M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Warka Jasne Pełne (marka)"

Kraj, 16 lutego 2009

Andrzej Rehorowski zakłada dom produkcyjny FilmWorks

Andrzej Rehorowski, producent związany ostatnio z Film Republic, uruchomił dom produkcyjny FilmWorks. W zespole znalazły się również Agnieszka Olszewska jako...

Kraj, 30 maja 2005

Internetowa kampania Stronga na wyłączność w portalu Interia.pl

Grupa Żywiec SA prowadzi internetową kampanię reklamową piwnego brandu Strong wpisaną w całokształt działań komunikacyjnych marki, wykorzystujących telewizję, radio i...

Kraj, 29 marca 2005

Just zamierza zreorganizować wewnętrzne struktury agencyjne

Menedżerowie agencji reklamowej Just podjęli decyzję o restrukturyzacji zespołów zajmujących się obsługą poszczególnych klientów firmy. Jest to m.in. konsekwencja rozpoczęcia...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Grupa Żywiec kontynuuje kampanię Warki Jasne Pełne

Grupa Żywiec realizuje kolejną kampanię Warki Jasne Pełne, przygotowaną przez agencję McCann-Erickson. Kampania wystartowała na początku sierpnia, zaplanowana jest na...

Kraj, 31 marca 2004

Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z marką Warka Jasne Pełne

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z Grupą Żywiec dotyczącą działań ATL dla marki piwa Warka Jasne Pełne,...

Kraj, 18 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę przy marce Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

Kraj, 17 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę dotyczącą piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

Kraj, 7 lutego 2003

Piwo Warka będzie kontynuować sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów

Marka piwa Warka Jasne Pełne, należąca do Grupy Żywiec SA, będzie kontynuować do 2006 r. program sponsoringowy związany z rozgrywkami...

Kraj, 16 września 2002

Rusza druga promocja piwa Warka związana z Champions League

Rozpoczęła się druga promocja konsumencka marki piwa Warka Jasne Pełne, produkowanego przez Grupę Żywiec SA, związana ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskiej...

Kraj, 26 lipca 2002

Grupa Żywiec reklamuje Warkę Jasne Pełne

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową dla marki Warka Jasne Pełne. Kreację i strategię przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson Polska. Planowaniem i...

Kraj, 22 kwietnia 2002

Carlsberg Okocim rusza z kampanią wprowadzającą Okocim Jasne Pełne

Rozpoczęła się multimedialna kampania reklamowa wprowadzająca nowy brand Grupy Carlsberg Okocim SA - piwo Okocim Jasne Pełne. Informacja o wysokości...

Kraj, 14 listopada 2001

Grupa Żywiec rozpocznie kampanię reklamową Warki Jasne Pełne

Telewizyjna kampania reklamowa piwa Warka Jasne Pełne należącego do Grupy Żywiec SA rozpocznie się 17 listopada br. Od strony kreacji...

Kraj, 13 września 2001

GRUPA ŻYWIEC WCIĄŻ NA MINUSIE. ZMIANA NA STANOWISKU PREZESA

Grupa Żywiec SA odnotowała stratę netto w wysokości 48,6 mln zł po pierwszym półroczu br. W porównaniu z rokiem ubiegłym...