M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Warka (marka)"

Kraj, 19 listopada 2015

Warka promuje się przed europejskimi rozgrywkami

Marka piwna z nową aktywacją konsumencką. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 5 listopada 2015

Marcin Filipiak przejął obowiązki Wojciecha Bogusza w Grupie Żywiec

Pełni obowiązki senior brand managera marki Heineken.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 21 października 2015

Do zespołu Lemon Sky JWT dołączyli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski

Agencja zatrudnia dwie osoby na stanowiska head of creative team.

Przetargi, 23 września 2015

Lvov wygrywa przetarg Warki

Just po ponad 10 latach traci budżet marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 21 września 2015

Warka sponsorem Ligi Europy UEFA

Heineken (właściciel Grupy Żywiec) na podstawie umowy z UEFA aktywuje marki lokalne.

Kraj, 2 września 2015

Sprostowanie: Kuba Sagan associate creative directorem w 180 heartbeats Jung v. Matt

Nowa osoba w dziale kreacji agencji.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Przetargi, 23 lipca 2015

Grandes Kochonos, Lvov i Ogilvy na short-liście Warki

Grupa Żywiec finalizuje przetarg.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Rusza kampania telewizyjna Warki [wideo]

Marka chce przypomnieć konsumentom o swoim rodowodzie.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Przetargi, 3 marca 2015

Warka przygotowuje się do przetargu

Grupa Żywiec będzie przeglądać oferty agencji reklamowych.

Kraj, 27 listopada 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa grand prix w 18. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Kraj, 23 października 2014

Grupa Żywiec: przychody niższe o blisko 10 proc., a zysk o 30 proc.

Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.

Kraj, 22 października 2014

Tomasz Król marketing managerem Warki

Marketer wrócił do Polski po pięciu latach pracy w holenderskiej centrali Heinekena.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Zyski Grupy Żywiec spadły o połowę

Wolumen sprzedaży wyniósł 5,1 mln hl piwa w porównaniu z 5,3 mln hl w analogicznym okresie ub.r. Rynek urósł ilościowo o 0,7 proc., jednak wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Przetargi, 22 lipca 2014

Cztery agencje w przetargu Warki

Grupa Żywiec wybierze agencję do fullservice'owej obsługi marki.

Kraj, 24 czerwca 2014

4 tys. osób wzięło udział w akcji mundialowej Warki

Grupa Żywiec do dalszej promocji marki zatrudniła Radosława Majdana.

Kraj, 10 czerwca 2014

Warka z Lay'sami

Grupa Żywiec rozpoczyna wspólną promocję z PepsiCo. Agencje współpracujące to: Just, Men at Work, The Digitals i Polymus Events. Media planuje i kupuje MediaVest.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Warka jedzie na mundial do Brazylii

Polska reprezentacja futbolowa nie zakwalifikowała się do finałów, ale piwna marka zaprasza konsumentów na brazylijski mundial.

Kraj, 7 marca 2014

Michał Wielądek art directorem w Next

Agencja uzupełnia dział kreacji.

Kraj, 12 lutego 2014

Warka wzywa na imprezy w różnych klimatach

Startuje kampania ATL i aktywacja digital marki.

Kraj, 5 lutego 2014

Tyskie Jasne Lekkie na Stadionie Narodowym

Kompania Piwowarska wygrała przetarg na oficjalnego partnera i dostawcę piwa na Stadionie Narodowym w Warszawie. Przelicytowała i Grupę Żywiec i Carlsberga.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 24 października 2013

Sprzedaż Grupy Żywiec w górę, ale zyski w dół

Drugi na rynku producent piwa zanotował wyższe obroty, ale spadła mu rentowność.

Kraj, 17 października 2013

Nietypowa akcja Warki łączy Facebooka z kampanią TV

Po wpisie jednego z internautów na profilu marki w FB ta zorganizowała spotkanie z rodziną z Wielkiej Brytanii. Wydarzenie prezentowane jest w 1,5-minutowej reklamie TV.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Grupa Żywiec obroniła wynik mimo słabszej pogody

Drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce zaprezentował dane za pierwszą połowę roku.

Kraj, 18 lipca 2013

Kasztelan sponsoruje miniserial w TVP

"Wrzuć na luuuz" to projekt marki na kluczowy dla sprzedaży letni okres.

Kraj, 2 lipca 2013

Kampania "Ekipa na swoim" Warki dotarła do 26,7 mln Polaków

Same billboardy sponsorskie w Polsacie widziało 22,2 mln osób.

Kraj, 17 maja 2013

"Ekipa na swoim" dotarła do 19,37 mln osób

Grupa Żywiec chwali się rezultatami projektu promocyjnego.

Kraj, 8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Okocim odmładza się o 20 lat

Zbigniew Bartman ma być twarzą reklamową marki w najbliższych latach. Reklamy przygotowuje agencja Grandes Kochonos.

Kraj, 25 marca 2013

Warka rusza z największą w historii kampanią

Marka wykorzysta polsatowski reality show "Ekipa na swoim".

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Przetargi, 31 stycznia 2013

The Digitals wygrywa interactive Warki

Budżetu broniła Pride & Glory Interactive.

Kraj, 17 stycznia 2013

Chimney ma nowego producenta

Tomasz Baranowski został nowym producentem w studiu filmowym.

Kraj, 16 stycznia 2013

Zimowa promocja Warki

Marka rozpoczyna wielokanałową akcję "RoZgrzewka na zgrupowanie".

Kraj, 9 stycznia 2013

Hill+Knowlton Strategies Polska poszerza zespół

Do zespołu agencji dołączył Maciej Szaroleta, dotychczas dyrektor strategii w Galileo Media.

Kraj, 5 października 2012

Warka zyskała dzięki kampanii piłkarskiej

Marka Grupy Żywiec powiększyła udziały rynkowe.

Kraj, 3 października 2012

Agencja Grey będzie obsługiwała markę Tyskie

Tyskie ma nową agencję i jednocześnie chwali się sukcesem kampanii Tyskiego współrealizowanej przez dotychczasową agencję DDB. Ta zaś pracuje już dla konkurencji.

Kraj, 11 września 2012

Netizens/Peppermint wzmacnia dział komunikacji marketingowej

Ewa Ganew będzie nowym account managerem.

Kraj, 5 września 2012

Ruszyła nowa kampania Warki

Oficjalny sponsor reprezentacji w piłce nożnej reklamuje się w telewizji i internecie.

Kraj, 9 lipca 2012

Wpływy z Euro niższe niż raportowane

Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe.

Przetargi, 20 czerwca 2012

Kompania Piwowarska rozpoczyna przetarg na Tyskie

Marketer zakończył trwającą 14 lat współpracę z agencją DDB.

Przetargi, 7 maja 2012

MediaVest zdobył budżet Grupy Żywiec

Właściciel Grupy Żywiec w efekcie międzynarodowego przetargu przenosi obsługę mediową do MediaVest.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Tyskie Klasyczne - największa piwna marka powraca do korzeni

Kompania Piwowarska chce zwiększyć "pijalność" piwa i przetestuje to na marce Tyskie. Ma to być "powrót do korzeni".

Kraj, 11 kwietnia 2012

Michał Żewłakow i Włodzimierz Lubański reklamują piwo Warka

W ramach kampanii reklamowej "Do hymnu!" producent piwa sięga po kolejne znane twarze.