacja 3D pt. "Jak ukraść księżyc", której towarzyszy multimedialna kampania.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

Kraj, 2 marca 2009

Headz dołączy do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Headz Marketing Partner będzie członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Spółką specjalizującą się w OOH i ambient mediach zarządza Łukasz Wylęga....

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 14 czerwca 2006

Odeon przygotował spot reklamowy dla akcji władz Warszawy

Urząd m.st. Warszawy realizuje projekt społeczny pod hasłem "Psie sprawy Warszawy". Kampania reklamowa adresowana jest do wszystkich właścicieli psów i...

Kraj, 26 listopada 2004

Premiera filmu "Aleksander" wsparta szeroką kampanią

Monolith Films we współpracy z SPI International Polska startuje z kampanią promocyjną hollywoodzkiej superprodukcji "Aleksander". Część kreacji przygotowana została własnymi...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Kino Świat International rozpoczął kampanię filmu "Ławeczka"

Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych....