M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Warsaw Business Journal (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2013

Tomasz Opiela CEO Valkea Media

- Valkea Media skupi się na rozbudowie platform internetowych własnych tytułów oraz rozwoju ich wersji mobilnych - mówi nowy CEO

Kraj, 10 listopada 2011

Ciszewski PR rozwija kompetencje w zakresie investor relations

Agencja stawia na obsługę klientów z branży finansowej i inwestuje w zespół.

Kraj, 30 września 2008

Serwis aukcyjny Tylkogrosz.pl rozpoczyna działalność i kampanię promocyjną

Serwis Tylkogrosz.pl rozpoczyna dziś kampanię promocyjną w internecie. Obejmie ona portale (WP.pl, Onet.pl) oraz serwisy plotkarskie (Pudelek.pl, Lansik.pl, Pychotka.pl) i...

Kraj, 12 czerwca 2008

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

Kraj, 13 lutego 2008

LC Corp. reklamuje w prasie najwyższy budynek w Polsce

Ruszyła kampania reklamowa najwyższego budynku w Polsce - wrocławskiego Sky Tower (LC Corp.). Kreację przygotowała agencja reklamowa Effectica. Kampania obejmie...

Kraj, 30 marca 2007

Equinox Polska i Kostrzewa PR przygotowały działania dla Mill-Yon

Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Mill-Yon wspierająca sprzedaż mieszkań na osiedlu mieszkaniowym Aura Park w warszawskim Miasteczku Wilanów. Media zaplanował...

Kraj, 14 lutego 2007

Małgorzata Solarczyk mianowana dyr. biura reklamy Valkea Media

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...

Kraj, 10 października 2006

Valkea Media potencjalnym nabywcą praw do "Dzień dobry"

Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...

Kraj, 13 lipca 2006

Marta Busłajew odchodzi z "Warsaw Business Journal"

Marta Busłajew pełniąca funkcję PR & marketing managera odchodzi z "Warsaw Business Journal". Przechodzi do agencji nieruchomości Colliers International na...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Laurence Mackin nowym naczelnym "Warsaw Business Journal"

Laurence Mackin na początku maja br. zostanie redaktorem naczelnym tygodnika "Warsaw Business Journal" (wydawca: Valkea Media). Zastąpi Elizę Durkę, która...

Kraj, 26 stycznia 2006

"Warsaw Business Journal" rusza z działem Culture & Leisure, nakład sięgnął 20 tys. egzemplarzy

Z nowym rokiem tygodnik "Warsaw Business Journal" wzbogacił się o nowy dział Culture & Leisure. Znajdą się w nim recenzje...

Kraj, 20 września 2005

W Valkea Media powstały dwa piony wydawnicze

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Sigma na czele rankingu agencji PR tygodnika "Warsaw Business Journal"

Agencja public relations Sigma International Poland otwiera pierwszą piątkę nowego rankingu polskich firm PR przygotowanego przez anglojęzyczny tygodnik o polskim...

Kraj, 25 kwietnia 2005

"Warsaw Business Journal" podnosi nakład i rozszerza dystrybucję

"Warsaw Business Journal" (wydawca: spółka Valkea Media), anglojęzyczny tygodnik o polskim biznesie i gospodarce, od dzisiaj zwiększa nakład o połowę,...

Kraj, 1 października 2004

Byli pracownicy "Warsaw Business Journal" chcą pozwać do sądu byłego wydawcę

Jeff Grady i Mike Houlehan, byli właściciele praw wydawniczych do tytułów m.in. "Warsaw Business Journal" i "Warsaw Insider" (wydawnictwo New...

Przetargi, 29 września 2004

PanMedia Western zdobył budżet prasowy hotelu InterContinental

Przetarg na zakup prasy do jesiennej kampanii InterContinental wygrał dom mediowy PanMedia Western. Kampania ruszy na początku października br. "PanMedia...

Kraj, 20 września 2004

British Airways wspierają promocję kampanią reklamową przygotowaną przez Publicis

Linie lotnicze British Airways zaoferują klientom promocyjne ceny biletów do ponad 20 miejsc świata. Promocję, która rozpocznie się 21 września...

Kraj, 15 września 2004

Eliza Durka nową naczelną anglojęzycznego "Warsaw Business Journal"

Eliza Durka objęła stanowisko redaktora naczelnego anglojęzycznego tygodnika biznesowego "Warsaw Business Journal". Poprzednim naczelnym był Aleksander Nowacki, którego dalsze plany...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Valkea Media, wydawca "Aktivista", poszerza portfolio o tytuły New World Publishing Polska

Valkea Media Sp. z o.o. (dawniej Aktivist Sp. z o.o.), wydawca tytułów "Aktivist" i "Exklusiv", nabyła prawa wydawnicze do tytułów...

Kraj, 15 lipca 2004

Sieć internetowa Q-Net oferuje pakiety mediowe internet + prasa

Sieć internetowa Q-Net wprowadza pakiety mediowe internet + prasa. Pakiety obejmują trzy tytuły prasowe i ich wydania internetowe: "Biznes Warszawski"...

Kraj, 24 października 2003

Allianz ruszy 10 listopada br. z kampanią wizerunkową

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska rozpocznie 10 listopada br. kampanię mediową. Jak mówi Michał Podogrodzki, koordynator ds. marketingu Allianz, będzie ona...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Millennium planuje na wrzesień kampanię wizerunkową Millennium Prestige

Bank Millennium rozpocznie w połowie września br. kampanię wizerunkową swojej linii bankowości prywatnej Millennium Prestige. "Millennium Prestige jest marką młodą....

Kraj, 2 października 2002

Nowy naczelny i nowy dobór informacji w tygodniku "WBJ"

"Warsaw Business Journal" ("WBJ"), anglojęzyczny tygodnik o tematyce ekonomiczej, wprowadza nową politykę doboru informacji na swoich łamach. Proces ten związany...