M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Warka Strong (marka)"

Kraj, 25 listopada 2014

Grupa Żywiec pod dwóch latach powraca z reklamą Warki Strong

Film reklamowy przygotowała agencja Just, wyprodukowało studio Opus Film, a media kupił MediaVest.

Kraj, 10 czerwca 2011

KP przygotowała nową komunikację marki Dębowe Mocne

Po ubiegłorocznym odświeżeniu wizerunku teraz przyszedł czas na nową komunikację reklamową.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Niesmok czuję…

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, przekonuje, że smoki są dla dzieci, a piwo dla twardzieli.

Kraj, 9 listopada 2006

Kompania Piwowarska dementuje wiadomości o wycofaniu wsparcia dla Dog in the Fog

Kompania Piwowarska dementuje wiadomości o wycofaniu wsparcia dla piwa Dog in the Fog. Według naszych informacji marketer wycofał się z...

Kraj, 30 września 2004

Grupa Y&R tworzy spółkę Raymond i przebudowuje Wundermana

W grupie Young & Rubicam jeszcze w tym roku powstanie nowa struktura - niezależna spółka o nazwie Raymond. Proces rejestracji...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Piotr Pękala został nowym brand managerem piwa marki Warka Strong

Piotr Pękala obejmie stanowisko brand managera piwa marki Warka Strong należącej do Grupy Żywiec SA. Ostatnio Pękala pracował jako brand...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Żywiec przenosi budżet Warki Strong do Upstairs Young & Rubicam

Grupa Żywiec przeniesie obsługę budżetu strategii i kreacji marki piwa Warka Strong do agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam. Zmiana...

Kraj, 31 marca 2004

Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z marką Warka Jasne Pełne

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z Grupą Żywiec dotyczącą działań ATL dla marki piwa Warka Jasne Pełne,...

Kraj, 18 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę przy marce Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

Kraj, 17 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę dotyczącą piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Grupa Żywiec SA rozpocznie dwie nowe kampanie Warki Strong

Grupa Żywiec rozpocznie na początku maja br. dwie telewizyjne kampanie reklamowe związane z marką piwa Warka Strong. Pierwsza z kampanii,...

Kraj, 22 listopada 2002

Grupa Żywiec promuje wśród internautów markę piwa Warka

Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny...

Kraj, 22 listopada 2002

Grupa Żywiec promuje wśród internautów markę piwa Warka

Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny...

Kraj, 20 września 2002

Budżet marki Okocim ma obsługiwać agencja reklamowa Red 8

Z nieoficjalnych źrodeł wiadomo, że agencja reklamowa Red 8 wygrała przetarg na obsługę reklamową flagowej marki browaru Carlsberg Okocim SA...

Kraj, 17 października 2001

NOMINACJE EFFIE 2001

Wczoraj została ogłoszona lista prac nominowanych do nagrody EFFIE 2001. Ze zgłoszonych 46 prac jury wyselekcjonowało 16, które w tegorocznej...

Kraj, 13 września 2001

GRUPA ŻYWIEC WCIĄŻ NA MINUSIE. ZMIANA NA STANOWISKU PREZESA

Grupa Żywiec SA odnotowała stratę netto w wysokości 48,6 mln zł po pierwszym półroczu br. W porównaniu z rokiem ubiegłym...

Kraj, 19 lipca 2001

BROWAR WARKA ROZPOCZĄŁ OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĘ WARKI STRONG

Browar Warka, należący do Grupy Żywiec SA, rozpoczął ogólnopolską kampanię swojego flagowego brandu - piwa Warka Strong. Od strony strategii...